paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol

Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.12.2019 v 13:36 | Nahoru | #1
FiZzeR> Tvl ty si nepochopil co jsem tu říkal a já se do toho uplně zamotal jasně že výkonu není nikdy dost, jasně že je okamžik kdy to otevřeš naplno, ale čím míň je těch okamžiků, tím líp pro tu motorku .... tzv. když vím, že zx10 na těch okreskách co jezdím otevřu naplno jen párkrát, tak vím, že jí vlastně krásně šetřím a že jsem k ní krásně hodnej
Když ale vemeš motorku s podstatně menším výkonem a taháš za ní jak za gumovou kačenu, tak prostě víš že tam výkonovou a životnostní rezervu prostě nemáš

zdárnej příklad toho, je právě Spijker, kterej jede na RSV stejně jako já na ZX10 ale samozřejmě na hranici limitu tý motorky no a naposled když takhle za mnou letěl, tak prostě řekla že už ne a že na to sere

Jinak řečeno, když vím že na zx10 jedu stejně rychle jako třeba někdo na tý RSV tak vím, že prostě na tu motorku jedu krásný cestovní tempo.

Já jsem ale jen cestovní kochatel, takže takhle to vidím já .... jinak samo, že když vyjedu někam na hlavní silnici, tak najednou už jí drtíš víc

Prostě nechci tady žvatlat sračky o využití výkonu protože to je píčovina ale prostě mi dělá dobře že nejedu na hranici tý motorky a že jí vlastně šetřím jsem zjistil teda

edit: a zrovna guma u zx10 není to co by byl problém s výkonem, tam je právě problém ten že na těch okreskách by ses na každým výjezdu epesně rozvěsil páč bys letěl v brutální svíčce do stromu

Naposledy editováno 18.12.2019 13:38:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.12.2019 v 13:38 | Nahoru | #2
GRASSEL> Tak to já radši ždímu mrdku do sraček, protože pak mám pocit že jsem kudlař

Motor musí makat, jinak se zasere karbonem

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.12.2019 v 20:49 | Nahoru | #3

GRASSEL píše: FiZzeR> Tvl ty si nepochopil co jsem tu říkal a já se do toho uplně zamotal jasně že výkonu není nikdy dost, jasně že je okamžik kdy to otevřeš naplno, ale čím míň je těch okamžiků, tím líp pro tu motorku .... tzv. když vím, že zx10 na těch okreskách co jezdím otevřu naplno jen párkrát, tak vím, že jí vlastně krásně šetřím a že jsem k ní krásně hodnej
Když ale vemeš motorku s podstatně menším výkonem a taháš za ní jak za gumovou kačenu, tak prostě víš že tam výkonovou a životnostní rezervu prostě nemáš

zdárnej příklad toho, je právě Spijker, kterej jede na RSV stejně jako já na ZX10 ale samozřejmě na hranici limitu tý motorky no a naposled když takhle za mnou letěl, tak prostě řekla že už ne a že na to sere

Jinak řečeno, když vím že na zx10 jedu stejně rychle jako třeba někdo na tý RSV tak vím, že prostě na tu motorku jedu krásný cestovní tempo.

Já jsem ale jen cestovní kochatel, takže takhle to vidím já .... jinak samo, že když vyjedu někam na hlavní silnici, tak najednou už jí drtíš víc

Prostě nechci tady žvatlat sračky o využití výkonu protože to je píčovina ale prostě mi dělá dobře že nejedu na hranici tý motorky a že jí vlastně šetřím jsem zjistil teda

edit: a zrovna guma u zx10 není to co by byl problém s výkonem, tam je právě problém ten že na těch okreskách by ses na každým výjezdu epesně rozvěsil páč bys letěl v brutální svíčce do stromu



presne proto sem si koupil prvniho japonce v roce 2000. protoze sem jezdil na Jawe 350 a pri 130 na dalnici byla drzena brutalne u krku a dlooooouho. pak sem jel to samy ve 130 na GSXR750 '86 a byl sem v pulce otackomeru a mel sem hrozne dobrej pocit, ze tu motorku nedrhnu na krev.

jasne jak pise Fizz, tak zas je treba to obcas prohnat aby se motor protahnul a nadechnul a odtucnil, proto rikam taky, ze 'omezovac je muj bratr', ale to neni tak casto aby to bylo permanentne abych tak rekl.

a kdybych mel pocit, ze ZX10 drtim u krku moc casto, tak si poridim neco silnejsiho. jo, za ty leta a najety km byla drzena u krku v souctu asi hodne, ale to zas svedci o kvalite, i pres vsechny problemy co byly, ktery jsou za ty roky proste banality.



Naposledy editováno 18.12.2019 20:50:58
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist