paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol

Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

22.3.2020 v 21:31 | Nahoru | #1
oxygen> Technicka kdyz si vlastnil tu k6, podvozek si mel nastaveny normalne dle manualu. Me prijde ta moje takova měkká Kazdopadne vyjezd udelal+ 4kmh a na tom Renault tacho se seknout neda nebo teplota vzduchu.

Naposledy editováno 22.03.2020 21:34:39

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

22.3.2020 v 21:55 | Nahoru | #2
andrewsb> heleď každou tu K5,6 jsem ve finále dycky donastavil na půl cesty mezi tím jimi doporučeným nejtvrdším nastavenim a středním... Ale těžko říct, bo tu Ninju 08 jsem jezdíval podobně nastavenou, mezi (dle manuálu) střed a okruh... jenže Halbich (tehdy dealer Kawy a specialista Ohlinsu) mi ji přímo v Mostě přenastavil na okruhovej ideál dle něj - a ejhle, žádný přitvrzení to nebylo, ale naopak šla do poddajna, jakoby víc do plyšova no a opravdu byla pak v náklonu jistější a taky jsem tehdy porychlil ani nevim jak

... Jo a od pátku už by zas mohly jít shánět roušky



Naposledy editováno 23.03.2020 01:17:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

23.3.2020 v 12:35 | Nahoru | #3

andrewsb píše: oxygen> Technicka kdyz si vlastnil tu k6, podvozek si mel nastaveny normalne dle manualu. Me prijde ta moje takova měkká Kazdopadne vyjezd udelal+ 4kmh a na tom Renault tacho se seknout neda nebo teplota vzduchu.



Jak už jsem říkal na benzíně, každý GSXR bez ohledu na ročník bylo potřeba přitvrdit, přitáhnout zadní brko a bylo to ok na K5 jsem odjezdil asi 2000km jelikož jí měl ten kámoš co má tu RC8 a stejně tak měl K9 ... u všech GSXR včetně K1 bylo tohle prostě potřeba udělat ten podvozek byl fakt měkkej, hlavně teda zadek a třeba když si jí poslal do zatáčky na prasáka a v ne zrovna malý rychlosti, tak si hodně sedla a bylo to dost nepříjemný - navíc v tu chvilku malá rezerva v náklonu díky tomu. Já to vyřešil 195/65 a právě tím zadním brkem

Přední vidlice nech, pokud jsou nastavený jak maj a nikdo se v nich nehrabal, tak jsou v pohodě, jde jen o to zadní brko

A když už jsme u toho, tak se pochlub fotkou a někdy jí vytáhni .... K5 jsem taky vybíral .... buď zx10 první generace a nebo K5

edit: proč si vlastně dokoupil K5?

Naposledy editováno 23.03.2020 12:43:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist