paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

3 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

6.12.2011 v 22:53 | Nahoru | #1
Kdyz to tady tak ctu s tema loziskama, vsechny mate vymeneny preventivne? Zrovna treba vymenovat lozisko na vacce asi sam nedokazu a nechat to udelat pro me nejsou zrovna drobny, muzu nak poznat stav lozisek? At uz jakejchkoliv ... na kole, na rozete, u vacky ...

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

6.12.2011 v 23:05 | Nahoru | #2
scathe> přední kolo - zafixuj řidítka a zkus s kolem cloumat, když bude vůle, tak vyměnit. U zadního to stejný (akorát nemusíš fixovat řidítka ) . Na vačce to dělali v servisu, bo se mi to taky kouslo, ale vačka to neodnesla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

6.12.2011 v 23:37 | Nahoru | #3
scathe> Ty ložiska co se odvalují po vačce se projeví většinou až ve chvíli kdy se jedno z nich zastaví - většinou to bude to na sacím ventilu, protože je užší - jehličky v něm vymačkají hřídelku a díky tomu se tam pak naskládají a ložisko se kousne. Pak už je otázka chvilky (několik desítek až set kilometrů) něž začnou ventily hlasitěji a hlasitěji cvrlikat, což pravděpodobně značí, že vačka už je vydřená od stojícího ložiska a díky tomu se zvětšila ventilová vůle.
Takže je to potřeba měnit preventivně bo se to bez rozborky nijak dopředu nepozná.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

7.12.2011 v 10:02 | Nahoru | #4
scathe> jak říká Stygi, je to u KTM rozhodně lepší dát 5tinu předem, než potom velký prachy po průseru. Já jsem používal Stygiho a Jirku77 jako předskokany a co se jim vysralo, tak já hned preventilvně měnil - a Káča jezdila bez jediného problému po dva roky co jsem ji měl. Ty ložiska na vahadlech u vačky nejsou zas až takový problém - dělal jsem je doma - dá se to i s běžným nářadím zvládnout - nutno podotknout, že po cca 20tkm byly téměř jak nové - rozdíl cca 3 - 5 tisícin - meřeno na měřícím stole v práci. Další co jsem měnil je ložisko na výst. hřídeli spojky - modely do r. 2002 mají ještě kuličkové, další pak už válečkové. Také se to rádo rozpadá a pak je motor na kaši, protože věneček a kuličky jsou všude (ozubená kola od startéru, vyvážováku atd jsou v okolí). Taky doma a práce na dvě hodiny, motorka naležato a dokonce bez vypuštění oleje . Všechny výše popsané problémy je nutno řešit od cca 20 tkm najetých - otázkou je kdo bude mít to štěstí a v ČR koupí moto s prvdou na tachometru. Já ho měl z DE, tak jsem měl skoro jistotu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist