Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21
Fox88> Tady tenhle je použil, má upravený brejle.
vypadá to docela zajímavě
http://www.customfig...owthread.php?t=30723
Naposledy editováno 22.05.2013 23:42:03
Skvělý!
http://vanishingpoin...aspede-suzuki-gs500/
Naposledy editováno 22.05.2013 23:41:47
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Po servisu (gumy,svíce,filtry,desky,náplně,baterka,řetězovka), jen jezdit - duod,přechod na menší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Fejk píše: Ahoj všem, poraďte, prosím. Měl jsem rozebraný karbece, přetěsnil,srovnal hladiny, namontoval zpátky, mašina jela normálně. Pak jsem ještě jako zlatej hřeb udělal synchro hadicema, ale protože začátečník, tak samozřejmě ne bez zádrhele- dvakrát se mi ta voda z hadic prostě nacucla do sání, než jsem to doladil. Od tý chvíle mi od 5000 při plynulým zrychlování motor jakoby jemně vibruje, má nenormální drnčivej zvuk, jde jakoby přes lehkej odpor a to na všechny kvalty. Na fullgas to není tak patrný, vytáčí se lehce do červenýho. Jo, a měl jsem sundaný i ventilový víko, jestli to může mít k tomu problému nějakej vztah. Dík za rady!
Ještě mě napadlo-při jakejch otáčkách otvíraj naplno šoupata? Sice jsem membrány prohlíd, ale nějakou dírečku člověk přehlídne a pak by mohlo málo vysunutý šoupě dělat obstrukci se všema těma doprovodnejma efektama, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Řekl mi,že to trošku sesadí kombinačkama,ale že to asi nebude dobrý.No mám zkusit.
No,celou cestu (50 km) domů to zatím drží.
Takže mám koupit radši nový lanko a vyměnit.Pro klid duše?.Našel jsem třeba tadywww.motocomponents.cz/elektroinstalace/nahon-otackomeru-suzuki-gs-500-e-gm51b-rv-od-89/ .Já mám rok výroby 2001.Tak jestli by to pasovalo??
Nebo to třeba zkusit nějak zaletovat? Máte nějaké zkušenosti?
Moc děkuji.
Ono taky jde o to,že ten nový náhon jsem našel na netu i podstatně dražší,takže nevím,kde nakonec objednat.Nerad bych si tam nacpal nějakej šmejd,když by třeba originál náhon šel opravit.....
Naposledy editováno 20.06.2013 19:09:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Lanka by měla být všechna stejná pokud je to mechanické, uplně novější ročníky už to snad mají elektronicky. Celkem na něm nesejde, origo, oem z wemoto, partsdepot nebo raději jakéhokoliv místního motokrámu který najdeš, vše je tak plus minus 200 to na poštovném dáš víc jak za lanko.
Až to budeš montovat oddělej to i s celou přírubou, důkladně vyčisti a prohlédni, pokud bude OK tak tam dej tenkou vrstvu silikonu ať to utěsní, určitě se vyplatí.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
uvažuji o koupi tohoto motocyklu, a mám pár otázek. V jakých otáčkách je tato motorka nejúspornější? Jak často měníte motorový olej, brzdovou kapalinu, vzduch. filtr a olejový filtr. Děkuji Martin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
jaho1 píše: elektrikar> tahle motka je úsprná ve všech otáčkách .... max spotřeba cca 5 l. na 100 Km. Olej se mění každou sezónu nebo po cca 7t. Km, záleží jaký budeš dávat, olej. filtr při výměně oleje a vzduchový podle toho jak bude zasraný ( nejlépe po sezóně). Brzdovku po koupě a pak cca každou druhou sezónu .... Jestli bude někdo mít jiné názory tak bude jen na tobě jak a kdy budeš dopřávat motce. Ještě jedna věc ... GSko docela bumbá olej takže kontrola před každým vyjetím a počítat s cca 1 deci na 1000 Km, ale každá motka bude na tohle jiná !!!!
Díky. Ale u té spotřeby jsem se chtěl zeptat v jakej otáčkách je je motka nejúspornější? Vychází to z točivého momentu, nebo z čeho?
Edit.: Když se půjdu podívat na motorku, tak jak poznám, že motor je v pořádku, jestli je dobře seřízený,... A jakej ročník minimálně? Děkuji Martin
Naposledy editováno 15.08.2013 19:11:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
elektrikar píše: Díky. Ale u té spotřeby jsem se chtěl zeptat v jakej otáčkách je je motka nejúspornější? Vychází to z točivého momentu, nebo z čeho?
Edit.: Když se půjdu podívat na motorku, tak jak poznám, že motor je v pořádku, jestli je dobře seřízený,... A jakej ročník minimálně? Děkuji Martin
tady na fórum máš vše zodpovězeno ... stačí hledat ....
já jezdil na max a spotřebu jsem neřešil ...
E: písmenko
Naposledy editováno 15.08.2013 19:20:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
jaho1 píše: tady na fórum máš vše zodpovězeno ... stačí hledat ....
já jezdil na max a spotřebu jsem neřešil ...
E: písmenko
To vím, já myslel jakej minimální ročník výroby?
edit.: co myslíte o této, je blízko mě?
Naposledy editováno 15.08.2013 20:30:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Hlavně se neunáhluj a při koupi sundej růžové brýle.Také záleží,kolik do motorky chceš investovat a co od toho čekáš.Od toho se pak bude odvíjet i cena,kterou budeš muset zaplatit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Hafuša píše: elektrikar> Ahoj.Nevím,jak ty.Ale prohlížel jsem si inzeráty na GS 500E. Jak tady na Motorkářích,tak na Tip- moto a na Motoinzerci.A můžu ti s čistým svědomím říct,že je to jedna stará vylítaná vrána vedle druhé.Teď je to všechno přebrané.Snad na konci sezony,se něco začne objevovat a přes zimu.
Hlavně se neunáhluj a při koupi sundej růžové brýle.Také záleží,kolik do motorky chceš investovat a co od toho čekáš.Od toho se pak bude odvíjet i cena,kterou budeš muset zaplatit.
Takže kolik, aby měli nalítáno? Vím že od r. 2001 je nový typ i s jiným sedlem a plasty. Takže bude lepší +2001? A jak poznat dobrou inzerci? Děkuji
Naposledy editováno 19.08.2013 18:44:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Pokud si 100% rozhodnutý pro GS 500E.
Chceš,aby byla v TOP stavu,bez jediného škrábanečku???Nebo ti je to fuk a stačí ti jen poměr cena a aspoň jakž takž provozuschopnost???
Chceš již novější model po r.v. 2000????
Chceš nějakou pro tebe hezkou barvu???
Chceš třeba aby měla padací rámy????
Chceš třeba aby měla v zadu kufr????
Chceš "laděnou" koncovku výfuku???
Tak sleduj inzeráty.Jednou tam ta tvoje vysněná bude.A nebo se ti začne líbit třeba nějaká jiná značka.Co můžeš vědět.....Fotky v inzerátech,jsou jen začátek,ale nenech se zmást.Hodně se dá poznat z telefonického rozhovoru s majitelem.Pak je osobní prohlídka,nejlépe s mechanikem.Podrobná prohlídka!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Hafuša píše: elektrikar> Kilometry neřeš.Důležitější je skutečný stav a jak se k motorce předchozí majitel,nebo majitelé chovali.A jak dělali servis.
Pokud si 100% rozhodnutý pro GS 500E.
Chceš,aby byla v TOP stavu,bez jediného škrábanečku???Nebo ti je to fuk a stačí ti jen poměr cena a aspoň jakž takž provozuschopnost???
Chceš již novější model po r.v. 2000????
Chceš nějakou pro tebe hezkou barvu???
Chceš třeba aby měla padací rámy????
Chceš třeba aby měla v zadu kufr????
Chceš "laděnou" koncovku výfuku???
Tak sleduj inzeráty.Jednou tam ta tvoje vysněná bude.A nebo se ti začne líbit třeba nějaká jiná značka.Co můžeš vědět.....Fotky v inzerátech,jsou jen začátek,ale nenech se zmást.Hodně se dá poznat z telefonického rozhovoru s majitelem.Pak je osobní prohlídka,nejlépe s mechanikem.Podrobná prohlídka!!!
1) lepší by byla v Top stavu
2) je pravda že novější je hezčí
3) na barvě mě nezáleží
4) padací rámy jsou dobré ale nemusí být
5) kufr vzadu je výhodou, ale nemusí být
6) laděná koncovka nemusí být! - jinak k čem jinému je, něž ke zlepšení zvuku?
:D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
Pokud seženeš dobrý kus,tak bude stačit dělat jen servis podle manuálu,mazat řetěz,kontrolovat gumy a každý rok akorát vyměnit olej a filtr.Hladina oleje se musí hlídat!!!!Co dva roky novou brzdovku a pak už jen v odborném servisu nechat seřídit karburátory a ventily.Vždy po najetí daných km.Vše,jak již bylo zmíněno víše.
Také nezapomeň a odlož si nějaké peníze na vhodnou moto výbavu!!!!!
A podle toho,kolit ti zbude,se budeš ohlížet po vysněné motorce
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E | svava | 25 | 9.4.2024 v 19:46 svava |