globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady
17.12.2008 v 12:31
Čus, tohle je pokec o gs-ku . Člověk se tu dozví spoustu věcí, které buď neví nebo potřebuje poradit. Konkrétně já jsem se tu dozvěděl úplně vše co jsem potřeboval, protože nikoho neznám kdo tady v mém okolí ma gs. Tak přeju příjemný pokec a hlavně hodně ujetých kilometrů bez nehod. (i když už těch pár lidí tu v okolí je)


Naposledy editováno 06.02.2010 17:20:21

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

21.5.2013 v 18:15 | Nahoru | #7021
no ty vymýšlíš kokotiny ...

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

21.5.2013 v 20:47 | Nahoru | #7022
yushed> jaky vidle se dam davaji z GSXR?? já jediny o čem jsem věděl že se tam dávali z prvních CBR 600 a to stylem že se dávají do originálních brýlí...

máš nějaký odkaz na ty vidle z GSXR???

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

21.5.2013 v 22:38 | Nahoru | #7023
jaho1 > vlastně jo ale dát gsku nějakou příchuť ve volnym čase.. proč ne

Fox88> Tady tenhle je použil, má upravený brejle.
vypadá to docela zajímavě

http://www.customfig...owthread.php?t=30723

Naposledy editováno 22.05.2013 23:42:03

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

22.5.2013 v 23:40 | Nahoru | #7024
Nicméně nejlepší je asi tenhle gs racer :)
Skvělý!

http://vanishingpoin...aspede-suzuki-gs500/

Naposledy editováno 22.05.2013 23:41:47

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

28.5.2013 v 09:11 | Nahoru | #7025
Ahoj GSkáři

Nedavno jsem koupil suzuki 500 GS, a na neutrál se z motoru ozývá nepravidelné cvakání až klepání, doprovázeno mírným poklesem otáček.Je to cítit i přes rám když na tom člověk sedí.
Nemáte nějakou radu?

Dík

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

11.6.2013 v 23:40 | Nahoru | #7026
Ahoj všem, poraďte, prosím. Měl jsem rozebraný karbece, přetěsnil,srovnal hladiny, namontoval zpátky, mašina jela normálně. Pak jsem ještě jako zlatej hřeb udělal synchro hadicema, ale protože začátečník, tak samozřejmě ne bez zádrhele- dvakrát se mi ta voda z hadic prostě nacucla do sání, než jsem to doladil. Od tý chvíle mi od 5000 při plynulým zrychlování motor jakoby jemně vibruje, má nenormální drnčivej zvuk, jde jakoby přes lehkej odpor a to na všechny kvalty. Na fullgas to není tak patrný, vytáčí se lehce do červenýho. Jo, a měl jsem sundaný i ventilový víko, jestli to může mít k tomu problému nějakej vztah. Dík za rady!

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.6.2013 v 09:09 | Nahoru | #7027
Pokud by jste někdo sháněl GS 500,měl bych jednu 2003 k prodeji.
Po servisu (gumy,svíce,filtry,desky,náplně,baterka,řetězovka), jen jezdit - duod,přechod na menší.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.6.2013 v 09:25 | Nahoru | #7028
Dědek.> downsizing? Tak to jsi unikát, všichni ostatní jdou z GS vejš!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.6.2013 v 12:12 | Nahoru | #7029

Fejk píše: Ahoj všem, poraďte, prosím. Měl jsem rozebraný karbece, přetěsnil,srovnal hladiny, namontoval zpátky, mašina jela normálně. Pak jsem ještě jako zlatej hřeb udělal synchro hadicema, ale protože začátečník, tak samozřejmě ne bez zádrhele- dvakrát se mi ta voda z hadic prostě nacucla do sání, než jsem to doladil. Od tý chvíle mi od 5000 při plynulým zrychlování motor jakoby jemně vibruje, má nenormální drnčivej zvuk, jde jakoby přes lehkej odpor a to na všechny kvalty. Na fullgas to není tak patrný, vytáčí se lehce do červenýho. Jo, a měl jsem sundaný i ventilový víko, jestli to může mít k tomu problému nějakej vztah. Dík za rady!


Ještě mě napadlo-při jakejch otáčkách otvíraj naplno šoupata? Sice jsem membrány prohlíd, ale nějakou dírečku člověk přehlídne a pak by mohlo málo vysunutý šoupě dělat obstrukci se všema těma doprovodnejma efektama, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

12.6.2013 v 12:59 | Nahoru | #7030
Fejk> To by pak neseděl tlak nad a pod membranou a neotevřela by se plně, podle mě bys spíš poznal že nepůjde do otáček a tak podobně. Každopádně blbě složené to být může, někde skřípnuté, mohl sis tím seřizováním spíš naopak synchronizaci rozhodit... toho je víc.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

13.6.2013 v 00:51 | Nahoru | #7031
dj_hroch> Jsem to rozebral, všechno pořádně prohlíd a zase složil. Nikde žádnej viditelnej problém, ale furt stejný. Do 5k vrčí normálně, pak jakoby najednou začal tlačit přes odpor, jako když s motorovkou zajedeš do suku, nebo takovýho něco. Proč sakra přesně v 5000 ot.? Svíce byly do šeda, tak jsem přidal na směsi, ale žádnej rozdíl. Mě jebne...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

20.6.2013 v 19:01 | Nahoru | #7032
Ahoj.Prosím o radu.Dneska jsem se byl projet a najednou mi spadla rafička otáčkoměru.Docela ve mě hrklo,co se všechno pokazilo.Náhodou jsem jel kousek od místa,kde se opravují motorky.A mechanik po rozebrání zjistil,že lanko v místě,jak se šroubuje k motoru je povolené z toho očka.Takže se v něm protáčí a tím pádem se na lanko nepřenáší potřebná síla na otáčkoměr.
Řekl mi,že to trošku sesadí kombinačkama,ale že to asi nebude dobrý.No mám zkusit.
No,celou cestu (50 km) domů to zatím drží.
Takže mám koupit radši nový lanko a vyměnit.Pro klid duše?.Našel jsem třeba tadywww.motocomponents.cz/elektroinstalace/nahon-otackomeru-suzuki-gs-500-e-gm51b-rv-od-89/ .Já mám rok výroby 2001.Tak jestli by to pasovalo??
Nebo to třeba zkusit nějak zaletovat? Máte nějaké zkušenosti?
Moc děkuji.
Ono taky jde o to,že ten nový náhon jsem našel na netu i podstatně dražší,takže nevím,kde nakonec objednat.Nerad bych si tam nacpal nějakej šmejd,když by třeba originál náhon šel opravit.....

Naposledy editováno 20.06.2013 19:09:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

21.6.2013 v 09:15 | Nahoru | #7033
Hafuša> Ahoj, no lepší varianta je že je pouze v prdeli lanko, horší že i ta příruba která to drží kolem. Je to tak ne zrovna moc šikovně vyřešené, materiál je nějaký tvaroh hliník moc to nevydrží a rád praská nebo povolí. Jednak v tom nerado drží lanko, druhak když se dotáhne na krev aby drželo tak můžeš strhnout nebo praskne celá ta příruba tak, že to není vidět, ale pak pochcává olej kolem.

Lanka by měla být všechna stejná pokud je to mechanické, uplně novější ročníky už to snad mají elektronicky. Celkem na něm nesejde, origo, oem z wemoto, partsdepot nebo raději jakéhokoliv místního motokrámu který najdeš, vše je tak plus minus 200 to na poštovném dáš víc jak za lanko.

Až to budeš montovat oddělej to i s celou přírubou, důkladně vyčisti a prohlédni, pokud bude OK tak tam dej tenkou vrstvu silikonu ať to utěsní, určitě se vyplatí.

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

21.6.2013 v 15:00 | Nahoru | #7034
dj_hroch> Moc dík.Mám ještě to lanko řešené mechanicky.Takže to je u všech starších modelů stejné.A jak píšeš,ten hliník nic moc.Při povolování se to začlo drolit (bylo to docela pevně utažené a není to na klíč)Ještě jednou dík.Zeptám se na to u nás v "Mototechně" Ahoj

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.8.2013 v 17:01 | Nahoru | #7035
Ahoj,
uvažuji o koupi tohoto motocyklu, a mám pár otázek. V jakých otáčkách je tato motorka nejúspornější? Jak často měníte motorový olej, brzdovou kapalinu, vzduch. filtr a olejový filtr. Děkuji Martin

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.8.2013 v 17:56 | Nahoru | #7036
elektrikar> tahle motka je úsprná ve všech otáčkách .... max spotřeba cca 5 l. na 100 Km. Olej se mění každou sezónu nebo po cca 7t. Km, záleží jaký budeš dávat, olej. filtr při výměně oleje a vzduchový podle toho jak bude zasraný ( nejlépe po sezóně). Brzdovku po koupě a pak cca každou druhou sezónu .... Jestli bude někdo mít jiné názory tak bude jen na tobě jak a kdy budeš dopřávat motce. Ještě jedna věc ... GSko docela bumbá olej takže kontrola před každým vyjetím a počítat s cca 1 deci na 1000 Km, ale každá motka bude na tohle jiná !!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.8.2013 v 18:51 | Nahoru | #7037

jaho1 píše: elektrikar> tahle motka je úsprná ve všech otáčkách .... max spotřeba cca 5 l. na 100 Km. Olej se mění každou sezónu nebo po cca 7t. Km, záleží jaký budeš dávat, olej. filtr při výměně oleje a vzduchový podle toho jak bude zasraný ( nejlépe po sezóně). Brzdovku po koupě a pak cca každou druhou sezónu .... Jestli bude někdo mít jiné názory tak bude jen na tobě jak a kdy budeš dopřávat motce. Ještě jedna věc ... GSko docela bumbá olej takže kontrola před každým vyjetím a počítat s cca 1 deci na 1000 Km, ale každá motka bude na tohle jiná !!!!



Díky. Ale u té spotřeby jsem se chtěl zeptat v jakej otáčkách je je motka nejúspornější? Vychází to z točivého momentu, nebo z čeho?

Edit.: Když se půjdu podívat na motorku, tak jak poznám, že motor je v pořádku, jestli je dobře seřízený,... A jakej ročník minimálně? Děkuji Martin

Naposledy editováno 15.08.2013 19:11:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.8.2013 v 19:15 | Nahoru | #7038

elektrikar píše: Díky. Ale u té spotřeby jsem se chtěl zeptat v jakej otáčkách je je motka nejúspornější? Vychází to z točivého momentu, nebo z čeho?

Edit.: Když se půjdu podívat na motorku, tak jak poznám, že motor je v pořádku, jestli je dobře seřízený,... A jakej ročník minimálně? Děkuji Martin


tady na fórum máš vše zodpovězeno ... stačí hledat ....
já jezdil na max a spotřebu jsem neřešil ...

E: písmenko

Naposledy editováno 15.08.2013 19:20:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.8.2013 v 19:29 | Nahoru | #7039

jaho1 píše: tady na fórum máš vše zodpovězeno ... stačí hledat ....
já jezdil na max a spotřebu jsem neřešil ...

E: písmenko



To vím, já myslel jakej minimální ročník výroby?

edit.: co myslíte o této, je blízko ?

Naposledy editováno 15.08.2013 20:30:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.8.2013 v 21:31 | Nahoru | #7040
elektrikar> to je starý a drahý ... nebrat!

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.8.2013 v 21:33 | Nahoru | #7041
jen malá rada ... bacha na Haus-moto (Ledeč nad Sázavou)je to podvodník ....

(reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.8.2013 v 21:34 | Nahoru | #7042

jaho1 píše: elektrikar> to je starý a drahý ... nebrat!



ok, tak co navrhuješ? Jakej minimální ročník, a za jakou cenu?

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

15.8.2013 v 22:03 | Nahoru | #7043
min 96 a cena je na tobě, ale za 30 by mohlo být slušné a bez investic ...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

19.8.2013 v 06:23 | Nahoru | #7044

Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

19.8.2013 v 14:49 | Nahoru | #7045
podle sedla je to stary tip a to je drahy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

19.8.2013 v 16:28 | Nahoru | #7046
elektrikar> Ahoj.Nevím,jak ty.Ale prohlížel jsem si inzeráty na GS 500E. Jak tady na Motorkářích,tak na Tip- moto a na Motoinzerci.A můžu ti s čistým svědomím říct,že je to jedna stará vylítaná vrána vedle druhé.Teď je to všechno přebrané.Snad na konci sezony,se něco začne objevovat a přes zimu.
Hlavně se neunáhluj a při koupi sundej růžové brýle.Také záleží,kolik do motorky chceš investovat a co od toho čekáš.Od toho se pak bude odvíjet i cena,kterou budeš muset zaplatit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

19.8.2013 v 16:39 | Nahoru | #7047

Hafuša píše: elektrikar> Ahoj.Nevím,jak ty.Ale prohlížel jsem si inzeráty na GS 500E. Jak tady na Motorkářích,tak na Tip- moto a na Motoinzerci.A můžu ti s čistým svědomím říct,že je to jedna stará vylítaná vrána vedle druhé.Teď je to všechno přebrané.Snad na konci sezony,se něco začne objevovat a přes zimu.
Hlavně se neunáhluj a při koupi sundej růžové brýle.Také záleží,kolik do motorky chceš investovat a co od toho čekáš.Od toho se pak bude odvíjet i cena,kterou budeš muset zaplatit.



Takže kolik, aby měli nalítáno? Vím že od r. 2001 je nový typ i s jiným sedlem a plasty. Takže bude lepší +2001? A jak poznat dobrou inzerci? Děkuji

Naposledy editováno 19.08.2013 18:44:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

19.8.2013 v 19:06 | Nahoru | #7048
elektrikar> Kilometry neřeš.Důležitější je skutečný stav a jak se k motorce předchozí majitel,nebo majitelé chovali.A jak dělali servis.
Pokud si 100% rozhodnutý pro GS 500E.
Chceš,aby byla v TOP stavu,bez jediného škrábanečku???Nebo ti je to fuk a stačí ti jen poměr cena a aspoň jakž takž provozuschopnost???
Chceš již novější model po r.v. 2000????
Chceš nějakou pro tebe hezkou barvu???
Chceš třeba aby měla padací rámy????
Chceš třeba aby měla v zadu kufr????
Chceš "laděnou" koncovku výfuku???
Tak sleduj inzeráty.Jednou tam ta tvoje vysněná bude.A nebo se ti začne líbit třeba nějaká jiná značka.Co můžeš vědět.....Fotky v inzerátech,jsou jen začátek,ale nenech se zmást.Hodně se dá poznat z telefonického rozhovoru s majitelem.Pak je osobní prohlídka,nejlépe s mechanikem.Podrobná prohlídka!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

19.8.2013 v 19:14 | Nahoru | #7049

Hafuša píše: elektrikar> Kilometry neřeš.Důležitější je skutečný stav a jak se k motorce předchozí majitel,nebo majitelé chovali.A jak dělali servis.
Pokud si 100% rozhodnutý pro GS 500E.
Chceš,aby byla v TOP stavu,bez jediného škrábanečku???Nebo ti je to fuk a stačí ti jen poměr cena a aspoň jakž takž provozuschopnost???
Chceš již novější model po r.v. 2000????
Chceš nějakou pro tebe hezkou barvu???
Chceš třeba aby měla padací rámy????
Chceš třeba aby měla v zadu kufr????
Chceš "laděnou" koncovku výfuku???
Tak sleduj inzeráty.Jednou tam ta tvoje vysněná bude.A nebo se ti začne líbit třeba nějaká jiná značka.Co můžeš vědět.....Fotky v inzerátech,jsou jen začátek,ale nenech se zmást.Hodně se dá poznat z telefonického rozhovoru s majitelem.Pak je osobní prohlídka,nejlépe s mechanikem.Podrobná prohlídka!!!



1) lepší by byla v Top stavu
2) je pravda že novější je hezčí
3) na barvě mě nezáleží
4) padací rámy jsou dobré ale nemusí být
5) kufr vzadu je výhodou, ale nemusí být
6) laděná koncovka nemusí být! - jinak k čem jinému je, něž ke zlepšení zvuku?

:D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki Gs 500 - Všeobecné rady

19.8.2013 v 19:56 | Nahoru | #7050
elektrikar> Proti Simsonu bude GS pěkná raketa.Na běžné ježdění a pro začátek má koníků až až Já už to vidím trošičku jinak,ale to je naprosto vedlejší
Pokud seženeš dobrý kus,tak bude stačit dělat jen servis podle manuálu,mazat řetěz,kontrolovat gumy a každý rok akorát vyměnit olej a filtr.Hladina oleje se musí hlídat!!!!Co dva roky novou brzdovku a pak už jen v odborném servisu nechat seřídit karburátory a ventily.Vždy po najetí daných km.Vše,jak již bylo zmíněno víše.
Také nezapomeň a odlož si nějaké peníze na vhodnou moto výbavu!!!!!
A podle toho,kolit ti zbude,se budeš ohlížet po vysněné motorce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 21 28.4.2024 v 22:24 emánek27
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf
zdechá na křižovatkách Suzuki GS 500E svava 25 9.4.2024 v 19:46 svava
Výměna brzdové kapaliny Suzuki GS 500E Nexartesus 20 1.4.2024 v 20:21 šmudla


TOPlist