globalmoto_kveten





Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 08:32 | Nahoru | #2011
ha, a ja myslel, ze v zatacce.. tak to je divny.. sem zvedavej na co se prijde.. Perniku rychle se dej dokupy, sem se chtel na tebe podivat kurna jak to valis... drzim palec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 08:49 | Nahoru | #2012

Vejmi>ha, a ja myslel, ze v zatacce.. tak to je divny.. sem zvedavej na co se prijde.. Perniku rychle se dej dokupy, sem se chtel na tebe podivat kurna jak to valis... drzim palec



...já to neviděl,proto nechci špekulovat,mám info od Perní a svědků,ale hledáme příčiny,aby se vědelo, kde byla ta hlavní příčina,a možností je více!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 09:07 | Nahoru | #2013

2LEKO>...já to neviděl,proto nechci špekulovat,mám info od Perní a svědků,ale hledáme příčiny,aby se vědelo, kde byla ta hlavní příčina,a možností je více!



Tak já taky přileju trochu do ohně, když jel Perňa na staré gumě brzdil zadkem no problemo. Mohlo se klidně stát že při výměně zadní gumy a nasazení kola se destičky ve 2kole kously....viz já a moje přední kolo......na DARacingu,ale já cítil že něco není OK dřív než bych si ustlal. Kouknul bych na desky a na kotouč jestli neni přepálenej nebo dokonce jestli není zavzdušněná zadní brzda.

Leko, jak jsi psal že Michelin jsou neklidné OK, ale to platilo pro vzorkové, Perňa tam měl slick......(rozdíl v tom je)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 09:14 | Nahoru | #2014

readymen>Tak já taky přileju trochu do ohně, když jel Perňa na staré gumě brzdil zadkem no problemo. Mohlo se klidně stát že při výměně zadní gumy a nasazení kola se destičky ve 2kole kously....viz já a moje přední kolo......na DARacingu,ale já cítil že něco není OK dřív než bych si ustlal. Kouknul bych na desky a na kotouč jestli neni přepálenej nebo dokonce jestli není zavzdušněná zadní brzda.

Leko, jak jsi psal že Michelin jsou neklidné OK, ale to platilo pro vzorkové, Perňa tam měl slick......(rozdíl v tom je)



...no,to ještě ověřím tu pneu,ta konzultace byla na rychlo,ale jak říkáš,uvažujeme i technické závadě,ta brzda,taky možnost...ale v tom úseku,na brzdu snad nehamtal...ale máme víc variant,a některé ani nechci mluvit!

...a zvukově/motorově/ náhodou si něco nepostřehl!

Naposledy editováno 13.05.2010 09:15:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 09:28 | Nahoru | #2015

2LEKO>...no,to ještě ověřím tu pneu,ta konzultace byla na rychlo,ale jak říkáš,uvažujeme i technické závadě,ta brzda,taky možnost...ale v tom úseku,na brzdu snad nehamtal...ale máme víc variant,a některé ani nechci mluvit!

...a zvukově/motorově/ náhodou si něco nepostřehl!



Jak jsem psal, já to přímo neviděl, koukal jsem už na Matador, ale kámoš se na Perňu koukal celou dobu a říkal že mu zadek začal lítat ze strany na stranu a hulilo se mu od zadní gumy a když začal řvát "ty vole" tak jsem se otočil, sice v první chvilce jsem nic neviděl,ale slyšel jsem šourání moto.....motor jsem neslyšel.(možná kluci u benzínky řeknou víc).....no a pak už jsem sednul do auta a jel k místu se zeptat jestli je OK.Když jsem moto stahoval, tak se zadní kolo točilo bez problému, ale brzdy mohli vychladnout...

Naposledy editováno 13.05.2010 09:30:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 09:45 | Nahoru | #2016

readymen>Jak jsem psal, já to přímo neviděl, koukal jsem už na Matador, ale kámoš se na Perňu koukal celou dobu a říkal že mu zadek začal lítat ze strany na stranu a hulilo se mu od zadní gumy a když začal řvát "ty vole" tak jsem se otočil, sice v první chvilce jsem nic neviděl,ale slyšel jsem šourání moto.....motor jsem neslyšel.(možná kluci u benzínky řeknou víc).....no a pak už jsem sednul do auta a jel k místu se zeptat jestli je OK.Když jsem moto stahoval, tak se zadní kolo točilo bez problému, ale brzdy mohli vychladnout...



...hmm........jasně,že nejlepší by bylo,kdyby to byla ta guma a stylem jízdy!......ale i tu technickou stránku a možnou závadu musíme "prozkoumat"!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 12:33 | Nahoru | #2017
2LEKO> doufam ze na to prijdete(aby mel Perna priste klid) a doufam ze to nebude pneu (pac mame nakoupeno).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 12:41 | Nahoru | #2018

Dawe02>2LEKO> doufam ze na to prijdete(aby mel Perna priste klid) a doufam ze to nebude pneu (pac mame nakoupeno).



no jestli se to kouslo, jako ze to tak skoro vypada z dostupnejch popisu tak by meli mozna vetsi radost z tech pneu...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 12:42 | Nahoru | #2019

Dawe02>2LEKO> doufam ze na to prijdete(aby mel Perna priste klid) a doufam ze to nebude pneu (pac mame nakoupeno).



..no,nelehký úkol.......je to blbý,ale nejlepší by byla čistě "jezdecká" chyba,ale to právě tak průkazné není!

Naposledy editováno 13.05.2010 12:42:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 12:58 | Nahoru | #2020

2LEKO>...no fakt to tak vypadá!....motor???..převodovka???



no takhle nadalku ... readymen pise ze kolo se tocilo, takze spis motor, ale ona i vysypana prevodovka se podari vyradit. tohle je fakt vareni z vody. tak drzim palce at je to naka blbost, ikdyz si myslim ze tyhle nasponovany dvouvalce k tomu maj sklony.. danamagny amman, nikotynova 999r .....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 13:02 | Nahoru | #2021

assassin>no takhle nadalku ... readymen pise ze kolo se tocilo, takze spis motor, ale ona i vysypana prevodovka se podari vyradit. tohle je fakt vareni z vody. tak drzim palce at je to naka blbost, ikdyz si myslim ze tyhle nasponovany dvouvalce k tomu maj sklony.. danamagny amman, nikotynova 999r .....



...prostě situace na "hovno"!!

Naposledy editováno 13.05.2010 13:17:52

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 13:13 | Nahoru | #2022

2LEKO>...prostě situace na "hovno"!...fakt to vypadá na "rozborku"!



ikdyz ono to ma nakej antihop v serii ne? ten by to mozna nemusel dovolit motoru zablokovat, tzn by to spis vypadalo na neco za spojkou, prevodovka, ta brzda..ikdyz tm mi prijde ze neni co zkazit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 13:19 | Nahoru | #2023

assassin>ikdyz ono to ma nakej antihop v serii ne? ten by to mozna nemusel dovolit motoru zablokovat, tzn by to spis vypadalo na neco za spojkou, prevodovka, ta brzda..ikdyz tm mi prijde ze neni co zkazit...



...to si myslím taky........začnem u ty brzdy!...převodovka funguje a motor taky!
....ještě řešíme elektriku,objevili se nějaké volné "drátky" !!

Naposledy editováno 13.05.2010 13:24:49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 14:34 | Nahoru | #2024

assassin>ikdyz ono to ma nakej antihop v serii ne? ten by to mozna nemusel dovolit motoru zablokovat, tzn by to spis vypadalo na neco za spojkou, prevodovka, ta brzda..ikdyz tm mi prijde ze neni co zkazit...



No věř že jsem si taky myslel že přehodim desky, odtlačim prasátka bez ovzdušnění a frčim....je teda pravda že já dával i jinou pumpu (Brembo),ale když ti ve 150 začne přibržďovat po půl kole přední kolo a tahat tě to za ruce do prava a pak se to kousne ve 20 a pumpu nemůžeš zmáčknout protože je tvrdá jak žula..nic moc pocit tak jsem to zatáh radši do boxů a sral na to... Zjistil jsem že tu Brembo pumpu jel někdo ve světě na carbonový desky a kotouče a měl vnitřek s pístkem kterej stále přitlačoval desku na kotouč....což je žádoucí,ale v mém případě to bylo naopak, deska se zahřála a kotouč se roztáhnul a já měl nejen automatický řazení voe, ale i brždění

Hodil jsem origo pumpu pořádně odvzdušnil a zatím to vypadá že no problemo....

Vůbec bych se nedivil, kdyby Perníkovi zůstala zadní brzda vyset.....kor,když se třeba málo našlape a máš nový desky...

Naposledy editováno 13.05.2010 14:45:49

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 14:47 | Nahoru | #2025
readymen> jestli to byl zadek tak by mohl bejt namodralej kotouc nebo by neco mohlo bejt poznat na deskach nebo kapaline.jestli se to raflo tak se to muselo kurevsky ohrat a tudiz by to na kotouci videt mohlo bejt

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 14:58 | Nahoru | #2026
Nechci si hrát na chytrýho, ale četl sem článek v Motohousu. Tam psali že s KTM s clubrace kitem má na rovince při akceleraci problém držet přímý směr. Prý se rozkmitávají řidítka že to ani tlumič nepobírá. Při prudký akceleraci a přeřazení z 4 na 5 měl co dělat aby si nerozbil hubu. A prý gumy jsou ukrutně namáhaný.

Přeju brzký uzdravení. Hořice vyjdou příští rok.

Naposledy editováno 13.05.2010 15:00:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 15:00 | Nahoru | #2027

assassin>ikdyz ono to ma nakej antihop v serii ne? ten by to mozna nemusel dovolit motoru zablokovat, tzn by to spis vypadalo na neco za spojkou, prevodovka, ta brzda..ikdyz tm mi prijde ze neni co zkazit...



v serii to antihop nema...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 15:10 | Nahoru | #2028

2LEKO>...to si myslím taky........začnem u ty brzdy!...převodovka funguje a motor taky!
....ještě řešíme elektriku,objevili se nějaké volné "drátky" !!



myslíš že by elektrika mohla způsobit zablokování zadního kola? Přece když bys vypnul klíček, tak to začne brzdit motorem, ale neblokuje kolo. je to vážně záhada, hlavně aby se ta příčina odhalila, aby sedal Perňa na stroj s čistou hlavou

matrixbiker: myslím že ani ten kyt na vině nebude, Perňa je natolik zdatný jezdec, aby nějaké vibrace vypozoroval již před tím a to by zajel do boxu a zjišťoval co se děje. A soudě podlo toho co se tu píše, jel před tím Perňa klasicky tu svojí střelbu, takže tam asi problém nebyl. Jestli že je motor a převodovka cajk (myslím že Leko psal že ano) tak bych šel po té zadní brzdě jak psal readymen, to má logiku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 15:16 | Nahoru | #2029

matrixbiker>Nechci si hrát na chytrýho, ale četl sem článek v Motohousu. Tam psali že s KTM s clubrace kitem má na rovince při akceleraci problém držet přímý směr. Prý se rozkmitávají řidítka že to ani tlumič nepobírá. Při prudký akceleraci a přeřazení z 4 na 5 měl co dělat aby si nerozbil hubu. A prý gumy jsou ukrutně namáhaný.

Přeju brzký uzdravení. Hořice vyjdou příští rok.



No to bych neřekl, když jsem viděl nadšenýho Perňu jak z toho slezl na těch předešlejch gumách, nevypadal že by bylo něco na podvozku v přímém a nebo v náklonu špatně.V každym výjezdu tahal jak ...... Taky jsem rád že jsem slyšel že máme stejnej názor na brzdy,který si Perňa prý užíval.Podle mě je to nejlepší na celé motorce. A v serii co se vůbec dá namontovat.

Dokonce si myslím že neudělal Perňa žádnou chybu i přes to že jsem ho neviděl, protože jsou tam jiný zatáčky, který by ho po chybě vyčutli...(kdyby bylo moc plynu,studená nová guma)

Kdyby na KTM nebylo všechno tak drahý, tak o ní uvažuju taky,ale pro 2011 váhám BMW RR - trochu malá + výkon,trakce,řazení GSXR1000 -bez trakce a řazení +lepší podvozek a trochu vylepšený motor a síla zvyku... R1 bych musel být Onasis aby to jelo, Kawa = žáby nežeru

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 15:54 | Nahoru | #2030
readymen> Já jen papouškuju Motohouse. Sám jsem na tom neseděl.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 15:58 | Nahoru | #2031
readymen> woe,taky zaby nezeru ale na me zbyla

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 16:34 | Nahoru | #2032

Londoner>v serii to antihop nema...



RC 8 "R" ma specielní system elektronického antihopu v závislosti na zapalování a vstřikování,prostě to funguje a je to značný rozdíl proti moto bez toho!...dle vyjádření jezdců co to porovnávali!

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 16:38 | Nahoru | #2033
2Leko - a funguje ten elektronicky system po vsetkych tych upravach?
Inak ja mam LC8 Adv a sledujem situaciu okolo nej a par strojov mavalo problem, ze z nicoho nic vypli co v naklone moze urobit riadnu paseku...
Viem, ze RC8 je nieco uplne ine, ale v dnesnej dobe globalizacie bohvie co vsetko tam je spolocne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 16:52 | Nahoru | #2034

readymen>No věř že jsem si taky myslel že přehodim desky, odtlačim prasátka bez ovzdušnění a frčim....je teda pravda že já dával i jinou pumpu (Brembo),ale když ti ve 150 začne přibržďovat po půl kole přední kolo a tahat tě to za ruce do prava a pak se to kousne ve 20 a pumpu nemůžeš zmáčknout protože je tvrdá jak žula..nic moc pocit tak jsem to zatáh radši do boxů a sral na to... Zjistil jsem že tu Brembo pumpu jel někdo ve světě na carbonový desky a kotouče a měl vnitřek s pístkem kterej stále přitlačoval desku na kotouč....což je žádoucí,ale v mém případě to bylo naopak, deska se zahřála a kotouč se roztáhnul a já měl nejen automatický řazení voe, ale i brždění

Hodil jsem origo pumpu pořádně odvzdušnil a zatím to vypadá že no problemo....

Vůbec bych se nedivil, kdyby Perníkovi zůstala zadní brzda vyset.....kor,když se třeba málo našlape a máš nový desky...



Já bych to viděl tak, že se do nastavení tý pumpy někdo sral, ačkoli v manuálu Brembo to striktně zakazují. Zkrátka Ti ta pumpa neodpouštěla tlak. To lze seřídit (nebo rozesrat) otáčením vnitřního válce pumpy, který má závit. Tím lze seřídit právě toto a volný chod (což sériovky neumožňují). Aby brzdy zůstávaly pod tlakem rozhodně žádoucí není v žádném případě. Tento problém se projeví nejčastěji tak, že na výjezdu přidáš, přibržděné kolo se odlehčí a zablokuje a Ty hodíš tlamu na rovince. Viděl jsem to na vlastní oči - výsledek i příčinu. Takže ji nezahazuj - stačí ji správně seřídit a bude chodit jak fík! Já jsem namontoval Brembo 19 x 18 a je to fakt bomba - jen se učím znova brzdit, protože jsem všude krátkej. Ale učinek, lineární dávkování, malá ovládací síla... A to seriová pumpa na R1 je dost dobrá sama o sobě....

Naposledy editováno 13.05.2010 17:20:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 17:00 | Nahoru | #2035

radi5>Já bych to viděl tak, že se do nastavení tý pumpy někdo sral, ačkoli v manuálu Brembo to striktně zakazují. Zkrátka Ti ta pumpa neodpouštěla tlak. To lze seřídit (nebo rozesrat) otáčením vnitřního válce pumpy, který má závit. Tím lze seřídit právě toto a volný chod (což sériovky neumožňují). Aby brzdy zůstávaly pod tlakem rozhodně žádoucí není v žádném případě. Tento problém se projeví nejčastěji tak, že na výjezdu přidáš, přibržděné kolo se odlehčí a zablokuje a Ty hodíš tlamu na rovince. Viděl jsem to na vlastní oči - výsledek i příčinu. Takže ji nezahazuj - stačí ji správně seřídit!



jo to je fakt, me to same udelala pumpa na krosce, tam se ale skublo jedno tesneni a zablokovalo to "odpousteni" tlakovala tak dlouho az to tlacilo predek smykem...

to samy se mohlo stat pernovi u ty zadni pumpy.. teda ne praskly tesneni, jen se mohla povolit tycka ovladajici pist... vibrace, jestli se menilo prepacko tak je klidne mozny... ze by to ale hned brzdu bloklo.. zse to muze zadni brzdit lip nez motorky na kterejch sem se kdy vezl.. tam zadni v serii nebrzdila nic moc nikde...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 17:01 | Nahoru | #2036

2LEKO>RC 8 "R" ma specielní system elektronického antihopu v závislosti na zapalování a vstřikování,prostě to funguje a je to značný rozdíl proti moto bez toho!...dle vyjádření jezdců co to porovnávali!



to me zajima, jdu zkusit popatrat jak to tam maj kluci rakousky technicky poreseny:)

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 17:03 | Nahoru | #2037
no a kdyby to v prime jizde nepobiral tlumic, tak tam primastime paralelne jeste jeden:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 17:11 | Nahoru | #2038

assassin>jo to je fakt, me to same udelala pumpa na krosce, tam se ale skublo jedno tesneni a zablokovalo to "odpousteni" tlakovala tak dlouho az to tlacilo predek smykem...

to samy se mohlo stat pernovi u ty zadni pumpy.. teda ne praskly tesneni, jen se mohla povolit tycka ovladajici pist... vibrace, jestli se menilo prepacko tak je klidne mozny... ze by to ale hned brzdu bloklo.. zse to muze zadni brzdit lip nez motorky na kterejch sem se kdy vezl.. tam zadni v serii nebrzdila nic moc nikde...



Mně se taky onehdá zablokovala zadní brzda po montáži přepáčka , malá vůle na pinu, který tlačil na píst, ohřátí kapaliny a bylo to.......

Naposledy editováno 13.05.2010 17:11:50

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 17:12 | Nahoru | #2039

2LEKO>..info ze sportovního oddělení KTM...tento typ mota.- tzn. RCR8R + basic kit s pneu Michelin P1 /vzorkové/ se choval při testovaní na výjezdech neklidně a i díky pneu byl nestabilní i v přímem směru!.......prostě je nedoporučují.......nej. při testech Dunlop GP a Pirrelli Diablo.......ale stejně ještě hledáme další možné důvody proč a jak!Protože to nebylo údajně přímo v náklonu a zatáčce ,ale skoro na rovině ,a prý se rozkmitalo řízení...ale i ten akcelerační smyk je taky možný!



Oni asi myslí nevhodná při stejné geometrii motorky. Když vezmeš různý gumy stejného rozměru, zjistíš, že každá má ve skutečnosti jiný půměr. A geometrie je pak samo jiná. Takže asi tak. Chce to vzít metr, změřit a upravit geometrii tak, aby byla stejná jako s gumami, které fungovaly. Jinak já jsem s Micheliny zcela spokojen - zejména s životností. Jezdím slicky Power One.... Podle toho jak je zde kreš popsán, to na gumy ani jezdeckou chybu nevypadá. Ale fakt nevím - neviděl jsem to. Hlavně že nedošlo k vážnějším zraněním - motorka se opraví....

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 17:14 | Nahoru | #2040
marty> Přesně tak - stejný princip i průběh. A navíc když vychladne, je většinou vše ok....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1191, 1192] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35745 Včera v 15:04 oxygen
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist