globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol

Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

25.5.2016 v 23:03 | Nahoru | #1

FiZzeR píše: Tak jsem se rozhoupal a objednal jsem ty díly na altík

Někdo nějaký postřehy (dewwil??), na co si dát bacha a tak...? Případně kde sehnat valium...

Zdar, takže za prvé sundat levé víko motoru a startér, zadruhé dát si cígo, v tvém případě valium, za třetí vypustit chl. kapalinu, protože ti bude vadit hadice a její vyústění na 4.šroubech do ní, takže demontovat, za čtvrté odpojit altík a povolit jeho víko na třech šroubech, povolit zprava táhlo spojky a vyndat ho, za páté povolit vehement (objímku), která drží osu altíku a sundat ji, za šesté zkusit vytáhnou zleva altík, když to nejde zopakovat bod dvě, nejspíš je tam po někom silikon, za sedmé zopakovat bod dva pokud je tam silikon a objednat dva O-kroužky co těsní víko altíku, za osmé objednat správný rozměr vymezovací podložky, pokud máš sadu tak nemusíš zopakovat bod dva až zjistíš dodání do 6 dnů, za desáté vyměnit vymezovačku na správnou vůli 0,6-0,9, za jedenácté si dáš bod dva až zjistíš, že kvůli přesazenému ozubenému kolečku na altíku musíš demontovat víko spojky, aby jsi mohl to kolečko naštelovat na ozubení za spojkovým košem, za dvanácté dáš opět bod dva, protože budeš shánět někoho kdo ti zleva bude tlačit na altíku mezitím co ty zpráva budeš šroubovákem přemlouvat to předsazené kolečko na altíku, aby skočilo do zubů, za třinácté to poskládáš a dáš bod dva, protože jsi si za ty nervy vypěstoval závislost na valiu... Jo a já měnil i oil takže byl vypuštěn, jinak ti to vychčije hned jak sundáš dekly motoru..

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

26.5.2016 v 06:50 | Nahoru | #2
dewwil> .
Je to přesně tak...jak píše mistr.
Hodně štěstí poprvé ti to bude trvat trochu déle,podruhé už víš jak na to, potřetí už je to brnkačka...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

26.5.2016 v 08:22 | Nahoru | #3
dewwil> Takže brnkačka, to je gut. To si u toho ještě udělám rovnou ventile, když už tam polezu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

26.5.2016 v 15:23 | Nahoru | #4
dewwil> Můj mechoš si stěžuje, že má moc práce a přitom 1/4 času prokouří a 1/2 prokecá. Ale uklidnilo mě, že je to všude stejný Just joke
Takových návodů v čestině víc a dala by se udělat knížka, protože podle servisních manuálů je to docela divočina pro toho, kdo na ně není zvyklý.
Za mě palec hore, protože ne každý se podělí se svými zkušenostmi.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist