jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: Asi ji mas skrcenou, jede to jinak dobre podle me a nic na to nema ze stejnyho roku. V 05 ji dotahla K5 (ale je klidnejsi).
No ještě toho trošku Jak se škrtila desítka? (Něco mi našeptává, že odpověď se mi nebude líbit ). Ale je od helmutů, tam se snad neškrtí jak třeba ve FR, ni?
Chtělo by to někde porovnat... Co děláš zejtra odpoledne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: No ještě toho trošku Jak se škrtila desítka? (Něco mi našeptává, že odpověď se mi nebude líbit ). Ale je od helmutů, tam se snad neškrtí jak třeba ve FR, ni?
Chtělo by to někde porovnat... Co děláš zejtra odpoledne?
Nevim no, kamos koupil 05 modrou, tak sem ji vyzkousel nedavno na Slovensku na Certovici, a ta moje vydechla bez komprese a ventilu jede lip nez ta jeho. Jako nic mu tam necvrdlika, ale na zada ani do kopce na 1 to vubec nechtelo, fakt sem nechapal. Mel novy gumy, takze do zatacek lahudka, vedlo se to jako kolo (to se s tema mejma slupkama fakt neda srovnat), ale vykon byl uplne mdlej.
Dneska vezu vecer motku na vymenu ventilu, takze ted pocitam 14 dni nebudu moct.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Těžko říct, obojí má svoje. Kdyby se to dalo nějak zkřížit...
Dyt si se na daytone vezl ....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: Asi ji mas skrcenou, jede to jinak dobre podle me a nic na to nema ze stejnyho roku. V 05 ji dotahla K5 (ale je klidnejsi).
A to je špatně? Ta nervozita je způsobená hlavně geometrií a nekopnutým předkem...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ozzy_ píše: Dyt si se na daytone vezl ....
Modroočka byla super, lehounká a živá Kdyby dělali verzi pro dospělý (litr a vejš), byla by to jasná volba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ale jako podle toho videa mi přijde, že mi to zrychluje stejně... Těch 299 je tam vcukuletu.
Btw taky mi nepřijde, že by se ti to topořilo na každej kvalt
Naposledy editováno 11.07.2013 14:39:49
BlackSabbath píše: A to je špatně? Ta nervozita je způsobená hlavně geometrií a nekopnutým předkem...
Ano to je spatne, pro me. Proto sem nechtel ani R1 05, mohl sem prodat ZX a nechat si R1 (ktera byla v mnohem lepsim stavu navic).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R>
Ale jako podle toho videa mi přijde, že mi to zrychluje stejně... Těch 299 je tam vcukuletu.
Btw taky mi nepřijde, že by se ti to topořilo na každej kvalt
Mam kratsi prevod a kdovi v jakym stavu ten motor na podzim byl. A Sweed tam ma GIPRO, to ji precijen taky odskrti na prvni kvalty, a rychlopal..... nevim no.
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: jo a co mam udelat tim sroubovakem? prosim prosim
Mno, pokusím se najít link. Mocné mozky to tam rozebíraly, a zjistilo se, že atre vůbec nehejbe s předstihem, ale jen nakecá jednotce, že je tam neutrálová (nebo jiná, u gipro) palivová mapa. Což má mmj za následek rychlejší otevírání sekundárních klapek a neodstřihnutí benzínu při deceleraci (= míň brzdí motorem a má plynulejší přechod otevřeno/zaveno a vice versa, ale víc žere, o cca 1/100). Nicméně, neutrálová mapa nepočítá s ram-air, tzn čím rychlejc jedeš, tím je to chudší
Finta fň spočívá v tom, že vezmeš šroubováček a demontuješ ty sekundární klapky
Jo a ještě dodám, že to všecko platí jen pro částečně otevřenej plyn, pro fullgas není rozdíl mezi motorkou s atre a bez
Naposledy editováno 11.07.2013 15:43:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> A jinak ta motorka má potenciál, doslova za pár šlupek se z toho dá vyrazit prej dvacet šemíků navíc, ale chce to mít commandera (což je z toho asi nejdražší položka) a brzdu...
Jen s komanderem?
Jinak 08 jen s komplet vyfukem prida 14 koni, odpovida to i mereni DK Racing kteri to maj 12hp na zadnim kole.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Mno, pokusím se najít link. Mocné mozky to tam rozebíraly, a zjistilo se, že atre vůbec nehejbe s předstihem, ale jen nakecá jednotce, že je tam neutrálová (nebo jiná, u gipro) palivová mapa. Což má mmj za následek rychlejší otevírání sekundárních klapek a neodstřihnutí benzínu při deceleraci (= míň brzdí motorem a má plynulejší přechod otevřeno/zaveno a vice versa, ale víc žere, o cca 1/100). Nicméně, neutrálová mapa nepočítá s ram-air, tzn čím rychlejc jedeš, tím je to chudší
Finta fň spočívá v tom, že vezmeš šroubováček a demontuješ ty sekundární klapky
Jo a ještě dodám, že to všecko platí jen pro částečně otevřenej plyn, pro fullgas není rozdíl mezi motorkou s atre a bez
Diky, zajimavy, asi se na to vyprdnu. Ty sekundarni klapky kdyz se vyhodej, tak to nebude vic zrat a pojede to lip jo?
Bubrak-ZX10R píše: Diky, zajimavy, asi se na to vyprdnu. Ty sekundarni klapky kdyz se vyhodej, tak to nebude vic zrat a pojede to lip jo?
Mělo by to tak být, jenže šedivá je teorie a zelený strom života, takže na to seru, když chci jet rychlejc, přidám víc plynu
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: FiZzeR> njn, tohle mám zmáklý z dob GSX1100R a B12, když jsem sháněl přímý Keihiny, ale nemohl jsem sehnat jetý a za nový v DK chtěli cca 50tkč, tož jsem se na ně vyprdnul a o e-bayi v tý době jsem neměl ponětí
primy karbce sem mel na GSXR750 86, ale do detailu sem to zas tak nezkoumal... kazdopadne jela moc pekne a kdyz sem potkal nekoho s 88+ tak hned zminovali ty moje primy karbce a ze je to lepsi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: primy karbce sem mel na GSXR750 86, ale do detailu sem to zas tak nezkoumal... kazdopadne jela moc pekne a kdyz sem potkal nekoho s 88+ tak hned zminovali ty moje primy karbce a ze je to lepsi
Tyhle přímý karbce mám doma, jsou to Keihin CR29:
Tak kdyby měl někdo zájem...
Naposledy editováno 16.07.2013 07:40:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Ty sou bomba, mít ještě GSX 1100R nebo Bandita tak bych tě jich rád zbavil
Ono na GSX-R nebo Bandita 1200 by asi chtěly pár úprav, v sérii mají difuzor 29mm a dají se prý převrtat asi na 33 nebo 35mm, plus natryskování apod., potom je to prý velmi zajímavé
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: Od pondelka mam nahradni vozidlo Ducati ST4s a je to hruza, jak na tom nekdo muze jezdit, to nechapu. Pod 3500 ot. to skube, ve 30kmh na 1ku to skube a prej je to cestovni motorka, to si delaj asi soudruzi z Italie srandu.
Upřímnou soustrast. Málo dukáren je hnusnejch jak pytel zmijí, tohle je jedna z nich
Nechceš naložit plégo a jet se po pátý projet? Abych si tě mohl vyfotit a veřejně vystavit tvoji hanbu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Upřímnou soustrast. Málo dukáren je hnusnejch jak pytel zmijí, tohle je jedna z nich
Nechceš naložit plégo a jet se po pátý projet? Abych si tě mohl vyfotit a veřejně vystavit tvoji hanbu
Covece asi by to slo, v 5 mi prijede kamos tepovat auto, tak ho zajistim a muzu vyrazit, pak bych ale kolem 6ty potreboval zajet pro zenu na Andel, coz by se dalo stihnout. posli mi do PM misto a tel.cislo
e: jak ST4s vypada mi je tak nejak u zadku vadej mi zasadnejsi problemy
jeste to pumpuje dost do packy brzdy a pri razantnejsim rozjezdu hrozne skuci spojka, to je normalni?
Naposledy editováno 17.07.2013 11:47:40
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |