1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
Dolík ....>je to 999 a je to rukama. myslím, že 1098 by s přehledem pobila i mojeho litra na motor.
Ahááá no tak vedle nooo
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
No...na 1098 by 750 asi opravdu neměla nejmenší šanci..co se hrubé síly týče....přece jen 160 koní...proti 140 by se projevilo...okrouťáku nemluvě....
Takže se omlouvám, že sem šáh na modlu.....nadále budu šťourat enem do RSV, TL-S a SV 1000 tyhle "lemry" mám bezpečně prověřený
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Naposledy editováno 26.10.2008 11:22:09
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
MiP_>Dolík ....>je to 999 a je to rukama. myslím, že 1098 by s přehledem pobila i mojeho litra na motor.
Ahááá no tak vedle nooo Ale Ducati to byla taky nooo
No...na 1098 by 750 asi opravdu neměla nejmenší šanci..co se hrubé síly týče....přece jen 160 koní...proti 140 by se projevilo...okrouťáku nemluvě....
Takže se omlouvám, že sem šáh na modlu.....nadále budu šťourat enem do RSV, TL-S a SV 1000 tyhle "lemry" mám bezpečně prověřený
140 koní na 750 R4 je daleko mín než 140 koní na V2 1000ccm.Ten krouták tam je daleko větší než na 750.Nevěřim že by si dal na motor rsv1000r 2004 vejš.