1 reakcí na tento příspěvek První moto?? SV 1000?
SVéčko>Nešetrně si zavřeš plyn v zatáčce a ležíš
možná když máš vytočený nižší kvalt na nějakých 6 a víc tisíc otáček. ale v nízkejch otáčkách nemam problém plyn zavřít.
Peppi-VFR> nemá antihop. má opačně fungující mechanismus (v tahu to víc svírá lamely takže ovládací síla je menší) ale prokluz při ubrání nebo podřazení to neumí.
Peppi-VFR>SVéčko: Nechci kecat... ale litrový SV má antihopku, ne??? já na tom jel dvakrát, naložil jsem tomu pěkně... a žádný zrady se nekonaly... ani v zatáčce...
SV 1000 má antidanping ale podřaď si v zatáčce ve vysokejch otáčkách a kolo jde stejně na chvilku do bloku a to si piš že to není nic příjemnýho.
alda82>Litr do začátku je na pohodu.nechápu lidi co to odsuzujou,asi pro to že si na to nikdy netroufli a měli nejspíš pořádnej strach a hovno respekt.
já nikdy žádnou mašinu neměl a koupil jsem si RSV.
jezdim už 3tí sezonu a nikdy jsem žádné problémy neměl,tak nechápu jak to někdo nemůže zvládnout.to je blbost!
BUĎ UMIM JEZDIT NA MOTORCE A NEBO NEUMIM.
A LIDI CO MU TO TADY ROZMLOUVAJ ASI MOC JEZDIT NEUMÍ!
Tak ty jsi dobrý střelec , ty asi chceš aby se ten kluk zabil při první vyjížďce, on chtěl radu a ne aby jsi ho podporoval v tom že umí jezdit od narození, tak ať si koupí třeba Mamuta. Prostě SV 1000 je moc do začátku ten kluk měl 350 co měla 24 kobylek jestli hodně a teť chce osedlat celé stádo 127 koní tak to je asi velkej skok ne?
alda82>Litr do začátku je na pohodu.nechápu lidi co to odsuzujou,asi pro to že si na to nikdy netroufli a měli nejspíš pořádnej strach a hovno respekt.
já nikdy žádnou mašinu neměl a koupil jsem si RSV.
jezdim už 3tí sezonu a nikdy jsem žádné problémy neměl,tak nechápu jak to někdo nemůže zvládnout.to je blbost!
BUĎ UMIM JEZDIT NA MOTORCE A NEBO NEUMIM.
A LIDI CO MU TO TADY ROZMLOUVAJ ASI MOC JEZDIT NEUMÍ!
Ti co maj křížky u silnic jezdit uměli,nebo ne?
alda82>Litr do začátku je na pohodu.nechápu lidi co to odsuzujou,asi pro to že si na to nikdy netroufli a měli nejspíš pořádnej strach a hovno respekt.
já nikdy žádnou mašinu neměl a koupil jsem si RSV.
jezdim už 3tí sezonu a nikdy jsem žádné problémy neměl,tak nechápu jak to někdo nemůže zvládnout.to je blbost!
BUĎ UMIM JEZDIT NA MOTORCE A NEBO NEUMIM.
A LIDI CO MU TO TADY ROZMLOUVAJ ASI MOC JEZDIT NEUMÍ!
ty asi budeš dobře umět jezdit když si začínal rovnou na RSV, už tě vidím jak letíš na rovince jak magor a pak plný brzdy rovně a v zatáčce 30 a pak zase pořád plnej....?mam pravdu?Na nižší kubatuře se začíná i z důvodu dobrré zvládnutí jízdy v zatáčce a tak...je to jako začít v aute rovnou ve ferari. Jít potom nahoru je jednoduché a můžeš si toho víc dovolit...
a hlavně je to zábava jít potom na silnější mašinu, takhle ho připravíš o všechny zážitky s novou mašinou, teď si koupí Sv1000 a kam pujde pak?na hazabusu...a pak? Hovno
AŤ si každej dělá co chce ale radit někomu že litr je v poho na první mašinu je ubohost, to zas bude další R1 která stojí mezi kamionama jelikož se její majitel teprve učí jezdit a neumí nic
Sefo>alda82>Litr do začátku je na pohodu.nechápu lidi co to odsuzujou,asi pro to že si na to nikdy netroufli a měli nejspíš pořádnej strach a hovno respekt.
já nikdy žádnou mašinu neměl a koupil jsem si RSV.
jezdim už 3tí sezonu a nikdy jsem žádné problémy neměl,tak nechápu jak to někdo nemůže zvládnout.to je blbost!
BUĎ UMIM JEZDIT NA MOTORCE A NEBO NEUMIM.
A LIDI CO MU TO TADY ROZMLOUVAJ ASI MOC JEZDIT NEUMÍ!
ty asi budeš dobře umět jezdit když si začínal rovnou na RSV, už tě vidím jak letíš na rovince jak magor a pak plný brzdy rovně a v zatáčce 30 a pak zase pořád plnej....?mam pravdu?Na nižší kubatuře se začíná i z důvodu dobrré zvládnutí jízdy v zatáčce a tak...je to jako začít v aute rovnou ve ferari. Jít potom nahoru je jednoduché a můžeš si toho víc dovolit...
a hlavně je to zábava jít potom na silnější mašinu, takhle ho připravíš o všechny zážitky s novou mašinou, teď si koupí Sv1000 a kam pujde pak?na hazabusu...a pak? Hovno
AŤ si každej dělá co chce ale radit někomu že litr je v poho na první mašinu je ubohost, to zas bude další R1 která stojí mezi kamionama jelikož se její majitel teprve učí jezdit a neumí nic
Krásný text!
Sefo>alda82>Litr do začátku je na pohodu.nechápu lidi co to odsuzujou,asi pro to že si na to nikdy netroufli a měli nejspíš pořádnej strach a hovno respekt.
já nikdy žádnou mašinu neměl a koupil jsem si RSV.
jezdim už 3tí sezonu a nikdy jsem žádné problémy neměl,tak nechápu jak to někdo nemůže zvládnout.to je blbost!
BUĎ UMIM JEZDIT NA MOTORCE A NEBO NEUMIM.
A LIDI CO MU TO TADY ROZMLOUVAJ ASI MOC JEZDIT NEUMÍ!
ty asi budeš dobře umět jezdit když si začínal rovnou na RSV, už tě vidím jak letíš na rovince jak magor a pak plný brzdy rovně a v zatáčce 30 a pak zase pořád plnej....?mam pravdu?Na nižší kubatuře se začíná i z důvodu dobrré zvládnutí jízdy v zatáčce a tak...je to jako začít v aute rovnou ve ferari. Jít potom nahoru je jednoduché a můžeš si toho víc dovolit...
a hlavně je to zábava jít potom na silnější mašinu, takhle ho připravíš o všechny zážitky s novou mašinou, teď si koupí Sv1000 a kam pujde pak?na hazabusu...a pak? Hovno
AŤ si každej dělá co chce ale radit někomu že litr je v poho na první mašinu je ubohost, to zas bude další R1 která stojí mezi kamionama jelikož se její majitel teprve učí jezdit a neumí nic
Svatá pravda
Začínal jsem na Mustangu,po dvou měsících Jawka 350-639:5 sezon a 20000km.Pak Yamaha Thundercat,5 a půl sezony,25000km.Bylo to ze začátku pro mě neskutečné dělo ale v poslední sezoně už jsem cítil,že potřebuji více.GSX-R 1000.2 a půl sezony,12000km,celkem solidní rozstřel při highsideru.No a pak je tady velké eSVo.Myslel jsem,jak jsem bůhvijak vyježděný,slidery jsem musel občas měnit,pěkné klopenice.Na dvouválu jsem ale pochopil,že tohle je jiná liga...
V zátačce ubereš plyn-problém,přidáš více:taky problém...Učil jsem se na tom jezdit několik tisíc kiláků,ale až teď,po téměř 14000 ji plně chápu.
Pro začátečníky teda rozhodně není.A kdo na ní bude začínat,tak si spíše pěkně zk*rví styl.RSV nebo SP je trošku jinde,krouťák je výše,SV1000 táhně pekelně odspodu.Když jsme byli loni na Slovensku,na esvu jsem měl najeto přes tisíc km.Thunder se mě ptal:Nori,co blbneš?Zdálo se mi,že je zadek trošku neklidný.Já jezdil výjezdy driftem.Ale nechtěně
Po roce jsem se svezl na jiné motorce,byla to GSX-R600,99.Připadala mi jako hračka pro děti.V zatáčce jsem si s ní mohl dělat,co jsem chtěl.Full gas?No problem!
Neblbni,kup si šestku a výšku se nevymlouvej,nemusíš chtít rovnou cbr600rr,na tu se neposkládám ani já se svýma 180 cm a 92 kg.Třeba Thundercata a pak klidně SV.Ale tak po 20000km.
Je to pouze můj subjektivní názor, ale já bych ti to na začátek opravdu nedoporučil..
Když totiž víš, že nejsi moc zkušený a zároveň si uvědomíš co pod sebou máš, tak se na tom tak dobře neuvolníš jako na nějaké slabší motorce a tu jízdu si tak neužiješ!!
4 reakcí na tento příspěvek První moto?? SV 1000?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První moto?? SV 1000?
Dunric>Nechci otvírat starý rány, ale je tu ještě další vážný důvod se tomu SV 1000 vyhnout obloukem - nesplňuje normu Euro3
A tomuhle ty rikas duvod?pylot>Dunric>Nechci otvírat starý rány, ale je tu ještě další vážný důvod se tomu SV 1000 vyhnout obloukem - nesplňuje normu Euro3 A tomuhle ty rikas duvod?
No jasně. Snad nechceš pochybovat o tom, že to co vymyslí soudruzi v Bruselu je snad zbytečný ? Všechno co neplní evropské normy by mělo být dobrovolně odevzdáno na vrakoviště k likvidaci a původní majitel se pak musí nechat zkompostovat na biomasu. Pro bližší informace se hlaste u paní Kateřiny J.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První moto?? SV 1000?
Dunric>Nechci otvírat starý rány, ale je tu ještě další vážný důvod se tomu SV 1000 vyhnout obloukem - nesplňuje normu Euro3
Co to meleš za pí... proč by se měl kvuli nakýmu posranýmu euru motorce vyhýbat...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První moto?? SV 1000?
PetrSV>Dunric>Nechci otvírat starý rány, ale je tu ještě další vážný důvod se tomu SV 1000 vyhnout obloukem - nesplňuje normu Euro3
Co to meleš za pí... proč by se měl kvuli nakýmu posranýmu euru motorce vyhýbat...
Koukám že ani smajlík na konci na někoho nefunguje.
Prohledej si na tohle téma zdejší fórum a uvidíš jaká se tu z toho dělala prča
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První moto?? SV 1000?
Dunric>PetrSV>Dunric>Nechci otvírat starý rány, ale je tu ještě další vážný důvod se tomu SV 1000 vyhnout obloukem - nesplňuje normu Euro3
Co to meleš za pí... proč by se měl kvuli nakýmu posranýmu euru motorce vyhýbat...
Koukám že ani smajlík na konci na někoho nefunguje.
Prohledej si na tohle téma zdejší fórum a uvidíš jaká se tu z toho dělala prča
Jo jasně vím... je to rozpočtová motorka atd... já sem s ní spokojenej a je za slušnej peníz a ne náký euro s... škoda že ji nebo něco podobnýho nevyráběj
1 reakcí na tento příspěvek První moto?? SV 1000?
1 reakcí na tento příspěvek První moto?? SV 1000?
1100Virago>Souhlasím s předřečníky - SV650 a 1000 jsou skoro stejné. Jestli chceš nahatý dvouvál vhodný pro "začátečníka" (přece jen už něoc nalítáno máš), zauvažuj o Bulldogu nebo VX800. Jsou hodnější, působí větším dojmem a nebudeš se muset patlat s údržbou řetězu
TEN KARDAN MÁ SVÉ. Ale oproti SV 100 klidná voda. Brácha ji má. Občas ji protáhnu. Akorát je to mrcha po dlouhém stání.
Zvykneš si na každou. Chce to mít cit a přemýšlet maličko víc dopředu než na třindě. I za druhé!!!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nálepky na výfuk LeoVince SBK Suzuki SV 1000 | Bajvoj | 8 | 15.1.2024 v 21:06 sox |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
Výfuky na SV 1000 Suzuki SV 1000 | PM41 | 13 | 8.1.2023 v 12:47 PM41 |
SV1000N Suzuki SV 1000 | PM41 | 1 | 29.5.2022 v 22:20 mirda777 |
Suzuki SV 650 vs SV 1000 Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000 | Kráca | 19 | 27.12.2020 v 11:23 kratkej01 |