globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Názor na Triumph trophy 900
11.10.2008 v 20:54
zdravím všechny mám dotaz jaký máte názor na tento stroj na co si dát pozor při koupi a třeba i nějakou recenzi uvažuju o koupi doteď sem měl chopra ale chci cestovat a Triumph trophy 900 se mne naskytl ke koupi díky za jakékoliv poznatky a názory.
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Názor na Triumph trophy 900

11.10.2008 v 21:22 | Nahoru | #1
Počítej s tím, že se jedná o trochu jinou motorku. Motor při správné péči vydrží hodně, ale je celkem dost hlučný. Někdy se stává, že praskne šroub na náhonu altíku. Okamžitě se nic nepoškodí, ale pokud to nebudeš řešit, mohou se omlet kola. Při opravě se doporučuje vyměnit šroub za šroub s nižšší pevností tzn. místo 12.9 stačí 10.9 a je po problému. Celkově je motorka dost robustní a materiálem se rozhodně nešetřilo. U této motorky je dost znát váha a to i po rozjetí. Spotřeba je podle typu karburátoru kolem 8 litrů. Je celkem náročná na servis. pokud se to tak dá nazvat, protože olej je předepsán po 10000 a ventily po 20000, ale pokud tohle dodržíš vydrží opravdu hodně km. Zajímavá je i cena vzduchového filtru, protože se nedá koupit jen filtr samotný, ale pouze s celým airboxem což je kolem 2800 Kč. nicméně vložka je molitanová a tudíž taky dlouho vydrží a dá se čistit. Hodí se spíš na delší cesty po dálnici, posed je opravdu velmi pohodlný. Já osobně jsem letos na Sprintu 900 což je téměř identická motorka najezdil kolem 4000 Km a na nějaké sportování se moc nehodí. Brzdy jsou super ostatně dodnes se montují na rocketa. podvozkově taky dobrý a motor pokud je dobře nastavený, tahá velice pěkně a nemusíš moc řadit.

Naposledy editováno 11.12.2008 23:39:58

(reakce na) Názor na Triumph trophy 900

13.10.2008 v 20:28 | Nahoru | #2
díky za informace chci ji spíš na klidný cestování hlavně jde tak trochu o pohodlí . chci se ještě zeptat jak je to tady u nás se servisem zdá se mne že za dobu co jezdím tedy asi11 let sem moc motorek Triumph nepotkal a nebo sem neměl štěstí jinak díky asi do ni půjdu na první pohled mne zaujala.

1 reakcí na tento příspěvek Názor na Triumph trophy 900

13.10.2008 v 21:06 | Nahoru | #3
Je to stará a tudíž na servis dost jednoduchá motorka, nemyslím si, že její servis je jakkoli náročný. Krom toho, že potřebuješ podložky a ty nemá každej, nemusíš se bát, že si s tím dobrej mechanik neporadí. Díly seženeš v pohodě a ceny jsou srovnatelné jako u japonců. Těchto starších Triumphů u nás opravdu moc nejezdí. A když se vrátím na začátek tvého příspěvku, tak je na pohodlné a klidné cestovaní i ve dvou naprosto ideální. sedíš jako za stolem, nefouká na tebe a v sedle se dá vydržet i 300km v kuse, víc jsem toho na jeden zátah nenajel

(reakce na) Názor na Triumph trophy 900

13.10.2008 v 21:19 | Nahoru | #4
tak dík už sem rozhodlej jdu do ni změna je život.

1 reakcí na tento příspěvek Názor na Triumph trophy 900

22.10.2008 v 22:22 | Nahoru | #5
ta zase zdravím příští týden si už přivezu toho Trophyho snad ale nemá ty orygoš boční kufry kdyby někdo o nějakech věděl a eště kdyby sa dal sehnat manuál tak paráda díky za vše co bude .Jinak to bude asi změna ze chopra ale zatim se těším na tu změnu tak zatím a předem díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Triumph trophy 900

23.10.2008 v 17:52 | Nahoru | #6
Kufry asi nejlíp přes ebay - jsou celkem levný. A manuál mám, ale je německej, českej dílenskej manuál neseženeš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Názor na Triumph trophy 900

3.11.2008 v 20:22 | Nahoru | #7
mvmoto> byla by možnost toho německýho manuálu jinak dnes jsem ji přivezl ale 4x chcípla mohlo by to bejt baterkou? protože naposled jsem startoval pře kabely z auta pak eště otázka asi blbá ale ten plastovej kohout na levým boku před nádrží je co ?je to benzín. a taky poprvé sem nastartoval v pohodě když byla na policajtu ale pak jato chcíplo po prví tak jen když sem zaklap policajta. jinak s jízdou naprosto překvapenej je to rozdíl od savážky ale kladnej najel sem 170km a spokojenost aš na to zhasínání ale to se snad vyřeší.

(reakce na) Názor na Triumph trophy 900

3.11.2008 v 22:26 | Nahoru | #8
Ahoj
Takže ad plastovej kohout je skutečně na benzín a nabízí přehršel funkcí. ON - otevřeno, ale jen pokud vznikne podtlak od karburátorů (otevře přes membránu jehlový ventil v kohoutu), RES - rezerva, PRI - benzín teče pořád, což je super, pokud máš sucho v karbcích, poněkud horší pokud ti netěsní plovákové ventily, takže používat jen pokud jsi například pozdě přepnul rezervu a motorka chcípla, nebo když po delší době nejde nastartovat. požadovaná funkce jest navolena, pokud je daný nápis jakoby proti tvému kolenu. Má to myslím aretaci, takže je cítit zapadnutí jednotlivých poloh.
Chcípání na stojánku - no ono se to má tak, pokud máš zařazenou rychlost, a vyklopenej boční stojánek, tak je zapalovaní blokováno spínačem -tudíž se zařazenou rychlostí a vyklopeným stojánkem nenastartuješ - je to pro tvé dobro , aby jsi hned nemusel řešit opravu kapot po pádu.
Manuál pošlu do konce týdne - je to na CD a pkud to nevadí ,tak bych ti to poslal na dobírku za 100 Kč (15 korun CD a zbytek je pošťákům)
Poslední věc - drtit baterku přes kabely je takové nehezké - nová baterie vyjde i s elektrolytem do 1000,- (Top Lite od ELIT) a opravdu může způsobovat to chcípání a navíc ti ještě může odejít regulátor napětí a ten je v altíku a nevím jak bys to opravoval. Pokud to nepomůže, tak přes zimu si to rozdělej, vyčisti karbce a palivovou soustavu, popř vyměň svíčky (DPR8 EA 9 - taky nejlépe ELIT) a udělej/nech si udělat synchronizaci karburátorů.

Názor na Triumph trophy 900

4.11.2008 v 12:01 | Nahoru | #9
díky za radu ten manuál určitě pošli jinak stou baterkou jo ale musel sem dojet domu a nemohl jsem nastartovat kohout jdu hned okouknout moje adresa na ten manuál :Malý Milan
Lipovec 21
Třemošnice
53843

Názor na Triumph trophy 900

5.11.2008 v 06:57 | Nahoru | #10
na kohoutu nic napsáno není jen na plastu je taková šipka jinak se eště zeptám na ten náhon k altiku jak to poznám že nejde tacho? asi blbost co, rád bych se skusil ještě projet je docela počásko ale nerad bych něco skurvil a na seřízení to jde aš příští týden v úterý ten kohout jejen zůženej do šipky polohy jsou taky cejtit takže aretace je ale nevim co je zapnuto zadím díky.

Názor na Triumph trophy 900

5.11.2008 v 14:44 | Nahoru | #11
Zúženým proti šipce je ON, zúženým dolů je RES, zúženým nahoru je PRI. Prasklý šroub náhonu alternátoru poznáš podle cinkavého rachocení, že ti nejde tacho je nejspíš tím že máš prasklý bowden a ten by měl vést od předního kola. Kdyby bylo počasí, klidně bych se o víkendu jel projet. Kde je ten Lipovec u Chrudimi, nebo u Blanska?

Naposledy editováno 05.11.2008 15:59:53

Názor na Triumph trophy 900

5.11.2008 v 19:13 | Nahoru | #12
Je to ten Lipovec u Chrudimi nic necinkavého nerachotilo tak sem se dnes projel a zatím v cajku baterku dobil a kámoš přeměřil a prý je v cajku tak snad už ok. volal mne známí jestli to chci že mne to seřídí u nich v servisu na moto tak to tam zítra odvezu a uvidím jak jim to půjde prý mne to projdou tak sem rád . Sem zvědav co tam najdou snad nic nevím jestli bude o víkendu hotovo ,když jo tak nejsem proti odkud si ? Jel bych třeba na proti pokud si z dálky ,ale uvidím podle motorky snad mne neřeknou nic nepříjemnýho .Tak se ozvu jak to dopadlo a uvidíme

Názor na Triumph trophy 900

5.11.2008 v 20:15 | Nahoru | #13
Olomouc, myslím že nic zásadního nenajdou, není tam moc věcí co se kazí. Co takhle Svitavy??

1 reakcí na tento příspěvek Názor na Triumph trophy 900

5.11.2008 v 20:48 | Nahoru | #14
jo to je v pohodě tak dám vědět jak to dopadlo a uvidíme .

(reakce na) Názor na Triumph trophy 900

5.11.2008 v 21:31 | Nahoru | #15
Míňa>

Názor na Triumph trophy 900

6.11.2008 v 18:31 | Nahoru | #16
tak sem ji na seřízení nakonec dovezl na vozejku po včerejší jízdě sem dnes zjistil že ubyla voda když sem nastartoval tak z podválce u těsnění tekla voda jak se asi po půl minutě zahřála tak tedy přestala ,ale ve voleji je taky voda zbarvil se do běla tak smůla sem docela sklamanej ale na tohle mám prostě pech tak sem zvědav co daj zejtra vědět z toho servisu co to zase bude stát ,prostě co koupím to musím první dát do kupy prostě v hajzu ,takže sobota je asi a to má bejt počásko .tak zatím .

Názor na Triumph trophy 900

6.11.2008 v 20:52 | Nahoru | #17
Ahoj
No to je teda pech.. A zkteré strany to teče?? Válce jsou vložky vložené do karteru a jsou přitlačeny hlavou, pokud to teče vpravo vepředu, nebo vzadu, možná by pomohlo zkontrolovat dotažení těch 3 torxů, co jsou na pravé straně bloku, mají hlavy dolů a jsou zašroubovany do hlavy válců. mě se takhle povolily 2 a začal tudy prolínat olej, zrovna, když jsem ji chtěl prodat, te-´d je to dotáhnuté a těsní to dál. Pokud by musel motor ven je to dost náročné a musí rozebrat skoro celá motorka. a sundat jenom hlavu taky není sranda.

Názor na Triumph trophy 900

7.11.2008 v 05:59 | Nahoru | #18
čau teče to směrem k rámu pod karburátorem sákne celá strana směrem k rámu chlapy říkali že to půjde třeba dotáhnout ale je možný že se to třeba ukáže znovu po půl sezoně večer mne ještě volali jestli to nechci reklamovat když to mam tejden a najel sem asi 300 km že mam 1/2 záruku a nato že sem ji koupil se40 000km .Oni že taky prodávaj moto a když se něco takového stane tak to jde za nima a opravěj to tak skusím zavolat těm co sem to koupil a uvidím.Jinak že to opravěj není problém ale abych do toho zbytečně necpal prachy já ta sem zvědav.Zatím jdu makat aby bylo na zaplacení.

Názor na Triumph trophy 900

7.11.2008 v 10:29 | Nahoru | #19
Ahoj
No snad to dotáhnutí by i pomohlo. Ale pokud je to takhle masivní, že to teče jak ven, tak i dovnitř, bylo by lepší nové těsnění. (do oleje se voda může dostat přes válce, ale pravděpodobnější je průsak na pravé straně mezi stěnou oddělující rozvody a vodu. Záruku bych určitě zkusil, ale spíš si nech proplatit náklady na opravu. Kolik tě to přišlo?? Zajímala by mě cena, za kterou se to prodat.

Názor na Triumph trophy 900

7.11.2008 v 17:35 | Nahoru | #20
ahoj tak sem tam volal a dohodli jsme se že to zaplatí dal sem jim spojení na ten servis . Koupil sem ji za 59 hlavně se mne líbila že jich zas tady tolik není a ta cena co sem viděl vše kolem stovky samo že sem počítal že do ni něco nacpu a udělám hlavně podle sebe kosmetický vady taky byli ale to mne nevadilo chtěl sem pře zimu jiný lak nejsou tedy kufry co ty ostatní měli to je fakt .No uvidím v příštím týdnu mne řeknou cenu oprav tak se uvidí .

Názor na Triumph trophy 900

11.12.2008 v 08:49 | Nahoru | #21
Takže v sobotu se jedu podívat na Trophy 1200, máte někdo tip na co se koukat? Vypadá pěkně, asi jsem se zbláznil, ale chci to zkusit.

1 reakcí na tento příspěvek Názor na Triumph trophy 900

11.12.2008 v 09:23 | Nahoru | #22
Podívej se asi jako obvykle na všechno (rám, spotřební věci) Taky se podívej na zadní kyvku, aby běkde nebyla prodřená. To je asi tak vše. Jsem zvědavej co na to budeš říkat až se projedeš.

(reakce na) Názor na Triumph trophy 900

11.12.2008 v 12:23 | Nahoru | #23
mvmoto> Jak se může prodřít kyvka? Teda samozřejmě krom pádu, padanou motorku snad poznám. Co elektronika? Má to nějakej multifunkční panel, ten funguje dobře? Co motor? Dvanáctka bude mít předpokládám úplně jiné intervaly než devítka?

1 reakcí na tento příspěvek Názor na Triumph trophy 900

11.12.2008 v 13:50 | Nahoru | #24
Ono je to tam totiž tak blbě umístěné, že řetěz jakmile je vytahaný, tak začne brousit kyvku a ten gumovej kryt co je hned vepředu zvrchu a zespod se taky hodně rychle odere a blbě se mění. Další věc je to, že jsem už viděl obroušenou kyvku od šroubu do drží výfuky. Jsou hodně nízko a při špatné montáži kolidují s kyvkou. Co vím tak trophy žádnej multifunkční panel nikdy neměla. Má tuším 4 budíky: otáčkoměr, tachometr, palivoměr, teploměr a možná i hodiny. Elektronika je tam veskrze jednoduchá. Na intervaly se musím podívat. Nechceš radši mojho sprinta??? Je to sice jenom 900, ale myslím že výkonově takovej rozdíl není cítit a hlavně je lehčí.

(reakce na) Názor na Triumph trophy 900

11.12.2008 v 14:08 | Nahoru | #25
mvmoto> To je docela zajímavá info, mrknu se, tahle nemá do těhle věcí moc sáhnuto. Má tam displej nad budíky. Za intervaly děkuju, ej to pro mě dost důležitý, tahle motorka u nás skoro neexistuje, tak ej každá info dobrá. Kolik bys za sprinta chtěl? Me se líbí tohle, protože je to prostě tourer, jezdím ve dvou a jezdáím daleko, nechci japonce ani němce, tak co jiného vybrat. Třeba mi na palubce chybí teplota chladící kapaliny, ta někde být musí ne? Nemáš náhodou ICQ?

1 reakcí na tento příspěvek Názor na Triumph trophy 900

11.12.2008 v 14:45 | Nahoru | #26
Hele icq mám na pc doma, ale tam budu až tak v 10 večer. Stejně tak manuál mám doma, takže ty intervaly taky nevím. Jestli máš večer čas, tak se můžem pobavit. jinak ten můj sprint je tady na inzerci - je tam cena dohodou rok 98'

Názor na Triumph trophy 900

11.12.2008 v 14:48 | Nahoru | #27
Jo a tím teploměrem jsem samozřejmě myslel teplotu chladící kapaliny.

(reakce na) Názor na Triumph trophy 900

11.12.2008 v 15:22 | Nahoru | #28
mvmoto> No jak říkám, sprint už není takovej cestovní koráb. Kupuju to hlavně pro jízdu ve dvou. Jinak ty intervaly moc děkuju, hodně mě to zajímá, na KTM jsem musle dlěat servis těsně před a po dovolené a to je na houby. Jinak co spolehlivost těhle mašin? Co jsem slyšel, tak motor má být věčný, ale člověk nikdy neví, moc sjem o tom motoru nezjistil, před pokládám, že je to motro původně ze speed four?

1 reakcí na tento příspěvek Názor na Triumph trophy 900

11.12.2008 v 15:33 | Nahoru | #29
Motor má se speedfourem společnýho tak leda to, že je to čtyřvál. Tenhle motor byl první čtyřválec a společně s tříválcem byly na počátku reunionu Triumph. Používal se jen v trophym a v daytoně a to dost dlouho. Každej takovej motor je věčnej že - pokud se o něho staráš. Co vím tak odchází volnoběžka. Sprint co mám já je v Trophy 900 jenže s polokapotou a bez palivoměru, ale nádrž s palivoměrem jaksi náhodou mám doma.

(reakce na) Názor na Triumph trophy 900

11.12.2008 v 15:43 | Nahoru | #30
mvmoto> No tak jsou motory, kterým teče spojka, netěsní, atd atd. Je to cesták, nechci aby me 3000km od domova vypekla volnoběžka, to je teda zrovna relativně snadno kontrolovaná záležitost. Jaké ty jsio dělal opravy na 900?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zkušenosti s airbag vestou Alpinest... [1, 2] Triumph Trophy 1200 Alpinestars Tech-Air5 Niki76 32 5.3.2024 v 15:11 Niki76
Cesta Mojkovac na Žabljak nebo Plevju Triumph Trophy 1200 Niki76 13 3.3.2024 v 20:30 Niki76
Zkušenosti Triumph Trophy 1200 SE Triumph Trophy 1200 MaaYa 11 2.3.2024 v 17:59 Niki76
USB s hudbou se odpojuje při akcele... Triumph Trophy 1200 Niki76 14 10.8.2023 v 13:13 Niki76
Servisní manual Triumph Trophy 1200... Triumph Trophy 1200 Niki76 4 2.7.2023 v 19:32 Gahan37

TOPlist