globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92
21.10.2008 v 07:21
Zdarec, chci si koupit veteránka ZXR 750 model J a nebo sportovnější K (ZXR 750 R). Prosim teda všechny, co s touto moto měli, nebo mají nějaké zkušenosti, rady a poznatky sem. Hlavně mě zajmájí závady, slabá mýsta a jízdní vlastnosti oproti novým motkám a jízdní rozdíl mezi ZXR a ZXRR. Dík moc.
Předchozí
1 2 3
Následující

Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

21.10.2008 v 08:27 | Nahoru | #1
Tak slabý místa ani nevím, najezdil jsem na zxr dost ale každopádně bych kurevsky testnul motor protože ten kdo koupil tuhle motorku tak byl většinou střelec závodník. Jinak to chování je o dost jiný oproti novejm mašinám, zxr do zatáček spíš padá ale kolikrát dost nepříjemně. Ale zase oproti zx7r má o trochu níž těžiště takže se nezdá tak těžká jako zx7r. Možná to bude znít ohraně ale dal bych si hodně velkýho majzla na celkovej stav- Např. kámoš narazil na klasickou motorku s českým syndromem. ZXR 750 - 91, v originál stavu a moc pěkná jenže na motor se každej vykašlal a nic s ním nedělal, bůhví jestli někdo vůbec měnil olej. No a za 1200km se kousla. Jak říkám, 100%ně česká motorka, navrch huj a uvnitř

Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

21.10.2008 v 08:46 | Nahoru | #2
Čeče, tak to je jasné. To víš, že si pro ní pojedu za hranice V čechách se snad už pěkná v origo stavu už ani snad najít nedá. Ono ani v Německu už to tak v pohodě neni, momentálně je tam tak jedna max dvě, které by za to stáli. Jinak samá DoDo.. A to pořád nevíš, jak je na tom mechanicky, dokud tam nejsi..

Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

21.10.2008 v 09:52 | Nahoru | #3
dávej pozor na podpálené ventily, oprava z orig.dílů vyjde na 20 -30 000,- jinak je to nádherná kultovní motorka...

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

21.10.2008 v 10:00 | Nahoru | #4
A byla by nějaká rada, jak poznám podpálené ventily, bez rozebrání motoru ? Pokud možno, ještě při prohlídce mašiny ? To víš, všechny už maj namotáno tak kolem 40 až 50 000 km.., což by teda při dodržované údržbě neměl být problém, páč prý takhle v pohodě natočej přez 100 000 km. A navíc to bude druhá doma, takovej mazlik, jak řikám veteránek do našeho Suprbike klubu

Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

21.10.2008 v 12:57 | Nahoru | #5
Tož, hergot, koukám, že jezdců na ZXR je tu snad ještě méně, než ZXeRek..

Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

21.10.2008 v 13:27 | Nahoru | #6
Zkus změřit kompresi, tam bys měl vidět jak jsou na tom ventily a motor vůbec. Tyhle Kawy byly dost náchylný na zahřátí a olej a objevoval se u nich pitting na vačkách - pak změnili materiál a bylo to v pohodě.

Jinak jako každá mašina - mrkni na podvozek ( počet stop , tlumiče atd.)...

Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

21.10.2008 v 13:31 | Nahoru | #7
No jasné díky. Piting na vačkách se ale týkal, první modelové řady H1 a H2, že ? U těch motor byl ještě z GPZ 750 u Jéčka to už bylo v pohodě, né ? Nj, když ale nemám tlakoměry...?

Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

21.10.2008 v 13:35 | Nahoru | #8
Myslím že problém byl ještě u tohodle roku...
Pokud nemáš tlakoměry tak to je horší, to ti neporadím (pokud to pojede normálně tak fakt nevim..), každopádně pokud to bude kouřit modře - ruce pryč ! !

Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

21.10.2008 v 18:45 | Nahoru | #9
motor by měl jít lehce nastartovat a běžet pravidelně, pokud to tak není,udělej co radí ruck, změř kompresi, to jediné to odhalí 100%.

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

22.10.2008 v 01:25 | Nahoru | #10
Zdááááááááááááár..zxr mám od jara... ani sem si na nic moc pozor nedaval... je to roček 1991 šlape jak Hodinky,akordá je to opravdu tvrdý Superbike 90.let,,takže z koulí mám marmeládu,z páteře kaši,a z rukou rozlamaný sirky ale byl to muj sen,a ten se splnil,, ne ted vážně,tak hlavně stav,,kolik má natočíno km, páč čím mín,tím líp na takovou starší motorku,ale určo ne veterána. mě chyběj eště 4 roky Ale už se taky chystám na novější jinak snad na nic , jeto pořád motorka jako každá jiná,a asi bych kontroloval to co i u jiných novějších Ale pokud Koupíš nákou co bude po nálních,rozvodech, ATD tak nevidím problém proč to nevzít chlape

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

22.10.2008 v 06:26 | Nahoru | #11
PATYs.....> V pohodě, ja nic jiného, než superbejky nejezdim a na devadesátý léta jsem taky připravenej. Jezdil jsem GSX-R 750 z r.v.89 Z dnešního pohledu mi příjdeou tyhle staré mašinky posezem takové zvláštní sedlo nízko, řidítka vejš a stupačky taky, tudiž tě tak jako natáhnou, ale ruce moc netrpěj. Tuhle Kawu chci, páč to je Kawa Kaw a já ji prostě vždy zbožňoval. I když se motorově už tváří jako půlka moji ZX10R.. Ale ta atmosféra této doby !!!

2 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

22.10.2008 v 10:32 | Nahoru | #12
Dobře Dobře,,tak at seženeš nákou Superzní ZXR Hodně štěstí..

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

22.10.2008 v 11:19 | Nahoru | #13
PATYs.....> Neboj, až ji seženu a vymazlim do origo stavu, tak ji hned máznu na profil Stejně pořád mám zálusk na tu RR verzi Jen by mě zajmal rozdíl, technickej znám, ale pocitovej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

22.10.2008 v 11:20 | Nahoru | #14
PATYs.....> Jo a čoveče, bere ti olej, kolik máš nalítáno ? Jak jde do zatáček ?

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

22.10.2008 v 11:37 | Nahoru | #15

DevilZXR>PATYs.....> Jo a čoveče, bere ti olej, kolik máš nalítáno ? Jak jde do zatáček ?



no hele myslím že u zxr nikdo přesně neřekne stav tacho jelikož první majitel už dávno změnil motorku. To bys musel narazit na fakt nějakou pecku v zahraničí jako třeba já u gsxr. Do zatáček spíš padá, nejdřív se s ní trochu pereš a pak tam spadne, občas ale dost nepříjemně. Pokud ti jde o jízdní vlastnosti tak já bych jí nebral ale pokud ti jde vážně spíš jen o nostalgii tak jí ber a sežeň nějakej dobrej kusan. Na zxr toho mám nalítáno až moc a byl to první superbike na kterým jsem kdy jel.

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

22.10.2008 v 12:36 | Nahoru | #16
už to bude hodně k 60
Ale nato šlape jak Hodiny,,
Do zataček jde Suprově,, jen se teda nesmíš bát vysednout aleJinak jdeš co to jde,až na Koleno jede taky paradne,, 240-250 Dá,ale to už je krucovačka a co se oleje týče, tak veme si,,ale je toho hodně málo.. Minimum,, jen tak to nevidíš,mě to teda nepříde,ale předchozímu majitely když dál olej, a pak po sezone dával new,tak prej vyteklo o decku mín. což je Hovno

Jinak INTOLERANT : tak teda nevím na čem si jezdil,, ale ZXR je opravdu první takovej lepší superbike a je myslím postavená pro tu ukrutnou tíhu,mohutnost,a je jasný že ti do zatačky nebude jako new mrnavá R6 .když zxr má 225 kg,a poprat se stím musíš,to je jasný,, Sou vtom roky chlape

2 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

22.10.2008 v 12:39 | Nahoru | #17
Hlavně mi teda příde,že nato jak je to starý,tak to semnou mavá jak svině a vubec,kamoš má horneta, + co znám kluky,co jezdíme,,tak maj kolem těch šestek,cbrF sv 650. Yzf 750R a fšechny mi koukaj na prdel,a to maj roky kolem 1998 až 2001 no 01 je jen to Svo jen chci říct,že naty roky,sem pořád ve vudčím místě a někdo kdo z toho dělá veterna mě sere

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

22.10.2008 v 12:55 | Nahoru | #18

PATYs.....> už to bude hodně k 60
Ale nato šlape jak Hodiny,,
Do zataček jde Suprově,, jen se teda nesmíš bát vysednout aleJinak jdeš co to jde,až na Koleno jede taky paradne,, 240-250 Dá,ale to už je krucovačka a co se oleje týče, tak veme si,,ale je toho hodně málo.. Minimum,, jen tak to nevidíš,mě to teda nepříde,ale předchozímu majitely když dál olej, a pak po sezone dával new,tak prej vyteklo o decku mín. což je Hovno

