bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Názor na Triumph trophy 900
11.10.2008 v 20:54
zdravím všechny mám dotaz jaký máte názor na tento stroj na co si dát pozor při koupi a třeba i nějakou recenzi uvažuju o koupi doteď sem měl chopra ale chci cestovat a Triumph trophy 900 se mne naskytl ke koupi díky za jakékoliv poznatky a názory.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Triumph trophy 900

3.11.2008 v 20:22 | Nahoru | #1
mvmoto> byla by možnost toho německýho manuálu jinak dnes jsem ji přivezl ale 4x chcípla mohlo by to bejt baterkou? protože naposled jsem startoval pře kabely z auta pak eště otázka asi blbá ale ten plastovej kohout na levým boku před nádrží je co ?je to benzín. a taky poprvé sem nastartoval v pohodě když byla na policajtu ale pak jato chcíplo po prví tak jen když sem zaklap policajta. jinak s jízdou naprosto překvapenej je to rozdíl od savážky ale kladnej najel sem 170km a spokojenost aš na to zhasínání ale to se snad vyřeší.

(reakce na) Názor na Triumph trophy 900

3.11.2008 v 22:26 | Nahoru | #2
Ahoj
Takže ad plastovej kohout je skutečně na benzín a nabízí přehršel funkcí. ON - otevřeno, ale jen pokud vznikne podtlak od karburátorů (otevře přes membránu jehlový ventil v kohoutu), RES - rezerva, PRI - benzín teče pořád, což je super, pokud máš sucho v karbcích, poněkud horší pokud ti netěsní plovákové ventily, takže používat jen pokud jsi například pozdě přepnul rezervu a motorka chcípla, nebo když po delší době nejde nastartovat. požadovaná funkce jest navolena, pokud je daný nápis jakoby proti tvému kolenu. Má to myslím aretaci, takže je cítit zapadnutí jednotlivých poloh.
Chcípání na stojánku - no ono se to má tak, pokud máš zařazenou rychlost, a vyklopenej boční stojánek, tak je zapalovaní blokováno spínačem -tudíž se zařazenou rychlostí a vyklopeným stojánkem nenastartuješ - je to pro tvé dobro , aby jsi hned nemusel řešit opravu kapot po pádu.
Manuál pošlu do konce týdne - je to na CD a pkud to nevadí ,tak bych ti to poslal na dobírku za 100 Kč (15 korun CD a zbytek je pošťákům)
Poslední věc - drtit baterku přes kabely je takové nehezké - nová baterie vyjde i s elektrolytem do 1000,- (Top Lite od ELIT) a opravdu může způsobovat to chcípání a navíc ti ještě může odejít regulátor napětí a ten je v altíku a nevím jak bys to opravoval. Pokud to nepomůže, tak přes zimu si to rozdělej, vyčisti karbce a palivovou soustavu, popř vyměň svíčky (DPR8 EA 9 - taky nejlépe ELIT) a udělej/nech si udělat synchronizaci karburátorů.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkušenosti Triumph Trophy 1200 SE Triumph Trophy 1200 MaaYa 12 22.4.2024 v 22:06 MaaYa
Zkušenosti s airbag vestou Alpinest... [1, 2] Triumph Trophy 1200 Alpinestars Tech-Air5 Niki76 32 5.3.2024 v 15:11 Niki76
Cesta Mojkovac na Žabljak nebo Plevju Triumph Trophy 1200 Niki76 13 3.3.2024 v 20:30 Niki76
USB s hudbou se odpojuje při akcele... Triumph Trophy 1200 Niki76 14 10.8.2023 v 13:13 Niki76
Servisní manual Triumph Trophy 1200... Triumph Trophy 1200 Niki76 4 2.7.2023 v 19:32 Gahan37


TOPlist