globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
 
23.10.2008 v 19:01
Zajímalo by me jaký je rozdil mezi dvou a čtyř hrnkem...jak se na tom jede. Proste klady a zapory a tak...

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.10.2008 v 01:27 | Nahoru | #121

hellax>souhlas, jenže kde jezdiš těch 12tis.ot.až...dálnice?nudA.Okruh fajn,ale ja neznám lepší pocit než když v brně dávam(ne všechny!!sem tam jen tak 1-2krát ročně)ty 150koňovky a výše.a na okreskách?4-7tis.ot to je pásmo nejvyužívanější kdy to jede fakt dobře.douval mi dává vetčí radost z jizdy a toje to hlavní.ať si každy pořídí to co mu vykouzlí rohlík pod helmou.



kde dávám 12+ tis. otáček? během odpoledne na normálních silnicích každou chvilku, na 1, na 2. i na 3. (a občas i na dálnici na 4., 5., 6. max. tacho 299 km/h při 12.300 ot. a dál tlačíš otáčkoměr k omezovači na 14.200 ot. )
chvíli držet rychlost +- 300 - to nuda opravdu není

Naposledy editováno 26.10.2008 01:28:32

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.10.2008 v 01:34 | Nahoru | #122

assassin>no proti modernim ctyrvalcum nejede zadnej dvouval....

ale to vi kazdej kdo zkusil jakejkoliv dvouval a jako srovnani treba i K1 gsxr1000 .... gsxr jede vsude lip nez vsechny dvouvaly na kterejch sem jel... a to K6 bude nejspis v tockach zase nekde jinde....



tak tak... u tý K6 mi omezovač zaszahuje při 14.200 ot.

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.10.2008 v 02:00 | Nahoru | #123

oxygen>assassin>no proti modernim ctyrvalcum nejede zadnej dvouval....

ale to vi kazdej kdo zkusil jakejkoliv dvouval a jako srovnani treba i K1 gsxr1000 .... gsxr jede vsude lip nez vsechny dvouvaly na kterejch sem jel... a to K6 bude nejspis v tockach zase nekde jinde....

tak tak... u tý K6 mi omezovač zaszahuje při 14.200 ot.



Každej soudnej člověk ví, že má dvouvál oproti čtyřválu při stejným objemu menší výkon. A vy si přesto myslíte že lidi co si koupí dvouvál jsou tak tupý že to neví? 90% + lidí nejezdí kvůly časům za kolo, ale protože je to prostě baví. A dvouvály se ještě pořád prodávají právě proto, že pro určitou část zákazníků mají ten správný "fun faktor" který jim sebevýkonější čtyřvál prostě nemůže nabídnout. Nemusíte tomu rozumět, ale prostě to prosím respektujte.
O tom koik procent výkonu 95% z nás dokáže využít nebudu rozebírat

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.10.2008 v 02:02 | Nahoru | #124

Indigo>V2 je super...ale tak v nějakém cruiseru nebo motorce typu MT-01.
Do sportu patří V4.



Můžeš mi říct kolik SS je V4?
resp. co ta zkratka znamená

edit: oni i dvoválisr by radši měli psát V-Twin, aby bylo jasno...

Naposledy editováno 26.10.2008 02:04:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.10.2008 v 10:53 | Nahoru | #125

SHINE>já nevím kde porát berete že 4v jede rychlej jak 2V.
Ještě jsem nenašel někoho kdo mi natrhne kule z 4v.Než se rozjedete tak já si dávám kafe na benzince... ano maximálka je větší ale to je vše.Ruku na srdce kolikrát ji využiješ?



No jelikož jsem se starou K1 750 na okruhu předjel na akceleraci Ducati 999....
Zatím jsem k tomu asi nedospěl....ale 2V má pro mě zatím opravdu jen hezkej zvuk...

Jinak jestli jezdíš za dvouval...tak jezdíš i CEC...takže myslím, že už tě "pár" 4V předjelo

Ale nadruhou stranu..je třeba přiznat...že Nikotýn, mě v Mostě pojel jako prd...neřád
Příští rok se ale chystám mu dělat aspoň chvilu garde

EDIT: blbec no...nepozná Ducati 1098 proti 999

Naposledy editováno 26.10.2008 11:18:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.10.2008 v 10:56 | Nahoru | #126
MiP_> na 750 K1 sem jel a nevěřím, že je ta motorka schopná na motor přejdet 1098. na té sem samo nejel.

buď to máš nějak extra super mega naladěné, nebo na té duc byla velká chyba mezi mozkem a řidítkama.

Naposledy editováno 26.10.2008 10:57:30

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.10.2008 v 10:57 | Nahoru | #127

SValovec>Co je to čtyřválec?Prej to má zvuk jako vysavač a jede to jak zpomalenej film.

Co je to dvoválec?To je absolutní pecka,nic se tomu nevyrovná!Brutální zvuk,ohromující zátah od spoda,ideální motorka pro uličníky.



Hehe....SV-1000 to je super stroj....vždycky jsem se na okruhu těšil na těch pár vteřin brumlání..než jsem se jí v Brně do kopce předjel na uřvané, nejedoucí 750

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.10.2008 v 11:02 | Nahoru | #128

Dolík ....>MiP_> na 750 K1 sem jel a nevěřím, že je ta motorka schopná na motor přejdet 1098. na té sem samo nejel.

buď to máš nějak extra super mega naladěné, nebo na té duc byla velká chyba mezi mozkem a řidítkama.



Hele já nevím..je tam ta motorka vidět jen zezadu...je o na tomhle videu...čas 4:00-4:10...
Bylo po výjezdu ze zatáčky...vokamžiku, kdy jsme oba dávali fullgas...taky mě to překvapilo...ale třeba je to jenom tím, že nepoznám 1098



Naposledy editováno 26.10.2008 11:02:58

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.10.2008 v 11:06 | Nahoru | #129
je to 999 a je to rukama. myslím, že 1098 by s přehledem pobila i mojeho litra na motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.10.2008 v 11:16 | Nahoru | #130

Dolík ....>je to 999 a je to rukama. myslím, že 1098 by s přehledem pobila i mojeho litra na motor.



Ahááá no tak vedle nooo Ale Ducati to byla taky nooo

No...na 1098 by 750 asi opravdu neměla nejmenší šanci..co se hrubé síly týče....přece jen 160 koní...proti 140 by se projevilo...okrouťáku nemluvě....

Takže se omlouvám, že sem šáh na modlu.....nadále budu šťourat enem do RSV, TL-S a SV 1000 tyhle "lemry" mám bezpečně prověřený

Naposledy editováno 26.10.2008 11:22:09

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.10.2008 v 12:28 | Nahoru | #131

MiP_>Dolík ....>je to 999 a je to rukama. myslím, že 1098 by s přehledem pobila i mojeho litra na motor.

Ahááá no tak vedle nooo Ale Ducati to byla taky nooo

No...na 1098 by 750 asi opravdu neměla nejmenší šanci..co se hrubé síly týče....přece jen 160 koní...proti 140 by se projevilo...okrouťáku nemluvě....

Takže se omlouvám, že sem šáh na modlu.....nadále budu šťourat enem do RSV, TL-S a SV 1000 tyhle "lemry" mám bezpečně prověřený



140 koní na 750 R4 je daleko mín než 140 koní na V2 1000ccm.Ten krouták tam je daleko větší než na 750.Nevěřim že by si dal na motor rsv1000r 2004 vejš.

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.10.2008 v 12:33 | Nahoru | #132

alda82>MiP_>140 koní na 750 R4 je daleko mín než 140 koní na V2 1000ccm.Ten krouták tam je daleko větší než na 750.Nevěřim že by si dal na motor rsv1000r 2004 vejš.



Nevím co to bylo za rok...ale myslím, že 02... Tyhle motorky sou pro mě španělská vesnice...teda Italská

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.10.2008 v 12:44 | Nahoru | #133

alda82>
140 koní na 750 R4 je daleko mín než 140 koní na V2 1000ccm.Ten krouták tam je daleko větší než na 750.Nevěřim že by si dal na motor rsv1000r 2004 vejš.



Nezlob se na me, ale tohle je technicky nesmysl.
140 koni je 140koni, to je vykon a smitec. To ze ho V2 dosahuje vetsim momentem pri nizsich otackach neznamena ze bude mensi moment na kole, jelikoz 4 valec bude naprevodovan vice do sily (diky vyssim otackam motoru si to muze dovolit).

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.10.2008 v 14:39 | Nahoru | #134

Dawe02>alda82>Nezlob se na me, ale tohle je technicky nesmysl.
140 koni je 140koni, to je vykon a smitec. To ze ho V2 dosahuje vetsim momentem pri nizsich otackach neznamena ze bude mensi moment na kole, jelikoz 4 valec bude naprevodovan vice do sily (diky vyssim otackam motoru si to muze dovolit).



Děkuju ti náčelníku...že jsi se mě zastal

1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.10.2008 v 17:21 | Nahoru | #135
2válům do V zvoní hrana, zvlášť na okruzích - přichází nová doba. 4vály do V: nová aprilka, ducna desmosedici i Yamaha V-max!!

(reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.10.2008 v 19:52 | Nahoru | #136
MiP_> to byl nějakej turista na tý dukně

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.10.2008 v 20:30 | Nahoru | #137
První kolo se na okruhu zahřívá ne? To jsem taky znal pár misrů,kteří počítali,kolik toho předjeli v prvním kole

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.10.2008 v 21:35 | Nahoru | #138
ja sice na tom nemam jako jezdec naježděno,ale tak myslím že hodně velky rozdil je zvuk a taky bych řekla že 2V to více tahá od spodku..

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.10.2008 v 22:15 | Nahoru | #139
ja mam V2 jako image .... stejne neumim jezdit tak mi je fuk ze 4valec lip jede... to vim ze to tak je, sam jsem si to vyzkousel:)

a zase vim ze je spostu lidi co maj na image R1 atd a ikdyz jim to jede tak jim ujizdej kluci na endurech...
.....no jsou to veci na tom svete:)

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

26.10.2008 v 23:13 | Nahoru | #140
a už je to tu zase ach jo jako otazka mam si koupit SP 2 nebo GSX-R 1000 a je lepsší 2V nebo 4V. Všechno je to jen o tom jak to člověk cítí a jak mu to vyhovuje jezdil sem 2v pak 4v tem mam zas 2v a to pro to že mi to prostě víc vyhovuje ten motor mi sedí víc sem s ním víc spokojenej. A žeči typu tady to jede a tady nejede a tady ti ujedu a nakopu ti prdel. Sice to budou řešit všicni pořád protože co jinýhotaky dělat žejo ale chlapci a děvčata zkuste si nejdřív oboje a to nejlépe ve více vydáních a pak si každej vybere to co se mu líbí. Já sem vybral 2V a měnit nebudu nemam proč.Já si s tim užiju nskutečně zábavy. Tak a ted si tu vyslechnu od x lidí že to nejede a podobně

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 01:14 | Nahoru | #141
Me proste take vyhovuje 2V, zalezi na stylu jizdy a pro ten muj je 2v jak delany, s nikym nezavodim a jedu si napohodu s castym razenim, vysokootackova jizda me opravdu nezvrusuje. kazdy at si jedzi s tim co mu vic vyhovuje a vic bavi.

2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 01:38 | Nahoru | #142
tady neresime co komu vic vyhovuje, tady resime fakticke rozdily mezi V2 a ctyrvalcem, o tom tu taky piseme

ze nekomu vyhovuje vic V2, je to jeho vec a nikdo mu to nebere, ale o tom tohle tema neni

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 02:59 | Nahoru | #143
Tak abyste věděli, já šel postupně po dvouválu SV650N do R1, pak zase zpět do dvouvála SV1000S, pak do třívála Speeda1050, pak do dvouvála Raptor1000, pak do čtyřvála FZS1000 (do Alp, apod.), k tomu na blbnutí do jednovála ostrýho SM650, k tomu na hustorychlý blbnutí Suza litr K5/6 a teď do třívála Streeta 675 + jezdim dnes hoodně rychle a bez krizovek, naučil jsem se a lítam hodně po zadnim i trochu po přednim, takže myslim, že můžu srovnávat:
Každá z těch motorek měla něco do sebe, ale nejvíc si dnes užívám na tom SM650, GSXR 1000... a Streetu675 - ale ten vzhledově i počtem válců divnej Street675 má ze všeho něco (jde silně za plynem, má dravost, rychlost, lehkost, brzdy, ovladatelnost) - a při dlouhejch rychlejch výletech dokáže držet krok s litry R1, aj. a naopak i s motárdy na parkovišti, ve vinglech, apod. Navíc úžasně a opravdu neobvykle zní.
Takže pokud mít jen jednu motorku, asi je dnes tenhle Street nejlepší volba na emoce a zážitky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 06:50 | Nahoru | #144

Bubrak ZX10R>tady neresime co komu vic vyhovuje, tady resime fakticke rozdily mezi V2 a ctyrvalcem, o tom tu taky piseme

ze nekomu vyhovuje vic V2, je to jeho vec a nikdo mu to nebere, ale o tom tohle tema neni



A taky se musim pozastavit nad tim jak jeste nekdo dneska muze zpochybnovat fakt,ze 4V jede o dost lip nez 2V!! Ty doby..z ktere je treba i moje RR..kdy dole 4V jeli nic moc jsou pryc.Dnesni moderni 4V litry jedou srovnatelne od spodu jako 2V,ale navic nahore neumrou

edit: překlep

Naposledy editováno 27.10.2008 06:51:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 08:09 | Nahoru | #145
DaliboRR> právě že dnešní litry 2008 čtyrvály jsou dole mrtvý, do 6000ot je to mrtvola.Tady pořád kralujou V2

samozřejmě od 10000ot je rsv mrtvá a 4vál žije.Ale to víme,že

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 08:18 | Nahoru | #146

alda82>DaliboRR> právě že dnešní litry 2008 čtyrvály jsou dole mrtvý, do 6000ot je to mrtvola.Tady pořád kralujou V2

samozřejmě od 10000ot je rsv mrtvá a 4vál žije.Ale to víme,že



no ja posledni litr co sem mel moznost jezdit dyl bylo gsxr1000 k1 a to bylo dole srovnatelny s TL... vsude jinde melo navrch....

a co jsem zkousel ruzne 2valce (i RSV) tak vsechny sportovnejsi jeli dole hur nez TL (vcetne RSV) cim vykonejsi dvouval, tim lip jede nahore (7000+) a dole je mrtvejsi nez TLS....

takze jedina mozna varianta je ze by 2008 litry jeli hur nez gsxr 1000 K1 ......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 08:21 | Nahoru | #147

assassin> ...takze jedina mozna varianta je ze by 2008 litry jeli hur nez gsxr 1000 K1 ......



Coz samozrejme nejedou ze ano...
Zacinam mit pocit ze 2 valec je nabozenstvi

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 08:29 | Nahoru | #148
assassin> 1)kámošovo Tele jede rozhodně hůř než moje RSV.
Ale každá motorka je jiná,je jinak odlítaná,servisovaná,neservisovaná.Staré svíčky,špinavej filtr...atd,atd,atd.tohle všechno udělá dost a špatně seřízená mašina na tebe rozhodně dojem neudělá.

...k těm výkonům 04-05 4vál litr jede dole líp než 08 4vál litr.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 08:34 | Nahoru | #149

Bubrak ZX10R>tady neresime co komu vic vyhovuje, tady resime fakticke rozdily mezi V2 a ctyrvalcem, o tom tu taky piseme

ze nekomu vyhovuje vic V2, je to jeho vec a nikdo mu to nebere, ale o tom tohle tema neni



Jeden faktický Rozdíl mezi dvou a čtyřválem je ten, že když po projetí 20-30 mixérů produní něco krajinou, každej se otočí a řekne hmmm..
A pak taky ten, že 18-náckám nakecáš že na řízení dvouválu musíš mít koule a když to pak nakopneš, tak jim kalhotky padaj sami

Rozdíl 2v a 4v 1000ccm

27.10.2008 v 08:42 | Nahoru | #150
a kdy dojde na pestni a ustni konfrontaci at vidime i krev

Naposledy editováno 27.10.2008 08:42:43
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist