Na dotaz proč to tak je jsem ze Sette dostal odpověď, že "elektrostartér si přála většina zákazníků, protože z důvodu vysoké komprese se velmi špatně startuje"
Protože vím že třístovka se startuje klikou tak snadno a spolehlivě jako snad žádná jiná motorka a ani ve svém okolí jsem nenašel nikoho kdo by u ní elektrický startér vítal (spíše naopak, se startérem ji už nechcou) rád bych věděl jestli přání zákazníků je opravdu takové jak tvrdí KTM
Otázka zní - chtěli byste u (velkoobjemového) dvoutaktu elektrický startér za cenu hmotnosti vyšší o několik kilogramů a prodejní ceny vyšší o víc než deset tisíc korun ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?
a v běžných situacích běží spolehlivě na první šlápnutí
na rozdíl od mnoha čtyřtaktů, jejichž oživování je někdy opravdová loterie a startér je tak u nich prakticky nutností
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chtěli byste elektrický startér u dvoutakta ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Exc 300tpi problem s plynem KTM EXC 300 | pilsner808 | 0 | 13.5.2024 v 19:11 pilsner808 |
Proc ma 4t oproti 2t v zakladu siln... KTM EXC 300 | Norous123 | 28 | 22.2.2024 v 13:05 premikp |
Cestovani na lehkem enduru KTM EXC 300, Husqvarna WR 300, Beta EVO 300 2T, Gas ... | jirka-čz | 28 | 26.1.2024 v 09:46 Metric |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Klíček zapalování KTM EXC 300 2019 ... KTM EXC 300, KTM EXC 300 E, KTM EXC 300 Six Days | MalejMazel | 14 | 23.1.2024 v 13:16 ktm525smerák |