1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tongue.png)
samozřejmě od 10000ot je rsv mrtvá a 4vál žije.Ale to víme,že
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 2v a 4v 1000ccm
alda82>DaliboRR> právě že dnešní litry 2008 čtyrvály jsou dole mrtvý, do 6000ot je to mrtvola.Tady pořád kralujou V2
samozřejmě od 10000ot je rsv mrtvá a 4vál žije.Ale to víme,že
no ja posledni litr co sem mel moznost jezdit dyl bylo gsxr1000 k1 a to bylo dole srovnatelny s TL... vsude jinde melo navrch....
a co jsem zkousel ruzne 2valce (i RSV) tak vsechny sportovnejsi jeli dole hur nez TL (vcetne RSV) cim vykonejsi dvouval, tim lip jede nahore (7000+) a dole je mrtvejsi nez TLS....
takze jedina mozna varianta je ze by 2008 litry jeli hur nez gsxr 1000 K1 ......