bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92
21.10.2008 v 07:21
Zdarec, chci si koupit veteránka ZXR 750 model J a nebo sportovnější K (ZXR 750 R). Prosim teda všechny, co s touto moto měli, nebo mají nějaké zkušenosti, rady a poznatky sem. Hlavně mě zajmájí závady, slabá mýsta a jízdní vlastnosti oproti novým motkám a jízdní rozdíl mezi ZXR a ZXRR. Dík moc.

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

23.10.2008 v 12:34 | Nahoru | #31
intolerant : No dyt přesně tak...
každá Motorka ma svý,a vždycki když sedneš na jinou,řekneš eee..páč seš zvyklej na tu svou,ale kdybych třebas jezdil na zminovaným sradu,a pak sedl na zxr,taky řeknu eeee ale jak říkáš,zxr sem Koupil jen díky tomu že sem se chtěl naučit jezdit,a říká se,že když se naučíš jezdit na zxr pak už umíš na fšem pro mě toje opravdu hodně tvrdý,, máš recht ftom že sem toho moc neskusil, to je pravda,ale když sednu já nevím třebas na svo.horneta,sice to nesou sporty,ale je to pro mě takový nezaživný o ničem, to zxr mi davá pocit že patřím mezi ty kolinkáře,a eště sem trošku nad, ty rukojeti až pod brejlema,a 10cm pod nadrží,, sedím natom jak vosa na bombonu. ale me seto libí,a nemohl bych třebas nějakého cestáka, a mě proti te zxr přčíde jako cesták i třeba R6

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

23.10.2008 v 12:42 | Nahoru | #32

PATYs.....>intolerant : No dyt přesně tak...
každá Motorka ma svý,a vždycki když sedneš na jinou,řekneš eee..páč seš zvyklej na tu svou,ale kdybych třebas jezdil na zminovaným sradu,a pak sedl na zxr,taky řeknu eeee ale jak říkáš,zxr sem Koupil jen díky tomu že sem se chtěl naučit jezdit,a říká se,že když se naučíš jezdit na zxr pak už umíš na fšem pro mě toje opravdu hodně tvrdý,, máš recht ftom že sem toho moc neskusil, to je pravda,ale když sednu já nevím třebas na svo.horneta,sice to nesou sporty,ale je to pro mě takový nezaživný o ničem, to zxr mi davá pocit že patřím mezi ty kolinkáře,a eště sem trošku nad, ty rukojeti až pod brejlema,a 10cm pod nadrží,, sedím natom jak vosa na bombonu. ale me seto libí,a nemohl bych třebas nějakého cestáka, a mě proti te zxr přčíde jako cesták i třeba R6



jak říkám, r6 je i pro mě oproti zxr nechci říct cesťák ale spíš použiju slovo nesportovní. Mě r6 01 a 02 nenadchly vůbec ale zase to bylo hrozně klidný a nezáludný a bejt holka tak bych šel asi právě do r6ky.

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

23.10.2008 v 12:54 | Nahoru | #33
Intolerant : Mě taky né,ted na new je menší než kde jaký 125tky, nevím no,ale R6 je taková jako tu bych chtěl,ale nechápu proč ted mě opravdu hodně laká ZX7R ,, tak možná příští rok, v létě,na jaře,podle financí, a výplat :D i když já sem malej zmetek,,a takže prachy nepotřebuju,všechno vražím do zxr , přez zimu bych jí chtěl dát new lak, ráfky do laku, náký ty proužky,polepy a bude zas jak new, pak něco pojezdit,a něco jibýho,ale zxr samozdřejmě nechat
už bych jí stejně za moc neprodal, tak bude lepší když pak za pár let dostane zasloužilej odpočinek,než dalšího magora,a aby jí dál drtil
hele Ty máš náký skušenosti s ZX7R?? prej toje postavený na principu zxr,, rám,stupky, no prostě je to podobný, charakteristicky :

Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

23.10.2008 v 12:55 | Nahoru | #34

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

23.10.2008 v 13:29 | Nahoru | #35

PATYs.....>Intolerant : Mě taky né,ted na new je menší než kde jaký 125tky, nevím no,ale R6 je taková jako tu bych chtěl,ale nechápu proč ted mě opravdu hodně laká ZX7R ,, tak možná příští rok, v létě,na jaře,podle financí, a výplat :D i když já sem malej zmetek,,a takže prachy nepotřebuju,všechno vražím do zxr , přez zimu bych jí chtěl dát new lak, ráfky do laku, náký ty proužky,polepy a bude zas jak new, pak něco pojezdit,a něco jibýho,ale zxr samozdřejmě nechat
už bych jí stejně za moc neprodal, tak bude lepší když pak za pár let dostane zasloužilej odpočinek,než dalšího magora,a aby jí dál drtil
hele Ty máš náký skušenosti s ZX7R?? prej toje postavený na principu zxr,, rám,stupky, no prostě je to podobný, charakteristicky :



mám s zxr i zx7r hrozně moc zážitků. Dá se říct že zx7r je akorát zxr v nových kapotách. Bohužel si ale neuvědomily že by mohli věci trochu přizpůsobyt tomu že je to novější model a tudíž zx7r má třeba ošklivý budíky i oproti zxr. Zpracování má zx7r dost býdný a třeba těžiště má otrochu víš položený i než zxr tudíž zxr se zdá pocitově lehčí. Nečekej že budeš mít pod sebou novější motorku, naopak se ti v něčem zx7r bude zdát i starší než zxr. Nic to nemění ale na faktu že jsem s ní hrrrrrrrrooooooooozně zažil.

Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

23.10.2008 v 13:35 | Nahoru | #36
[img]

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

23.10.2008 v 14:19 | Nahoru | #37
no tak já ani o nový chlape nestojím....páč semi to nelibí, jak sem říkal tyhle dvě mrchy mě přídou opravdu jako poctivý Superbíci a jiný Motorky k tomu moc nemaj.
ale taková ZX10r

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

23.10.2008 v 14:22 | Nahoru | #38

PATYs.....>no tak já ani o nový chlape nestojím....páč semi to nelibí, jak sem říkal tyhle dvě mrchy mě přídou opravdu jako poctivý Superbíci a jiný Motorky k tomu moc nemaj.
ale taková ZX10r



no jasný ale já teď mluvím o zpracování. Taky mám rád mohutný a brutální mašiny co budily respekt i na stojánku ale to nemá nic společnýho se zpracováním.

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

23.10.2008 v 16:54 | Nahoru | #39
ZX7R má vyšší výkon motoru - 90kW, ZXR750 má tuším 72kW, takže to to samý nebude, podobný jo, ale úpravy na novější jsou (jiný náporový sání, ostré vačky v základu, jiné brzdy, budíky jsou sjednocený do jedný palubky (hnus),...

koupil jsem si ZX7R, protože jsem chtěl 750ccm, sehnal jsem kus s doplňky pro okruh - Marchesini hořčíková kola originál z GP a jiný věci, takže vypadá trochu líp než série.

Teďka někdo na motoinzerci prodává ZX7R v černý barvě s 5000km na tacho, je jak nová...škoda, že nebyla k mání dřív, asi bych do ní šel..jinak tyhle motorky se moc často nevyskytujou, sehnat zachovalou je nadlidský výkon, svoji upravuji a odlehčuji, rád bych ji někde nechal zvážit...

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

23.10.2008 v 17:15 | Nahoru | #40

intolerant>PATYs.....>no tak já ani o nový chlape nestojím....páč semi to nelibí, jak sem říkal tyhle dvě mrchy mě přídou opravdu jako poctivý Superbíci a jiný Motorky k tomu moc nemaj.
ale taková ZX10r

no jasný ale já teď mluvím o zpracování. Taky mám rád mohutný a brutální mašiny co budily respekt i na stojánku ale to nemá nic společnýho se zpracováním.



No jasný,to sem pochopil...
No zx7r mi příde že napodobnenina toho Pravýho Superbejku ZXR proto toje stejný, ale nevím no.. budíky mi přídou taky v celku stejný i když sem sije neprohlídnul asi detailně.
zrovna tedka sem se vrátil,byl sem eště obkroužit město, je tady krásný Modro,ale ted mi ruce vrněj ,že neumím ani psát.
hele když sme u těch zxr nevíš kde by se dal sehnat kryt zadního sedla?

Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

23.10.2008 v 22:13 | Nahoru | #41
budíky jsou jiný v tom, že zxr má oddělený budíky každej ve vlastní vaně (ikdyž plastový), kdežto zx7r má ve vaně jen tacho, zbytek má společnou vanu z plastu, tzn. nedá se vyměnit kus za kus, jen vnitřek, nebo komplet a design je taky horší řekl bych. Ty zxr budíky ať ty první bíločerný přes oranžový, šedivý, vypadaly lépe než na zx7r. Zase mě na zxr iritujou ty hadice vod vysavače, který jsou pro někoho cool a nedá na ně dopustit, pro mě vypadaj hrozně...to zase světla vypadaj božsky.

jj, chtěl bycj ještě sehnat plochý karburátory Keihin FVK..ale je to vata..nedávno na ebay za ně někdo vyplácl v přepočtu cca 15000,-Kč.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 06:06 | Nahoru | #42

DevilZXR>intolerant> JJ, tak na SRADu jsem měl tu čest taky a pravda je, že to jelo ukrutně Kam se hrabal CBR 900 RR z té doby !



Vsechno slysim nekdo tady opet hani RR? Chlapy to mi nedelejte

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 06:46 | Nahoru | #43

DaliboRR>DevilZXR>intolerant> JJ, tak na SRADu jsem měl tu čest taky a pravda je, že to jelo ukrutně Kam se hrabal CBR 900 RR z té doby !

Vsechno slysim nekdo tady opet hani RR? Chlapy to mi nedelejte



ne chlape, nehaníme. To dělat nebudem, jen tu probíráme jízdní vlastnosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 06:47 | Nahoru | #44

WARP>ZX7R má vyšší výkon motoru - 90kW, ZXR750 má tuším 72kW, takže to to samý nebude, podobný jo, ale úpravy na novější jsou (jiný náporový sání, ostré vačky v základu, jiné brzdy, budíky jsou sjednocený do jedný palubky (hnus),...

koupil jsem si ZX7R, protože jsem chtěl 750ccm, sehnal jsem kus s doplňky pro okruh - Marchesini hořčíková kola originál z GP a jiný věci, takže vypadá trochu líp než série.

Teďka někdo na motoinzerci prodává ZX7R v černý barvě s 5000km na tacho, je jak nová...škoda, že nebyla k mání dřív, asi bych do ní šel..jinak tyhle motorky se moc často nevyskytujou, sehnat zachovalou je nadlidský výkon, svoji upravuji a odlehčuji, rád bych ji někde nechal zvážit...



nezlob se na mě ale 72kw měli jen škrcený verze. Jinak se daly otevřít na 122koní. Já měl ZX7R americkou verzy s 95kw.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 07:12 | Nahoru | #45
DaliboRR> Nehanim, ale povoz se na SRADu a uvidíš sám..

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 07:15 | Nahoru | #46
intolerant> ZXR 750 má 108.5 koně na zadnim kole, kolik je to na klice, tak to netušim ??? Němci to škrtili na 98, ale slyšel jsem, že to dělali jen papírově A ve skutečnosti tam měli těch 108.5 k

Jo a ty plochý přímý karbce má ZXR R v základu, nevíte někdo, jak se stim jezdí ?

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 07:22 | Nahoru | #47

DevilZXR>DaliboRR> Nehanim, ale povoz se na SRADu a uvidíš sám..



Vsak v pohode uz jsem se zarekl ze budu klidny ucastnik fora

2 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 08:19 | Nahoru | #48
čau chlapi kurna tak když se tu bavíte o jízdních vlastnostech a jak psal DevilZXR>DaliboRR> Nehanim, ale povoz se na SRADu a uvidíš sám..
jak je to se sradem 600?mám ho doma ale zatim ho stále dávam do kupy jednou mi ho pučil kámoš ale točil sem to jen do 6ti tis zajímalo by mě jak to frčí

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 08:22 | Nahoru | #49
daves> myslim,že meli namysli GSX-750R

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 08:28 | Nahoru | #50

daves>čau chlapi kurna tak když se tu bavíte o jízdních vlastnostech a jak psal DevilZXR>DaliboRR> Nehanim, ale povoz se na SRADu a uvidíš sám..
jak je to se sradem 600?mám ho doma ale zatim ho stále dávam do kupy jednou mi ho pučil kámoš ale točil sem to jen do 6ti tis zajímalo by mě jak to frčí



záleží na tvých zkušenostech ale pokud mám mluvit za sebe tak pokud SRADA, jedině 750. 6ka není zrovna špatná ale je to prostě 6ka, pokud nemáš zkušenosti tak se ti bude zdát jako šílená stíhačka ale pro zkušenější není zrovna něco co bych vyhledával. Brzdy nic moc, podvozek to stíhá jen tak tak (přece jen jednoduchá kyvka a obyčejný teleskopy nejsou zárukou stabilyty) Jinak motor celkem táhne od spodu, samozřejmě vzhledem k ostatním 6kám. Jinak je celkem silná ale zase taková nezábavná (mluvím ale o svým pohledu) SRAD 750 je uplně někde jinde a Suza v tý době si na tom nechávala kurevsky záležet a dávala do něj jen to nejlepší co mohla jelikož to byl jejich největší supersport. Suza neměla 900 jako ostatní, akorát RF 900 ale to byl spíš rozpočtovej cesťák. SRAD jim za to všem s přehledem ukazoval svojí prdel. Byl absolutně nadčasovej a bylo znát že pro SUZU je číslo 1.

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 08:33 | Nahoru | #51
intolerant> uz jsem se bál ze mu napises neco ve stylu kam se na neho hrabe CBR 900RR

edit: překlep

Naposledy editováno 24.10.2008 08:33:32

Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 10:12 | Nahoru | #52
Čéče, tak s šestkou SRADem zkušenost taky nemám, jen se 750, ale co vim od kámoše, tak to špatná šestka vůbec nebude, jen to chce řádsky a tvrdě točit ! Ale ten kámoš byl brutální pilot a co s tou šestkou dokazoval ! ! ! Prostě proto si myslim, že bude asi dobrá a z té doby jedna z nejlepších Ale osobní zkušenost fakt nemám. Nicmeně, že SRADy ještě neřekli své poslední slovo, je ještě dost vidět na okruhových dnech

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 10:14 | Nahoru | #53
Ach jo, škoda že mám autobus......

Ikdyž i "devítka" umí jet rychle...

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 10:19 | Nahoru | #54

Ruck>Ach jo, škoda že mám autobus......

Ikdyž i "devítka" umí jet rychle...



proč??? Co bys chtěl?

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 10:39 | Nahoru | #55
No mám ZX-9R a chci RSV ´03....

Na druhou stranu ta Kawa ale taky umí pozlobit mladší ročníky...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 10:43 | Nahoru | #56

Ruck>No mám ZX-9R a chci RSV ´03....

Na druhou stranu ta Kawa ale taky umí pozlobit mladší ročníky...



jj, zx9r má dobrej motor akorát ten podvozek to mě kawa dost sklamala že na ní šetřila v komponentech.

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 10:47 | Nahoru | #57

DevilZXR>A byla by nějaká rada, jak poznám podpálené ventily, bez rozebrání motoru ? Pokud možno, ještě při prohlídce mašiny ? To víš, všechny už maj namotáno tak kolem 40 až 50 000 km.., což by teda při dodržované údržbě neměl být problém, páč prý takhle v pohodě natočej přez 100 000 km. A navíc to bude druhá doma, takovej mazlik, jak řikám veteránek do našeho Suprbike klubu



jo tak kdybys narazil na zxro se 40 az 50tis km tak mas vyhrano..ale to tak ve snicku...U tak stare kurvy tak 70 - 80 tis minimalne.

zxro jsem mel a prodaval kdyz melo 60tis km (nestocenejch) a to tomu bude 10let!

Jak uz tady nekso psal...Srad je uplne nekde jinde.
Toz tak.

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 10:49 | Nahoru | #58

intolerant>Ruck>No mám ZX-9R a chci RSV ´03....

Na druhou stranu ta Kawa ale taky umí pozlobit mladší ročníky...

jj, zx9r má dobrej motor akorát ten podvozek to mě kawa dost sklamala že na ní šetřila v komponentech.



jj, podvozek je měkota... Na cestování je to super, na rychlou jízdu taky, ale na okruh bych jel rozhodně na něčem jiným...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 10:50 | Nahoru | #59

intolerant>Ruck>No mám ZX-9R a chci RSV ´03....

Na druhou stranu ta Kawa ale taky umí pozlobit mladší ročníky...

jj, zx9r má dobrej motor akorát ten podvozek to mě kawa dost sklamala že na ní šetřila v komponentech.



Nevim v cem ma zx9ka kdyz je v dobrem stavu a ne po cechaci spatnej podvozek na nase tankodromy...
9ku jsem mel v super stavu a podvozkove na nase silnice (ne okruh) byla vyborna a nijak nevybocovala oproti stejnem rocnikum...98-99...
Jestli potrebujes usd vidlu na dobrej pocit?

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

24.10.2008 v 11:02 | Nahoru | #60

z-x-r>intolerant>Ruck>No mám ZX-9R a chci RSV ´03....

Na druhou stranu ta Kawa ale taky umí pozlobit mladší ročníky...

jj, zx9r má dobrej motor akorát ten podvozek to mě kawa dost sklamala že na ní šetřila v komponentech.

Nevim v cem ma zx9ka kdyz je v dobrem stavu a ne po cechaci spatnej podvozek na nase tankodromy...
9ku jsem mel v super stavu a podvozkove na nase silnice (ne okruh) byla vyborna a nijak nevybocovala oproti stejnem rocnikum...98-99...
Jestli potrebujes usd vidlu na dobrej pocit?



ZX9ka nemá podvozek supersportu a to je věc známá. Na cestování atd. postačí ale na sport (k čemuž zx9r určená byla) není. No hele skorolitra bez usd a pořádnýho podvozku bych si nekoupil. Když to někdo dá na šestku tak to pochopím ale na zx9r je to blbost, kort když má zx9r motor dost silnej. Stejně tak mluvím i o 900rr do roku 2000. Ať chceš nebo ne tak usd jsou prostě nesrovnatelný s teleskopama a to je věc jasná jako buzerantská orientace Eltona Johna.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Renovace a čištění povrchu Deltabox... Kawasaki ZXR 750 Georg_moto 4 12.2.2024 v 21:43 Georg_moto
štítek ZXR 750 H2 Kawasaki ZXR 750 Grambldouch 10 27.2.2023 v 20:37 marekvjatrak
Kawasaki Zxr 750 H1 držák motoru Kawasaki ZXR 750 virgilm 1 30.1.2023 v 15:50 Krautkopf
Kawasaki ZXR 750 H2 v černo stříbrn... Kawasaki ZXR 750 Kába 9 29.1.2023 v 22:46 Kába
Kawasaki ZXR 750 Kawasaki ZXR 750 marekvjatrak 10 29.1.2023 v 08:22 Thunder


TOPlist