jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Mno, pokusím se najít link. Mocné mozky to tam rozebíraly, a zjistilo se, že atre vůbec nehejbe s předstihem, ale jen nakecá jednotce, že je tam neutrálová (nebo jiná, u gipro) palivová mapa. Což má mmj za následek rychlejší otevírání sekundárních klapek a neodstřihnutí benzínu při deceleraci (= míň brzdí motorem a má plynulejší přechod otevřeno/zaveno a vice versa, ale víc žere, o cca 1/100). Nicméně, neutrálová mapa nepočítá s ram-air, tzn čím rychlejc jedeš, tím je to chudší
Finta fň spočívá v tom, že vezmeš šroubováček a demontuješ ty sekundární klapky
Jo a ještě dodám, že to všecko platí jen pro částečně otevřenej plyn, pro fullgas není rozdíl mezi motorkou s atre a bez
Diky, zajimavy, asi se na to vyprdnu. Ty sekundarni klapky kdyz se vyhodej, tak to nebude vic zrat a pojede to lip jo?
Bubrak-ZX10R píše: Diky, zajimavy, asi se na to vyprdnu. Ty sekundarni klapky kdyz se vyhodej, tak to nebude vic zrat a pojede to lip jo?
Mělo by to tak být, jenže šedivá je teorie a zelený strom života, takže na to seru, když chci jet rychlejc, přidám víc plynu
Bubrak-ZX10R píše: Diky, zajimavy, asi se na to vyprdnu. Ty sekundarni klapky kdyz se vyhodej, tak to nebude vic zrat a pojede to lip jo?
Ja je mam na ,,nove,, masine otevrene porad na full
Akorat to pak nema takovy hladky prubeh zrychleni, proste to tak jakoby vystreli bez varovani.
Po chvilce kdyz si na to zvyknes je to parada. Nemusis je ani demontovat, nacrtni si cidlo jakou ma polohu kdybys to chtel vratit zpet a pohni s nim do nesmyslne polohy, budou pak porad otevrene.
Naposledy editováno 17.07.2013 13:20:32
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |