globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

ZX10R je masakr nejvetsi!

7.10.2013 v 09:52 | Nahoru | #2971
Mě už Wiky přemluvil ať svojí ninju prodám a na jaře skoknu do KTM 950 SM ale asi to mrdám.. Grassel mi to vymluvil... tak nějak bojuju s přirozeným vývojem motorkáře a navíc je nějak málo času jezdit a přece jen je snažší jezdit kolem komína nebo dělat bordel po městě a hrozit polici :D Ale na dva bajky zatím není. Na druhou stranu s tím svým sportíkem dokážu dělat skoro stejne brajgl jako partička na třech ktm950sm, jen to vypadá divně... teda mimo driftů, ty asi nedám nikdy jako oni Takže holt si to nechám, dám to víc do kupy přes zimu a na jařu přiškudlim a zkusím sehnat nějakou KTM950SM ale problém je že kdo to má a má to v pohodě tak to neprodává... ta motorka je porno stejně jako je ve svej třídě moje ninja... mám prostě zpíčený dilema... mj čest všem....bubroš, oxy apod :)

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

8.10.2013 v 10:57 | Nahoru | #2972

Bubrak-ZX10R píše: Jo sestka je na dromu supr, aspon me R6 09 predvadecka na okruhu uplne nadchla, proste je to takovy vyradeni a drzi se motka u krku tak nejak vic bezstarostne. Aspon tak nejak mi to prislo.

S tou R1 bys ale ty casy mel dat podobny ne?



... no, ta by byla dokonce značně rychlejší - je o 18 kilo lehčí a na vyladěnejch Ohlinsech s Brembama - jenom mít větší koule a nebát se čím dál víc hasanů... šestka je v tomhle bezstarostnější i když jí zadek taky někdy ujede, není to tak rychlý a brutální

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

12.10.2013 v 20:47 | Nahoru | #2973
Btw Oxy nemáš nějakýho motárda na prodej? :)

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

14.10.2013 v 01:11 | Nahoru | #2974

Máma-RM píše: Btw Oxy nemáš nějakýho motárda na prodej? :)



nemám - ale neni na prodej

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 19:25 | Nahoru | #2975
Tak pratele, dnes byl den D. Jel sem si pro opravenou motorku do Horsovskyho Tyna k Robertu Havlikovi (jezdec dragsteru a ma s tatou servis auto+moto). A jako jo. Zjistil, ze komprese je v pohode (tu sme se sousedem zmerili u 2. valce spatnou, ale asi sme spatne merili) a jen ze je o 1mm kratsi vyfukovy ventil, ale ze neni rozklepany, ze je proste kratsi, uriznutej ale naprosto nepochopitelny co se mohlo stat s nim. Potom mu to nechtelo startovat (jeste nez to rozebral samo) tak prozkoumal starter, ten je pry naprosto v poradku, jen '+' kabel k nemu byl silne zoxidovany, tak mozna proto to zlobilo, ted uz to startuje uplne normalne.

Takze se dalo novy tesneni, pry to puvodni bylo se silikonem a pry bylo videt, ze to neni novy z ty doby co mi menili tu hlavu motoru, takze mi tam asi dali stary se silikonem, kterej tam nema co delat. No a dal se novej ventil, zabrousily se vsechny sedla a seridily se vsechny vule znova na ty horni limity, jelikoz si pry ty ventily trochu sednou po tom zabrouseni.

Pak mi Robert rikal, ze valce i pisty zezhora vypadaj v pohode, steny valcu v poradku, pisty bez vaklu atd, takze motor by mel byt v cajku.

No a motor uz necvrdlika. Mi reknete jakto ze na to neprisli v tech servisech co to bylo na mereni ventilovy vule behem tech poslednich 20tis km? Dycky neco seridili, ale v motoru cvrdlikalo stale. Preci museli namerit ten jeden ventil uz totalne mimo toleranci, ale proste to asi odflakli nebo nevim.

Krom toho to jede uplne jako vino, taha to nehorazne. Robert rikal, ze ta hlava motoru vypada jako upravovana, ze ma lesteny kanaly a kdovi co. Samo mam ten kratsi prevod, ale presto, takto mi ta motorka jeste nejela, fakt maso. Ani na zadni sem se jeste neodvazil to zvedat, jen parkrat jen za plynem a malo plynu se mi lehce zvednul cumak, ale musim si zvyknout. Sice sem na ni 2,5 mesice nejel, presto mezitim sem mel tu 2013 na par hodin, takze ze bych byl uplne odvyklej se rict neda. A vodi se paradne, a pak po D5 porad 220+ na milimetr plynu.

ZX10R je masakr nejvetsi!!!

ZX10R IS BACK!!

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 19:56 | Nahoru | #2976
Prase

No poďte mi prosím vymluvit litrovou motorku. Mám fakt zájem buď o zx10r nebo k6. Obě pojedou jak sviňa. Zkušenosti, 2 sezony na 400, jedna sezona na 636. Dalo by se říct, že mi šestka stačila bohatě, jen se to muselo rozmotat a pak to letělo.
Bubrak už mi trochu vysvětlil, že nebudu muset tolik ohýbat zápěstím abych se dostal na výkon šestky a všechno to navíc bude bonus vlastně

Spíše mě štve, že známí co kupují a nebo už mají motorky, všichni mají šestky a nějak je litry neberou a když tak mají naháče.
Láká mě to hrozně moc, jen nevím čím si pomůžu. Šestka prostě jela, ale ten litr chjo chjo
Z šestek jedině gsxr(06+) nebo R6(06+)

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 19:58 | Nahoru | #2977
jj, masakr největší, ale těch vad v motoru Jinak mě to taky teď jede jak píchlá svině, přičítám to tomu chladnýmu luftu a zvlášť když na tom 3měsíce nejedu, to mám pak taky raketu

ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 20:01 | Nahoru | #2978
Taky si nemůžu pomoci,ale šestka mi přijde použitelnější.Na litru je všechno hned > hned 200 a hned zas brzdy...Zkusil bych 750 GSXR

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 20:05 | Nahoru | #2979
Taky bych šel do GSX750R, váha šestky, výkon skoro litru...Ale litr je litr Větší krouťák a nemusíš to tolik točit, teda pokud nejsi Bubrák a jinej bezmozek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 20:18 | Nahoru | #2980
dareckov> Jsme na tom podobně. Dvě sezny na ER6N a jednu sezonu na ZX6R r.v. 2002 a začínám pokukovat po litru. Už jsem si jednu zkusil a můžu říct že mně to chytlo. Takže jestli se prodá moje šestka jdu do litra

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 20:24 | Nahoru | #2981
MobyDick>Ninju prodáš, ale jsou hrozně nízko ceny hlavně u kawasaki. Asi to nikdo nechce

Ale novější šestky, co mají přes 90kw, to taky není špatné. Fakt nevím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 20:26 | Nahoru | #2982

dewwil píše: Taky bych šel do GSX750R, váha šestky, výkon skoro litru...Ale litr je litr Větší krouťák a nemusíš to tolik točit, teda pokud nejsi Bubrák a jinej bezmozek



Když krouťák,tak V2 ! Nějaký Nyndžy,prvních 5tis. otáček naprosto k ho.nu

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 20:27 | Nahoru | #2983
Já jí letos koupil za pár kaček, jestli jí prodám a pár tisíc míň mně nebude mrzet. Jen narazit na litra v dobrém stavu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 20:35 | Nahoru | #2984

Ďuričko píše: Když krouťák,tak V2 ! Nějaký Nyndžy,prvních 5tis. otáček naprosto k ho.nu



Hlavne ze s V2 se pod 4tis neda pridat vubec plyn aniz by se motorka nerozpadla. Krom toho K5 ma kroutak lepsi nez kdejakej V2 a me osobne je kroutak u zadku.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 20:37 | Nahoru | #2985
Dneska sem jezdil celej den s Ducati ST4 a az ted vecer sem si vezl desitku a to se neda srovnat, Duc je opruz oproti ZX, totalni opruz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 20:44 | Nahoru | #2986

dewwil píše: jj, masakr největší, ale těch vad v motoru Jinak mě to taky teď jede jak píchlá svině, přičítám to tomu chladnýmu luftu a zvlášť když na tom 3měsíce nejedu, to mám pak taky raketu



Covece kdovi co sem to koupil za hlavu motoru. Beru ze mi odesla ta prvni puvodni hlava motoru, ale tohle je fakt divny s tim ventilem. A jestli mi tam dali stary tesneni se silikonem, tak pak clovek nemuze vedet co kde kdo tam delal, jestli mi ten ventil nekdy nevymenili do jiny motorky.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 20:46 | Nahoru | #2987
MobyDick> tak to jo. Já vždycky prodával tak, že jsem šel na cenu jaká má být a prodalo se hned.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 20:55 | Nahoru | #2988
Bubráku jak jsi přišel na servis v Horšovském Týně? Já chci nechat svoji šestku někde nechat zkontrolovat, ale zatím jsem nenašel kam, do Horšáku to nemám daleko a jestli jsou tam šikovný tak bych jí tam klidně odvezl.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 20:56 | Nahoru | #2989

Bubrak-ZX10R píše: Hlavne ze s V2 se pod 4tis neda pridat vubec plyn aniz by se motorka nerozpadla. Krom toho K5 ma kroutak lepsi nez kdejakej V2 a me osobne je kroutak u zadku.



Ech...Kroutící moment chápu jako tu sílu,kterou motor dokáže vyvinout,výkon jako schopnost motoru mi tu sílu co nejrychleji dodat...
Jak teda ty,elitní "rovnoletec" fóra můžeš napsat takovou koninu,jako že ti je krouťák u prdele??

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 20:58 | Nahoru | #2990

Bubrak-ZX10R píše: Dneska sem jezdil celej den s Ducati ST4 a az ted vecer sem si vezl desitku a to se neda srovnat, Duc je opruz oproti ZX, totalni opruz.



Nevím neznám,TL letělo od 2.5tis v pohodě...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 20:59 | Nahoru | #2991

Bubrak-ZX10R píše: Covece kdovi co sem to koupil za hlavu motoru. Beru ze mi odesla ta prvni puvodni hlava motoru, ale tohle je fakt divny s tim ventilem. A jestli mi tam dali stary tesneni se silikonem, tak pak clovek nemuze vedet co kde kdo tam delal, jestli mi ten ventil nekdy nevymenili do jiny motorky.



Jj, mechanikovi pod ruce nevidíš...ten ventil mi taky nejde do palice, určitě byl ze ZX10Rka???

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 21:28 | Nahoru | #2992
Ďuričko> ale bubrak ma pravdu, temer zadnej litr V2 netahne tak jako litr V4. A jeden z hlavnich dukazu, je ten ze v nizkejch je V2 ucukany a nepouzitelny...jede az ve stredu a v patek umre. Ale litr V4 jede od pondeli uz od rana a plynule to tam sere vic a vic az do nedelniho vecera kde te utne večerka, páč druhej den vstavas brzo do prace (rozumněj omezovač a ranní šichta s dalšim kvaltem zas až do něděle

e: kurva to je metaforický až to dveřma tříská no nic, radši už neska psát (pít) nebudu

Naposledy editováno 19.10.2013 21:31:02

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 21:34 | Nahoru | #2993
dejf.> Heh joo čeština je plná dvojsmyslů

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 21:37 | Nahoru | #2994
dejf.> Heh dobrý ,ale tak jako V2 je nepoužitelnej do 3tis.,tak 4V nedělá do 4tis. vůbec nic Je ale fakt že to tam je během mrknutí oka a tak vám přijde,že to táhne od volnoběhu

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 22:19 | Nahoru | #2995
nejde to srovnavat mam zarovem doma sp2 a 1000rr v zadnych otackach neni lepsi v2 .. Faros spcko nepredjede ten ho mine... :D

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 22:33 | Nahoru | #2996

MobyDick píše: Bubráku jak jsi přišel na servis v Horšovském Týně? Já chci nechat svoji šestku někde nechat zkontrolovat, ale zatím jsem nenašel kam, do Horšáku to nemám daleko a jestli jsou tam šikovný tak bych jí tam klidně odvezl.



Je to Auto-moto servis pan Havlik, adresa K terenu 38. Ja znam jeho syna Roberta ze zavodu dragsteru a na zavodech sme se domluvili, ze by mi ten motor opravil. Sam si ladi zavodaka v tride SSB myslim. Je v pohode a tohle mi udelal fakt dobre, konecne mi v tom necvrdlika (po 30tis km nervozity).

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 22:34 | Nahoru | #2997

Ghost-CBR1000rr píše: nejde to srovnavat mam zarovem doma sp2 a 1000rr v zadnych otackach neni lepsi v2 .. Faros spcko nepredjede ten ho mine... :D



No a to mas jeste staryho Farose, kterej moc nejede.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 22:35 | Nahoru | #2998

Ďuričko píše: dejf.> Heh dobrý ,ale tak jako V2 je nepoužitelnej do 3tis.,tak 4V nedělá do 4tis. vůbec nic Je ale fakt že to tam je během mrknutí oka a tak vám přijde,že to táhne od volnoběhu



No pro me je 1000x lepsi, ze 4V nedela nic, resp. jede normalne. U V2 nemuzu pridat vubec plyn a pod 30km/h na 1ku musim spojkovat, to proste neni normalni.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 22:36 | Nahoru | #2999

dewwil píše: Jj, mechanikovi pod ruce nevidíš...ten ventil mi taky nejde do palice, určitě byl ze ZX10Rka???



No asi byl, jen byl o 1mm kratsi, ufiknutej necim, protoze nebyl rozklepanej (tak jako byly ty v puvodni hlave nez se vymenila).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.10.2013 v 22:37 | Nahoru | #3000

Ďuričko píše: Ech...Kroutící moment chápu jako tu sílu,kterou motor dokáže vyvinout,výkon jako schopnost motoru mi tu sílu co nejrychleji dodat...
Jak teda ty,elitní "rovnoletec" fóra můžeš napsat takovou koninu,jako že ti je krouťák u prdele??



Ty si zacal spojovat kroutak s prvnima 5tis otacek. V tom smyslu je mi u zadku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist