Yamaha XT660R- Nelíbí se mi vzhled tohohle jednoválce, ale líbí se mi ta cena (150 tisíc).
Honda XL700V Transalp- Klasika. Je to parádní stroj, dvouvál. Stojí skoro 175 tisíc.
Kawasaki Versys- Tak tahle mašinka zatim vede. Cena je nižší než Transalp- 165 tisíc, líbí se mi vzhled. Model 2008 je už dvouvál.
Má někdo nějaké postřehy o těchto mašinách?
Jsem cestovatel co se rád kochá.. Maximální rychlost je pro mě druhořadá, stačí když to pojede kolem 150 km/h. Záleží mi na odpichu a aby to jelo i s přítulkou a nákladem. No a pak samozřejmě spotřeba
Naposledy editováno 27.11.2008 13:40:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro?
akorát je na prd, že v současné době snad na trhu není pořádná adventure motorka v objemu do těch 700 ccm. Pokud člověk chce novou mašinu a nechce mastodonta typu LC8 nebo BMW GS, tak není co vybrat. Já jsem šel do Tenera i když jsem si vědom toho, co jsi napsal a je to v podstatě rozpočtovka (ale dá se to časem doladit). Udělal jsem to proto, že chci jezdit hned a ne čekat, jestli se KTM uráčí a pustí do výroby 690 Adventurera...
1 reakcí na tento příspěvek Jaké enduro?
Jenik789>Ja na nove TENERE jezdil a nemyslim si ze nema vykon
Ono to pisi vetsinou novinari, co predtim slezly z nejakeho sportu nebo LC8 apod. Kamosovi co jezdi 1200GSA taky prisla Tenerka nejaka lina . Jasne , ze hi-tec jednovalec v nove LC4 690 je asi nejvykonejsim seriovym singlem - prez 60kobyl na zadnim kole !!! Ale spodek nic moc a pak mam pochynosti co se tyce zivotnosti tak tociveho buchara .
Tenerka slusne tahne od spodu staci vychytat trochu hrubsi reakce plynu a trochu toho cukani. Ve srovnani s Dakarem nebo Africou popr. starym Alpem jede velmi slusne .
Naposledy editováno 28.11.2008 15:18:46
Petr-RSV>Climber>
akorát je na prd, že v současné době snad na trhu není pořádná adventure motorka v objemu do těch 700 ccm. Pokud člověk chce novou mašinu a nechce mastodonta typu LC8 nebo BMW GS, tak není co vybrat. Já jsem šel do Tenera i když jsem si vědom toho, co jsi napsal a je to v podstatě rozpočtovka (ale dá se to časem doladit). Udělal jsem to proto, že chci jezdit hned a ne čekat, jestli se KTM uráčí a pustí do výroby 690 Adventurera...
Bohuzel mas pravdu ... Vyrobci do vyvoje Dual Purpos stroju vubec neinvestuji . Africa je produkt konce 80ych a lidi co ted presedly z ni na F800GS' ne vzdy radi ale priznavaji , ze zasadni rozdil v chovani podvozku ovladatelnosti a jizdnich parametrech neni. Teda az na motor ten u bavora je jasne silnejsi . ALe tyto stroje konstrukcne deli vice nez 25 let (!!!).
Zkus nekdy svezt na ctvrt stoleti starym sportu nebo "silnym" nahaci a pak presedni tr. na B-Kinga .
A to ten B-King na rozdil od F800GS ma plne stavitelny podvozek a stoji 270K = bavor s palub. pocitacem a ABS
Do supersportu japoncici a ostatni cpou penize a pak 4valcovy 150-170k. sport vazi min nez 48 ponikove 1val. cestovni endurko .
Na 690 Adv. cekam taky jen aby z toho nebylo takove "cekani" jako na novou Africu
Naposledy editováno 28.11.2008 15:50:19
1 reakcí na tento příspěvek Jaké enduro?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké enduro?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém Transalp XL 700V - po zahřá... Honda XL 700V Transalp | MartyR | 11 | 17.4.2024 v 22:14 lifik |
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |
Držák mobilu [1, 2] Kawasaki Versys 650 | Ameral | 41 | 24.3.2024 v 18:10 Radek_S |
Připojení navigace Kawasaki Versys 650 | Kuba1369 | 8 | 14.3.2024 v 10:57 PD5 |
Nolan n100-5 Kawasaki Versys 650 | jandam | 26 | 12.3.2024 v 23:14 Duchodcee |