paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol

Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

12.5.2020 v 15:47 | Nahoru | #1

FiZzeR píše: Spíš než srovnat to potřebuju otlakovat, jestli to není prasklý nebo jestli se úkáčko nemrdalo do těch technologickejch zátek, když to sundaval kladivem a nešlo mu to, protože nevěděl o dalších dvou šroubech pod ucpávkama



Notypyčo To snad ani není možný

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

12.5.2020 v 16:15 | Nahoru | #2

Ďuričko píše: Notypyčo To snad ani není možný



... celá tadle akce je přehlídka toho, že to co není možný je vlastně docela reálný...

Si to shrnem.
- Jeden hňup přetáhne a nechá povolený překlady (takže poslední uložení na vačkách drží na místě prakticky jen utaženej ventildekl) a vykrade těsnící kroužky mezi filtrboxem a klapkama.
- Fabrika má notorický problém s povrchovou úpravou vaček a zdvihátek, který už třicet let neřeší.
- Fabrika vymyslela geniální způsob připevnění hlavy přišroubováním skrz mazací kanál k celýmu vršku, který je utěsněný (proti úniku tlaku oleje) tak, že je tam strčenej (ne zašroubovanej, jen vloženej) hliníkovej váleček s jedním, slovy jedním o-kroužkem naprosto neodpovídajících rozměrů (čili poté co se seschne, protože je to trapný NBR, může část oleje utíkat zpátky do vany.
- Fabrika vymyslela naprosto geniální způsob nasazování olejovýho filtru, kterej je zespoda, nad deklíkem s pružinkou a je tam hranatý osazení do kterýho se musíš trefit zatímco vybalancováváš dlouhej filtr na tý pružince položený na deklíku - při výměně filtru na bočním stojánku nearly impossibiru. Servisák byl hovado a narval to tam na sílu, takže olej obtékal okolo nedosazeného filtru.
- Fabrika vymyslela naprosto úžasnej způsob mazání motoru - že motor je až na konci potravního řetězce - nejdřív se musí naplnit olejovej filtr, olejovej chladič s hadicema, pak ty dutiny s ucpávkama, a protože uložení vaček jsou mazaný vnitřkem vaček, tak ještě taky ty dutý vačky. Nějakej zpětnej ventil, zapomeň - čili po zastavení motoru veškerej olej steče pěkně do vany, zůstane akorát půl deci ve filtru a čerpadlo tedy musí přečerpat asi 1.5l (půlka náplně) než se olej dostane k posledním ložiskům na vačkách.
- Fabrika v duchu italských tradic kolečka na vačkové hřídele jen natupo lisuje (jo, obě jsou protočený).
- To že první ročníky měly krátký ventilový vodítka, který jsou mmch ve 28k na hraně servisního limitu je taky super (btw asi jedinej údaj o tolernacích co lze najít ve workshop manuálu k tomuhle motoru - ne motorce, motor má extra manuál, jinak tam krom ventilovejch vůlí který se měří cituji "thickometrem" není nic, NIC, vůle v uložení vaček, vůle v kroužkách, pístu ve válci, šálků, kde měřit tlak oleje a kolik má bejt, vůbec. Hlavně je tam že rozvodovej řetízek se mění po 36kkm, včetně vaček (kus 800 eur bez daně) a ve stejným intervalu se mění excentr v kyvce, ne ložiska v něm, celej excentr )

Takže to že nějakej ukrajinskej hňup není schopnej přečíst si manuál než vezme do ruky kladivo a šroubovák je proti tomu už jen slabej odvar... a tvrdí že se sací vačkou zpožděnou o dobrých 60° ten motor normálně běžel (a proto ho samozřejmě rozebral na díly.) (Ale abych mu úplně nekřivdil, spustil jsem bandurskou a včera mi přišla zpráva z paypalu že mi poslal část ceny nazpátek... na účtě zatím nic, ale snad.)

Naposledy editováno 12.05.2020 16:19:00
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist