globalmoto_kveten





Téma: Husaberg 450 FE rady
18.10.2008 v 15:07
Čágo chlapi tahle motorka je pro mě vysněná...tedka mám 125cku a začínám dělat papíry na 25 a plánuju jí koupit.Jelikož sem panelákovej můžíček tak bych rád po silnici i do crosuu jezdil bych jen tak hobby ale závod bych si chtěl určitě vyzkoušet,ale chtěl ybch k tomu dvoje kola..Takže se Vás tu chci zeptatt jestlis te někdo předělával HUSÁKA na Motarda??Popřípadě kde koupit a za kolik?jak předělat?Prostě bych byl rád za jakoukoliv radu.A taky jaký máte z husákama zkušenosti co sme se tu dočetl tak od 2003 a vejš není problém to samí bylo i u KTM(prej)Takže díky za odpovědi


Naposledy editováno 18.10.2008 15:08:37

Husaberg 450 FE rady

19.10.2008 v 12:58 | Nahoru | #31
www.motoinzerce.cz/kola..je jich tam dost pokud chcšes novy tak pockej myslim ze tu mam nakou stranku...

Husaberg 450 FE rady

19.10.2008 v 13:00 | Nahoru | #32

2 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

19.10.2008 v 13:04 | Nahoru | #33
shanel jsem naky info ohledne bergu tohle mi napsal majitel

Abych to shrnul:Nejít pod rok 2004!!Husar už léta patří KTMce,ale až od roku 2004 se vyrábí v Rakousku(celkově lepší zpracování a kvalita)důležité změny od tohoto roku jsou,karbec Keihin FCR-MX 39 a zápalko Kokusan CDI a změny na kartrech,dělené víko spojky,víko zapalování a další věci.Jinak,já bych neměnil za nic,BERG je moje srdeční záležitost.BERG má obsahy řešeny zdvihem,vrtání je u všech ccm shodné tzn. 450ccm je největší podčtverec tudíš svým projevem se nejvíc blíží 2taktu,což mi vyhovuje je nejtočivější a síly má dostatek.550ccm,více síly od spodu méně otáček a větší nároky na jezdce,jsou již potřeba zkušenosti na motárda asi ideál.650ccm,to je nářez enduro už ne,moc výkonu,motárd ano,ale je to mazec,celkově nižší životnost motoru.Ale je to to nej co je k máni,nikdo nevyrábí nic silnějšího ve své kategorii.Jo startování naprosto v poho. studenej na max. 4té šlápnutí(kick),pošetří to volnoběžku a za tepla starterem.Intervaly:olej 10h+filtr 20h,airfiltr čištění dle potřeby,max.10h,ventily kontrola 10h jinak doporučené repase pro hobby dle manuálu(píst 200h atd,mrkni na www.husaberg.cz v downloads jsou ke stažení přesné informace),to jsem zatím neřešil,bo tolik mth nemám najeto.Co se týká rychlosti,tak na špuntech v terénu 110km/h není problém,na cestě je cca od 120km/h dost neklidná a s motárdama je limitem spíše jezdec než stroj.No a spotřeba?nádrž mi vydrží cca 4-5 hodin,záleží na mnoha okolnostech

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

19.10.2008 v 14:12 | Nahoru | #34
za ty kola dikes použil jsme stránky a našel sjme co potřebuju...Jak sem tak koukal tak husák je doopravdy ostrej krosák ...Bez motardovejch kol bych si na silnici asi moc ani neužil.Chtěl bych i cestovat.Ale i do crossu a na dvě motorky opravdu finance nemám Takže kdyby ste m,i mohli poradit pro co se rozhodnout tak tu mám dvě motorky na víběr ...a to bud husák nebo Yamaha ttr(ale na ni bych taky chtěl koupit stejně motarda)jedná se mi jen o to co vydrží déle vim že záleží na předešlím majiteli,ale kdyby ste to někdo srovnal třeba kdo má zkušenosti s obouma motorkama co je pro mě lepší?víkon ej taky důležitej musí se stavět

Husaberg 450 FE rady

19.10.2008 v 14:35 | Nahoru | #35
2LEKO:
aha... :\ No kdyz to bude solidni kram, tak by to mohlo byt ok. Kde maji servis a vedi co tam je a rekli by hele, tohle tam je horsi, to bude chtit za chvilku vymenit atd.. A ne ze prijdu k 4 roky stary motorce a najeto 55mth a budou rikat ze je vse ok.

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

19.10.2008 v 15:16 | Nahoru | #36

Davidrb>shanel jsem naky info ohledne bergu tohle mi napsal majitel

Abych to shrnul:Nejít pod rok 2004!!Husar už léta patří KTMce,ale až od roku 2004 se vyrábí v Rakousku(celkově lepší zpracování a kvalita)důležité změny od tohoto roku jsou,karbec Keihin FCR-MX 39 a zápalko Kokusan CDI a změny na kartrech,dělené víko spojky,víko zapalování a další věci.Jinak,já bych neměnil za nic,BERG je moje srdeční záležitost.BERG má obsahy řešeny zdvihem,vrtání je u všech ccm shodné tzn. 450ccm je největší podčtverec tudíš svým projevem se nejvíc blíží 2taktu,což mi vyhovuje je nejtočivější a síly má dostatek.550ccm,více síly od spodu méně otáček a větší nároky na jezdce,jsou již potřeba zkušenosti na motárda asi ideál.650ccm,to je nářez enduro už ne,moc výkonu,motárd ano,ale je to mazec,celkově nižší životnost motoru.Ale je to to nej co je k máni,nikdo nevyrábí nic silnějšího ve své kategorii.Jo startování naprosto v poho. studenej na max. 4té šlápnutí(kick),pošetří to volnoběžku a za tepla starterem.Intervaly:olej 10h+filtr 20h,airfiltr čištění dle potřeby,max.10h,ventily kontrola 10h jinak doporučené repase pro hobby dle manuálu(píst 200h atd,mrkni na www.husaberg.cz v downloads jsou ke stažení přesné informace),to jsem zatím neřešil,bo tolik mth nemám najeto.Co se týká rychlosti,tak na špuntech v terénu 110km/h není problém,na cestě je cca od 120km/h dost neklidná a s motárdama je limitem spíše jezdec než stroj.No a spotřeba?nádrž mi vydrží cca 4-5 hodin,záleží na mnoha okolnostech



tak ta kontrola ventilů po 10 hodinách je úplnej nesmysl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

19.10.2008 v 15:43 | Nahoru | #37

vojtaahano>za ty kola dikes použil jsme stránky a našel sjme co potřebuju...Jak sem tak koukal tak husák je doopravdy ostrej krosák ...Bez motardovejch kol bych si na silnici asi moc ani neužil.Chtěl bych i cestovat.Ale i do crossu a na dvě motorky opravdu finance nemám Takže kdyby ste m,i mohli poradit pro co se rozhodnout tak tu mám dvě motorky na víběr ...a to bud husák nebo Yamaha ttr(ale na ni bych taky chtěl koupit stejně motarda)jedná se mi jen o to co vydrží déle vim že záleží na předešlím majiteli,ale kdyby ste to někdo srovnal třeba kdo má zkušenosti s obouma motorkama co je pro mě lepší?víkon ej taky důležitej musí se stavět



musíš vědět co tě víc bude bavit...jestli myslíš cross tim že budeš jezdit po polňačkách s GPSkou a jezdit se koukat na pěkný místa do hor a pak navlíkneš motardy a budeš dělat to samý akorát pojedeš po silnici tak ti víc bude vyhovovat TTR...jestli si chceš užít pořádný výjezdy MX trať a brutální terén v tempu a při motardovejch kolech si užít drifty na krev a výjezd po zadnim kole při vzbuzování strachu i lidí co dou kolem tak je pro tebe pravá volba husar...

nic moc srozumitelný tudíž jestli máš ráda adrenalin tak HSB a jestli si chceš hrát na pohodovýho mužíčka co nikam nespěchá a už se mu blbě hojí zlomeniny tak si kup TTR nic proti starším :)

Naposledy editováno 19.10.2008 15:45:55

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

19.10.2008 v 15:47 | Nahoru | #38
...

Naposledy editováno 19.10.2008 15:52:25

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

19.10.2008 v 15:47 | Nahoru | #39
...

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

19.10.2008 v 15:51 | Nahoru | #40
...

Husaberg 450 FE rady

19.10.2008 v 15:59 | Nahoru | #41
To já bych si nejradši ke svymu TT-R pořidil Husara a měl bych jasno co na silnicu a co do terénu. Jainak TT-R se v pohodě stavi na zadni a zvládne aji MX trať - ale na to musiš mit fyzičku. Pokud ale chceš po silnici cestovat, tak na to závodni enduro fakt neni

Husaberg 450 FE rady

19.10.2008 v 20:08 | Nahoru | #42
Je potřeba si uvědomit že Husarova životnost se počítá na hodiny a jeho provoz je drahý na nějaký výlety a kochačky. Je to spíš sportovní náčiní se vším co souvisí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

19.10.2008 v 20:11 | Nahoru | #43

Davidrb>shanel jsem naky info ohledne bergu tohle mi napsal majitel

Abych to shrnul:Nejít pod rok 2004!!Husar už léta patří KTMce,ale až od roku 2004 se vyrábí v Rakousku(celkově lepší zpracování a kvalita)důležité změny od tohoto roku jsou,karbec Keihin FCR-MX 39 a zápalko Kokusan CDI a změny na kartrech,dělené víko spojky,víko zapalování a další věci.Jinak,já bych neměnil za nic,BERG je moje srdeční záležitost.BERG má obsahy řešeny zdvihem,vrtání je u všech ccm shodné tzn. 450ccm je největší podčtverec tudíš svým projevem se nejvíc blíží 2taktu,což mi vyhovuje je nejtočivější a síly má dostatek.550ccm,více síly od spodu méně otáček a větší nároky na jezdce,jsou již potřeba zkušenosti na motárda asi ideál.650ccm,to je nářez enduro už ne,moc výkonu,motárd ano,ale je to mazec,celkově nižší životnost motoru.Ale je to to nej co je k máni,nikdo nevyrábí nic silnějšího ve své kategorii.Jo startování naprosto v poho. studenej na max. 4té šlápnutí(kick),pošetří to volnoběžku a za tepla starterem.Intervaly:olej 10h+filtr 20h,airfiltr čištění dle potřeby,max.10h,ventily kontrola 10h jinak doporučené repase pro hobby dle manuálu(píst 200h atd,mrkni na www.husaberg.cz v downloads jsou ke stažení přesné informace),to jsem zatím neřešil,bo tolik mth nemám najeto.Co se týká rychlosti,tak na špuntech v terénu 110km/h není problém,na cestě je cca od 120km/h dost neklidná a s motárdama je limitem spíše jezdec než stroj.No a spotřeba?nádrž mi vydrží cca 4-5 hodin,záleží na mnoha okolnostech



...tak tohle info jsem poskytnul JÁ,nevím co je za nesmysl kontrolovat vent. vůle po 10 mth,je to doporučený údaj výrobce při ostrém nasazení stroje,který je k tomuto účelu vymyšlen,HSB není pro "turisty",ale spíše pro "střelce".Jestli se chceš jen vozit kup si raději TTR,XR,nebo něco podobnýho,ušetří ti to čas i peníze za údržbu!!

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

19.10.2008 v 20:19 | Nahoru | #44
Joraell> na kolik tě vyšla ta motorka?

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

19.10.2008 v 20:26 | Nahoru | #45
kastrol - tak tohle znělo moc Krásně :D Ale nejhorší na tý tví realný pravdě(a řekl bych i zažitý ) je to že se mi líbí obě představy:D a to je to nejhorší,ale nejspíš se rozhodnu pro TTR na ty cestovaní ideal chci se někam kouknout i ze slečnou a z kámošema a né všichni no spíš většina sedlá silnice,takže husara až asi za rok :D...Každopádně diký za příspěvky hele a stima kolama na motarda potřebuju vědět akorát tlouštku ráfku aby se mi vešli do mezi vidle a kyvku že?A tloustku kotouce abych tam mohl dát třmen z ttr a potom už jen mezikusy aby to dobře sedělo chápu to správně?Kdyby ste měl někdo přesnej typ z čeho by to šlo na TTr byl bych rád?Vim že je to ještě dlouhá doba nežli pořídim ale je lepší bejt připravenej a nesazet sem další téma

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

19.10.2008 v 21:43 | Nahoru | #46
vojtaahano> myslim ze tato TTR-ka by vyriesila vsetky Tvoje "problemy"

TTR side

TTR side 2

TTR front

TTR back

Naposledy editováno 19.10.2008 21:48:35

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

19.10.2008 v 22:05 | Nahoru | #47

mirda>Davidrb>shanel jsem naky info ohledne bergu tohle mi napsal majitel

Abych to shrnul:Nejít pod rok 2004!!Husar už léta patří KTMce,ale až od roku 2004 se vyrábí v Rakousku(celkově lepší zpracování a kvalita)důležité změny od tohoto roku jsou,karbec Keihin FCR-MX 39 a zápalko Kokusan CDI a změny na kartrech,dělené víko spojky,víko zapalování a další věci.Jinak,já bych neměnil za nic,BERG je moje srdeční záležitost.BERG má obsahy řešeny zdvihem,vrtání je u všech ccm shodné tzn. 450ccm je největší podčtverec tudíš svým projevem se nejvíc blíží 2taktu,což mi vyhovuje je nejtočivější a síly má dostatek.550ccm,více síly od spodu méně otáček a větší nároky na jezdce,jsou již potřeba zkušenosti na motárda asi ideál.650ccm,to je nářez enduro už ne,moc výkonu,motárd ano,ale je to mazec,celkově nižší životnost motoru.Ale je to to nej co je k máni,nikdo nevyrábí nic silnějšího ve své kategorii.Jo startování naprosto v poho. studenej na max. 4té šlápnutí(kick),pošetří to volnoběžku a za tepla starterem.Intervaly:olej 10h+filtr 20h,airfiltr čištění dle potřeby,max.10h,ventily kontrola 10h jinak doporučené repase pro hobby dle manuálu(píst 200h atd,mrkni na www.husaberg.cz v downloads jsou ke stažení přesné informace),to jsem zatím neřešil,bo tolik mth nemám najeto.Co se týká rychlosti,tak na špuntech v terénu 110km/h není problém,na cestě je cca od 120km/h dost neklidná a s motárdama je limitem spíše jezdec než stroj.No a spotřeba?nádrž mi vydrží cca 4-5 hodin,záleží na mnoha okolnostech

...tak tohle info jsem poskytnul JÁ,nevím co je za nesmysl kontrolovat vent. vůle po 10 mth,je to doporučený údaj výrobce při ostrém nasazení stroje,který je k tomuto účelu vymyšlen,HSB není pro "turisty",ale spíše pro "střelce".Jestli se chceš jen vozit kup si raději TTR,XR,nebo něco podobnýho,ušetří ti to čas i peníze za údržbu!!



Nevim co ti kdo řek, ale v manuálu k 03 je 30 hodin... počítám, že novější na tom nebudou hůř

Husaberg 450 FE rady

19.10.2008 v 22:48 | Nahoru | #48
Na ventily stačí 50h - stejně je to preventivka/nehejbou se/

Husaberg 450 FE rady

20.10.2008 v 15:47 | Nahoru | #49
jj.kuci,každý máte svou pravdu. V manuálu pro 04 se píše"ostré nasazení Fc 450,550 10h,Fe a Fs 450,550,650 15h.Pro enduro competitions 45h a hobby enduro competitions 90h" takže si vyberte pro každého něco,já osobně na ně mrknu co 10-15h a to i z důvodu,že si na motorce rád šroubuju.

Husaberg 450 FE rady

20.10.2008 v 20:05 | Nahoru | #50
hele a stima kolama na motarda potřebuju vědět akorát tlouštku ráfku aby se mi vešli do mezi vidle a kyvku že?A tloustku kotouce abych tam mohl dát třmen z ttr a potom už jen mezikusy aby to dobře sedělo chápu to správně?Kdyby ste měl někdo přesnej typ z čeho by to šlo na TTr byl bych rád?Vim že je to ještě dlouhá doba nežli pořídim ale je lepší bejt připravenej a nesazet sem další téma

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

28.10.2008 v 13:19 | Nahoru | #51
...muj husar FE 450 má po 15 mth olej a po 20 mth kontrola ventilů a ty jsou na podložky...

...ještě nemám najetou ani hodinu tak nevím jak moc to bude pracný, ale ojel to je brnkačka = jeden šroub se sítkem, filtr a 1,35l nového oleje...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

28.10.2008 v 17:09 | Nahoru | #52
sqwer> To už je ten novej s ležatym válcem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

28.10.2008 v 17:11 | Nahoru | #53
Navrc.TT-R> hm...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

28.10.2008 v 20:29 | Nahoru | #54
sqwer> TY MÁŠ HUSARA,PANE ORANŽOVEJ???

Husaberg 450 FE rady

28.10.2008 v 20:50 | Nahoru | #55
HSB a KTM sou podobný ne vcelku?taky stejně předražený atp

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

28.10.2008 v 21:26 | Nahoru | #56
kastrol: Jasné rovnako. Nakopávačka Kawasaki KX 250, r.v. 2004 cena skoro 4000 Sk. Nakopávačka Husaberg FE 400, r.v. 2000 cena 1500 Sk. Nevraviac o dodacích lehotách.

Husaberg 450 FE rady

28.10.2008 v 21:35 | Nahoru | #57
myslim základní cenu při nákupu funglovky

Husaberg 450 FE rady

28.10.2008 v 21:58 | Nahoru | #58
kastrol> Tak to máš pravdu, že sú dobre mastné. Túžim buď po novom HSB, KTM 200 EXC, ale najskôr to vidím na Yamahu WR 250f kvôli cene, za ktorú sa dá dovliecť z USA . Viem, že každá z nich je úplne iná, ale tieto 3 sa mi jednoducho páčia .

Naposledy editováno 28.10.2008 21:59:47

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

28.10.2008 v 22:20 | Nahoru | #59
MARX> ANO mám tuhle lepší KáTeeMku-:)...

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

29.10.2008 v 07:54 | Nahoru | #60
volodaj>to koukám, ja ty nakopávačky moc nekupuju , vždyť normální motorka se startuje čudlikem nebo ne ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husaberg fe 450 2012 dílenská příru... Husaberg FE 450 Maty_99 3 4.4.2024 v 21:50 Kohlstein
Husaberg fe 450e Husaberg FE 450 Simon456 2 12.7.2023 v 15:41 ja1
EXC 450 vs FE 450 vs Beta 390 Husaberg FE 450, KTM EXC 450 F, Beta RR Enduro 390 Stody100 13 1.11.2020 v 08:54 Stody100
Husaberg FE 450 Husaberg FE 450 Kopčenko 2 11.2.2020 v 07:51 K660S
Náhradní dily Husaberg fe 450 rv 2007 Husaberg FE 450 posera1 4 29.6.2018 v 20:58 Katroš


TOPlist