globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zacinam - honda FMX 650
8.1.2009 v 10:09
Ahoj,
porizuju si moto HONDA FMX 650 a chci se zeptat, jestli je vhodne pro zacinajiciho jezce. Je mi 37, na tezky jsem nikdy nesedel, pouze 1x, kdyz jsem delal na podzim ridicak. Za mlada babeta, max obcas Simson, posledni dva roky Jawa 50 na chalupe, takze zkusenosti prazadne.
Je tato Hondicka to prave pro me? Nepredpokladam, ze v budoucnu budu chtit neco jineho, silnejsiho, mysim, ze mi bude vyhovovat nekolik let.

Jak je to s tim podrazovanim u 2taktu = blokly zadni kolo?
Uvitam jakekoliv zkusenosti s timto motem.
Diky

(reakce na) Zacinam - honda FMX 650

8.1.2009 v 18:50 | Nahoru | #31

LiTe>ernest> Nic špatnýho v tom nehledám knko tam sám mám, stříkačka si s tím poradila sama skvěle Tady dynojet není u xt se dává pwrcmdr.


Acha..
Vždyť jsem psal, že s tím zkušenost nemám..
Asi takhle - když jsem kupoval FMXko, tak jsem ho chtěl hlavně kvůli tý ceně a kategorii. Za málo peněz docela dost muziky (150tis. kč). Je to nezáludná motorka, po dváce rozhodně nezaskočí, i když táhne pěkně, ale ani neurazí. V tý době, co jsem ho kupoval, stálo XTčko Rko 179tis., + 20 tis za motard verzi - což jako skoro 200tis. mi připadalo už trochu dost..

1 reakcí na tento příspěvek Zacinam - honda FMX 650

8.1.2009 v 18:58 | Nahoru | #32
ernest> já jsem na fmxku jel taky, dřív než na xtéčku, jede to dobře, jen se to od těch 110km/h do vyšších rychlostí strašně táhne, na žel. brodu jsme "pozávodili" s lancik em, má fmxko upravený, jede to s úpravou úplně stejně jako xt, řadili jsme prakticky ve stejnou chvíly, v zatáčkách to bylo kolo na kolo, jen potom na rovince má xt navrch

1 reakcí na tento příspěvek Zacinam - honda FMX 650

8.1.2009 v 19:15 | Nahoru | #33
já chci taky xtx O

(reakce na) Zacinam - honda FMX 650

8.1.2009 v 19:20 | Nahoru | #34

LiTe>ernest> já jsem na fmxku jel taky, dřív než na xtéčku, jede to dobře, jen se to od těch 110km/h do vyšších rychlostí strašně táhne, na žel. brodu jsme "pozávodili" s lancik em, má fmxko upravený, jede to s úpravou úplně stejně jako xt, řadili jsme prakticky ve stejnou chvíly, v zatáčkách to bylo kolo na kolo, jen potom na rovince má xt navrch


Jojo, vždyŤ to jsem psal - že ten výkon se dá dorovnat těma úpravama.. Pak to jede fakt hezky..
Od těch 110km/h je to líný jako prase - co ti mám povídat..
Ale zase na utažený zatáčky takovýhle rychlosti fakt nevyužiju.. (Karlštejnský atd.)

Zacinam - honda FMX 650

8.1.2009 v 19:29 | Nahoru | #35
ernest>

(reakce na) Zacinam - honda FMX 650

8.1.2009 v 19:32 | Nahoru | #36
navrc> co bys ještě nechtěl ? vole...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam - honda FMX 650

8.1.2009 v 20:44 | Nahoru | #37

ernest>docent>při městském ježdění dost "žere" řetěz a zadní gumu (je to jednohrnek s větším krouťákem). Celkem spotřebovala 3 řetězy a 5 gum.

Ty woe - tak to jsi měl asi hodně razantní rozjezdy.. 3 řetězovky na 26tis. km, to je slušný.. Já mám najeto 10tis., řekněme ostřejší jízdy převážně ve dvou, a nejsem ještě ani v půlce životnosti..
Ses o ten řetěz asi moc nestaral, viď?



Měl jsem ji jako "pracovní" motorku, takže těch 26.000km jsem (až na pár výletů) najezdil po městě s neustálými rozjezdy a bržděním. Navíc v létě i v zimě, na soli a sněhu. To řetěz huntuje, ať se o něj staráš sebelíp. Originál řetězovka je nechutně drahá, takže jsem tam mydlil ČZ za třetinovou cenu, takže 9.000km v takových podmínkách ještě jde. Kromě toho, právě protože se o moto starám, vyměňuju věci dřív než většina ostatních. Moje ojeté gumy kupují nadšeně někteří moji kamarádi a libujou si, že je maj jak nový, protože nekouká plátno

(reakce na) Zacinam - honda FMX 650

8.1.2009 v 21:09 | Nahoru | #38

docent>ernest>docent>při městském ježdění dost "žere" řetěz a zadní gumu (je to jednohrnek s větším krouťákem). Celkem spotřebovala 3 řetězy a 5 gum.

Ty woe - tak to jsi měl asi hodně razantní rozjezdy.. 3 řetězovky na 26tis. km, to je slušný.. Já mám najeto 10tis., řekněme ostřejší jízdy převážně ve dvou, a nejsem ještě ani v půlce životnosti..
Ses o ten řetěz asi moc nestaral, viď?

Měl jsem ji jako "pracovní" motorku, takže těch 26.000km jsem (až na pár výletů) najezdil po městě s neustálými rozjezdy a bržděním. Navíc v létě i v zimě, na soli a sněhu. To řetěz huntuje, ať se o něj staráš sebelíp. Originál řetězovka je nechutně drahá, takže jsem tam mydlil ČZ za třetinovou cenu, takže 9.000km v takových podmínkách ještě jde. Kromě toho, právě protože se o moto starám, vyměňuju věci dřív než většina ostatních. Moje ojeté gumy kupují nadšeně někteří moji kamarádi a libujou si, že je maj jak nový, protože nekouká plátno


Aha, tak už vím, odkud vítr vane..
Jako originál Pirellky mi víc než 4500km taky nedaly.. :\
Uvidíme, co ten řetěz..

Zacinam - honda FMX 650

9.1.2009 v 11:41 | Nahoru | #39
[URL=

Zacinam - honda FMX 650

9.1.2009 v 11:45 | Nahoru | #40
Koupit chci tuto. Ma ladaky, takze zvetseny vykon, o kolik netusim. Ma sirsi riditka nosic + kufr. Nove gumy do deste. Najeto 10k, perfektni stav. A je za dobrou cenu. Co na to rikate?

[URL=

Zacinam - honda FMX 650

9.1.2009 v 11:46 | Nahoru | #41
[URL=

Zacinam - honda FMX 650

9.1.2009 v 11:46 | Nahoru | #42
[URL=

Zacinam - honda FMX 650

9.1.2009 v 16:24 | Nahoru | #43
je pěkná, byla položená, ale to snad ničemu nevadí a dunlop sportmax roadsmart ta zadní guma, je skvělá, mám jí taky

Zacinam - honda FMX 650

9.1.2009 v 16:38 | Nahoru | #44
Nevím, nevím.. Moto po 10tis. km vypadá trošku jinak.. Ale třeba je jen majitel dobytek..
Otázka zní - co je to dobrá cena? A vůbec - r.v., serviska atd..

Zacinam - honda FMX 650

9.1.2009 v 17:01 | Nahoru | #45
Tohle si asi nechtěl slyšet, ale pokud bych věděl že s tím budu cestovat delší trasy, ještě bych se hodně rozmýšlel jestli ji vůbec koupit. Tak jak prozradíš cenu, r.v. atd...

Zacinam - honda FMX 650

9.1.2009 v 17:23 | Nahoru | #46
byla jenom polozena manikem, co ji chtel koupit a daval zkusebni jizdu
RV: 7/2006, prvni majitel (automotomechanik - byl jsem u nej v garazi, solidni kluk co tomu rozumi, velice nerad se s ni louci, ale nema na ni cas a dalsi ma v garazi, nejake terenni enduro), serviska samozrejmosti, to obuti na foto tam uz neni, jsou na tom funglovky Heidenau Rain, cena 85000,-.
Moto na fotkach neni umyty, jinak po osobni prohlidce (nejsem zadny odbornik) vypadala naprosto sqele.

Starik> proc myslis, ze se na delsi trasy nehodi? Jenom z duvodu nepohodlneho sezeni (to myslim zkousnu)? Nebo male nadrzi (do pouste se nechystam)?

1 reakcí na tento příspěvek Zacinam - honda FMX 650

9.1.2009 v 17:36 | Nahoru | #47
closseau> cenově a vzhledově lepší jsou teda tyto: 1. nebo 2.
ale zase nemají laďáky a "zvětšený výkon"

Zacinam - honda FMX 650

9.1.2009 v 17:44 | Nahoru | #48
uff, ty mi davas

diky za linky

(reakce na) Zacinam - honda FMX 650

9.1.2009 v 20:52 | Nahoru | #49
LiTe> hej ta první je boží

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam - honda FMX 650

11.1.2009 v 14:00 | Nahoru | #50

ernest>LiTe>ernest> oleje je v xt 2,6l a jaké komplikace při opravách ? Jsi asi myslel opravy po pádu Protože bych potom nechápal, jaké opravy máš na mysli
O "vodníku" jsem psal výše - pád.
O stříkačce jsem psal proto, že třebas u FMX, pokud budu dávat KN, tak dám zároveň DynoJet. Ale jak pobere s KNkem XTčko? Vyřeší to lambda sama? Tam Dyno těžko nacpes. Nevím, s tím zkušenost nemám.
Imho je karbec lepší na údržbu - co si budeme povídat. Nic špatnýho v tom nehledej, napsal jsem jen svůj názor. Vzhledem k tomu, že máš XTčko, tak logicky budeš mít názor jiný..
P.s.: Ono zrovna na XTčku s tím motorem není potřeba ladit prakticky nic - v origu jede hezky..



to jsi napsal hovadinu za to si nafackuj prej karbec je lepší na údržbu a co chceš udržbovat na stříkačce?

Naposledy editováno 11.01.2009 14:00:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam - honda FMX 650

11.1.2009 v 14:16 | Nahoru | #51

Krajoch>ernest>LiTe>ernest> oleje je v xt 2,6l a jaké komplikace při opravách ? Jsi asi myslel opravy po pádu Protože bych potom nechápal, jaké opravy máš na mysli
O "vodníku" jsem psal výše - pád.
O stříkačce jsem psal proto, že třebas u FMX, pokud budu dávat KN, tak dám zároveň DynoJet. Ale jak pobere s KNkem XTčko? Vyřeší to lambda sama? Tam Dyno těžko nacpes. Nevím, s tím zkušenost nemám.
Imho je karbec lepší na údržbu - co si budeme povídat. Nic špatnýho v tom nehledej, napsal jsem jen svůj názor. Vzhledem k tomu, že máš XTčko, tak logicky budeš mít názor jiný..
P.s.: Ono zrovna na XTčku s tím motorem není potřeba ladit prakticky nic - v origu jede hezky..

to jsi napsal hovadinu za to si nafackuj prej karbec je lepší na údržbu a co chceš udržbovat na stříkačce?


Pokud je mi známo, tak i stříkačka má své problémy:
váznoucí, případně zadřené jehly trysek, netěsná sedla trysek, nesprávně nastavený otevírací tlak vstřikovačů, nebo celková netěsnost.. Takže asi tak.

Zacinam - honda FMX 650

11.1.2009 v 19:12 | Nahoru | #52
Já jsem asi blbej (teda určitě), ale proč chceš cpát peníze do tzv. ladění? Když ti výkon nebo krouťák nevyhovuje, tak si zkrátka vyber jinou motorku. Podle mého názoru - jistě zastaralého - je ladění jen pro závody, kde jsi svázán technickými předpisy. Jinak je to spíš vyhazování peněz. Uznávám však, že z toho tuzingáři mají dobrý pocit.

Zacinam - honda FMX 650

11.1.2009 v 23:29 | Nahoru | #53
Mam takovej dotaz ze zvedavosti..Jak by se asi podvozek FMX s kolama 17(18),21 choval v terenu ? V porovnani treba s XT, TT, DR 650...?

1 reakcí na tento příspěvek Zacinam - honda FMX 650

12.1.2009 v 10:34 | Nahoru | #54
Jeste bych se chtel zeptat, vsude vsichni pisou, ze FMX je hodne po 110km/h lina, znamena to co? Je snad linejsi nez auto? A co vykon ve dvou lidech?

(reakce na) Zacinam - honda FMX 650

12.1.2009 v 10:54 | Nahoru | #55

clousseau>Jeste bych se chtel zeptat, vsude vsichni pisou, ze FMX je hodne po 110km/h lina, znamena to co? Je snad linejsi nez auto? A co vykon ve dvou lidech?


Lína znamená, že po přidání plynu už tak razantně nezrychluje, jak by si majitel přál..
Nevím, jaké auto máš namysli, takže těžou soudit.
Jinak jízda ve dvou v pohodě, většinu jízd jezdím se sppolujezdcem a nevidím v tom problém..

Zacinam - honda FMX 650

12.1.2009 v 13:33 | Nahoru | #56
Pokud nechceš, aby ti vyskočil motor, tak skutečně běžně přes 120 km/h moc jít nemůžeš. Vzhledem k tomu, že má dostatečný krouťák, tak můžeš laborovat s převodem. Měl jsem lehký do města, abych na jedničku nemusel kličkovat mezi auty se spojkou a na výlety těžký, aby bručela 130kn/h. Kolik to bylo zubů bych se musel podívat večer doma.

Zacinam - honda FMX 650

14.1.2009 v 14:35 | Nahoru | #57
Zdravím, koukám tady na debatu o FMXu...Mám ho taky v garáži. Je to vpohodě motorka na běžný ježdění a vypadá docela k světu. Souhlasím s tím, že na nějaký delší trasy to není, ale za odpoledne jsem na ní jel nejdál kolem 200 km a vpohodě-nikdo mě nemusel sundávat . Jinak ji mám spíš na jízdu po okolí. Vybíral jsem si ji proto, že jsem sháněl moto nenáročné na údržbu, které je lehko ovladatelné a hlavně spolehlivé. Je to celkem nové moto za dobrou cenu. Tak nějak souhlasím s tím, co se tu píše. Mám na ní najeto cca 8900 km bez zásahu do motoru. Olej doporučuji měnit častěji-přece jen se ho tam tolik nedává, tak to nestojí svět.

Zacinam - honda FMX 650

14.1.2009 v 14:39 | Nahoru | #58
Je na ní vše originál...jinak řetězovka je tam taky původní. Motorka je na prodej, protože mladá chce, ať si koupím nějakou silnici , aby mohla jezdit víc se mnou na tandemu.

Zacinam - honda FMX 650

15.1.2009 v 15:00 | Nahoru | #59
Velmi zajímavá nabídka zde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zacinam - honda FMX 650

15.1.2009 v 16:21 | Nahoru | #60

ernest>Krajoch>ernest>LiTe>ernest> oleje je v xt 2,6l a jaké komplikace při opravách ? Jsi asi myslel opravy po pádu Protože bych potom nechápal, jaké opravy máš na mysli
O "vodníku" jsem psal výše - pád.
O stříkačce jsem psal proto, že třebas u FMX, pokud budu dávat KN, tak dám zároveň DynoJet. Ale jak pobere s KNkem XTčko? Vyřeší to lambda sama? Tam Dyno těžko nacpes. Nevím, s tím zkušenost nemám.
Imho je karbec lepší na údržbu - co si budeme povídat. Nic špatnýho v tom nehledej, napsal jsem jen svůj názor. Vzhledem k tomu, že máš XTčko, tak logicky budeš mít názor jiný..
P.s.: Ono zrovna na XTčku s tím motorem není potřeba ladit prakticky nic - v origu jede hezky..

to jsi napsal hovadinu za to si nafackuj prej karbec je lepší na údržbu a co chceš udržbovat na stříkačce?
Pokud je mi známo, tak i stříkačka má své problémy:
váznoucí, případně zadřené jehly trysek, netěsná sedla trysek, nesprávně nastavený otevírací tlak vstřikovačů, nebo celková netěsnost.. Takže asi tak.


A to jsi vyčetl kde???
Boha jeho ....
V tom případě nechápu,proč se přestávaj používat Karburátory
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vlákno o FMX 650-tuning a otevření ... [1 ... 31, 32] Honda FMX 650 Matess727x 959 12.7.2023 v 08:35 Kakibra
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 kovosrotmorava 13 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 honzaxrdakar 22 14.12.2022 v 20:47 350_634
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 Pejvlh 25 25.7.2022 v 18:42 docent
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 Stenly9001 1 16.9.2021 v 21:12 milonovo


TOPlist