globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 125tky
potřeboval bych poradit nakou slušnou silnični 125tku . rozhodujui se mezi motocykly Honda NSR 125R, Aprilia RS 125, Cagiva Mito 125 EVO.
Předchozí
1 2 3
Následující

125tky

23.1.2009 v 18:28 | Nahoru | #1
když tě to bude bavit živit tak stačí jen vybrat!všechno jsou to slušný pily!

1 reakcí na tento příspěvek 125tky

23.1.2009 v 18:30 | Nahoru | #2
Jestli chceš spolehlivost za cenu nižšího výkonu a horšího vzhledu tak vol Hondu.
A jestli chceš krásnou dravou mršku tak RS Nebo Mito.. Ale RS je konkrétně pro mě na prvním místě

edit:Záleží asi jen na tom která se ti líbí nejvíc, páč si myslim že jsou si veškerejma parametrama hodně podobný(at se jedná o ceny dílů, výkon,spotřeba nebo výdrž)...

Naposledy editováno 23.01.2009 18:34:12

125tky

23.1.2009 v 18:33 | Nahoru | #3
rso nebo mito,pak uz to je jedno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125tky

23.1.2009 v 18:41 | Nahoru | #4
Hujer> Ti dám že je Honda horšího vzhledu Je to věc vkusu mě se třeba na rs nelíbí to malý světlo a na mitu že si hraje moc na sporťáka Vem si co chceš

125tky

23.1.2009 v 18:46 | Nahoru | #5
ja bych bral NSR

125tky

23.1.2009 v 18:53 | Nahoru | #6
nsr spolehlivější víc vydrží pokud se o to staráš ale neletí tolik co miti či rs

125tky

23.1.2009 v 19:40 | Nahoru | #7
TZR

125tky

23.1.2009 v 20:17 | Nahoru | #8
taky bych to viděl na NSR

125tky

23.1.2009 v 20:39 | Nahoru | #9
Dik za rady!

125tky

23.1.2009 v 20:44 | Nahoru | #10
NSR

125tky

23.1.2009 v 20:47 | Nahoru | #11
TZR

125tky

23.1.2009 v 21:33 | Nahoru | #12
Pokud to nebude CBR,tak je to jedno

125tky

23.1.2009 v 22:03 | Nahoru | #13
CBR nechci z mnoha duvodu !

125tky

23.1.2009 v 22:12 | Nahoru | #14
Urcite Mito

125tky

23.1.2009 v 22:15 | Nahoru | #15
Určitě rs

125tky

23.1.2009 v 22:22 | Nahoru | #16
japonce

125tky

27.1.2009 v 20:31 | Nahoru | #17
záleží na tom co se ti líbí, na čem se budeš cítít pohodlnějš, co ti padne líp do ruky ... jinak za mě, jakožto za milovníka italskejch strojů říkám mito, pro mě to je na sport lepší motorka než rs, třeba se mílím, ale na mitu jsem jel, a sportování je na tom nádherný, baťůžek teda nic moc, ale předpokládám že když chceš sport tak na tom moc ve dvou jezdit nechceš

125tky

28.1.2009 v 20:13 | Nahoru | #18
A na rs si jel?? doktore?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125tky

29.1.2009 v 20:28 | Nahoru | #19

Mišák-NSR>Hujer> Ti dám že je Honda horšího vzhledu Je to věc vkusu mě se třeba na rs nelíbí to malý světlo a na mitu že si hraje moc na sporťáka Vem si co chceš


Ty mongole to mito si na sporťáka nehraje on to sporťák je.Sedni si na NSR a pak na MITO.Uvidíš sám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125tky

29.1.2009 v 21:14 | Nahoru | #20

Mára_Mito>Mišák-NSR>Hujer> Ti dám že je Honda horšího vzhledu Je to věc vkusu mě se třeba na rs nelíbí to malý světlo a na mitu že si hraje moc na sporťáka Vem si co chceš
Ty mongole to mito si na sporťáka nehraje on to sporťák je.Sedni si na NSR a pak na MITO.Uvidíš sám.

nehádejte se tu děti

(reakce na) 125tky

29.1.2009 v 21:44 | Nahoru | #21

PosMiros>Mára_Mito>Mišák-NSR>Hujer> Ti dám že je Honda horšího vzhledu Je to věc vkusu mě se třeba na rs nelíbí to malý světlo a na mitu že si hraje moc na sporťáka Vem si co chceš
Ty mongole to mito si na sporťáka nehraje on to sporťák je.Sedni si na NSR a pak na MITO.Uvidíš sám.nehádejte se tu děti


Přestaň, jenom mu vysvětluju že tady mele hovna...Nic víc ty dítě

1 reakcí na tento příspěvek 125tky

29.1.2009 v 21:54 | Nahoru | #22
ber 4T - dvácovej 2T je na pi*chu

125tky

29.1.2009 v 21:57 | Nahoru | #23
jj mito sportak je ... rs taky .. pokud by sis kupoval ten novej model tak batoh se tam ma docela spatne .. na mitu je to o mnoho lepsi ... jinak si vybirej podle toho co se ti libi obe sou paradni =)

no a nsr je vic na cestovani a trochu pomalejsi .. min zere a je i vzhledove mensi .. jak gumy tak sedlo a cela kostra ...

ted uz je na tobe co si vyberes =)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125tky

29.1.2009 v 21:58 | Nahoru | #24

sharkis>ber 4T - dvácovej 2T je na pi*chu


V čem je to napi....?? Mozna to min zere ale nejede to...

125tky

29.1.2009 v 22:00 | Nahoru | #25
Jedině RS je správná volba se spotřebou to zas tak hrozný není spolujezdec si nestěžuje a po 6000 km není co špatnýho měnit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125tky

29.1.2009 v 22:00 | Nahoru | #26
Mára_Mito> kopčim sem příspěvek z podobné diskuze, protože už mě vážně nebaví prát to pořád dokola

Zajímalo by mě, kolik z lidí tady, co tu motorku tak strašně kritizujou, na ní vůbec sedělo Podle mě je to dost dobrej stroj, nehledě nato, že když chce jezdit legálně, tak 2T uškrcenej na 11kW má vlastnosti ještě daleko horší než 4T - 11kW je rozumnej začátek na naučení se úplných základů. Navíc co jsme porovnávali s kamarádem co má RSo, tak za 2 roky jsem do tý mašiny narval o víc jak polovinu peněz míň při ujetí přibližně stejného počtu km Pro lidi, co by mi zase chtěli psát že když nato nemám ať nejezdim - není to o tom jeslti na to mám, ale jestli jsem ochoten utrácet soustavně daleko větší peníze za něco co nemá tu cenu. Teď už mám šestku, jsem spokojenej a i když pojedu šetrnou jízdu za stejnou spotřebu jako vaše super 2T dvácy, tak vás s přehledem předjedu Z toho plyne - na začátek 4T - vklidu se naučit, povozit, vyjezdit a zároveň šetřit peníze na silnější mašinu

Naposledy editováno 29.01.2009 22:02:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125tky

29.1.2009 v 22:07 | Nahoru | #27

sharkis>Mára_Mito> kopčim sem příspěvek z podobné diskuze, protože už mě vážně nebaví prát to pořád dokola

Zajímalo by mě, kolik z lidí tady, co tu motorku tak strašně kritizujou, na ní vůbec sedělo Podle mě je to dost dobrej stroj, nehledě nato, že když chce jezdit legálně, tak 2T uškrcenej na 11kW má vlastnosti ještě daleko horší než 4T - 11kW je rozumnej začátek na naučení se úplných základů. Navíc co jsme porovnávali s kamarádem co má RSo, tak za 2 roky jsem do tý mašiny narval o víc jak polovinu peněz míň při ujetí přibližně stejného počtu km Pro lidi, co by mi zase chtěli psát že když nato nemám ať nejezdim - není to o tom jeslti na to mám, ale jestli jsem ochotn utrácet soustavně daleko větší peníze za něco co nemá tu cenu. Teď už mám šestku, jsem spokojenej a i když pojedu šetrnou jízdu za stejnou spotřebu jako vaše super 2T dvácy, tak vás s přehledem předjedu Z toho plyne - na začátek 4T - vklidu s enaučit, povozit, vyjezdit a zároveň šetřit peníze na silnější mašinu


Dobrá,najezdil jsem taky pár km na CBR neříkam že to po rovině nejede ale pak chytneš kopec ve dvou a podřazuješ jak zmrd a když to tak vezmeš tak pořizovací cena se o moc neliší a proč to pod tou prdelí nemít, nikdo neřiká že to musíš pořád honit a hlavně záleží jak to máš v hlavě srovnaný i ta 600 umí jet 50km/h a když ten 2T nehoníš tak to ani moc nežere...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125tky

29.1.2009 v 22:10 | Nahoru | #28
Mára_Mito> ani moc nežere?
Kamaráde jak to tak vidim, že Tvé vědomosti jsou tak obsáhlé, že snad pochází z Abíčka Ne opravdu dváca s 2T žere takovejch 5l/100km když jí neženeš, ale dokáže jet taky za 10l/100km... Podle mě je to do začátků nevhodný, na čemž se shodne většina motorkářů (sledoval jsem to kvůli svému článku FAQ) ani si nestačíš zvyknout na fyziku motorky a už lítáš 170 Na začátek je prostě dobrý něco pomalejšícho a labšího co odpouští začátečnické chyby, které dělá každej

EDIT: né každej je tak rozmazlovanej, že mu rodiče platí i benzín

Naposledy editováno 29.01.2009 22:14:51

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125tky

29.1.2009 v 22:15 | Nahoru | #29

sharkis>Mára_Mito> ani moc nežere?
Kamaráde jak to tak vidim, že Tvé vědomosti jsou tak obsáhlé, že snad pochází z Abíčka Ne opravdu dváca s 2T žere takovejch 5l/100km když jí neženeš, ale dokáže jet taky za 10l/100km... Podle mě je to do začátků nevhodný, na čemž se shodne většina motorkářů (sledoval jsem to kvůli svém učlánku FAQ) ani si nestačíš zvyknout na fyziku motorky a už lítáš 170 Na začátek je prostě dobrý něco pomalejšícho a labšího co odpouští začátečnické chyby, které dělá každej


Já ti tady napíšu že i ta šestistovka umí jet 50km/h že záleží jak to máš v hlavě srovnaný a ty mi napíšeš že hned lítáš 170km/h ty paciente...a i ten 2T odpouští začátečnické chyby...

1 reakcí na tento příspěvek 125tky

29.1.2009 v 22:16 | Nahoru | #30
no podle me s 2t dvacou ziskas mnohem vuc zkušenosti k přechodu na 600 nez s 4t. at uz jde o rychlost, ovladatelnost či výkon.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus


TOPlist