globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: TDR 125
8.9.2008 v 17:50
Zdravím v pátek jsem si koupil TDR 125 r. v. 98. A měl bych pár otázek: Nevíte čím by mohlo být že mně to na jedničku nejde vytočit víc jak na něakejch 6-7 tis. a při dalších rychl stupních to má zátah od 4 do těch 6 tisíc, pak je díra a bere to zase až tak od osmi a půl. Druhá otázka, nemůžu z toho za boha dostat víc jak 120 který tam jsou už na 5. stupeň a na 6 už to jenom udržuje rychlost aji z kopce to víc prostě nedá. A poslední otázka předchozí majitel měnil píst kterej byl rozlámanej ale s válcem údajně nic nebylo, má tento roční nikasil. Předem dík za rady.

TDR 125

11.9.2008 v 18:28 | Nahoru | #61
PosMiros: řikám znova že o tom sytiči a omezovači se hádat nebudu, jen sem poslal dál co mi řekli, jestli sem vás tim naštval tak sorry k tý rychlosti, nevím jestli je tvoje tdr špatný bo moje tak dobrý ale tachometrovejch 140 jede naprosto v pohodě, podle aut si myslím že tachač tak o 10 km kecal takže normálně cca 130 a to mi nevymluvíš

TDR 125

11.9.2008 v 19:16 | Nahoru | #62
Když už jste u toho řešení všeho možnýho tak jak de TDR na zadní?

TDR 125

11.9.2008 v 19:34 | Nahoru | #63
PecinaTDR: jed pomalinku na jedničku, zmačkni spojku, tak dvakrat ji malinko vyturuj (kdyz se nachlasta je pak zivejsi), drz si otacky nekde kolem 5-6 tisic a pust rychle spojku a trhni riditkama dozadu, takhle to nejak de... u silnejsich motorek to jde jen pridanim plynu, u dvac potrebujes malinko gryf... taky bacha abys to nepreklopil ptz slabsi motorky nemaj moc velkou brzdnou silou motoru tim padem kdyz to prezenes a necheckuješ to zadni brzdou tak skončiš na zadech

TDR 125

11.9.2008 v 19:36 | Nahoru | #64
Jj, dík jen mne to tak napadlo, že až mně nebudu bavit normální ježdění abych věděl jestli to jde bez něakýho většího trápení

TDR 125

11.9.2008 v 19:46 | Nahoru | #65
PecinaTDR: no nekomu asi jo, me to treba osobne moc nejde a je mi to lito to ničit jestli se to s tim nekdy poradne naučiš tak mi to musis ukazat me by spiš zajimalo jak se to dava na predni,...vzdy kdyz to malinko vzadu zvednu tak mi to hned spadne a nekdy chcipne...asi se za to bojim poradne vzit :o

TDR 125

11.9.2008 v 20:11 | Nahoru | #66
Zero.xxx> No snad se to naučím aspon trochu. Jinak z toho dostat to na předek mám větší strach než na zadek přece jenom když to přeženeš to zadu tak tam máš porád nachystanou pravačku na brzdě ale když to přeženeš na předek tak už s tím jen těžko něco uděláš. Nevím jak ta tvá ale ta má na něaký blbnutí na předním hrozně měkký vidle takže by to ani pořádně nešlo.

TDR 125

11.9.2008 v 21:46 | Nahoru | #67
To Míra, Maras: Míro nevím jak jí můžeš držet v 8000 ot/min to je u mě skoro maximum(9000-9500 ot/min.) na šestku, ale asi mám nějaký problém s ní. Dneska jsem jel a po rovině se mi povedlo 125km/h ale to už asi bylo na ní moc a po ubrání se špatně chvíli vytáčela. Asi mám problém v elektrice nebo se mi nějak seká přívěra. prostě nechápu...Když jí moc vytočím, tak chvíli blbne, ale jinak jela skvěle do těch otáček a do chvíle než jsem asi přidřel.

Maras: O tom sprintíku pochybuju . Asi jí mám fakt přidřenou. Má takovou tužší akceleraci a menší výkon(ale zatím jen malinko) a okolo 6-7000 ot víc vibruje . Nevím, ted mám strach abych nezadřel. Takže asi nějaké velké závody nebudou.

Ale jak jsme jeli u tebe tu projíždku, tak jsem se tě náhodou celkem držel a blíž už jsem k tobě nejel protože to tam neznám a nechtěl sjme do tebe vrazit. Si myslím, že jsi mi neujížděl

Naposledy editováno 11.09.2008 22:02:52

TDR 125

11.9.2008 v 21:54 | Nahoru | #68
To já až na tu díru mezi 7 000-8000 s vytáčením problém nemám, na dvojku 65 za tři 90 za čtyři kilo deset v něakejch 9500 ot/min.

TDR 125

11.9.2008 v 22:43 | Nahoru | #69
BTW scháním někoho na generálku ve zlínském kraji a okolí. Kdby někdo věděl o někom spolehlivém kdo to dobře udělá a nepřestěhuje mi motorku někde na ukrajinu, tak jsem vděčný za jakýkoliv kontakt. Chtěl bych to dát na GO někdy po srazu v rožnově (freedom párty) čili klidně hned 21.9 + .

Díky moc !!!

TDR 125

12.9.2008 v 21:59 | Nahoru | #70

BikerLaky>To Míra, Maras: Míro nevím jak jí můžeš držet v 8000 ot/min to je u mě skoro maximum(9000-9500 ot/min.) na šestku, ale asi mám nějaký problém s ní. Dneska jsem jel a po rovině se mi povedlo 125km/h ale to už asi bylo na ní moc a po ubrání se špatně chvíli vytáčela. Asi mám problém v elektrice nebo se mi nějak seká přívěra. prostě nechápu...Když jí moc vytočím, tak chvíli blbne, ale jinak jela skvěle do těch otáček a do chvíle než jsem asi přidřel.

Maras: O tom sprintíku pochybuju . Asi jí mám fakt přidřenou. Má takovou tužší akceleraci a menší výkon(ale zatím jen malinko) a okolo 6-7000 ot víc vibruje . Nevím, ted mám strach abych nezadřel. Takže asi nějaké velké závody nebudou.

Ale jak jsme jeli u tebe tu projíždku, tak jsem se tě náhodou celkem držel a blíž už jsem k tobě nejel protože to tam neznám a nechtěl sjme do tebe vrazit. Si myslím, že jsi mi neujížděl


no tak 125 je tak normální v-max i u mě jinak mě to jde točit do 11 tis. a jak si poznal žes to přidřel? vaříš?

TDR 125

12.9.2008 v 23:01 | Nahoru | #71
ty vole marasi tu budeš asi pěknej kokot....

TDR 125

13.9.2008 v 09:43 | Nahoru | #72

matrous>ty vole marasi tu budeš asi pěknej kokot....

Maras je kokot z Ukrajiny

TDR 125

13.9.2008 v 10:57 | Nahoru | #73

matrous>ty vole marasi tu budeš asi pěknej kokot....



Ty vole matrousi ty budeš asi pěknéj kokot svou zlatou supercity si strč do prdele..řeší se tu TDR

TDR 125

13.9.2008 v 10:57 | Nahoru | #74

PosMiros>matrous>ty vole marasi tu budeš asi pěknej kokot....Maras je kokot z Ukrajiny



Copak v Kongu už banány nerostou? Mazej makat a neser lol

TDR 125

13.9.2008 v 12:19 | Nahoru | #75

maras>PosMiros>matrous>ty vole marasi tu budeš asi pěknej kokot....Maras je kokot z Ukrajiny

Copak v Kongu už banány nerostou? Mazej makat a neser lol


jestli mě budeš ještě srát tak tě nahlásim že seš v ČR na černo pak tě vyhostí a bude to tim lol

TDR 125

13.9.2008 v 15:41 | Nahoru | #76
no tak 125 je tak normální v-max i u mě jinak mě to jde točit do 11 tis. a jak si poznal žes to přidřel? vaříš? [/quote]

Nevařím, ale motorka už se nechová jako předtím. Teplota je pořát stejná, nepřehřívá se... V otáčkách pod přívěrou tahá mín než předtím a okolo 6000 ot. je akcelerace tužší než jinde a předtím.

Jel jsme ve dvojku do kopce na pětku asi 90-95, předjíždím auto a jak jsem se zařadil před něj, tak byla stráta výkonu(spíš tahu), nešla vytočit přes 6000 protože netáhla. Po cca. 10km se to vrátilo do normálu, ale ted už je znát to co jsme psal v prvním odstavci.

Má najeto skoro 25 000km čili už to chce. Vím, že ty jsi dělal go někdy kolem 35 000km, ale taky záleží na tom jak na tom jezdil předchozí majtel/ka a taky já a ty. Už chvíli po koupi byly slyšet ložiska . Čili asi tak

Jo.. jinak na šestku se mi nikdy nepovedlo vytočit víc než 9500 ot/min.. Na nižší převody 1,2,3 vytočím až to červeného na 4 asi 8500 ot 5 taky červené a 6 jen 9500 ot... nevím jestli tam nemám nějaký elektronický omezovač

Naposledy editováno 13.09.2008 15:45:40

TDR 125

13.9.2008 v 21:53 | Nahoru | #77
BikerLaky> točí ti to stejně jak mě jinak asi už to máš fakt trochu vychozený ale tak do zimy to přežije a pak uděláš GO

TDR 125

13.9.2008 v 22:00 | Nahoru | #78

BikerLaky>no tak 125 je tak normální v-max i u mě jinak mě to jde točit do 11 tis. a jak si poznal žes to přidřel? vaříš?

Nevařím, ale motorka už se nechová jako předtím. Teplota je pořát stejná, nepřehřívá se... V otáčkách pod přívěrou tahá mín než předtím a okolo 6000 ot. je akcelerace tužší než jinde a předtím.

Jel jsme ve dvojku do kopce na pětku asi 90-95, předjíždím auto a jak jsem se zařadil před něj, tak byla stráta výkonu(spíš tahu), nešla vytočit přes 6000 protože netáhla. Po cca. 10km se to vrátilo do normálu, ale ted už je znát to co jsme psal v prvním odstavci.

Má najeto skoro 25 000km čili už to chce. Vím, že ty jsi dělal go někdy kolem 35 000km, ale taky záleží na tom jak na tom jezdil předchozí majtel/ka a taky já a ty. Už chvíli po koupi byly slyšet ložiska . Čili asi tak

Jo.. jinak na šestku se mi nikdy nepovedlo vytočit víc než 9500 ot/min.. Na nižší převody 1,2,3 vytočím až to červeného na 4 asi 8500 ot 5 taky červené a 6 jen 9500 ot... nevím jestli tam nemám nějaký elektronický omezovač



zvláštní.. já pokud se nemýlim jsem na kámošovo tdrku vytočil bez problému 11 tisíc... jinak co chcete.. píšete 6-7 tisic ztráta výkonu.. kde byste proboha chtěli ten výkon brát.. je jasný že vám to před otevřením přívery nepojede.. omg to sou problémy

TDR 125

13.9.2008 v 22:21 | Nahoru | #79
zvláštní.. já pokud se nemýlim jsem na kámošovo tdrku vytočil bez problému 11 tisíc... jinak co chcete.. píšete 6-7 tisic ztráta výkonu.. kde byste proboha chtěli ten výkon brát.. je jasný že vám to před otevřením přívery nepojede.. omg to sou problémy [/quote]

Hochu ty vůbec nevíš... kolem 7 tis. se právě otevírá přívera víš... A do té doby to taky jede na 125ccm dobře když je motor ok. taky vytočím 11 tis. to jsem psal,ale jen na nějaké převody. psal jsme to výše. Asi pořádně nevíš jak má jet 2T, že? To ted mě tak dfělá protože sjme asi přidřel a mám to rozladěné...

TDR 125

13.9.2008 v 22:21 | Nahoru | #80

Serge333>BikerLaky>no tak 125 je tak normální v-max i u mě jinak mě to jde točit do 11 tis. a jak si poznal žes to přidřel? vaříš?

Nevařím, ale motorka už se nechová jako předtím. Teplota je pořát stejná, nepřehřívá se... V otáčkách pod přívěrou tahá mín než předtím a okolo 6000 ot. je akcelerace tužší než jinde a předtím.

Jel jsme ve dvojku do kopce na pětku asi 90-95, předjíždím auto a jak jsem se zařadil před něj, tak byla stráta výkonu(spíš tahu), nešla vytočit přes 6000 protože netáhla. Po cca. 10km se to vrátilo do normálu, ale ted už je znát to co jsme psal v prvním odstavci.

Má najeto skoro 25 000km čili už to chce. Vím, že ty jsi dělal go někdy kolem 35 000km, ale taky záleží na tom jak na tom jezdil předchozí majtel/ka a taky já a ty. Už chvíli po koupi byly slyšet ložiska . Čili asi tak

Jo.. jinak na šestku se mi nikdy nepovedlo vytočit víc než 9500 ot/min.. Na nižší převody 1,2,3 vytočím až to červeného na 4 asi 8500 ot 5 taky červené a 6 jen 9500 ot... nevím jestli tam nemám nějaký elektronický omezovač

zvláštní.. já pokud se nemýlim jsem na kámošovo tdrku vytočil bez problému 11 tisíc... jinak co chcete.. píšete 6-7 tisic ztráta výkonu.. kde byste proboha chtěli ten výkon brát.. je jasný že vám to před otevřením přívery nepojede.. omg to sou problémy


jo 11 tisíc vytočíš ale ne na rovině a na šestku... na to to nemá výkon jinak je znát lehký propad před otevřením přívěry... je to normální

TDR 125

14.9.2008 v 12:57 | Nahoru | #81
BikerLaky> Mno šak právě vole, na 7 tisicich se ti otevře přívěra, to znamená kolem 6-7, těsně před otevřením ti to moc nepotáhne... když nevěříš mě, tak aspon posmirosovi, co má tdrko a píše to samé

TDR 125

14.9.2008 v 22:00 | Nahoru | #82

Serge333>BikerLaky> Mno šak právě vole, na 7 tisicich se ti otevře přívěra, to znamená kolem 6-7, těsně před otevřením ti to moc nepotáhne... když nevěříš mě, tak aspon posmirosovi, co má tdrko a píše to samé



Jenže já nemusím nikomu věřit, vím o co jde. Na TDRku mám najeto skoro 3000km čili vím jak se chová a jak má jet a jak né. Vůbec neřeším tah před optevřením přívěry. Ale to nevadí asi jsi to jen špatně pochopil. Nějakou výkonovou díru řeší tuším autor tohoto vlákna. Já jen psal něco o tom, že jsem asi přidřel a nebo, že pod přívěrou to akceleruje z tuha. A tak jak se motorka chová ted se chovat nemá. Tak asi tak. Nechci se hádat jen přivádím věci na provu míru. Díky, čau...

Naposledy editováno 14.09.2008 22:01:55

TDR 125

14.9.2008 v 22:05 | Nahoru | #83
To Serge333: A mimochodem, to co psal Míra v příspěvku nad tvým posledním příspěvkem je odpověd na tvůj příspěvek

TDR 125

14.9.2008 v 23:52 | Nahoru | #84

BikerLaky>To Serge333: A mimochodem, to co psal Míra v příspěvku nad tvým posledním příspěvkem je odpověd na tvůj příspěvek



Ty troubo... ja jsem konstatoval dve veci, z čehož jednu vyvrátil a druhou potvrdil.. když jsem pak oslovil tebe, tak jsem mluvil o té věci, kterou potvrdil...achjo...

TDR 125

16.9.2008 v 14:32 | Nahoru | #85
BikerLaky, Serge333> nehádejte se vždyť jde o hovno

TDR 125

19.9.2008 v 17:15 | Nahoru | #86
Po kolika kilometech vyměňujete olej v převodovce a jakej ta dáváte? A ještě sem se chtěl zeptat jak se dostanu k vzduchovýmu fitru. dík

TDR 125

19.9.2008 v 19:42 | Nahoru | #87
PecinaTDR> po kolik se má měnit netušim ale mením radši už po 5 tis. km... dávám motorový olej do 4T Motul 5100 byl mi doporučen pár lidmi a zatim spokojenost jinak vzducháč je pod nádrží takže odstrojit plasty, sundat nádrž a seš tam... je to celkem na prd že se musí sundavat tolik věcí

TDR 125

19.9.2008 v 20:12 | Nahoru | #88

PosMiros>PecinaTDR> po kolik se má měnit netušim ale mením radši už po 5 tis. km... dávám motorový olej do 4T Motul 5100 byl mi doporučen pár lidmi a zatim spokojenost jinak vzducháč je pod nádrží takže odstrojit plasty, sundat nádrž a seš tam... je to celkem na prd že se musí sundavat tolik věcí



Kruciš...já měnil asi po 15ti tisících lol lol

TDR 125

19.9.2008 v 20:47 | Nahoru | #89
Allan> mě někdo řikal že se má měnit po 12 000 km ale to už sem ho měl vyměněnej takže mi to je jedno... radši ho budu měnit po těch 5 000 km vždy´t mě ty necelý 2 stovky Kč nevytrhnou

TDR 125

20.9.2008 v 11:13 | Nahoru | #90
PosMiros> Díkec
A ještě jedna otázka, má to nikasil, rok 98

Naposledy editováno 20.09.2008 11:14:25
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 komatkiller 8 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf
Prodej nepojizdné motorky smlouva Yamaha TDR 125 Anonym1 8 13.8.2022 v 14:03 vilemx
Spotřeba Yamaha TDR 125 Matyas3k 7 30.7.2022 v 19:25 SkotyCZ


TOPlist