globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: První moto?? SV 1000?
29.6.2008 v 01:41
Zdar motonárode, právě se plácám v takové prekérní situaci...na jaře budu dělat papíry na velkou motorku,ale nevím na jaké začít. Samozřejmě,že motorek je velký výběr, já mam ale problem s tim abych se na ni vubec poskladal, měřím téměř dva metry a šestky jaksi neni nic pro obry:-/ zauvažoval se tedy na nějaké větší motorce. Jediný moje kriteria jsou aby to byl nahatej dvouvál. Na SV650 si připadam trochu divně, tak sem zauvažoval nad litrem. Zajímalo by mě tedy jestli to neni moc velky maso na začátek? Mám sice sježděno tísíce kilometrů na 350 za poslední dva roky, výkonově se ovšem nedá srovnávat. Proto prosím o tipy a názory. Díky za odpovědi

První moto?? SV 1000?

29.6.2008 v 12:16 | Nahoru | #31
já zase nechápu lidi kam se ženete ! vždyt přece nejvíce motorkářů jezdí na 6-tkách

1 reakcí na tento příspěvek První moto?? SV 1000?

29.6.2008 v 12:31 | Nahoru | #32

SVéčko>Nešetrně si zavřeš plyn v zatáčce a ležíš


možná když máš vytočený nižší kvalt na nějakých 6 a víc tisíc otáček. ale v nízkejch otáčkách nemam problém plyn zavřít.

Peppi-VFR> nemá antihop. má opačně fungující mechanismus (v tahu to víc svírá lamely takže ovládací síla je menší) ale prokluz při ubrání nebo podřazení to neumí.

První moto?? SV 1000?

29.6.2008 v 13:06 | Nahoru | #33

Peppi-VFR>SVéčko: Nechci kecat... ale litrový SV má antihopku, ne??? já na tom jel dvakrát, naložil jsem tomu pěkně... a žádný zrady se nekonaly... ani v zatáčce...



SV 1000 má antidanping ale podřaď si v zatáčce ve vysokejch otáčkách a kolo jde stejně na chvilku do bloku a to si piš že to není nic příjemnýho.

První moto?? SV 1000?

29.6.2008 v 13:12 | Nahoru | #34

alda82>Litr do začátku je na pohodu.nechápu lidi co to odsuzujou,asi pro to že si na to nikdy netroufli a měli nejspíš pořádnej strach a hovno respekt.
já nikdy žádnou mašinu neměl a koupil jsem si RSV.
jezdim už 3tí sezonu a nikdy jsem žádné problémy neměl,tak nechápu jak to někdo nemůže zvládnout.to je blbost!

BUĎ UMIM JEZDIT NA MOTORCE A NEBO NEUMIM.
A LIDI CO MU TO TADY ROZMLOUVAJ ASI MOC JEZDIT NEUMÍ!



Tak ty jsi dobrý střelec , ty asi chceš aby se ten kluk zabil při první vyjížďce, on chtěl radu a ne aby jsi ho podporoval v tom že umí jezdit od narození, tak ať si koupí třeba Mamuta. Prostě SV 1000 je moc do začátku ten kluk měl 350 co měla 24 kobylek jestli hodně a teť chce osedlat celé stádo 127 koní tak to je asi velkej skok ne?

První moto?? SV 1000?

29.6.2008 v 13:23 | Nahoru | #35
jawa je daleko horší na zabití než sv.

První moto?? SV 1000?

29.6.2008 v 14:29 | Nahoru | #36
alda82> souhlas. nebe a dudy :o

První moto?? SV 1000?

29.6.2008 v 15:15 | Nahoru | #37

alda82>Litr do začátku je na pohodu.nechápu lidi co to odsuzujou,asi pro to že si na to nikdy netroufli a měli nejspíš pořádnej strach a hovno respekt.
já nikdy žádnou mašinu neměl a koupil jsem si RSV.
jezdim už 3tí sezonu a nikdy jsem žádné problémy neměl,tak nechápu jak to někdo nemůže zvládnout.to je blbost!

BUĎ UMIM JEZDIT NA MOTORCE A NEBO NEUMIM.
A LIDI CO MU TO TADY ROZMLOUVAJ ASI MOC JEZDIT NEUMÍ!


Ti co maj křížky u silnic jezdit uměli,nebo ne?

První moto?? SV 1000?

29.6.2008 v 15:26 | Nahoru | #38

alda82>Litr do začátku je na pohodu.nechápu lidi co to odsuzujou,asi pro to že si na to nikdy netroufli a měli nejspíš pořádnej strach a hovno respekt.
já nikdy žádnou mašinu neměl a koupil jsem si RSV.
jezdim už 3tí sezonu a nikdy jsem žádné problémy neměl,tak nechápu jak to někdo nemůže zvládnout.to je blbost!

BUĎ UMIM JEZDIT NA MOTORCE A NEBO NEUMIM.
A LIDI CO MU TO TADY ROZMLOUVAJ ASI MOC JEZDIT NEUMÍ!


ty asi budeš dobře umět jezdit když si začínal rovnou na RSV, už tě vidím jak letíš na rovince jak magor a pak plný brzdy rovně a v zatáčce 30 a pak zase pořád plnej....?mam pravdu?Na nižší kubatuře se začíná i z důvodu dobrré zvládnutí jízdy v zatáčce a tak...je to jako začít v aute rovnou ve ferari. Jít potom nahoru je jednoduché a můžeš si toho víc dovolit...

a hlavně je to zábava jít potom na silnější mašinu, takhle ho připravíš o všechny zážitky s novou mašinou, teď si koupí Sv1000 a kam pujde pak?na hazabusu...a pak? Hovno
AŤ si každej dělá co chce ale radit někomu že litr je v poho na první mašinu je ubohost, to zas bude další R1 která stojí mezi kamionama jelikož se její majitel teprve učí jezdit a neumí nic

První moto?? SV 1000?

29.6.2008 v 15:36 | Nahoru | #39

Sefo>alda82>Litr do začátku je na pohodu.nechápu lidi co to odsuzujou,asi pro to že si na to nikdy netroufli a měli nejspíš pořádnej strach a hovno respekt.
já nikdy žádnou mašinu neměl a koupil jsem si RSV.
jezdim už 3tí sezonu a nikdy jsem žádné problémy neměl,tak nechápu jak to někdo nemůže zvládnout.to je blbost!

BUĎ UMIM JEZDIT NA MOTORCE A NEBO NEUMIM.
A LIDI CO MU TO TADY ROZMLOUVAJ ASI MOC JEZDIT NEUMÍ!
ty asi budeš dobře umět jezdit když si začínal rovnou na RSV, už tě vidím jak letíš na rovince jak magor a pak plný brzdy rovně a v zatáčce 30 a pak zase pořád plnej....?mam pravdu?Na nižší kubatuře se začíná i z důvodu dobrré zvládnutí jízdy v zatáčce a tak...je to jako začít v aute rovnou ve ferari. Jít potom nahoru je jednoduché a můžeš si toho víc dovolit...

a hlavně je to zábava jít potom na silnější mašinu, takhle ho připravíš o všechny zážitky s novou mašinou, teď si koupí Sv1000 a kam pujde pak?na hazabusu...a pak? Hovno
AŤ si každej dělá co chce ale radit někomu že litr je v poho na první mašinu je ubohost, to zas bude další R1 která stojí mezi kamionama jelikož se její majitel teprve učí jezdit a neumí nic


Krásný text!

První moto?? SV 1000?

29.6.2008 v 16:55 | Nahoru | #40

Sefo>alda82>Litr do začátku je na pohodu.nechápu lidi co to odsuzujou,asi pro to že si na to nikdy netroufli a měli nejspíš pořádnej strach a hovno respekt.
já nikdy žádnou mašinu neměl a koupil jsem si RSV.
jezdim už 3tí sezonu a nikdy jsem žádné problémy neměl,tak nechápu jak to někdo nemůže zvládnout.to je blbost!

BUĎ UMIM JEZDIT NA MOTORCE A NEBO NEUMIM.
A LIDI CO MU TO TADY ROZMLOUVAJ ASI MOC JEZDIT NEUMÍ!
ty asi budeš dobře umět jezdit když si začínal rovnou na RSV, už tě vidím jak letíš na rovince jak magor a pak plný brzdy rovně a v zatáčce 30 a pak zase pořád plnej....?mam pravdu?Na nižší kubatuře se začíná i z důvodu dobrré zvládnutí jízdy v zatáčce a tak...je to jako začít v aute rovnou ve ferari. Jít potom nahoru je jednoduché a můžeš si toho víc dovolit...

a hlavně je to zábava jít potom na silnější mašinu, takhle ho připravíš o všechny zážitky s novou mašinou, teď si koupí Sv1000 a kam pujde pak?na hazabusu...a pak? Hovno
AŤ si každej dělá co chce ale radit někomu že litr je v poho na první mašinu je ubohost, to zas bude další R1 která stojí mezi kamionama jelikož se její majitel teprve učí jezdit a neumí nic



Svatá pravda

První moto?? SV 1000?

29.6.2008 v 20:28 | Nahoru | #41
Tak já tedy přidám svůj názor,myslím že celkem objektivní.
Začínal jsem na Mustangu,po dvou měsících Jawka 350-639:5 sezon a 20000km.Pak Yamaha Thundercat,5 a půl sezony,25000km.Bylo to ze začátku pro mě neskutečné dělo ale v poslední sezoně už jsem cítil,že potřebuji více.GSX-R 1000.2 a půl sezony,12000km,celkem solidní rozstřel při highsideru.No a pak je tady velké eSVo.Myslel jsem,jak jsem bůhvijak vyježděný,slidery jsem musel občas měnit,pěkné klopenice.Na dvouválu jsem ale pochopil,že tohle je jiná liga...
V zátačce ubereš plyn-problém,přidáš více:taky problém...Učil jsem se na tom jezdit několik tisíc kiláků,ale až teď,po téměř 14000 ji plně chápu.
Pro začátečníky teda rozhodně není.A kdo na ní bude začínat,tak si spíše pěkně zk*rví styl.RSV nebo SP je trošku jinde,krouťák je výše,SV1000 táhně pekelně odspodu.Když jsme byli loni na Slovensku,na esvu jsem měl najeto přes tisíc km.Thunder se mě ptal:Nori,co blbneš?Zdálo se mi,že je zadek trošku neklidný.Já jezdil výjezdy driftem.Ale nechtěně
Po roce jsem se svezl na jiné motorce,byla to GSX-R600,99.Připadala mi jako hračka pro děti.V zatáčce jsem si s ní mohl dělat,co jsem chtěl.Full gas?No problem!
Neblbni,kup si šestku a výšku se nevymlouvej,nemusíš chtít rovnou cbr600rr,na tu se neposkládám ani já se svýma 180 cm a 92 kg.Třeba Thundercata a pak klidně SV.Ale tak po 20000km.

První moto?? SV 1000?

29.6.2008 v 21:12 | Nahoru | #42
Sefo> tak na silnici jezdim pianko.Největší zážitky z jízdy mam na okruhu. Tahle motorka je do provozu nepraktická

(reakce na) První moto?? SV 1000?

2.6.2009 v 15:19 | Nahoru | #43
Můj osobní názor.. Já jsem měl SV650 půjčené na 2 dny ještě když jsem jezdil po cestě a je to velmi lehká, živá a zábavná motorka na které se dá dle mého názoru velmi dobře naučit jezdit a nemusí se člověk za to bát moc tahat, protože ta motorka není zákeřná SV 1000 bych na začátek nedoporučil. Má ho můj otec a tu motorku znám velmi dobře a důkladně, protože jsem s ní jezdil i na okruhu.. Jede krásně, to že se občas sekne zadní kolo, je poměrně logické u tohoto typu motorky při prudkém podřazování, ale to by snad na cestě problém být neměl, pokud jedeš rozumně.. Nicméně, když tomu přidáš, tak se ti může stát, že tě tvoje zadní kolo začne předbíhat. Na tuto motorku, bych řekl, že je důležité mít velmi dobré pneu a ne žádnou tvrdou mrdku a taky bych přenastavil podvozek oproti sérii, protože je to jako kočárek!!
Je to pouze můj subjektivní názor, ale já bych ti to na začátek opravdu nedoporučil..
Když totiž víš, že nejsi moc zkušený a zároveň si uvědomíš co pod sebou máš, tak se na tom tak dobře neuvolníš jako na nějaké slabší motorce a tu jízdu si tak neužiješ!!

4 reakcí na tento příspěvek První moto?? SV 1000?

2.6.2009 v 16:10 | Nahoru | #44
Nechci otvírat starý rány, ale je tu ještě další vážný důvod se tomu SV 1000 vyhnout obloukem - nesplňuje normu Euro3

(reakce na) První moto?? SV 1000?

2.6.2009 v 16:13 | Nahoru | #45

Dunric>Nechci otvírat starý rány, ale je tu ještě další vážný důvod se tomu SV 1000 vyhnout obloukem - nesplňuje normu Euro3



počkej, není to ten důvod proč je přestali vyrábět?

(reakce na) První moto?? SV 1000?

2.6.2009 v 19:07 | Nahoru | #46

Dunric>Nechci otvírat starý rány, ale je tu ještě další vážný důvod se tomu SV 1000 vyhnout obloukem - nesplňuje normu Euro3


s posranejma normama at se jdou zahrabat,stejně na to všichni fiknou ladáky a normy sou ta tam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První moto?? SV 1000?

2.6.2009 v 19:11 | Nahoru | #47

Dunric>Nechci otvírat starý rány, ale je tu ještě další vážný důvod se tomu SV 1000 vyhnout obloukem - nesplňuje normu Euro3

A tomuhle ty rikas duvod?

(reakce na) První moto?? SV 1000?

2.6.2009 v 20:16 | Nahoru | #48
alda82>

(reakce na) První moto?? SV 1000?

2.6.2009 v 21:49 | Nahoru | #49

pylot>Dunric>Nechci otvírat starý rány, ale je tu ještě další vážný důvod se tomu SV 1000 vyhnout obloukem - nesplňuje normu Euro3 A tomuhle ty rikas duvod?


No jasně. Snad nechceš pochybovat o tom, že to co vymyslí soudruzi v Bruselu je snad zbytečný ? Všechno co neplní evropské normy by mělo být dobrovolně odevzdáno na vrakoviště k likvidaci a původní majitel se pak musí nechat zkompostovat na biomasu. Pro bližší informace se hlaste u paní Kateřiny J.

První moto?? SV 1000?

2.6.2009 v 21:55 | Nahoru | #50
Jdi do toho,ona už si tě SV sama proškolí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První moto?? SV 1000?

2.6.2009 v 22:38 | Nahoru | #51

Dunric>Nechci otvírat starý rány, ale je tu ještě další vážný důvod se tomu SV 1000 vyhnout obloukem - nesplňuje normu Euro3



Co to meleš za pí... proč by se měl kvuli nakýmu posranýmu euru motorce vyhýbat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První moto?? SV 1000?

2.6.2009 v 22:55 | Nahoru | #52

PetrSV>Dunric>Nechci otvírat starý rány, ale je tu ještě další vážný důvod se tomu SV 1000 vyhnout obloukem - nesplňuje normu Euro3

Co to meleš za pí... proč by se měl kvuli nakýmu posranýmu euru motorce vyhýbat...


Koukám že ani smajlík na konci na někoho nefunguje.
Prohledej si na tohle téma zdejší fórum a uvidíš jaká se tu z toho dělala prča

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První moto?? SV 1000?

2.6.2009 v 22:58 | Nahoru | #53

Dunric>PetrSV>Dunric>Nechci otvírat starý rány, ale je tu ještě další vážný důvod se tomu SV 1000 vyhnout obloukem - nesplňuje normu Euro3

Co to meleš za pí... proč by se měl kvuli nakýmu posranýmu euru motorce vyhýbat...
Koukám že ani smajlík na konci na někoho nefunguje.
Prohledej si na tohle téma zdejší fórum a uvidíš jaká se tu z toho dělala prča



Jo jasně vím... je to rozpočtová motorka atd... já sem s ní spokojenej a je za slušnej peníz a ne náký euro s... škoda že ji nebo něco podobnýho nevyráběj

(reakce na) První moto?? SV 1000?

2.6.2009 v 23:29 | Nahoru | #54
PetrSV> K smíchu nebo spíš k pláči jsou některý směrnice a nařízení EU. Proti SV nic nemám

Naposledy editováno 02.06.2009 23:29:37

První moto?? SV 1000?

3.6.2009 v 14:36 | Nahoru | #55
Nechápu jak si dneska někdo může koupit motorku bez EURA3,ten snad ani neví jak je na tom SV1000...?!

1 reakcí na tento příspěvek První moto?? SV 1000?

3.6.2009 v 14:44 | Nahoru | #56
slyšel jsem že Euro3 se dá obejít speciálním čipem, neví někdo něco blížšího?

(reakce na) První moto?? SV 1000?

3.6.2009 v 14:54 | Nahoru | #57
illMedvědGuzzin> Já,já...je to čip a má takový nožičky a těma musi zapadnout do takový patice jinak to nečipuje

1 reakcí na tento příspěvek První moto?? SV 1000?

3.6.2009 v 15:01 | Nahoru | #58
SV 650 si nekupuj, za rok dva ji stejně prodáš. To si radši kup GSR 600, je to taky naháč, ale motorově a podvozek se srovnat nedá. GSR je super živá motorka a užiješ s ní hodně srandy. Jinak samozřejmě nevim jak jezdíš, ale já začínal asi stejně jako ty, všechny ty mustangy, pionýry, jawy atd. No a taky jsem začal na SV1000S (taky na doporučení, taky jsem nevěděl co od toho mám čekat), neni se čeho bát, pár tisíc kilometrů a budeš z ní nadšenej. Stačí ji poznat a uvidíš, že budeš rád, že sis nekoupil SV650... Musíš prostě jezdit hlavou, rychlost motorce určuješ ty, ne ona tobě Ale je to jen můj názor, neznám tě...

(reakce na) První moto?? SV 1000?

4.6.2009 v 19:02 | Nahoru | #59
Bateria> Tak to sry ale zrovna GSR600 je snad nejmrnavejsi 6tka co jsem kdy videl. Kdyz jsem na to sed prvni co me napadlo GSko se 100 konma.

Naposledy editováno 04.06.2009 19:03:09

(reakce na) První moto?? SV 1000?

5.6.2009 v 17:54 | Nahoru | #60

1100Virago>Souhlasím s předřečníky - SV650 a 1000 jsou skoro stejné. Jestli chceš nahatý dvouvál vhodný pro "začátečníka" (přece jen už něoc nalítáno máš), zauvažuj o Bulldogu nebo VX800. Jsou hodnější, působí větším dojmem a nebudeš se muset patlat s údržbou řetězu



TEN KARDAN MÁ SVÉ. Ale oproti SV 100 klidná voda. Brácha ji má. Občas ji protáhnu. Akorát je to mrcha po dlouhém stání.
Zvykneš si na každou. Chce to mít cit a přemýšlet maličko víc dopředu než na třindě. I za druhé!!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 Bajvoj 8 15.1.2024 v 21:06 sox
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... čábe 14 16.10.2023 v 20:06 čábe
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 PM41 13 8.1.2023 v 12:47 PM41
SV1000N Suzuki SV 1000 PM41 1 29.5.2022 v 22:20 mirda777
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 Kráca 19 27.12.2020 v 11:23 kratkej01


TOPlist