2 reakcí na tento příspěvek Startovani motorky
spojka u motorky nemá žádnej odlehčovací vliv, aji při zmáčknutí zůstává stejně přilepená ,spojená.. a převodovka oproti autu je uplně titerná .. a startér rozdíl nepozná
a tím ložiskem při startu jde právě o to že při zmáčknutí spojky se vyvíjí od spojkového ložiska tlak na axiální ložiska, klikovky,převodovky... ktery při startu nejsou namazány , ale to jsou jen teorie a v práxi při poruše to stejně nejde prokázat co bylo příčinou... a když budu držet spojku zmáčknutou tak spojka se neopotřebovává na semaforech atp.. je tam mezera, a spojkové ložisko je dělané na větší otáčky, než jaké točí motor na vonoběh, ani se nezahřeje ....
Mirek12>ajéé tady zase odchází ložiska jako na pásu, nebo se musí lamelám nabrat olej atp..
spojka u motorky nemá žádnej odlehčovací vliv, aji při zmáčknutí zůstává stejně přilepená ,spojená.. a převodovka oproti autu je uplně titerná .. a startér rozdíl nepozná
a tím ložiskem při startu jde právě o to že při zmáčknutí spojky se vyvíjí od spojkového ložiska tlak na axiální ložiska, klikovky,převodovky... ktery při startu nejsou namazány , ale to jsou jen teorie a v práxi při poruše to stejně nejde prokázat co bylo příčinou... a když budu držet spojku zmáčknutou tak spojka se neopotřebovává na semaforech atp.. je tam mezera, a spojkové ložisko je dělané na větší otáčky, než jaké točí motor na vonoběh, ani se nezahřeje ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startovani motorky
Mirek12: spojka u motorky nemá žádnej odlehčovací vliv, aji při zmáčknutí zůstává stejně přilepená ,spojená.. a převodovka oproti autu je uplně titerná .. a startér rozdíl nepozná...
Tak proč má spousta modelů od Suzuki blokované startování prostřednictvím spojkové páčky? Dokud ji nezmáčkneš, nenastartuješ. Výrobce mrhá penězi na zbytečný spínač?