Jinak INTOLERANT : tak teda nevím na čem si jezdil,, ale ZXR je opravdu první takovej lepší superbike a je myslím postavená pro tu ukrutnou tíhu,mohutnost,a je jasný že ti do zatačky nebude jako new mrnavá R6 .když zxr má 225 kg,a poprat se stím musíš,to je jasný,, Sou vtom roky chlape



no hele já jezdil na zxr když ty si ještě koukal na autíčka v pokojíčku. Mám zxr i zx7r prokouknutý až až a to nejen jízdou ale i údržbou atd. Neřekl jsem že zxr je špatná, ba naopak ale nikdy bych jí nekupoval kvůli jízdním vlastnostem jelikož její roky jsou pryč. Nevím co sem taháš třeba r6. Na zxr jsem jezdil už v 16 letech a zx7r jsem vlastnil takže tyhle motorky kurevsky znám.

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

22.10.2008 v 12:57 | Nahoru | #19

PATYs.....>Hlavně mi teda příde,že nato jak je to starý,tak to semnou mavá jak svině a vubec,kamoš má horneta, + co znám kluky,co jezdíme,,tak maj kolem těch šestek,cbrF sv 650. Yzf 750R a fšechny mi koukaj na prdel,a to maj roky kolem 1998 až 2001 no 01 je jen to Svo jen chci říct,že naty roky,sem pořád ve vudčím místě a někdo kdo z toho dělá veterna mě sere



to co tady říkáš není o motorce ale o jezdcy a já když měl gsx-r tak jsem dával i litry. To je o řidičovy a vím že jsou typani co by na 125ccm vypráskali 600ccm

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

22.10.2008 v 13:18 | Nahoru | #20
PATYs.....> veterán to je ať chceš nebo nechceš, je to legenda. To je celkem logický že oproti šestkám se zdá silnější. Šestka chce otáčky i když je to naháč kdyžto 750 už táhne docela pěkně od spodu. Nemá vůbec cenu se bavit o jízdních vlastnostech jelikož kdo si jí koupí tak ne kvůli vlastnostem ale hlavně z nostalgie.

Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

22.10.2008 v 15:35 | Nahoru | #21
veterán je po 20 letech ne hele,dyt já to beru,,to byla jakoby prdel.a narážka

Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

22.10.2008 v 15:50 | Nahoru | #22
Ja vim, že ofiko, je to veterán až po dvaceti. A dotknout jsem se ě nechtěl. Ale pro mě to je veterán jak vyšitej ! Je to motorka z let, kdy jsem jen snil, že jednou takovou snad budu jezdit a nebyl ani řidičák, ani prachy Teď je obojí, mam poježděné poslední rakety za těch 10let na motorce, ale v mysli se prostě stále ojevuje ZXR 750 r.v.92 ! Nedávno jsem se svezl na YZF 750 z roku 94 a bylo jasno, ta motorka je skvěle zachovalá a s novýma gumama, nastavenym podvozkem, bych sní na normálních silnicích dokázal bezproblému držet krok s mnohem novějšíma mašinam a některé i zle potrápit Jen člověk musí víc brát za páčku brzdy a držet precizně otáčky

Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

22.10.2008 v 15:56 | Nahoru | #23
Spíš by mě teda zajmalo, jak bys ji hodnotil oproti té YZF. Jestli jsi na ni teda jezdil ?

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

22.10.2008 v 17:41 | Nahoru | #24
Yzf 750???
tak samozdřejmě je to novější Motorka,ale co mě příde,tak je o hodně slabší než zxr, jako každopádně je to mašinka taky s dobrejma Poníkama, ale prostě je to jiný,ale víš jak,když sedneš z gsx-ra na r6.taky seš zvyklej na Jiný jiný budíky,jiný páčky,jiný fšechno prostě nedokážu říct kladya zapory,jel sem na YZF asi 5km dohromady ..tam a z5.. ale pro mě je to stopro slabší než zxr ne nedotkl ses mě, já vím že jeto stará babča,ale říkám že umí potrápit na svý roky,pro mě to byl taky sen,kterej sem si splnil,a nemužu si nic víc přát Slouží, lítá,mě se libí,,super zvuk,, paradní svezení, každej to obdivuje,jakej sem magor,atd
ted přemyšlím o zx7r ale nevím zdaly si zxr nechat,nebo to dát pryč ,ale ted když nato tak myslím,nechám si jí. jeto opravdu Motorka s Charakterem a to její drtění Koulí,, potom by semi stýskalo

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

23.10.2008 v 06:46 | Nahoru | #25
PATYs.....> no vidíš a o to přesně jde, ty sis splnil sen ale moc motorek si nezkusil ale seš za ní rád tak to je to hlavní. Každej miluje svojí mašinu. ZXR je legenda a taky bych si jí koupil z nostalgie a šlechtil jí v garáži. Hele taky když jsem měl v ruce ZX7R a zvyknul jsem si na ní tak jsem byl kurevsky rychlej ale když to porovnám třeba se SRADEM tak je to úplně někde jinde. Jde o to že u každý mašiny si musíš zvyknout na chování. Žádnou motorku já hanit nebudu ale třeba jak si zmínil R6 tak jsem testnul 01 a 02 a musím říct že eeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmm no nejelo to a o SV650 radši ani nemluvě to je ještě horší. Jenže někdo je na to zvyklej a sedí mu to a o tom celý motorkaření je!!! To je na tom to krásný, že každej miluje tu svou a je jedno jestli HAYABUSU nebo SIMSONA. Když půjdeš do ZX7R tak to bude zxr akorát v novým kabátě, na to se připrav. Naopak zxr měla např. hezčí budíky.

1 reakcí na tento příspěvek Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

23.10.2008 v 06:50 | Nahoru | #26
yzf 750 je oproti zxr nesportovní a divná, jsou na tom motorově hodně podobně ale zxr je víc superbike. I testy z těhle roků mluví jasně. Kvůli tomu je zxr legenda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

23.10.2008 v 09:41 | Nahoru | #27
intolerant>No to rád slyšim, že YZF je proti tomu cesťák Alke v tom pořípadě na to stačej dát Supoercorsy a můžu jít drtit R1jedníčky do Brna na okruh. Páč to YZF mě přišlo má ještě spoustu potenciálu a podvozek snese srovnání i s novějšíma motkama. Pravda, je, že je v super zachovalém stavu. Jko kdyby sis ji dneska koupil u prodejce novou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

23.10.2008 v 10:17 | Nahoru | #28

DevilZXR>intolerant>No to rád slyšim, že YZF je proti tomu cesťák Alke v tom pořípadě na to stačej dát Supoercorsy a můžu jít drtit R1jedníčky do Brna na okruh. Páč to YZF mě přišlo má ještě spoustu potenciálu a podvozek snese srovnání i s novějšíma motkama. Pravda, je, že je v super zachovalém stavu. Jko kdyby sis ji dneska koupil u prodejce novou



jj, yzf nemá špatnej podvozek a motorky z těhle roků na tom byly hodně podobně a kdybych měl k něčemu přirovnat podvozek yzf tak právě k zxr a zx7r, je to hodně podobný. Jsou hodně jistý ve vedení i díky vahám těhle biků. Můžu ti říct že jsem zkusil opravdu hodně motorek ale co mě fakt chytlo za srdce bylo gsxr co jsem měl (mám ho v profilu) Ten byl taky ve špičkovým stavu a můžu ti říct že jsem nenašel ani jednu slabynu na týhle mašině a kdybych nechtěl MILLKU tak si ho nechám ale bohužel mi 4válec už neseděl, nepustil jsem ho pod 11tis.ot. a pořád na mě štěkal omezovač. Takže mi ho bylo hrozně líto. Ale jel uplně nehorázně. Nedám na něj dopustit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

23.10.2008 v 10:58 | Nahoru | #29
intolerant> JJ, tak na SRADu jsem měl tu čest taky a pravda je, že to jelo ukrutně Kam se hrabal CBR 900 RR z té doby !

(reakce na) Na co si dát pozor u ZXR 750 J nebo K r.v. 91-92

23.10.2008 v 11:44 | Nahoru | #30

DevilZXR>intolerant> JJ, tak na SRADu jsem měl tu čest taky a pravda je, že to jelo ukrutně Kam se hrabal CBR 900 RR z té doby !



jj, to máš pravdu. Líbylo se mi na něm uplně všechno a např. podvozek byl absolutně bezkonkurenční.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Renovace a čištění povrchu Deltabox... Kawasaki ZXR 750 Georg_moto 4 12.2.2024 v 21:43 Georg_moto
štítek ZXR 750 H2 Kawasaki ZXR 750 Grambldouch 10 27.2.2023 v 20:37 marekvjatrak
Kawasaki Zxr 750 H1 držák motoru Kawasaki ZXR 750 virgilm 1 30.1.2023 v 15:50 Krautkopf
Kawasaki ZXR 750 H2 v černo stříbrn... Kawasaki ZXR 750 Kába 9 29.1.2023 v 22:46 Kába
Kawasaki ZXR 750 Kawasaki ZXR 750 marekvjatrak 10 29.1.2023 v 08:22 Thunder


TOPlist