2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
díky
3 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1.Ložiska zdvihátek. Byly ještě v cajku. Preventivně vyměněny!
2.Ložisko hnací hřídele spojky: Bylo již v počátku rozkladu. V oleji byly drobné šupinky. Vyměněno v hodině dvanácté!
Motorka má podle tachometru 18 tisíc km.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
storeman píše: Po doporučení z tohoto vlákna jsem si nechal prověřit dvě problémová místa na motoru:
1.Ložiska zdvihátek. Byly ještě v cajku. Preventivně vyměněny!
2.Ložisko hnací hřídele spojky: Bylo již v počátku rozkladu. V oleji byly drobné šupinky. Vyměněno v hodině dvanácté!
Motorka má podle tachometru 18 tisíc km.
Cua, to lozisko na spojce me trochu znepokojuje, ale v servisu mi rek ze to muze stat az 6000 tak sem zacal hledat jak ho vymenit sam. Je to tohle lozisko?
http://www.advrider....owthread.php?t=73558
Nevite kde muzu sehnat nahradu? Jen objednat novy od KTM? Storeman, nepamatujes si cislo dilu co si tam daval? Je to 585 33 025 000?
Taky si nejsem uplne jistej jestli je treba vypustit olej, kdysi sem tady zahlid neco ve smyslu ze se da vymenit kdyz polozim motorku na bok, ale mam uz trosku bordel v tom ktery lozisko je ktery a co na tech masinach vsichni vymenujou
Dik!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
storeman píše: Po doporučení z tohoto vlákna jsem si nechal prověřit dvě problémová místa na motoru:
1.Ložiska zdvihátek. Byly ještě v cajku. Preventivně vyměněny!
2.Ložisko hnací hřídele spojky: Bylo již v počátku rozkladu. V oleji byly drobné šupinky. Vyměněno v hodině dvanácté!
Motorka má podle tachometru 18 tisíc km.
Můžeš jen tak pro ilustraci prozradit, co tě koupě té zachovalé moto v dobrém stavu celkem stálo ?
Myslím moto+spojka+všechny výměny a opravy+práce servisu.
Docela rád bych si o tom udělal představu. Pokud to nebudeš chtít zveřejnit, stačí mi to poslat do SZ.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Opravu jsem nedělal. Oprava byla provedena v servisu. A tak tyto informace jsou od mechanika a částečně i z obsahu tohoto fora.
To ložisko na fotce v odkazu, to je ono!
Poškodí se tím způsobem, že se začne rozpadat klec a ty kousíčky, takové šupinky jsou tím největším zlem, protože mohou zapříčinit poškození i dalších vnitřností motoru spojky a převodovky. Ještě před tím, než ložisko bude totálně vysypané, což se pozná i podle zvuku.
Ložisko se normálně vyndavá půlením motoru, což je oprava na 6 tisíc. Ložisko jde ale vyndat i jen po sundání levého spojkového víka motoru. Pokud je ale ložisko pouze načaté, musí se poškodit, aby bylo jak ho vyndat.
Někdo v tomto foru je i fotka jak si někdy vyrobil jednoduchý stahovák, nebo spíš vytahovák.
U mě to mechanik udělal tak, že ložisko navrtal mezi kuličky vrtákem o průměru kuliček a ty potom tou dírou vykutálel ven. A potom se dostal na vnitřní i venkovní kroužek ložiska.
Dráhy pro kuličky jsou na obou kroužcích takové vyzobané.
Musí se postupovat opatrně, aby nedošlo k poškození karteru a aby částečky při vrtání a vyndavání ložiska nespadly do motoru. Proto nedoporučuji dělat toto bez vypuštění oleje.
Číslo toho ložiska si nepamatuji, ale veškeré doklady včetně přesné ceny mám v garáži na druhé straně města.
Já jsem si nechal ložiska zdvihátek a toto ložisko hlavní hnací hřídele vyměnit preventivně po přečtení celého tohoto fora!
Oprava mě vyšla na 6000 Kč. Polovina je práce a polovina díly.
Byly vyměněny: Ložisko hlavní hřídele, rolny vahadel, zapalovací svíčka, olejová náplň, o-kroužky vodní pumpy, samozřejmě několik nových těsnění na víka která byla sundaná. Jo a ještě je v ceně nová spojka řetězu, do zásoby.
PavelETV píše: Můžeš jen tak pro ilustraci prozradit, co tě koupě té zachovalé moto v dobrém stavu celkem stálo ?
Myslím moto+spojka+všechny výměny a opravy+práce servisu.
Docela rád bych si o tom udělal představu. Pokud to nebudeš chtít zveřejnit, stačí mi to poslat do SZ.
ale samozřejmě! Napíši vše. Ale až si přinesu doklady z garáže.
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Mica> To lozisko si kupoval primo od KTM jako nahradni dil, nebo se da sehnat jinde? Ma smysl zkouset jinde? U KTM totiz to novejsi stoji skoro 2000 :-/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Motorka zakoupena 7.12.2011 za 65000,-Kč. Ročník 2002, na tacho 16940 km.
První servis před uvedením do provozu:
Výměna oleje a filtrů. Vzduchový filtr byl čistí vyčištěn jen eirbox a zakoupen nový vzduchový filtr na výměny.
Výměna spínače světla nožní brzdy, nefungoval.
Zakoupeno a namontováno hydraulické ovládání spojky Magura za 6100,-Kč. Stačilo jen vyměnit lanko, ale chtěl jsem hydrauliku.
Nové pneumatiky Michelin S12.
Přestavěny řídítka víc dopředu.
Celkem i z prací 13100,-
Výměna řetězovky za účelem zpomalení motorky. Stávající řetězovka byla sice jetá, ještě by ale možné sezonu, možná víc vydržela. Namontován převod 15-50 zubů a nový řetěz DID X-RING 520 VT2. cca 3500,-Kč
Po přečtení tohoto fora jsem nechal preventivně vyměnit rolny vahadel – byly v pořádku, a ložisko hlavní hřídele spojky – bylo již v počátcích rozpadu.
Vyměněna i zapalovací svíčka a o-kroužky vodní pumpy.
Celkem i z prací 4940,-Kč.
Ještě plánuji zvednutí řídítek a přetěsnění předních vidlic a montáž neoprenů.
Závěr: Zatím celkem 86540,-Kč
Musím ale konstatovat, že mě nic nepřekvapilo. O některých závadách jsem věděl a některé investice mohli ještě počkat nebo nemuseli být vůbec. Všechno jsem si nechal dělat v servisu, tzn. platil jsem i práci.
Možná by bylo lepší koupit motorku novější a dražší která má napsáno: „Připravená na sezonu! Bez investic! Stačí jen nasednout a jezdit!“ Je ale možné takovému tvrzení 100% věřit?
Možná by bylo lepší koupit motorku novější a dražší která má napsáno: „Připravená na sezonu! Bez investic! Stačí jen nasednout a jezdit!“ Je ale možné takovému tvrzení 100% věřit?
jak si starej tak si důvěřivej snad jedině od hodně dobrýho známýho
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
edit: i na tech bramborech to nevypada zle, aneb kde vsude se da pouzit kokpit z advika :))))
Naposledy editováno 08.04.2012 11:56:47
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Naposledy editováno 09.04.2012 11:22:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Naposledy editováno 09.04.2012 12:14:22
Rozhodne ale zjisti od servisaka jak to vymenil, na advikovi nestaci jen vypustit a nalejt, jak rikal johnny musis odvdusnit ram. Na pravy strane pred radiatorem je na to sroub.
Nejlepsi je asi strcit tam misto sroubu hadicku kterou vytahnes nahoru a treba do petky. Pak nastartovat a hned jak zacne olej utikat hadickou tak to chcipni. Pak uz jen rychle vyskubnout a zasroubovat.
misterjohnny píše:
edit: i na tech bramborech to nevypada zle, aneb kde vsude se da pouzit kokpit z advika :))))
Na tom GSu to vypada skvele, nejlepsi je ze to presne takhle prodava Touratech a na masce je dokonce vyrazeny KTM logo
jasterica> pekna prace
scathe> jo jo ja kdyz videl tu 1100gs s maskou od ktm, tak jsem se hrozne smal, no a kdyz jsem videl jeste TT logo :D tak me to neprestalo ... ale fakt tahle maska se designove dobre zpracovana
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |