1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportclassic - Ducati Sport 1000
Sice už chvíli jezdím SM,ale jako Duci fanda jsem neodolal nabídce D-mota a 1098-čku a Sport 1000 si na jaře u Macochy vyzkoušel.Hypermotarda má kamarád,tak už jsem ho taky měl v prackách.HM není tolik motard jak se tváří a 1098 je na cestu zbytečná + ohňostroj výkonu začíná až nad 6000 ot./min.
Mám rád retro a "Sportkou" jsem byl nadšen!!Oproti 1098 typická Dukna - tvrdá a nepohodlná ale lehká a obratná s motorem, který jde typicky od spoda na věc.Posaz je spartanský,ale chceš li pořádně "letět" zjistíš,že není od věci - pěkně tahá za zalomená řidítka.Kamarád se mi smál,když jsem z něj na zkušební jízdu loudil slidery a pak sám přijel s odřenýma botama.Brzdy a odpružení jsou bych řekl taky OK.
Zardy chválím,ale rozhodně je poptej kde můžeš (i v zahraničí),protože to bude ranec.Dále prověř jak si rozumějí s řídící jednotkou a filtrem,ať nemáš motorku uřvanou,ale prd jedoucí.Termignoni obě varianty dodávají s filtrem a čipem.
V mém blízkém okolí je pouze jeden Paul Smart 1000 s dvojicí Termign.laufů - Spotky na Zardech podle mne jezdí někde po Čechách, takže bohužel neporadím.
Spoustu videí a fotek jsem našel na yahoo.com,ale určitě si poradíš.K Zardům vypadá pěkně zadní světlo a blikače z led-trubice (dělá to jeden z výrobců blinkrů - název si nevzpomenu) - tímto ale odpadá zadní blatník,blinkry a klasické světlo.Kdyby jsi sháněl nějaké foto dej vědět - mám sport klasiků mraky.
Moje zkušenost byla možná díky prostředí,podmínkám a částečně i vztahu ke značce jedním z nejlepších moto-dobrodružství.Pokud víš co chceš můžu ti Ducati Sport 1000 jen doporučit.Navíc takhle svalnatě dnes už vypadá málokterá motorka.