paolo_novy Přidat reklamu

Téma: BMW 800 gs popište kdo jí máte .
1.11.2008 v 15:40
Nějaké zkušenosti s touto motorkou přemejšlim o ní ale nedostal sem se k ní mam 650dl stromka a potřebuju porovnání. Ale taky uvažuju o 990ktm Advenčr. Rady a zkušemosti dík kozlik.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

1.5.2013 v 17:07 | Nahoru | #1

Pete-Biggy píše: Zadní brzda, volnoběžka, napínáky jako chronický problém? To, že ty máš na 2005 tyto problémy, ještě neznamená, že to jsou chronické problémy. Dnes je rok 2013! Pumpy? Budiž no, spíš těsnění u nich. Já bych jako chronickou záležitost třeba vypíchl od roku 2009 absolutně netěsné budíky. Za ty čtyři roky výroby už to prostě fakt mohli vychytat. Největší sranda ale je, že když už je zákazník reklamuje, tak ty vyměněné už drží. Tak proč to kuwa nejste v KTM schopni udělat pořádně už od začátku? Špatná série nebo co????

Ale jako vůbec největší chronický problém u KTM v rámci ČR bych viděl KATASTROFÁLNÍ ÚROVEŇ servisního zázemí. Aspoň teda, co já jsem měl možnost vyzkoušet.



a co, že je rok 2013? já reagoval na Ďuričkovo tvrzení o dětských nemocech a Adventuru a jako příklad jsem dal 950, na který se celou její historií opakují stejný závady,to nemá s 2013 nic společnýho. Počti si na advrideru a udělej si obrázek jak moc jsou ty nemoci chronický nebo ne podle opakujících se příspěvků a žádostí o pomoc s opravou já jsem se s tim ani při práci v bazaru ani u svých motorek krom KTM nikdy nesetkal. Co se servisního zázemí týče tak nemám zkušenost přímo se servisem KTM

(reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

1.5.2013 v 21:36 | Nahoru | #2
mirazciny> Hele já nic netrvrdím,nikdy jsem tu motorku nejezdil takže ani nemůžu...má jí kámoš a tak jsem s ni částečně ve styku a i přes to co tu píšeš si jí stejně jednou dopřeju,líbí se mi ať je jaká chce.Jinak ten kluk co ji jezdí už na ní natočil 12tis. a pohoda!(950/2004)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW 800 gs popište kdo jí máte .

1.5.2013 v 22:01 | Nahoru | #3

mirazciny píše: a co, že je rok 2013? já reagoval na Ďuričkovo tvrzení o dětských nemocech a Adventuru a jako příklad jsem dal 950, na který se celou její historií opakují stejný závady,to nemá s 2013 nic společnýho. Počti si na advrideru a udělej si obrázek jak moc jsou ty nemoci chronický nebo ne podle opakujících se příspěvků a žádostí o pomoc s opravou já jsem se s tim ani při práci v bazaru ani u svých motorek krom KTM nikdy nesetkal. Co se servisního zázemí týče tak nemám zkušenost přímo se servisem KTM



Jestli ty nebudeš typ člověka,na kterého pasuje ono okřídlené rčení,které říká,že "některé věci se stávají jen některým lidem".
Na mé LC8 se měnily kontakty pal.čerpadla,spojkové "prasátko" a gufero pumpy jsem nechal vyměnit preventivně, během zimního servisu.Mezi tím jen pravidelný servis v předepsaných intervalech a občasná výměna spotřebáku,případně toho, co jsem rozbil-zrcátko,blastr..
Stejné palivové čerpadlo používala Honda v některých svých modelech a tam byly problémy naprosto totožné.Nicméně jde opravit za cca pětikilo.
KTM ADV je háklivá na pečlivý servis a pokud se to ojebává,nebo neumí (když servisák o sobě tvrdí že umí,nemusí to nutně být pravda) pak se ty problémy opakují.To je na adresu tvé třetí pumpy.Napadlo tě někdy,že pokud se problém opakuje už potřetí,řešils následek a ne příčinu? Tuším v čem je problém a pokud ti servisuje motorku někdo,kdo ti potřetí opravuje vodní pumpu a nic jej netrkne,tak ti radím kopnout toho člověka do zadele (případně hlavy-občas to vyjde nastejno) a hledat jiný servis..
U gufera vodní pumpy se v průběhu výroby měnil materiál gufera a teď se tam dává silikonové,odolnější vůči "tvrdnutí" v důsledku častého přehřívání.Pokud už je vydřená drážka na hřídelce pumpy,mění se i ta,jinak to nemá smysl,protože gufero velice rychle zase začne propouštět.Chladící systém je v tvém případě nejspíš zasviněný zbytky z formy a je nutné jej propláchnout.V podstatě je to písek a brousí ti styčné plochy gufera a hřídelky.Návod najdeš na LC8.cz.Jinak není žádný jiný důvod pro opakovanou závadu v.pumpy.
U palivového čerpadla je nutné pohlídat hadičku ovětrání,aby byla vedena tak,jak to naplánoval výrobce,protože jinak se do něj dostane voda a to mu pekelně zkrátí život.
Jinak ta motorka nemá zásadní chyby a jediné co nesnáší a tvrdě vrací zpět, je zanedbaná údržba.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... MCMedium 119 16.6.2024 v 15:19 Bigmen_cz
Sever + Pobaltí BMW F 800 GS SVT 1 31.5.2024 v 12:10 Blueskye
F 800 GS - 2024 [1, 2, 3, 4] BMW F 800 GS 1705ol 99 25.5.2024 v 22:52 TomasNBK
Poradite vyfuk a kde www BMW F 800 GS Tomas737 5 25.5.2024 v 08:43 ja1
Kola z BMW F850GS na 800GSA BMW F 800 GS, BMW F 800 GS Adventure, BMW F 850 GS MartasUS 1 4.5.2024 v 11:25 Tomassino


TOPlist