jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1. tvrdil, ze ten system KLEEN (na ventilovym viku dve hadicky do el. ventilu a z ventilu hadicka do airboxu) pry neni prisavani vzduchu k vyfukovym ventilum, ale odvetrani klikovky a pokud jsem to zaslepil, tak to vic tlakuje pres pisty. a proto se mi zapekly krouzky a zere to olej.
2. tvrdil, ze teplota motoru by mela byt minimalne 80st, kdyz jezdim bezne pri 65st tak je neco v neporadku
ad 1 - podle me to tak nejspis neni, vsude na netu se pise, ze je to prisavani vzduchu, nikde jsem nenasel zminku, ze by melo jit naopak o odvetrani klikovky, ac tvrdil, ze tam jsou 2 trubicky dolu ke klice a ukazoval mi to na YT, nicmene ta trubicka muze vest klidne jen k tem ventilum zejo
ad 2 - termostat otevira dle manualu mezi 58 az 75 stupni, tedy kdyby motor potreboval aspon 80st, tak by termostat musel az v 80ti zacit otevirat ne?
diky
do FES 250 mi dal olej 10w30, ze pry s 10w40 se to blbe maze, ackoliv na 10w40 jezdim doted furt a v manualu je tabulka dle toho kde clovek jezdi a je mozne pouzivat hodne rozsahu, vcetne 10w40
za vymenu kol a desticek (jen prohozeni), vymenu oleje, novou svicku, vzduchac, pretesneni ventildeklu (rosil olej tesnenim) a repasi brzd sem dal 4.4k coz mi prijde dost, jeste mi ma poslat rozpis tak uvidim. na druhou stranu to bylo hotovy v terminu. mozna bylo dost prace s tema brzdama a ventildeklem.
Bubrak-ZX10R píše: cus, byl sem v novym servisu ktery sem chtel vyzkouset se skutrem a bavil sem se se servisakem i o Masakru a rekl mi dve veci, ktery jsou podle me blbost a budu rad pokud mi to potvrdite
1. tvrdil, ze ten system KLEEN (na ventilovym viku dve hadicky do el. ventilu a z ventilu hadicka do airboxu) pry neni prisavani vzduchu k vyfukovym ventilum, ale odvetrani klikovky a pokud jsem to zaslepil, tak to vic tlakuje pres pisty. a proto se mi zapekly krouzky a zere to olej.
2. tvrdil, ze teplota motoru by mela byt minimalne 80st, kdyz jezdim bezne pri 65st tak je neco v neporadku
ad 1 - podle me to tak nejspis neni, vsude na netu se pise, ze je to prisavani vzduchu, nikde jsem nenasel zminku, ze by melo jit naopak o odvetrani klikovky, ac tvrdil, ze tam jsou 2 trubicky dolu ke klice a ukazoval mi to na YT, nicmene ta trubicka muze vest klidne jen k tem ventilum zejo
ad 2 - termostat otevira dle manualu mezi 58 az 75 stupni, tedy kdyby motor potreboval aspon 80st, tak by termostat musel az v 80ti zacit otevirat ne?
diky
do FES 250 mi dal olej 10w30, ze pry s 10w40 se to blbe maze, ackoliv na 10w40 jezdim doted furt a v manualu je tabulka dle toho kde clovek jezdi a je mozne pouzivat hodne rozsahu, vcetne 10w40
za vymenu kol a desticek (jen prohozeni), vymenu oleje, novou svicku, vzduchac, pretesneni ventildeklu (rosil olej tesnenim) a repasi brzd sem dal 4.4k coz mi prijde dost, jeste mi ma poslat rozpis tak uvidim. na druhou stranu to bylo hotovy v terminu. mozna bylo dost prace s tema brzdama a ventildeklem.
1) píčovina největšího kalibru, odvětrání kliky s tím vůbec nesouvisí a je úplně jinde (neni to náhodou ten noufírův "eksperť"? Ten totiž tvrdil to samý)
2) má pravdu, ale u zx10r (nejen) to není závada ale vlastnost, dej si karton před chladič
Ad olej - další co je chytřejší než výrobce, blbě se to maže tak tam dá řidší olej co má navíc stejnou studenou viskozitu, to mě poser
Cenu nekomentuju, nevim co to obnáší ani jak moc v hnoji jsi to měl, všichni tě známe
Ale asi bych vyměnil servis.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 61 | Včera v 14:36 1100Virago |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |