jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
3 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Po čem byste sáhli a proč?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
PetrXX píše: Hele, ostrostřelci, uvažuju zas trochu začít blbnout a po crashi na SMR si udělat radost čtyřválcem (v menopauze jsem zkusil Harley a fakt to není pro mě). Zatím mám v hlavě litr GSXR K7, ale nebráním se zařadit do výběru cokoli jiného. Finančně bych se chtěl držet někde kilo, kilo pade. Ježdění svižnej průlet, vyloženě pro radost. Servisovat si umím sám, ale zas v tom nechci furt ležet.
Po čem byste sáhli a proč?
K5/6. Proč? Protože to je prostě ten pravej TOP masakr...A pokud čtyřválec pro radost, tak už ani diskuze není vůbec třeba.
PetrXX píše: Hele, ostrostřelci, uvažuju zas trochu začít blbnout a po crashi na SMR si udělat radost čtyřválcem (v menopauze jsem zkusil Harley a fakt to není pro mě). Zatím mám v hlavě litr GSXR K7, ale nebráním se zařadit do výběru cokoli jiného. Finančně bych se chtěl držet někde kilo, kilo pade. Ježdění svižnej průlet, vyloženě pro radost. Servisovat si umím sám, ale zas v tom nechci furt ležet.
Po čem byste sáhli a proč?
zx10 06 07. Je to kawasaki, a vypada nejlip ze vsech modernich. To ze neco jede vic nebo min a obratnost starsi je lepsi bych u sportovniho litra hodil za hlavu protoze u prumernyho pilota to nema smysl resit.
Samozrejme sem na tom nikdy nejel :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
PetrXX píše: Hele, ostrostřelci, uvažuju zas trochu začít blbnout a po crashi na SMR si udělat radost čtyřválcem (v menopauze jsem zkusil Harley a fakt to není pro mě). Zatím mám v hlavě litr GSXR K7, ale nebráním se zařadit do výběru cokoli jiného. Finančně bych se chtěl držet někde kilo, kilo pade. Ježdění svižnej průlet, vyloženě pro radost. Servisovat si umím sám, ale zas v tom nechci furt ležet.
Po čem byste sáhli a proč?
Za kilopade gsxr k7 a výš, nebo ZX10R 08 a výš, litrovýho fároše tu generaci do 08 nebo pak od 2011, nebo r1 od 07. Výběr je velkej.
U gen1 ZX10R může být problém pokud bys musel řešit altík, ty podložky už se nedělají, takže s číslem motoru 18xxx+ (vylepšenej altík)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 61 | Dnes v 14:36 1100Virago |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |