bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

28.9.2016 v 21:35 | Nahoru | #5521

NoFear4 píše:





Cus bubraku, tak jsem tu zavadu na zx10 vyresil....



Tykraso noufire nerikej ze mas taky druhy narozky jako ja

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

28.9.2016 v 21:40 | Nahoru | #5522
Ozzy_> kdyz nad tim zpetne premyslim tak vlastne o nic neslo a jsem tak nasranej ze to tam z jara napalim v ty levy 260 plnej at me ta motorka i ta zatacka nesere dopice mam nervy jak prase ze nevim proc jsem spadl....

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

28.9.2016 v 21:46 | Nahoru | #5523
Ja zas vim, proc davam predky jen novy, a vyhazuju je preventivne v pulce a na konci sezony. Protoze ja uz na predek sel 2x, a zazil jsem kopu o hodne rychlejsich kluku, ktery tak dlouho jezdili jeden "porad krasnej" predek, az jednou sli na drzku stejne jako ty.

Na zadku dam relativne cokoli, a bud to funguje, a jebo zacne klouzat, a pak clovek vyrobi par smouh po asfaltu, a da tam na zavod neco co drzi. Ale kdyz utece predek zvlast v rychly zatacce kde je to na nej narocny, tak to muze skoncit taky pekne blbe.

Naposledy editováno 28.09.2016 21:47:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

28.9.2016 v 21:51 | Nahoru | #5524

NoFear4 píše: FiZzeR> o bubraka nejde. Stavi zavodaka kamos twina a nevim co vsechno si vezme. Ale je mozny ze kolo s kotoucema chtit nebude. Cca do utery budu vedet. A cena za kotouce? Co ja vim..treba 2tis a fizerovi za 3tis


Já když jsem prodával kola, tak jsem tam nechal kotouče gratis. Asi jsem příliš velkorysý...

Naposledy editováno 28.09.2016 21:53:17

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

28.9.2016 v 22:23 | Nahoru | #5525
Ozzy_> byl to dot 14 coz je na moje pomery luxus ikdyh byla uz horsi to uznavam, zadek dot 11...pokosila me spinava trat zaprvy a za druhy telo moc mimo osu motorky...tenhle marquez styl tak odlehcuje predni kolo ze to vubec nedrzi to je proste napikacu

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

28.9.2016 v 22:25 | Nahoru | #5526
BlackSabbath> na ty motorce prodelam 60tis nemuzu davat jeste neco gratis tvl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

28.9.2016 v 22:26 | Nahoru | #5527

NoFear4 píše: Ozzy_> byl to dot 14 coz je na moje pomery luxus ikdyh byla uz horsi to uznavam, zadek dot 11...pokosila me spinava trat zaprvy a za druhy telo moc mimo osu motorky...tenhle marquez styl tak odlehcuje predni kolo ze to vubec nedrzi to je proste napikacu



Je uplne jedno jakej dot guma ma, ale kolik ma za sebou ohrati a chladnuti. Tvrdnou s kazdym cyklem, a jednou je to moc, i kdyz jsou letosni. NIKDY bych na predek nedal gumu o ktery nevim kolikrat byla nahrata.

Naposledy editováno 28.09.2016 22:26:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

28.9.2016 v 22:38 | Nahoru | #5528
NoFear4> Můžeš přesunout váhu dopředu dozadu a tak měnit přítlak na přední kolo, ale pokud jsi mimo osu motorky do stran, tak to vliv na přítlak kol kol mít nemůže. Tedy z fyzikálního hlediska... v praxi nevím, Marquez styl je pro mě španělská vesnice. To jsi jel pod plným plynem?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

29.9.2016 v 08:49 | Nahoru | #5529
psenap> presne jel jsem pod plnym plynem. S tim nesouhlasim. Pokud mas hlavu nekde u kraje plexi anebo pokud ji mas 30cm do boku od plexi a tim padem i celou polovinu horni casti tela rozhodne to ma vliv na tlak napredni kolo...aspon ja to tak vnimam tedy.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

29.9.2016 v 08:51 | Nahoru | #5530

Ozzy_ píše: Je uplne jedno jakej dot guma ma, ale kolik ma za sebou ohrati a chladnuti. Tvrdnou s kazdym cyklem, a jednou je to moc, i kdyz jsou letosni. NIKDY bych na predek nedal gumu o ktery nevim kolikrat byla nahrata.


A kolik zahrati je ok a kolik uz vadi? A co si predstavujes pod pojmem zahrati?

ZX10R je masakr nejvetsi!

29.9.2016 v 09:45 | Nahoru | #5531
Kolik uz vadi zkoumat nehodlam Proste to po puli sezony preventivne vyhodim, a at si na tom rozbije hubu kdo chce a zkouma kolik nahrati je jeste ok on

Naposledy editováno 29.09.2016 09:46:08

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

29.9.2016 v 09:55 | Nahoru | #5532
Jo, ty myslíš aerodynamicky, protože tělo bokem ti vytváří vztlak? To je teoreticky možné. Ale v případě stojící motorky si to klidně zvaž na váze, pokud zachováš poměr přesunu těla předek zadek a jen se vykloníš do boku, tak váha na předek zůstane konstantní. Tady je vidět, že Marquez (a ostatní) se cpe trupem a hlavou nejen do boku, ale i dost dopředu, kdyby zůstal za kelímkem tak by možná na předek ani tolik váhy nadostal.

Odlehčení předního bych tipoval spíš na ten plnej plyn, než posed. A hlavně mohla to být nečistota, špatná guma atd...
Ale já jsem teoretik, ty jsi výbornej jezdec, podvědomě si jistě poradíš.

Jinak závodní gumy se dávají do zahříváků ne jen proto aby byly teplý na trať, ale proto aby nedocházelo k střídavému chladnutí/ohřívání , tím se totiž ničí.

Naposledy editováno 29.09.2016 10:03:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

29.9.2016 v 13:43 | Nahoru | #5533
psenap> ja nejsem moc chytrej vypada rozume co pises. Nicmene stejne nesouhlasim a nemyslel jsem vztlak ale ciste vahu tela. Me prijde logicke ze cim vic senaklonis tim mene je vahy na obou kolech. Vaha vsech casti motorky potazmo tela jde primo smerem k zemi....cim vetsi naklon a vykloneni jezdce tim mene vahy na kolech. Samozrejme faktor odstredive sily hraje jinou roli.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

29.9.2016 v 13:44 | Nahoru | #5534
2x

Naposledy editováno 29.09.2016 13:46:23

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

29.9.2016 v 14:10 | Nahoru | #5535

NoFear4 píše: i....cim vetsi naklon a vykloneni jezdce tim mene vahy na kolech..



A proto se cpe hlave, co nejvice k prednimu kolu, kdyz uz probehl prechod brzda - plyn.
Jinak "vykloneni" jezdce je dobre i pro dobrou (nezatizenou) praci podvozku.

Ted uz konci sezona a tak se muze kydat a teoreticky chytracit.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

29.9.2016 v 14:22 | Nahoru | #5536
Jen upresnim , ten podvozek neodlehcis, pouze telo vysednutim vytvori odpruzenou cast motorky.

Proste vysednuti bokem, nemuze zmenit vahu celeho stroje+jezdce.
NoFeare rozhodne zustan u stylu Marquez...dyt je to velka parada.

Naposledy editováno 29.09.2016 14:22:51

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

29.9.2016 v 14:30 | Nahoru | #5537

psenap píše: Jen upresnim , ten podvozek neodlehcis, pouze telo vysednutim vytvori odpruzenou cast motorky.


A tim se mu pracuje lepe.

ZX10R je masakr nejvetsi!

29.9.2016 v 14:44 | Nahoru | #5538
Já si myslím že čím více vysednu tak změnou těžiště dovolím motorce menší náklon a umožním tak gumám větší plochu s asfaltem.Já za totáče dělal na brnu tohle,zvlášt když byly za svodidly holky..




ZX10R je masakr nejvetsi!

29.9.2016 v 16:51 | Nahoru | #5539
jo posune se teziste a motorka nemusi byt tak naklopena pri stejny rychlosti + mozna vetsi plocha, presne jak pise qwert.

jestli se presune teziste i dopredu/dozadu, to nedovedu odhadnout, ale nerekl bych ze nejak znatelne

ZX10R je masakr nejvetsi!

29.9.2016 v 17:56 | Nahoru | #5540
Jo chlapi, samozřejmě se vysedává kvůli zmenšení náklonu, respektive kvůli větší rychlosti při stejném náklonu. Ale řešíme přítlak a vliv vysednutí.
Jinak qwert, to je pecka vysednutí, co jsou proti tomu kolínka a lokýtky. Taková prdelka, to je něco

3 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

29.9.2016 v 21:34 | Nahoru | #5541
Hele jedna vlozena otazka teoreticka. Pokud pojedu na motorce po obrovske váze. ..bude ukazovat presne vahu moto a jezdce. A pokud na takove velke vaze pojedu 200s kolenem na zemi skoro porad ta vaha bude ukazovat stejne?

ZX10R je masakr nejvetsi!

29.9.2016 v 21:48 | Nahoru | #5542
Zajímavá otázka.Podle mě ta odstředivá síla tu váhu zvýší..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

29.9.2016 v 22:02 | Nahoru | #5543

NoFear4 píše: Hele jedna vlozena otazka teoreticka. Pokud pojedu na motorce po obrovske váze. ..bude ukazovat presne vahu moto a jezdce. A pokud na takove velke vaze pojedu 200s kolenem na zemi skoro porad ta vaha bude ukazovat stejne?



Muzes jet klidne rovne a akcelerovat a vaha bude ukazovat vic, protoze na ni pusobi sila. Jako by sis na vahu stoupnul a poskocil.

Jinak teda nechapu proc ses vyklanel ala marquez v zatacce kde nemusis mit naklon ani ve velky rychlosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

29.9.2016 v 22:14 | Nahoru | #5544
Stev> vis o zatacce ktera jde projet 210 aniz by ses musel vyklonit kdyz chces zatocit? vyklanel jsem se abych mohl drzet plny plyn a porad zatacel polomerem ktery jsem potreboval. Ale bohuzel nevim proc jsem spadl a to je pro me dost velka tragedie...

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

29.9.2016 v 23:28 | Nahoru | #5545

NoFear4 píše: Hele jedna vlozena otazka teoreticka. Pokud pojedu na motorce po obrovske váze. ..bude ukazovat presne vahu moto a jezdce. A pokud na takove velke vaze pojedu 200s kolenem na zemi skoro porad ta vaha bude ukazovat stejne?


Samozřejmě, že váha bude větší, stačí se podívat o kolik víc se zasunou kluzáky vidlí v zatáčce oproti pouhému stání. Ovšem jestli tu zatáčku jedeš vysedlej s kolenem po zemi nebo méně vysedlej na ponor vidlí mít nebude.
Ale pořád čekám, že sem přijde nějakej frajer co o to něco ví a rozsekne to...a nic. Já jsem skončil s fyzikou na základní škole

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

30.9.2016 v 12:41 | Nahoru | #5546

NoFear4 píše: Hele jedna vlozena otazka teoreticka. Pokud pojedu na motorce po obrovske váze. ..bude ukazovat presne vahu moto a jezdce. A pokud na takove velke vaze pojedu 200s kolenem na zemi skoro porad ta vaha bude ukazovat stejne?



Podle me bude vaha vetsi o aerodynamiku kterou vytvařejí kapoty. Stejně jako přítlačné křidlo na autech.

ZX10R je masakr nejvetsi!

30.9.2016 v 13:06 | Nahoru | #5547
Ale aerodynamika bude tlačit jak na rovině tak v zatáčce stejně..

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

30.9.2016 v 13:17 | Nahoru | #5548

NoFear4 píše: Stev> vis o zatacce ktera jde projet 210 aniz by ses musel vyklonit kdyz chces zatocit? vyklanel jsem se abych mohl drzet plny plyn a porad zatacel polomerem ktery jsem potreboval. Ale bohuzel nevim proc jsem spadl a to je pro me dost velka tragedie...



jo, tak se taky jede v náklonu, ale ne tak velkym. Ono taky těžko soudit, takhle z vyprávění ... Já se přikláním k tomu co psal Ozzy, plus fakt že guma na tuhle stranu pořádně zatáčela půl okruhu zpět.

ZX10R je masakr nejvetsi!

30.9.2016 v 14:04 | Nahoru | #5549
Stev pokud tam drzis na litru plnej, tak se tam jede DOST VELKEJ naklon

A vaha mezi kolama (predni zadni) se nejvic prenasi plynem. Plnej plyn ... odlehcenej predek, zaklapnuto ... odlehcenej zadek, konstatne trochu pridano .... rozlozeno mezi kolama. Proto se v normalnich zatackach v max naklonu pred apexem ma ject lehce pridano a jak se zmensuje naklon na vyjezdu, tak se plynule pridava a ven ze zatacky uz vede motorku zadek, co dela predek tam neni dulezity.

V tehdle tahlejch rychlejch zatackach je to o duvere v gumy, protoze se tam jede plnej, a predek to musi i tak udrzet. Roli tam hraje uplne vsechno. I presne jen jina stopa pri predjizdeni kde muze bejt vic prachu. A zatizeni gum v rychlejch zatackach je obrovsky, to se s nejakym matadorem neda srovnat. Ty sily jsou v rychlejch zatackach sileny, to kazdej cejti na svym tele.

Proto proste predni gume musim verit, a ne tam dat "nejakou mrdku" protoze tady neni co jinak udelat .... samozrejme kdyz nepojedes plnej, tak ji zatizis lip, ale ty tam plnej drzet chces, jinak ses v Moste pomalej.

Usetris tri predky a nestane se nic, a pak tam nechas motorku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.10.2016 v 23:49 | Nahoru | #5550

NoFear4 píše: Ozzy_> kdyz nad tim zpetne premyslim tak vlastne o nic neslo a jsem tak nasranej ze to tam z jara napalim v ty levy 260 plnej at me ta motorka i ta zatacka nesere dopice mam nervy jak prase ze nevim proc jsem spadl....

nedas , protoze jsi uz starej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 61 Včera v 14:36 1100Virago
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist