globalmoto_kveten





Téma: Hlinikace Motech
 
12.10.2008 v 17:30
Chystam se poridit nejaky hlinikovy bocni kufry a zajima me vas nazor na tyto Motorkar.net.
Mate nejake zkusenosti? Hlavne by mne zajimalo jak je resene viko a jakym zpusobem se pridelaji na moto, jestli je tam nejaky ram, apod.
Diky

1 reakcí na tento příspěvek Hlinikace Motech

23.10.2008 v 00:17 | Nahoru | #1
tak ještě něco málo ke kufrům BEGR
kufr begr 36L,váha 3,3 kg včetně dvou ks zámků
kufr begr 45L,váha 4,2 kg včetně dvou zámků
oba typy kufrů jsou vyrobeny 2 mm silného pevnostního AL plechu,jsou celosvařené,víka mají zavařené rohy,tedy slouží jako zpevňující prvek,olemovány jsou gum.těsněním.

kufry,jejich tvar,způsob zavírání víka,je vyroben na základě dloholetých zkušeností lidí,kteří s AL kufry jezdí a občas snimi i spadnou,proto na kufrech nejsou žádné plastové panty a zámky,montáž a demontáž je stejně rychlá jak u kufru Zega,způsob uchycení je přes puky,nebo jak sem se tu dočetl kola.
tovární podpora:krásný název,ovšem v praxi znamená,mi ti objednáme nový náhradní díl,bude zde unás na prodejně za 14 dní?měsíc?opravit to nejde to neděláme,možná se pletu a díly sou skladem hlavně přes sezónu
garážový výrobce podpora:u kufrů begr se jedná o ruční výrobu,takže co kus to originál, plech je nastříhán na přesný rozměry,ohýbán v ruční ohýbačce,kde může dojít k určitým odchylkám,to samé platí i u víka,pak u svařování,ovšem tito garážový mistři se zabývají výrobou a prací s plechem od roku 1987 takže se stím dokážou ve své garáži slušně porvat a výsledkem je kufr BEGR takový jaký je.výhodou těchto kutilů je,že dokáží improvizovat,opravit poškozený díl,nebo vyrobit nový,pro případ že za dva dni odjíždíte na dovolenou a stala se vám nějaká nemilá věc s kufrem,lze toto řešit po tel. dohodě ze dne na den,zatím sem to jako garážmajster řešit nemusel,páč kufry i po pádu drželi tvar a nezatékalo do nich.

tak trošku sem musel zareagovat na Tomasův přízpěvek,jinak to nešlo

(reakce na) Hlinikace Motech

23.10.2008 v 00:38 | Nahoru | #2

bystřické 1>
tovární podpora:krásný název,ovšem v praxi znamená,mi ti objednáme nový náhradní díl,bude zde unás na prodejně za 14 dní?měsíc?opravit to nejde to neděláme,možná se pletu a díly sou skladem hlavně přes sezónu



Zrovna jsem nemyslel tvoje kufry (ani Grave) ale to je jedno.
V praxi podpora znamená že když je průser a jede zítra, tak mu DNESKA dáme nové tělo nebo víko, protože je máme pořád skladem. Pořád znamená pořád. Objednáváme na sklad pořád, zrovna kufrů se snažíme mít tak kolem 10 sad ale je fakt, že nemíváme skladem topcase, protože je nemáme rádi. Nicméně když nám auto jezdí do fabriky každý týden, tak to zase taková tragédie není.
Opravit to pochopitelně jde, stejně jako cokoliv, pokud to má smysl opravovat. Já sám mám jeden kufr opravovaný, stejně jako kolega Radek po Maroku 2004 opravoval rozčísnutý do poloviny. Máme lidi co to vaří ale někdy (někdo) opravovat nechce, protože prostě radši chtějí nový díl.
Jak jsem psal - jsou garážové výroby, které považuju za kvalitní a jsou garážové výroby, které prostě vidím jako šílené. Do té nepatříš. Mimochodem, zeptej se někdy Standy, proč přestal dělal alukufry...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist