Serpis: A kdo jiný by to měl říkat, než ti, co nějakou konkrétní zkušenost s Yuki mají?Podle mě tvrzení,...ke konkrétní Yuki 125/200 TR/SM o tom, že se opotřebovává dříve je trochu nesmyslné,...když ty motorky-jejich konstrukce a odpružení,...vlastně i motor je staré 2 roky (zadní kotoučovka třebas až letošní).Jak chceš tedy tvrdit to, co tvrdíš, když to opotřebení vzhledem k tomu, že je to "mladá" motorka nemá vlastně nikdo časem a kilometrama vyzkoušené?Je jasné, že na těhle motorkách nemá nikdo nějak zvlášť moc najeto, ale ani na starší typ Yuki cross jsem nijak moc hanebností z řad majitelů nečetl.Nehledě na to, že p.Hošťálek na Yuki cross 200 absohoval tu již tady někde zmiňovanou jízdu "hedvábnou steskou" cca 17000 km.Jak jsem psal,..já se vyjadřuji hlavně konkrétně k Yukinám 125/200 TR/SM z fabriky QINGQI MOTORS z východočínského města Jinanu.Jak je to s jinýma Yukinama z jiných fabrik v Číně nevím,...tam možná platí to co píšeš.Ale tyhle dva modely jsou trochu jinde.Je celkem na prd, že nástupce TR/SM 125/200,...tedy nový model "vodníka" Yuki TR/SM 250 je z jiné fabriky než předchůdce,...ale prodáváný pod stejnou značkou, je na tom se zpracováním detailů-předpokládám i kvalitou materiálů o něco hůř.Obě motorky Yuki 250 SM/TR jsem si podrobně a detailně prohlédl a mohl detailně s 125/200 TR porovnat.Nikomu nechci hlavně nic cpát,...je to jen můj názor z osobní zkušenosti s Yuki 125 TR.