globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki GPZ 305 Belt Drive
26.9.2008 v 16:07
Zdravím.Mám tuto motorku ale nedrží mi moc dobře volnoběh.Doufám že by to mohly být jen špatně seřízené karburátory.POradil by jste mi někdo jak je seřídit,nebo čím by to mohlo být?Předem díky

(reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

16.12.2011 v 18:40 | Nahoru | #31

Malmgren píše: Zdarec nevíte někdo, co je to za barvu (černá) na vejfukých(kolenách) gpz305.
Nemůžu sehnat barvu co by vydržela takovou teplotu
dík


každá žáruvzdorná Ti tam pár let vydrží,jsou to naštěstí dvoutrubkové svody,ale kvality prvovýroby již nedosáhneš
a bacha ty žáruvzdorné musíš "vypálit" a určitě změní odstín najinak než jsi to nastříkal ,takže nastříkat,svody namontovat ,nastartovat a jak se z toho začne kouřit,vypnout ,nechat vychladnout a tak dokola aspoň třikrát
hlavně s tím při tom "vypalování" nejezdi

(reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

29.12.2011 v 22:16 | Nahoru | #32
Malmgren>
prodává se barva přímo na výfuky, je do 690 stupňů - mám to na trubkách od kamen a funguje dobře.

Naposledy editováno 29.12.2011 22:19:11

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

25.1.2012 v 16:32 | Nahoru | #33
Zdravím dá se s trochou zručnosti vyrobit těsnění pod hlavu? nechce se mi za nej dávat Františka Palackýho bo levněji jsem nenašel

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

3.7.2012 v 19:45 | Nahoru | #34
Čau lidi, mam nově tuhle krásku a mam už menší problém, mam dost zmatnělý kontrolní okýnko na olej a při dolejvání jsem ho trochu přelil. No zkrátka mi to teď začlo prosakovat pod válcem. Je tam papírový těsnění, ale co mě zajímá, zda to je rozebiratelný spodem či vrchem a zda kvůli tomu nemusim sundavat hlavu, abych nemusel investovat ještě do něj. Případnej nákres nebo seznam věcí co budu na tuhle operaci potřebovat bych uvítal. Díky předem.

(reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

4.7.2012 v 00:26 | Nahoru | #35
Márty500> Pochybuji, že ti ten olej pod válci začal prosakovat kvůli tomu, že si do toho motoru nalil moc oleje, to nebude ta příčina. Asi tě nepotěším, ale hlava musí samozřejmě dolů...

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

4.7.2012 v 16:19 | Nahoru | #36
Hm, super. No, aspoň zkouknu jak je na tom zbytek. Dík za info.

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

6.7.2012 v 10:59 | Nahoru | #37
"pod válcema" je myšleno na styku válce-kartery?
tak to mám špatnou zprávu,kartery se půlí horizontálně(vodorovně) tudíž spodem to nepude musí dolů víko halvy,hlava,válce a tudíž si vytáhneš písty ... to máš min na půl dne,ale pozitivum to má to těsnění vyřežeš z jakéhokoliv kartonu takže si můžeš zvýšit nebo snížit kompresi jak je libo

a zmatnělé kontrolní okýnko "odmatníš",když sundáš deckel spojky-samozdřejmě po vypuštění oilu a pohraješ si se šroubováčkem a hadříkem v dané štěrbině

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

7.7.2012 v 20:16 | Nahoru | #38
Stejně mam v plánu výměnu oleje a filtr, tak se k tomu aspoň dokopu . A k tomu těsnění, jinak než celou sadu sem nesehnal, takže tam bude nejspíš komplet až mi to příjde. Jen mě štve že sem se chystal v pátek na dovolenou a asi mi to ve čtvrtek až příjde , tak to bude trochu pod tlakem, snad nic nepodělam abych se nezasek místo dovolený v garáži.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

8.7.2012 v 12:34 | Nahoru | #39
GPZ 305 sem asi před 13lety sedlal.Super motorka,ale (tenkrát nebylo možný sehnat starší díly a nový šílená pálka )takže vydřená vačka a hlava plus písty byla konečná.Po jinejch velkejch motorkách dodnes nelze zapomenout na ovladatelnost při každodením ježdění a spotřebu.

(reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

8.7.2012 v 14:35 | Nahoru | #40
Márty500>
stačilo nahodit dotaz a měl bys odkazů na jednotlivé kousky těsnění plnou ...
nenahodils-nemáš
ale tak i sada se Ti bude hodit

(reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

8.7.2012 v 14:42 | Nahoru | #41

pižlík píše: GPZ 305 sem asi před 13lety sedlal.Super motorka,ale (tenkrát nebylo možný sehnat starší díly a nový šílená pálka )takže vydřená vačka a hlava plus písty byla konečná.Po jinejch velkejch motorkách dodnes nelze zapomenout na ovladatelnost při každodením ježdění a spotřebu.


Á pán je taky pamětník
to já jsem ji nikdy neměl,ale miloval jsem ji od r. 1996 kdy vyšla recenze v katalogu a v r 2002 jsem si přivezl první kousek samozřejmě hlava,vačka,válce ,písty,rozvoďák ,ale to je všechno jen a jen o majitelích,kdyby se oil měnil tak jak má 5000km nebo jednou ročně a motka se postupně zahřívala (první 3km do 4000/ot,do 5km 5000/ot,10km max. 6000/ot)nevypadalo by to jak vypadalo.Ta poslední moje se má jak v bavlnce a motorově přežije i moji dceru
jo a spotřeba + to cestovní pohodlíčko

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

21.7.2012 v 15:21 | Nahoru | #42
Tak jsem tu znovu a už s vážnějším problémem. Těsnění mi přišlo a já se do toho s nadšením pustil, složil jsem to a odjel na týden do háje bez toho abych to ozkoušel. Tak s ještě většim nadšením jsem se vrátil z dovolený a vrhnul se hned na to s očekáváním zkušební projížďky. Nastartoval jsem a zjistil že těsnění je špatně tvarovaný protože se okamžitě spustil proud oleje z podválce. Tak jsem to už s menšim nadšenim znova rozhodil, vyrobil jiné těsnění a začal jsem znova skládat. Skončil jsem téměř ve třetinovym čase co prvně (tohle mě vždycky baví když dělam něco znova, poměřovat čas), ale zpátky k věci... Nastartoval jsem a začlo to celkem dost rachotit, tak jsem si řek že tam mam nejspíš už málo oleje, dolil jsem a nastartoval znovu. Opět stejný zvuk a neustával. Napadla mě debilitina že si čerpadlo v těhle otáčkách nedokáže nasát, dal jsem sytič naplno a lehce přidal a to mi bylo osudným. Ozvalo se kovový cvaknutí a motor se okamžitě zastavil. Usoudil jsem, že sem v hajzlu a že na to stejně už v 8 večer v odpornym počasí bez světla v garáži neuvidim a pustil jsem se do toho dneska ráno. Rozhodil jsem to a zjistil že jsem nejspíš při druhym skládání pootočil motorem na klice a to cvakání byl ventil. Tudíž jsem otestoval sedla ventilů a zjistil že se nemýlím. Ale co, to je maličkost, horší pro mě je že mam na padrť řetěz a ozubený kolo na vačce, což je celkem slušná investice pro mě, tak se příležitostně chci zeptat zda někdo nemáte v garáži pod vrstvou prachu povalující se jmenovaný věci (rozvoďák, ozubený kolo vačky)? Teda ten rozvoďák bych byl radši kdyby nebyl skladovanej pod vrstvou prachu, ale ponořen v oleji, ale to snad nemusim psát.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

21.7.2012 v 16:52 | Nahoru | #43
Jo, ještě dotaz, abych to pak nedal dohromady a nestalo se mi to znova, je někde značka na klice nebo něco takovýho?

(reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

22.7.2012 v 20:12 | Nahoru | #44

Márty500 píše: Jo, ještě dotaz, abych to pak nedal dohromady a nestalo se mi to znova, je někde značka na klice nebo něco takovýho?


