porizuju si moto HONDA FMX 650 a chci se zeptat, jestli je vhodne pro zacinajiciho jezce. Je mi 37, na tezky jsem nikdy nesedel, pouze 1x, kdyz jsem delal na podzim ridicak. Za mlada babeta, max obcas Simson, posledni dva roky Jawa 50 na chalupe, takze zkusenosti prazadne.
Je tato Hondicka to prave pro me? Nepredpokladam, ze v budoucnu budu chtit neco jineho, silnejsiho, mysim, ze mi bude vyhovovat nekolik let.
Jak je to s tim podrazovanim u 2taktu = blokly zadni kolo?
Uvitam jakekoliv zkusenosti s timto motem.
Diky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam - honda FMX 650
Krajoch>ernest>LiTe>ernest> oleje je v xt 2,6l a jaké komplikace při opravách ? Jsi asi myslel opravy po pádu Protože bych potom nechápal, jaké opravy máš na mysli
O "vodníku" jsem psal výše - pád.
O stříkačce jsem psal proto, že třebas u FMX, pokud budu dávat KN, tak dám zároveň DynoJet. Ale jak pobere s KNkem XTčko? Vyřeší to lambda sama? Tam Dyno těžko nacpes. Nevím, s tím zkušenost nemám.
Imho je karbec lepší na údržbu - co si budeme povídat. Nic špatnýho v tom nehledej, napsal jsem jen svůj názor. Vzhledem k tomu, že máš XTčko, tak logicky budeš mít názor jiný..
P.s.: Ono zrovna na XTčku s tím motorem není potřeba ladit prakticky nic - v origu jede hezky..
to jsi napsal hovadinu za to si nafackuj prej karbec je lepší na údržbu a co chceš udržbovat na stříkačce?
Pokud je mi známo, tak i stříkačka má své problémy:
váznoucí, případně zadřené jehly trysek, netěsná sedla trysek, nesprávně nastavený otevírací tlak vstřikovačů, nebo celková netěsnost.. Takže asi tak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam - honda FMX 650
ernest>Krajoch>ernest>LiTe>ernest> oleje je v xt 2,6l a jaké komplikace při opravách ? Jsi asi myslel opravy po pádu Protože bych potom nechápal, jaké opravy máš na mysli
O "vodníku" jsem psal výše - pád.
O stříkačce jsem psal proto, že třebas u FMX, pokud budu dávat KN, tak dám zároveň DynoJet. Ale jak pobere s KNkem XTčko? Vyřeší to lambda sama? Tam Dyno těžko nacpes. Nevím, s tím zkušenost nemám.
Imho je karbec lepší na údržbu - co si budeme povídat. Nic špatnýho v tom nehledej, napsal jsem jen svůj názor. Vzhledem k tomu, že máš XTčko, tak logicky budeš mít názor jiný..
P.s.: Ono zrovna na XTčku s tím motorem není potřeba ladit prakticky nic - v origu jede hezky..
to jsi napsal hovadinu za to si nafackuj prej karbec je lepší na údržbu a co chceš udržbovat na stříkačce?
Pokud je mi známo, tak i stříkačka má své problémy:
váznoucí, případně zadřené jehly trysek, netěsná sedla trysek, nesprávně nastavený otevírací tlak vstřikovačů, nebo celková netěsnost.. Takže asi tak.
A to jsi vyčetl kde???
Boha jeho ....
V tom případě nechápu,proč se přestávaj používat Karburátory
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vlákno o FMX 650-tuning a otevření ... [1 ... 31, 32] Honda FMX 650 | Matess727x | 959 | 12.7.2023 v 08:35 Kakibra |
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 | kovosrotmorava | 13 | 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr |
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 | honzaxrdakar | 22 | 14.12.2022 v 20:47 350_634 |
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 | Pejvlh | 25 | 25.7.2022 v 18:42 docent |
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 | Stenly9001 | 1 | 16.9.2021 v 21:12 milonovo |