globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV vs. TL 1000R
28.4.2008 v 17:52
Ahoj, všem...
zajímá mě srovnání těhle dvou motorek roky 2001-2002, jak jízdní vlastnosti, dojmy, tak vaše osobní zkušenosti, časté závady, nebo jiný neduhy, takže děkuju všem, za rozumný příspěvky

PS:to že žerou benzín a gumy je mi jasný

Aprilia RSV vs. TL 1000R

28.4.2008 v 17:59 | Nahoru | #1
Ne TL jsem nikdy nejel. Jen můžu říct, že na RSV se otáčky musí držet nad 3000, aby to nějak jelo, takže častějc řadit. Navíc je to velká koza, tak se budeš cítit hodně vysoko. Jinak má papírově menší výkon.

Aprilia RSV vs. TL 1000R

28.4.2008 v 18:03 | Nahoru | #2
PremeT> no, s těma otáčkama počítam, ted jezdim SV - malý a tam je to stejný...ale přemejšlim, kam bych chtěl do budoucna...

Aprilia RSV vs. TL 1000R

28.4.2008 v 18:11 | Nahoru | #3
Na RSV sem jel a je tu super stroj akorát do ní dou velký vibrace a sem tam něco upadne, ale to je jen detail stačí poutahovat a nic upadnout nemusí. O TLku sem slyšel samí špatný věci a prej je na dvouval až moc brutální a nevyvážená. Já bych bral RSV

Aprilia RSV vs. TL 1000R

28.4.2008 v 18:22 | Nahoru | #4
já kdybych mohl, tak bych asi vzal TLR. Je to mazaná krásná mašina. Byla vždycky můj sen. Zrovna dnes jsem jednu modro - bílou viděl a je pořád tak krásná jako byla před 5 lety. Sehnat jednu nebo druhou v dobrém stavu, ale asi nebude jen tak. Hlavně tu TL, je jich moc málo

Aprilia RSV vs. TL 1000R

28.4.2008 v 18:24 | Nahoru | #5

madmarty>Na RSV sem jel a je tu super stroj akorát do ní dou velký vibrace a sem tam něco upadne, ale to je jen detail stačí poutahovat a nic upadnout nemusí. O TLku sem slyšel samí špatný věci a prej je na dvouval až moc brutální a nevyvážená. Já bych bral RSV



a ty spatny veci si slysel kvuli tomu ze podobny reci posilaj dal lidi kteri na tom nikdy nesedeli...

k tematu, RSV je modernejsi - pevnejsi ram, asi lepsi podvozek, lepsi brzdy,lehci ... motor ma takovej traktorovitej chod.. 90ti stupnovy Vcko TLR je klidnejsi, plynulejsi chod, vetsi vykon..
u TLR nevim o nejakych castych zavadach nebo o nejake vylozene spatne vlastnosti... maximalne te muze potkat klouzajici spojka..
a potom vicemene veskere veci co jsou spolecne pro vsechny takhle stare moto.. velkej vliv toho jak se k tomu choval majitel atd...

nevyhoda TLR je ze je dost tezky...

vybral bych TLR... ale nejlepsi je vykaslat se na rady a vyzkouset je obe a vybrat si co ti sedi/libi se vic...

Aprilia RSV vs. TL 1000R

28.4.2008 v 18:35 | Nahoru | #6
mám tu test RSV vs TL-R...dokonce česky


Naposledy editováno 28.04.2008 18:36:07

Aprilia RSV vs. TL 1000R

28.4.2008 v 19:41 | Nahoru | #7

PremeT>Ne TL jsem nikdy nejel. Jen můžu říct, že na RSV se otáčky musí držet nad 3000, aby to nějak jelo, takže častějc řadit. Navíc je to velká koza, tak se budeš cítit hodně vysoko. Jinak má papírově menší výkon.


a kde bys chtěl jako držet ty otáčky?? pod 3 tis snad? to neni diesel

Aprilia RSV vs. TL 1000R

28.4.2008 v 20:35 | Nahoru | #8

Sefo>PremeT>Ne TL jsem nikdy nejel. Jen můžu říct, že na RSV se otáčky musí držet nad 3000, aby to nějak jelo, takže častějc řadit. Navíc je to velká koza, tak se budeš cítit hodně vysoko. Jinak má papírově menší výkon.
a kde bys chtěl jako držet ty otáčky?? pod 3 tis snad? to neni diesel



Myslel jsem v porovnání se 4válem, kterej zvládná i 2tis.

Aprilia RSV vs. TL 1000R

28.4.2008 v 20:37 | Nahoru | #9

madmarty>Na RSV sem jel a je tu super stroj akorát do ní dou velký vibrace a sem tam něco upadne, ale to je jen detail stačí poutahovat a nic upadnout nemusí. O TLku sem slyšel samí špatný věci a prej je na dvouval až moc brutální a nevyvážená. Já bych bral RSV



Poutahovat??? lol lol lol Tak to je docela dobrý, většinou se musí lepit, jinak musíš utahovat po každé jízdě.

Aprilia RSV vs. TL 1000R

28.4.2008 v 20:44 | Nahoru | #10
díky všem...právě že TLR se mi líbí i ta její pověst - jakože drsná motorka, která se musí krotit...i když to asi i rsv, ale právě že se bojim toho, že bude neohrabaná - slyšel sem to a i vvypadá mohutněji než rsv
já sem se kousek svez na TLR, ale byla předělaná na street, ale přišlo mi to ovladatelný dobře...nejlíp asi vyzkoušet a uvidim co mi sedne, každopádně díky všem...

Aprilia RSV vs. TL 1000R

28.4.2008 v 22:20 | Nahoru | #11
Dovol, abych ti řekl názor zcela nezaujatého člověka: TLR je lepší!

Aprilia RSV vs. TL 1000R

29.4.2008 v 06:37 | Nahoru | #12
TAk přidam taky svůj názor,ted jezdím Rsv po 2 4v a nezdá se mi ze by jim moc vonely otáčky kolem 2tis to to líp překousne V2,jinak pravdu mate že to tahá až ot 3-3,5tis,nemůžu si pomoct,ale RSV se mi jeví jako lepší na TL jsem jel jen kousek to je pravda RSVČKO ma duši.

Aprilia RSV vs. TL 1000R

29.4.2008 v 07:20 | Nahoru | #13
Jezdil jsem na obou a bral bych RSV - je to modernější motorka, lehčí s lepším podvozkem a perfektníma brzdama.
Ale pokud koupíš TeLe, tak taky nešlápneš vedle....

Aprilia RSV vs. TL 1000R

29.4.2008 v 09:44 | Nahoru | #14
Bobrsv> oni duší mají všechny tyhle starší dvouvály.

Aprilia RSV vs. TL 1000R

29.4.2008 v 09:52 | Nahoru | #15
Spíš jde o to kde jakou sehnat...

myslim že RSV se prodávaj v dobrém stavu za málo peněz a je jich mraky....TL se prodávaj taky, ale je jich málo, bude težší vybrat nějakou dobrou

Aprilia RSV vs. TL 1000R

29.4.2008 v 10:02 | Nahoru | #16
sefo: tak tak, pro me osobne by ale ve vyberu bylo spis TLS/tuono/falco/raptor .... jsou lehci a prijdou mi ty polokapotky praktictejsi pro ucel k jakymu budou pouzity - funbike

ty TLR, RSV byli ve svy dobe mozna slusny superbiky ale dneska uz je tahle kategorie uplne jinde, pro rychlou jizdu po dalnici se najdou lepsi stroje, pro rychlou jizdu na okruhu apod se najdou vyrazne lepsi stroje....

Aprilia RSV vs. TL 1000R

29.4.2008 v 10:10 | Nahoru | #17
assassin> Na v-raptoru má ta "polokapota" nějaký smysl nebo je tam jen tak? řekl bych, že na tom bude foukat tak asi jako na nahatým raptoru.

Aprilia RSV vs. TL 1000R

29.4.2008 v 10:14 | Nahoru | #18
ja jel na jen na RSV... kdyz sem ji mel ve svici a zadni kolo mi jeste prokluzovalo, tak sem z toho slezl a rekl si, ze na to uz nikdy nesednu... a myslim si ze TLR je jeste horsi devka

Aprilia RSV vs. TL 1000R

29.4.2008 v 10:18 | Nahoru | #19
karf: hele zrovna tam je to asi o designu(a raptor se mi libi cim dal vic, hned bych jednoho bral:) )
ale trochu vliv to mit bude... ja jezdil na svem tl bez kapot.. tzn zbylo tam svetlo a takovej stitek nad budikama - v podstate neco ve stylu te pidi kapotky na Vraptoru a trochu to funguje jako stitek... lepsi nez samotne kulate svetlo... ale aerodynamika se neda posoudit od oka... ale je klidne mozny ze ta kapotka odklani vitr ok, a mozny je i ze nefunguje vubec... to ti nepovim, nejel sem na nem:) vyzkousej

sel bych do Vraptora... je min okoukanej...

Aprilia RSV vs. TL 1000R

30.4.2008 v 12:33 | Nahoru | #20

assassin>madmarty>Na RSV sem jel a je tu super stroj akorát do ní dou velký vibrace a sem tam něco upadne, ale to je jen detail stačí poutahovat a nic upadnout nemusí. O TLku sem slyšel samí špatný věci a prej je na dvouval až moc brutální a nevyvážená. Já bych bral RSV

a ty spatny veci si slysel kvuli tomu ze podobny reci posilaj dal lidi kteri na tom nikdy nesedeli...

k tematu, RSV je modernejsi - pevnejsi ram, asi lepsi podvozek, lepsi brzdy,lehci ... motor ma takovej traktorovitej chod.. 90ti stupnovy Vcko TLR je klidnejsi, plynulejsi chod, vetsi vykon..
u TLR nevim o nejakych castych zavadach nebo o nejake vylozene spatne vlastnosti... maximalne te muze potkat klouzajici spojka..
a potom vicemene veskere veci co jsou spolecne pro vsechny takhle stare moto.. velkej vliv toho jak se k tomu choval majitel atd...

nevyhoda TLR je ze je dost tezky...

vybral bych TLR... ale nejlepsi je vykaslat se na rady a vyzkouset je obe a vybrat si co ti sedi/libi se vic...



jj souhlasim jako odborník na TL assassin, mam doma TLR na RSV jsem nikdy nejel ale věřím že je lepší podvozkově než TLR s vahou to nevim ja na tom jsou ale TLR je asi težší tudíž do zatáček kde se stridaj levá pravá jí musís trochu pomoct, o zadných závádách nevim, jak opět píše assassin, když na tu mašinu sere majitel nedává jí to co by potřebovala tak to pak nelze cekat nejakej zazrak,a pak samozřejmě kazej pověst takovy ty kecálkově co v zivotě na tom neseděli a možná ani nikdy na 2V nejeli a delaj závěry jak superbikový jezdci, s takovejma pitomcema bych si vytrel prdel v prvnim vinglu možná jen těma vibracema se občas někde uklepe šroubek na kapotě když neni opravdu pořádně dotáhlej. Já osobně jí mam opravdu jen na jen takovy vyjížkdy protože mi ji je škoda s ní jezdit jak kokot, asi se moc bojim ze bych ji složil a už takovou nesehnal, na kudlu mam alstarku a to je zas opravdu rozdil hlavne ve váze, ve výkonu se to samozřejmě nedá srovnávat...dřív sem přemyslel o rsv, vtr, tlr ale protoze jedu jen suzuki tak to byla jasná volba. je to opravdu mašina která má charizma!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin


TOPlist