jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
Bubrak-ZX10R píše: Jo sestka je na dromu supr, aspon me R6 09 predvadecka na okruhu uplne nadchla, proste je to takovy vyradeni a drzi se motka u krku tak nejak vic bezstarostne. Aspon tak nejak mi to prislo.
S tou R1 bys ale ty casy mel dat podobny ne?
... no, ta by byla dokonce značně rychlejší - je o 18 kilo lehčí a na vyladěnejch Ohlinsech s Brembama - jenom mít větší koule a nebát se čím dál víc hasanů... šestka je v tomhle bezstarostnější i když jí zadek taky někdy ujede, není to tak rychlý a brutální
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Takze se dalo novy tesneni, pry to puvodni bylo se silikonem a pry bylo videt, ze to neni novy z ty doby co mi menili tu hlavu motoru, takze mi tam asi dali stary se silikonem, kterej tam nema co delat. No a dal se novej ventil, zabrousily se vsechny sedla a seridily se vsechny vule znova na ty horni limity, jelikoz si pry ty ventily trochu sednou po tom zabrouseni.
Pak mi Robert rikal, ze valce i pisty zezhora vypadaj v pohode, steny valcu v poradku, pisty bez vaklu atd, takze motor by mel byt v cajku.
No a motor uz necvrdlika. Mi reknete jakto ze na to neprisli v tech servisech co to bylo na mereni ventilovy vule behem tech poslednich 20tis km? Dycky neco seridili, ale v motoru cvrdlikalo stale. Preci museli namerit ten jeden ventil uz totalne mimo toleranci, ale proste to asi odflakli nebo nevim.
Krom toho to jede uplne jako vino, taha to nehorazne. Robert rikal, ze ta hlava motoru vypada jako upravovana, ze ma lesteny kanaly a kdovi co. Samo mam ten kratsi prevod, ale presto, takto mi ta motorka jeste nejela, fakt maso. Ani na zadni sem se jeste neodvazil to zvedat, jen parkrat jen za plynem a malo plynu se mi lehce zvednul cumak, ale musim si zvyknout. Sice sem na ni 2,5 mesice nejel, presto mezitim sem mel tu 2013 na par hodin, takze ze bych byl uplne odvyklej se rict neda. A vodi se paradne, a pak po D5 porad 220+ na milimetr plynu.
ZX10R je masakr nejvetsi!!!
ZX10R IS BACK!!
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
No poďte mi prosím vymluvit litrovou motorku. Mám fakt zájem buď o zx10r nebo k6. Obě pojedou jak sviňa. Zkušenosti, 2 sezony na 400, jedna sezona na 636. Dalo by se říct, že mi šestka stačila bohatě, jen se to muselo rozmotat a pak to letělo.
Bubrak už mi trochu vysvětlil, že nebudu muset tolik ohýbat zápěstím abych se dostal na výkon šestky a všechno to navíc bude bonus vlastně
Spíše mě štve, že známí co kupují a nebo už mají motorky, všichni mají šestky a nějak je litry neberou a když tak mají naháče.
Láká mě to hrozně moc, jen nevím čím si pomůžu. Šestka prostě jela, ale ten litr chjo chjo
Z šestek jedině gsxr(06+) nebo R6(06+)
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Taky bych šel do GSX750R, váha šestky, výkon skoro litru...Ale litr je litr Větší krouťák a nemusíš to tolik točit, teda pokud nejsi Bubrák a jinej bezmozek
Když krouťák,tak V2 ! Nějaký Nyndžy,prvních 5tis. otáček naprosto k ho.nu
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ďuričko píše: Když krouťák,tak V2 ! Nějaký Nyndžy,prvních 5tis. otáček naprosto k ho.nu
Hlavne ze s V2 se pod 4tis neda pridat vubec plyn aniz by se motorka nerozpadla. Krom toho K5 ma kroutak lepsi nez kdejakej V2 a me osobne je kroutak u zadku.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: jj, masakr největší, ale těch vad v motoru Jinak mě to taky teď jede jak píchlá svině, přičítám to tomu chladnýmu luftu a zvlášť když na tom 3měsíce nejedu, to mám pak taky raketu
Covece kdovi co sem to koupil za hlavu motoru. Beru ze mi odesla ta prvni puvodni hlava motoru, ale tohle je fakt divny s tim ventilem. A jestli mi tam dali stary tesneni se silikonem, tak pak clovek nemuze vedet co kde kdo tam delal, jestli mi ten ventil nekdy nevymenili do jiny motorky.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: Hlavne ze s V2 se pod 4tis neda pridat vubec plyn aniz by se motorka nerozpadla. Krom toho K5 ma kroutak lepsi nez kdejakej V2 a me osobne je kroutak u zadku.
Ech...Kroutící moment chápu jako tu sílu,kterou motor dokáže vyvinout,výkon jako schopnost motoru mi tu sílu co nejrychleji dodat...
Jak teda ty,elitní "rovnoletec" fóra můžeš napsat takovou koninu,jako že ti je krouťák u prdele??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: Covece kdovi co sem to koupil za hlavu motoru. Beru ze mi odesla ta prvni puvodni hlava motoru, ale tohle je fakt divny s tim ventilem. A jestli mi tam dali stary tesneni se silikonem, tak pak clovek nemuze vedet co kde kdo tam delal, jestli mi ten ventil nekdy nevymenili do jiny motorky.
Jj, mechanikovi pod ruce nevidíš...ten ventil mi taky nejde do palice, určitě byl ze ZX10Rka???
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
e: kurva to je metaforický až to dveřma tříská no nic, radši už neska psát (pít) nebudu
Naposledy editováno 19.10.2013 21:31:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
MobyDick píše: Bubráku jak jsi přišel na servis v Horšovském Týně? Já chci nechat svoji šestku někde nechat zkontrolovat, ale zatím jsem nenašel kam, do Horšáku to nemám daleko a jestli jsou tam šikovný tak bych jí tam klidně odvezl.
Je to Auto-moto servis pan Havlik, adresa K terenu 38. Ja znam jeho syna Roberta ze zavodu dragsteru a na zavodech sme se domluvili, ze by mi ten motor opravil. Sam si ladi zavodaka v tride SSB myslim. Je v pohode a tohle mi udelal fakt dobre, konecne mi v tom necvrdlika (po 30tis km nervozity).
Ďuričko píše: dejf.> Heh dobrý ,ale tak jako V2 je nepoužitelnej do 3tis.,tak 4V nedělá do 4tis. vůbec nic Je ale fakt že to tam je během mrknutí oka a tak vám přijde,že to táhne od volnoběhu
No pro me je 1000x lepsi, ze 4V nedela nic, resp. jede normalne. U V2 nemuzu pridat vubec plyn a pod 30km/h na 1ku musim spojkovat, to proste neni normalni.
dewwil píše: Jj, mechanikovi pod ruce nevidíš...ten ventil mi taky nejde do palice, určitě byl ze ZX10Rka???
No asi byl, jen byl o 1mm kratsi, ufiknutej necim, protoze nebyl rozklepanej (tak jako byly ty v puvodni hlave nez se vymenila).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ďuričko píše: Ech...Kroutící moment chápu jako tu sílu,kterou motor dokáže vyvinout,výkon jako schopnost motoru mi tu sílu co nejrychleji dodat...
Jak teda ty,elitní "rovnoletec" fóra můžeš napsat takovou koninu,jako že ti je krouťák u prdele??
Ty si zacal spojovat kroutak s prvnima 5tis otacek. V tom smyslu je mi u zadku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |