porizuju si moto HONDA FMX 650 a chci se zeptat, jestli je vhodne pro zacinajiciho jezce. Je mi 37, na tezky jsem nikdy nesedel, pouze 1x, kdyz jsem delal na podzim ridicak. Za mlada babeta, max obcas Simson, posledni dva roky Jawa 50 na chalupe, takze zkusenosti prazadne.
Je tato Hondicka to prave pro me? Nepredpokladam, ze v budoucnu budu chtit neco jineho, silnejsiho, mysim, ze mi bude vyhovovat nekolik let.
Jak je to s tim podrazovanim u 2taktu = blokly zadni kolo?
Uvitam jakekoliv zkusenosti s timto motem.
Diky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam - honda FMX 650
ernest>docent>při městském ježdění dost "žere" řetěz a zadní gumu (je to jednohrnek s větším krouťákem). Celkem spotřebovala 3 řetězy a 5 gum.
Ty woe - tak to jsi měl asi hodně razantní rozjezdy.. 3 řetězovky na 26tis. km, to je slušný..
Já mám najeto 10tis., řekněme ostřejší jízdy převážně ve dvou, a nejsem ještě ani v půlce životnosti..
Ses o ten řetěz asi moc nestaral, viď?
Měl jsem ji jako "pracovní" motorku, takže těch 26.000km jsem (až na pár výletů) najezdil po městě s neustálými rozjezdy a bržděním. Navíc v létě i v zimě, na soli a sněhu. To řetěz huntuje, ať se o něj staráš sebelíp. Originál řetězovka je nechutně drahá, takže jsem tam mydlil ČZ za třetinovou cenu, takže 9.000km v takových podmínkách ještě jde. Kromě toho, právě protože se o moto starám, vyměňuju věci dřív než většina ostatních. Moje ojeté gumy kupují nadšeně někteří moji kamarádi a libujou si, že je maj jak nový, protože nekouká plátno
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
docent>ernest>docent>při městském ježdění dost "žere" řetěz a zadní gumu (je to jednohrnek s větším krouťákem). Celkem spotřebovala 3 řetězy a 5 gum.
Ty woe - tak to jsi měl asi hodně razantní rozjezdy.. 3 řetězovky na 26tis. km, to je slušný..
Já mám najeto 10tis., řekněme ostřejší jízdy převážně ve dvou, a nejsem ještě ani v půlce životnosti..
Ses o ten řetěz asi moc nestaral, viď?
Měl jsem ji jako "pracovní" motorku, takže těch 26.000km jsem (až na pár výletů) najezdil po městě s neustálými rozjezdy a bržděním. Navíc v létě i v zimě, na soli a sněhu. To řetěz huntuje, ať se o něj staráš sebelíp. Originál řetězovka je nechutně drahá, takže jsem tam mydlil ČZ za třetinovou cenu, takže 9.000km v takových podmínkách ještě jde. Kromě toho, právě protože se o moto starám, vyměňuju věci dřív než většina ostatních. Moje ojeté gumy kupují nadšeně někteří moji kamarádi a libujou si, že je maj jak nový, protože nekouká plátno
Aha, tak už vím, odkud vítr vane..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Jako originál Pirellky mi víc než 4500km taky nedaly.. :\
Uvidíme, co ten řetěz..
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vlákno o FMX 650-tuning a otevření ... [1 ... 31, 32] Honda FMX 650 | Matess727x | 959 | 12.7.2023 v 08:35 Kakibra |
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 | kovosrotmorava | 13 | 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr |
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 | honzaxrdakar | 22 | 14.12.2022 v 20:47 350_634 |
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 | Pejvlh | 25 | 25.7.2022 v 18:42 docent |
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 | Stenly9001 | 1 | 16.9.2021 v 21:12 milonovo |