jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
opět tu popíšu sériovky z mýho pohledu: podvozkově mi ta nindža přišla na úrovni teď mý brambory, snad i ta Kawa trochu jistější a stabilnější oproti neklidnějšímu, ale ovladatelnějšímu báwu. i brzdy měla lepší, brambora mi v Brně i v Mostě na koncích cílovek na brzdách nechutně vibruje (a nejen mě - že by to bylo tím, že nemá plovoucí kotouče?)
pro mě je důležitý, že tě obě skoro 100%ně chrání před hasanem ten můj loňskej (12 zlomenin a propíchlá plíce) byl totiž na KTMce - to když jsem se na ní debil rozvášnil doruda, začal jezdit retardér i vracák smykama jak motokros a začal předjíždět R1 i džiksera - a naivka zapomněl na spravedlivý trest...
Naposledy editováno 15.10.2011 03:14:07
oxygen píše: SPIJKER> no newim newim, Kamil Prager nejni zrovna pomalej, jezdil ji a byl s ní co vim max spokojenej, ani KIMS neřešil i když si převody měnil dle libosti
opět tu popíšu sériovky z mýho pohledu: podvozkově mi ta nindža přišla na úrovni teď mý brambory, snad i ta Kawa trochu jistější a stabilnější oproti neklidnějšímu, ale ovladatelnějšímu báwu. i brzdy měla lepší, brambora mi v Brně i v Mostě na koncích cílovek na brzdách nechutně vibruje (a nejen mě - že by to bylo tím, že nemá plovoucí kotouče?)
pro mě je důležitý, že tě obě skoro 100%ně chrání před hasanem ten můj loňskej (12 zlomenin a propíchlá plíce) byl totiž na KTMce - to když jsem se na ní debil rozvášnil doruda, začal jezdit retardér i vracák smykama jak motokros a začal předjíždět R1 i džiksera - a naivka zapomněl na spravedlivý trest...
no... ok.. jak rikam.. u vetsiny lidi kdyz neco rikaj je za tim jeste i nejaka skryta message kterou ma ten vyrok schovat.. takze nevim zda si treba neprihrival polovcicku..
ale ok.. beru tvuj nazor jako zajimavej proti nazor.. a stejne nakonec clovek musi vsechno vosahnout sam..
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |