Maras: O tom sprintíku pochybuju . Asi jí mám fakt přidřenou. Má takovou tužší akceleraci a menší výkon(ale zatím jen malinko) a okolo 6-7000 ot víc vibruje . Nevím, ted mám strach abych nezadřel. Takže asi nějaké velké závody nebudou.
Ale jak jsme jeli u tebe tu projíždku, tak jsem se tě náhodou celkem držel a blíž už jsem k tobě nejel protože to tam neznám a nechtěl sjme do tebe vrazit. Si myslím, že jsi mi neujížděl
Naposledy editováno 11.09.2008 22:02:52
Díky moc !!!
BikerLaky>To Míra, Maras: Míro nevím jak jí můžeš držet v 8000 ot/min to je u mě skoro maximum(9000-9500 ot/min.) na šestku, ale asi mám nějaký problém s ní. Dneska jsem jel a po rovině se mi povedlo 125km/h ale to už asi bylo na ní moc a po ubrání se špatně chvíli vytáčela. Asi mám problém v elektrice nebo se mi nějak seká přívěra. prostě nechápu...Když jí moc vytočím, tak chvíli blbne, ale jinak jela skvěle do těch otáček a do chvíle než jsem asi přidřel.
Maras: O tom sprintíku pochybuju . Asi jí mám fakt přidřenou. Má takovou tužší akceleraci a menší výkon(ale zatím jen malinko) a okolo 6-7000 ot víc vibruje . Nevím, ted mám strach abych nezadřel. Takže asi nějaké velké závody nebudou.
Ale jak jsme jeli u tebe tu projíždku, tak jsem se tě náhodou celkem držel a blíž už jsem k tobě nejel protože to tam neznám a nechtěl sjme do tebe vrazit. Si myslím, že jsi mi neujížděl
no tak 125 je tak normální v-max i u mě jinak mě to jde točit do 11 tis. a jak si poznal žes to přidřel? vaříš?
Nevařím, ale motorka už se nechová jako předtím. Teplota je pořát stejná, nepřehřívá se... V otáčkách pod přívěrou tahá mín než předtím a okolo 6000 ot. je akcelerace tužší než jinde a předtím.
Jel jsme ve dvojku do kopce na pětku asi 90-95, předjíždím auto a jak jsem se zařadil před něj, tak byla stráta výkonu(spíš tahu), nešla vytočit přes 6000 protože netáhla. Po cca. 10km se to vrátilo do normálu, ale ted už je znát to co jsme psal v prvním odstavci.
Má najeto skoro 25 000km čili už to chce. Vím, že ty jsi dělal go někdy kolem 35 000km, ale taky záleží na tom jak na tom jezdil předchozí majtel/ka a taky já a ty. Už chvíli po koupi byly slyšet ložiska . Čili asi tak
Jo.. jinak na šestku se mi nikdy nepovedlo vytočit víc než 9500 ot/min.. Na nižší převody 1,2,3 vytočím až to červeného na 4 asi 8500 ot 5 taky červené a 6 jen 9500 ot... nevím jestli tam nemám nějaký elektronický omezovač
Naposledy editováno 13.09.2008 15:45:40
BikerLaky>no tak 125 je tak normální v-max i u mě jinak mě to jde točit do 11 tis. a jak si poznal žes to přidřel? vaříš?
Nevařím, ale motorka už se nechová jako předtím. Teplota je pořát stejná, nepřehřívá se... V otáčkách pod přívěrou tahá mín než předtím a okolo 6000 ot. je akcelerace tužší než jinde a předtím.
Jel jsme ve dvojku do kopce na pětku asi 90-95, předjíždím auto a jak jsem se zařadil před něj, tak byla stráta výkonu(spíš tahu), nešla vytočit přes 6000 protože netáhla. Po cca. 10km se to vrátilo do normálu, ale ted už je znát to co jsme psal v prvním odstavci.
Má najeto skoro 25 000km čili už to chce. Vím, že ty jsi dělal go někdy kolem 35 000km, ale taky záleží na tom jak na tom jezdil předchozí majtel/ka a taky já a ty. Už chvíli po koupi byly slyšet ložiska . Čili asi tak
Jo.. jinak na šestku se mi nikdy nepovedlo vytočit víc než 9500 ot/min.. Na nižší převody 1,2,3 vytočím až to červeného na 4 asi 8500 ot 5 taky červené a 6 jen 9500 ot... nevím jestli tam nemám nějaký elektronický omezovač
zvláštní.. já pokud se nemýlim jsem na kámošovo tdrku vytočil bez problému 11 tisíc... jinak co chcete.. píšete 6-7 tisic ztráta výkonu.. kde byste proboha chtěli ten výkon brát.. je jasný že vám to před otevřením přívery nepojede.. omg to sou problémy
Hochu ty vůbec nevíš... kolem 7 tis. se právě otevírá přívera víš... A do té doby to taky jede na 125ccm dobře když je motor ok. taky vytočím 11 tis. to jsem psal,ale jen na nějaké převody. psal jsme to výše. Asi pořádně nevíš jak má jet 2T, že? To ted mě tak dfělá protože sjme asi přidřel a mám to rozladěné...
Serge333>BikerLaky>no tak 125 je tak normální v-max i u mě jinak mě to jde točit do 11 tis. a jak si poznal žes to přidřel? vaříš?
Nevařím, ale motorka už se nechová jako předtím. Teplota je pořát stejná, nepřehřívá se... V otáčkách pod přívěrou tahá mín než předtím a okolo 6000 ot. je akcelerace tužší než jinde a předtím.
Jel jsme ve dvojku do kopce na pětku asi 90-95, předjíždím auto a jak jsem se zařadil před něj, tak byla stráta výkonu(spíš tahu), nešla vytočit přes 6000 protože netáhla. Po cca. 10km se to vrátilo do normálu, ale ted už je znát to co jsme psal v prvním odstavci.
Má najeto skoro 25 000km čili už to chce. Vím, že ty jsi dělal go někdy kolem 35 000km, ale taky záleží na tom jak na tom jezdil předchozí majtel/ka a taky já a ty. Už chvíli po koupi byly slyšet ložiska . Čili asi tak
Jo.. jinak na šestku se mi nikdy nepovedlo vytočit víc než 9500 ot/min.. Na nižší převody 1,2,3 vytočím až to červeného na 4 asi 8500 ot 5 taky červené a 6 jen 9500 ot... nevím jestli tam nemám nějaký elektronický omezovač
zvláštní.. já pokud se nemýlim jsem na kámošovo tdrku vytočil bez problému 11 tisíc... jinak co chcete.. píšete 6-7 tisic ztráta výkonu.. kde byste proboha chtěli ten výkon brát.. je jasný že vám to před otevřením přívery nepojede.. omg to sou problémy
jo 11 tisíc vytočíš ale ne na rovině a na šestku... na to to nemá výkon jinak je znát lehký propad před otevřením přívěry... je to normální
Serge333>BikerLaky> Mno šak právě vole, na 7 tisicich se ti otevře přívěra, to znamená kolem 6-7, těsně před otevřením ti to moc nepotáhne... když nevěříš mě, tak aspon posmirosovi, co má tdrko a píše to samé
Jenže já nemusím nikomu věřit, vím o co jde. Na TDRku mám najeto skoro 3000km čili vím jak se chová a jak má jet a jak né. Vůbec neřeším tah před optevřením přívěry. Ale to nevadí asi jsi to jen špatně pochopil. Nějakou výkonovou díru řeší tuším autor tohoto vlákna. Já jen psal něco o tom, že jsem asi přidřel a nebo, že pod přívěrou to akceleruje z tuha. A tak jak se motorka chová ted se chovat nemá. Tak asi tak. Nechci se hádat jen přivádím věci na provu míru. Díky, čau...
Naposledy editováno 14.09.2008 22:01:55
BikerLaky>To Serge333: A mimochodem, to co psal Míra v příspěvku nad tvým posledním příspěvkem je odpověd na tvůj příspěvek
Ty troubo... ja jsem konstatoval dve veci, z čehož jednu vyvrátil a druhou potvrdil.. když jsem pak oslovil tebe, tak jsem mluvil o té věci, kterou potvrdil...achjo...
PosMiros>PecinaTDR> po kolik se má měnit netušim ale mením radši už po 5 tis. km... dávám motorový olej do 4T Motul 5100 byl mi doporučen pár lidmi a zatim spokojenost jinak vzducháč je pod nádrží takže odstrojit plasty, sundat nádrž a seš tam... je to celkem na prd že se musí sundavat tolik věcí
Kruciš...já měnil asi po 15ti tisících lol lol
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2889 | 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo |
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 | posmiros | 4 | 8.4.2024 v 13:12 posmiros |
Domazávání-odvzdušnění Yamaha TDR 125 | komatkiller | 8 | 25.5.2023 v 11:52 Krautkopf |
Prodej nepojizdné motorky smlouva Yamaha TDR 125 | Anonym1 | 8 | 13.8.2022 v 14:03 vilemx |
Spotřeba Yamaha TDR 125 | Matyas3k | 7 | 30.7.2022 v 19:25 SkotyCZ |