No tak to si gratuluj žes to napoprvé složil i bez kontroly časování

pokaždé ,opakuji:POKAŽDÉ je nutné po složení rozvodů celým mechanizmem točit ráčnou nebo klikou ručně aby se 100% vyločilo případné přeskočení řetězu na oz.kole
skládal jsem to X-krát a ikdyž jem byl 10000000% přesvědčen že to mám dobře a klidně bych to vzal přes startér,povedlo se ručně že se píst s ventilem potkal (naštěstí-ručně se to zasekne a nejde dál a pokud nejseš hňup a nerveš to co to dá ,ničemu neublížíš)

k věci řetězové kolo nemám ,rozvoďák vyměnovat budu,ale na co Ti bude vytahaný fakt nevím

to cvakání než si to pořádně protočil bych viděl na nefunkční napínák rozv. řetězu (slabina tohohle modelu )

k značkám- na vačce je z čela takový "zářez" ten patří při sestavování "dolů"=řetězové kolečko má rysky vodorovně s dělící rovinou hlavy a na rotoru magneta jsou další značky na jedné půlce dvě na druhé půlce tři-zajímají tě ty tři a poslední z nich po směru otáčení točí se to stejně jak přední kolo -určující statická značka-zobáček je když sundáš jen víčko magneta ta šikmo vpravo nahoře od středové osy kliky

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

22.7.2012 v 20:25 | Nahoru | #45
akorát mě fest překvapuje že ti to furt teče
které těsnění netěsní???
na to pod hlavou patří k těsnění ještě O-kroužky

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

22.7.2012 v 20:39 | Nahoru | #46
Nikdo neni dokonalej. O tom řetězovym kolečku vim že tam jsou značky, ale o tom magnetu jsem nevěděl. Kvůli tomu jsem se snažil to složit bez pohnutí kliky, ale nevydařilo se. Vytahanej nééé . myslel jsem nějakej z rozprodávajícío motoru co jsem čet tady že máš. No je to už rok starý ten příspěvek... No, štěstí mě očividně obchází... Dík za radu. Ještě nějakej tip na ten řetěz levnější než originál by nebyl?

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

22.7.2012 v 20:41 | Nahoru | #47
To těsnění bylo špatně vylisovaný. Roh přímo u olejovýho kanálku vpravo vzadu tam byl špatnej O-kroužky jsem vyměnil... Zas tak blbej nejsem.

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

22.7.2012 v 20:54 | Nahoru | #48
jeden TIP o jiném levnějším zatím nevím ,ale třeba někdo nahodí
řetězové kolo jen orig. nebo nechat po známosti vyrobit
origo buď dráž přes zastoupení Kawasaki,nebo přes parts kde to jde jen když znáš číslo dílu z tutoho katalogu

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

22.7.2012 v 20:56 | Nahoru | #49
ve starém motoru těžko Anežko najdeš nevytahaný rozvoďák
takový motor bych nedal ni zadara

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

22.7.2012 v 21:02 | Nahoru | #50
Tak to jsem našel všechno též. Díky za snahu. Ale ten řetěz v tom parts depot jsem nežkoušel, až teď a stojí jen 721kč. Je to možný, nebo jsem to blbě našel? KETTING ER250-B1(920571119)

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

22.7.2012 v 21:04 | Nahoru | #51
Tak tvý stroje vypadaj že stojej doma ve vytrýně na výstavě... Zkoušim jen zda aspoň troška štěstí nebude...

(reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

22.7.2012 v 21:11 | Nahoru | #52

Márty500 píše: Tak to jsem našel všechno též. Díky za snahu. Ale ten řetěz v tom parts depot jsem nežkoušel, až teď a stojí jen 721kč. Je to možný, nebo jsem to blbě našel? KETTING ER250-B1(920571119)



hmmmmmm prolustroval jsem to taktéž a kupodivu stejná cena
rozdíl v rozvoďákách je jen u typů EX vs KZ,Z
a že jde o 250? motory až na válce jsou naprosto stejné
a když už tak do 14dnů se to dá vrátit-samozřejmě nepoužité

ta cena je tak lákavá že do toho asi taky pujdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

