Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=

Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 16:52 | Nahoru | #1

readymen>No věř že jsem si taky myslel že přehodim desky, odtlačim prasátka bez ovzdušnění a frčim....je teda pravda že já dával i jinou pumpu (Brembo),ale když ti ve 150 začne přibržďovat po půl kole přední kolo a tahat tě to za ruce do prava a pak se to kousne ve 20 a pumpu nemůžeš zmáčknout protože je tvrdá jak žula..nic moc pocit tak jsem to zatáh radši do boxů a sral na to... Zjistil jsem že tu Brembo pumpu jel někdo ve světě na carbonový desky a kotouče a měl vnitřek s pístkem kterej stále přitlačoval desku na kotouč....což je žádoucí,ale v mém případě to bylo naopak, deska se zahřála a kotouč se roztáhnul a já měl nejen automatický řazení voe, ale i brždění

Hodil jsem origo pumpu pořádně odvzdušnil a zatím to vypadá že no problemo....

Vůbec bych se nedivil, kdyby Perníkovi zůstala zadní brzda vyset.....kor,když se třeba málo našlape a máš nový desky...



Já bych to viděl tak, že se do nastavení tý pumpy někdo sral, ačkoli v manuálu Brembo to striktně zakazují. Zkrátka Ti ta pumpa neodpouštěla tlak. To lze seřídit (nebo rozesrat) otáčením vnitřního válce pumpy, který má závit. Tím lze seřídit právě toto a volný chod (což sériovky neumožňují). Aby brzdy zůstávaly pod tlakem rozhodně žádoucí není v žádném případě. Tento problém se projeví nejčastěji tak, že na výjezdu přidáš, přibržděné kolo se odlehčí a zablokuje a Ty hodíš tlamu na rovince. Viděl jsem to na vlastní oči - výsledek i příčinu. Takže ji nezahazuj - stačí ji správně seřídit a bude chodit jak fík! Já jsem namontoval Brembo 19 x 18 a je to fakt bomba - jen se učím znova brzdit, protože jsem všude krátkej. Ale učinek, lineární dávkování, malá ovládací síla... A to seriová pumpa na R1 je dost dobrá sama o sobě....

Naposledy editováno 13.05.2010 17:20:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

13.5.2010 v 17:00 | Nahoru | #2

radi5>Já bych to viděl tak, že se do nastavení tý pumpy někdo sral, ačkoli v manuálu Brembo to striktně zakazují. Zkrátka Ti ta pumpa neodpouštěla tlak. To lze seřídit (nebo rozesrat) otáčením vnitřního válce pumpy, který má závit. Tím lze seřídit právě toto a volný chod (což sériovky neumožňují). Aby brzdy zůstávaly pod tlakem rozhodně žádoucí není v žádném případě. Tento problém se projeví nejčastěji tak, že na výjezdu přidáš, přibržděné kolo se odlehčí a zablokuje a Ty hodíš tlamu na rovince. Viděl jsem to na vlastní oči - výsledek i příčinu. Takže ji nezahazuj - stačí ji správně seřídit!



jo to je fakt, me to same udelala pumpa na krosce, tam se ale skublo jedno tesneni a zablokovalo to "odpousteni" tlakovala tak dlouho az to tlacilo predek smykem...

to samy se mohlo stat pernovi u ty zadni pumpy.. teda ne praskly tesneni, jen se mohla povolit tycka ovladajici pist... vibrace, jestli se menilo prepacko tak je klidne mozny... ze by to ale hned brzdu bloklo.. zse to muze zadni brzdit lip nez motorky na kterejch sem se kdy vezl.. tam zadni v serii nebrzdila nic moc nikde...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1200, 1201] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 36015 Dnes v 07:45 Ozzy_
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 21, 22] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 633 Včera v 20:37 BlackSabbath
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 8.6.2024 v 19:47 Blacky94
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf


TOPlist