scathe> jak říká Stygi, je to u KTM rozhodně lepší dát 5tinu předem, než potom velký prachy po průseru. Já jsem používal Stygiho a Jirku77 jako předskokany
a co se jim vysralo, tak já hned preventilvně měnil - a Káča jezdila bez jediného problému po dva roky co jsem ji měl. Ty ložiska na vahadlech u vačky nejsou zas až takový problém - dělal jsem je doma - dá se to i s běžným nářadím zvládnout - nutno podotknout, že po cca 20tkm byly téměř jak nové - rozdíl cca 3 - 5 tisícin - meřeno na měřícím stole v práci. Další co jsem měnil je ložisko na výst. hřídeli spojky - modely do r. 2002 mají ještě kuličkové, další pak už válečkové. Také se to rádo rozpadá a pak je motor na kaši, protože věneček a kuličky jsou všude (ozubená kola od startéru, vyvážováku atd jsou v okolí). Taky doma a práce na dvě hodiny, motorka naležato a dokonce bez vypuštění oleje
. Všechny výše popsané problémy je nutno řešit od cca 20 tkm najetých - otázkou je kdo bude mít to štěstí a v ČR koupí moto s prvdou na tachometru. Já ho měl z DE, tak jsem měl skoro jistotu.