22.7.2012 v 21:14 | Nahoru | #53

Márty500 píše: Tak tvý stroje vypadaj že stojej doma ve vytrýně na výstavě... Zkoušim jen zda aspoň troška štěstí nebude...


prdlajs ve vytrýně
ta červená "složená" jezdí voda,mráz,vedro furt
a tu černou proháním i v Mýtě na okruhu
to poslední Z-ko teprv dávám "nějak" dokupy
Raptor je do Alp

2 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

22.7.2012 v 21:17 | Nahoru | #54
Supr. Tak aspoň že tak. Ten napínák se jen povolí a pak když se dopne se zas dotáhne ne? To jsem udělal a přišlo mi to v pohodě. Jen doufam že pochopim těch 5 značek na rotoru magneta správně. Kdyžtak to téma tady zas trochu oprášim až to budu dávat dokupy. Díky za rady a tipy.

(reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

22.7.2012 v 21:22 | Nahoru | #55
Son> Krásný, já nakop auto do vejfuku a koupil si místo toho scooter, ten mi po tejdnu přišel slabej, tak sem si udělal Áčko a pořídil si tuhle krásku rozladěnou, pošteloval jsem jí a po měsíci ježdění začlo chcát to těsnění. A takle jsem dopad. S uprděnou užranou dvoutaktní otevřenou padesátkou žeroucí víc jak ta kawina.

(reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

23.7.2012 v 21:07 | Nahoru | #56
Márty500>
tak ještě takhle

(reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

23.7.2012 v 21:15 | Nahoru | #57

Márty500 píše: Supr. Tak aspoň že tak. Ten napínák se jen povolí a pak když se dopne se zas dotáhne ne? To jsem udělal a přišlo mi to v pohodě.


tak to asi na "pohodu" nebylo. Sám se dopíná v utaženém stavu
a namotovává se v "nastřelovacím" stavu tzn. že když ho máš venku je tam :tělo,osa,zpětná brzda(věneček s kuličkama a dvě pružinky.Celé se to musí sestavit mimo motor,namontovat v "nataženém" stavu a pak teprve povolit ten zadní šroubek.Střelí a tím napne rozv. řetěz.To vše samozřejmě po správném "načasování"celého rozvodu.Pak teprv přes ráčnu nebo klíč zkusit protočit kliku min. 2x dokola.Pokud se nic nesekne ,namontovat víko hlavy,nasadit karbce,namontovat svíčky a ..... že by úspěšný start

Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

23.7.2012 v 21:30 | Nahoru | #58
Zítra jdu do garáže s pal. čerpadlem na mýho čtyřkolovýho (taky nepojízdnýho ) youngtimera, tak se rovnou ve volný chvilce budu věnovat očumování dynama.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

2.8.2012 v 16:00 | Nahoru | #59
Tak jsem se dneska pokoušel objednat ty díly co potřebuju a hádejte co se nestalo? Už se nedodávaj.

(reakce na) Kawasaki GPZ 305 Belt Drive

2.8.2012 v 20:44 | Nahoru | #60

Márty500 píše: Tak jsem se dneska pokoušel objednat ty díly co potřebuju a hádejte co se nestalo? Už se nedodávaj.


co konkrétně potřebuješ(ten rozvoďák?) a u koho ses dotazoval dovozce či parts ?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
seřízení karburátorů Kawasaki GPZ 305 Belt Drive Jarek84 2 25.6.2020 v 22:12 Jarek84
Polepy Kawasaki GPZ 305 Kawasaki GPZ 305 Belt Drive dolfiruda 9 17.3.2019 v 08:12 dolfiruda
snimanie tlaku oleja Kawasaki GPZ 305 Belt Drive pacik1 17 27.1.2012 v 16:12 pacik1
Cagiva Navigátor 1000 od kdy na lit... Jawa 50 Dandy, Cagiva Navigator 1000, Cagiva Raptor ... Son 11 29.9.2010 v 17:43 děs
Zkouška těsnosti zabroušených sedel... Jawa 50 Dandy, Cagiva Raptor 650, Kawasaki GPZ 305 B... Son 15 20.9.2009 v 21:44 Son


TOPlist