Téma: Husaberg 450 FE rady
18.10.2008 v 15:07
Čágo chlapi tahle motorka je pro mě vysněná...tedka mám 125cku a začínám dělat papíry na 25 a plánuju jí koupit.Jelikož sem panelákovej můžíček tak bych rád po silnici i do crosuu jezdil bych jen tak hobby ale závod bych si chtěl určitě vyzkoušet,ale chtěl ybch k tomu dvoje kola..Takže se Vás tu chci zeptatt jestlis te někdo předělával HUSÁKA na Motarda??Popřípadě kde koupit a za kolik?jak předělat?Prostě bych byl rád za jakoukoliv radu.A taky jaký máte z husákama zkušenosti co sme se tu dočetl tak od 2003 a vejš není problém to samí bylo i u KTM(prej)Takže díky za odpovědi

Naposledy editováno 18.10.2008 15:08:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

19.10.2008 v 20:11 | Nahoru | #1

Davidrb>shanel jsem naky info ohledne bergu tohle mi napsal majitel

Abych to shrnul:Nejít pod rok 2004!!Husar už léta patří KTMce,ale až od roku 2004 se vyrábí v Rakousku(celkově lepší zpracování a kvalita)důležité změny od tohoto roku jsou,karbec Keihin FCR-MX 39 a zápalko Kokusan CDI a změny na kartrech,dělené víko spojky,víko zapalování a další věci.Jinak,já bych neměnil za nic,BERG je moje srdeční záležitost.BERG má obsahy řešeny zdvihem,vrtání je u všech ccm shodné tzn. 450ccm je největší podčtverec tudíš svým projevem se nejvíc blíží 2taktu,což mi vyhovuje je nejtočivější a síly má dostatek.550ccm,více síly od spodu méně otáček a větší nároky na jezdce,jsou již potřeba zkušenosti na motárda asi ideál.650ccm,to je nářez enduro už ne,moc výkonu,motárd ano,ale je to mazec,celkově nižší životnost motoru.Ale je to to nej co je k máni,nikdo nevyrábí nic silnějšího ve své kategorii.Jo startování naprosto v poho. studenej na max. 4té šlápnutí(kick),pošetří to volnoběžku a za tepla starterem.Intervaly:olej 10h+filtr 20h,airfiltr čištění dle potřeby,max.10h,ventily kontrola 10h jinak doporučené repase pro hobby dle manuálu(píst 200h atd,mrkni na www.husaberg.cz v downloads jsou ke stažení přesné informace),to jsem zatím neřešil,bo tolik mth nemám najeto.Co se týká rychlosti,tak na špuntech v terénu 110km/h není problém,na cestě je cca od 120km/h dost neklidná a s motárdama je limitem spíše jezdec než stroj.No a spotřeba?nádrž mi vydrží cca 4-5 hodin,záleží na mnoha okolnostech



...tak tohle info jsem poskytnul JÁ,nevím co je za nesmysl kontrolovat vent. vůle po 10 mth,je to doporučený údaj výrobce při ostrém nasazení stroje,který je k tomuto účelu vymyšlen,HSB není pro "turisty",ale spíše pro "střelce".Jestli se chceš jen vozit kup si raději TTR,XR,nebo něco podobnýho,ušetří ti to čas i peníze za údržbu!!

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

19.10.2008 v 22:05 | Nahoru | #2

mirda>Davidrb>shanel jsem naky info ohledne bergu tohle mi napsal majitel

Abych to shrnul:Nejít pod rok 2004!!Husar už léta patří KTMce,ale až od roku 2004 se vyrábí v Rakousku(celkově lepší zpracování a kvalita)důležité změny od tohoto roku jsou,karbec Keihin FCR-MX 39 a zápalko Kokusan CDI a změny na kartrech,dělené víko spojky,víko zapalování a další věci.Jinak,já bych neměnil za nic,BERG je moje srdeční záležitost.BERG má obsahy řešeny zdvihem,vrtání je u všech ccm shodné tzn. 450ccm je největší podčtverec tudíš svým projevem se nejvíc blíží 2taktu,což mi vyhovuje je nejtočivější a síly má dostatek.550ccm,více síly od spodu méně otáček a větší nároky na jezdce,jsou již potřeba zkušenosti na motárda asi ideál.650ccm,to je nářez enduro už ne,moc výkonu,motárd ano,ale je to mazec,celkově nižší životnost motoru.Ale je to to nej co je k máni,nikdo nevyrábí nic silnějšího ve své kategorii.Jo startování naprosto v poho. studenej na max. 4té šlápnutí(kick),pošetří to volnoběžku a za tepla starterem.Intervaly:olej 10h+filtr 20h,airfiltr čištění dle potřeby,max.10h,ventily kontrola 10h jinak doporučené repase pro hobby dle manuálu(píst 200h atd,mrkni na www.husaberg.cz v downloads jsou ke stažení přesné informace),to jsem zatím neřešil,bo tolik mth nemám najeto.Co se týká rychlosti,tak na špuntech v terénu 110km/h není problém,na cestě je cca od 120km/h dost neklidná a s motárdama je limitem spíše jezdec než stroj.No a spotřeba?nádrž mi vydrží cca 4-5 hodin,záleží na mnoha okolnostech

...tak tohle info jsem poskytnul JÁ,nevím co je za nesmysl kontrolovat vent. vůle po 10 mth,je to doporučený údaj výrobce při ostrém nasazení stroje,který je k tomuto účelu vymyšlen,HSB není pro "turisty",ale spíše pro "střelce".Jestli se chceš jen vozit kup si raději TTR,XR,nebo něco podobnýho,ušetří ti to čas i peníze za údržbu!!



Nevim co ti kdo řek, ale v manuálu k 03 je 30 hodin... počítám, že novější na tom nebudou hůř
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husaberg fe 450 2012 dílenská příru... Husaberg FE 450 Maty_99 3 4.4.2024 v 21:50 Kohlstein
Husaberg fe 450e Husaberg FE 450 Simon456 2 12.7.2023 v 15:41 ja1
EXC 450 vs FE 450 vs Beta 390 Husaberg FE 450, KTM EXC 450 F, Beta RR Enduro 390 Stody100 13 1.11.2020 v 08:54 Stody100
Husaberg FE 450 Husaberg FE 450 Kopčenko 2 11.2.2020 v 07:51 K660S
Náhradní dily Husaberg fe 450 rv 2007 Husaberg FE 450 posera1 4 29.6.2018 v 20:58 Katroš


TOPlist