jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
nicmene pri dobrzdovani do zastaveni to nakonci docela jako zadrnca
hodim sem fotky, prijde mi, ze na tom vnejsim obvodu je to takovy divny, ze je tam dost vykrojenej prostor, je mozny, ze puvodni brzdice na 04 desitku to maj trochu posunuty do stredu (mam brzdice ze ZX6R 2007) ?
a treba to casem taky odezni (to drncani pri dozastaveni) a je to tim ze to jeste neni zajety ?
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
ale prijde ti to ok ten pruh od desek , neni moc venku ?
dewwil píše: Ti to budu muset projet, co to dělá, ale cca po 200 km už by měly být brzdy zajetý/zahořený. Někde v práci mám postup jak správně zahořet novej brzd. systém. Ti to vyhrabou, důležitý je právě to zahoření destiček a nanesení materiálu z nich na kotouče, což se děje při vyšších teplotách, z určitý rychlosti se brzdí skoro do zastavení, projede se aby to zchladlo a pak znovu zase z vyšší rychlosti než minulé a tohle má asi pět fází a mezi nimi vždy nechat zchladnout kotouče i desky jízdou a při poslední fázi prý může být i cítit brzd. obložení, nikdy při zahořování desek a kotouče po brzdění nezastavit do nuly a nechat zmáčklý brzdy, hrozí velkou teplotou obtisknutí materiálu destiček do povrchu kotouče a pak to kope při brzdění. Vyhrabu ti jak to přesně je.
Hýr http://trinom.org/tmp/brakemyths.pdf
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
ja je jeste zkusim testnout vetsi jizdou a vic uz jim nalozit (dle toho navodu na zajeti, ale postupuju vicemene stejne jen pomalejc), jestli se neco zmeni, ale vcera mi rikal kamos co je ma na Buse, ze ma na nich 15tis a porad ten pocit ze jsou hruby a pri delsim brzdeni zacnou vibrovat a hodne hucet. tj skoro bych je i radeji vratil (a myslim ze ze zakona mam narok bez problemu do 14 dnu). pak bych zkusil EBC co maj na abmoto.cz (celkem za necelych 10), nebo nekdo prosim jinej napad?
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
jeste by me zajimalo, mam je soumerne (levej a pravej ze maj v zakrytu to tvarovani, nejsou vuci sobe posunuty), nepomohlo by je dat nesoumerne? ze by se nesesly stejny mista kde je treba to velky vykrojeni ?
NG sem nekde zahlid ale cenove zas zadnej zazrak, ted nevim kde, zkusim dohledat.
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
hlavne ze ses celkem cajk ale ty lidi proste necumej a pak jen si stezujou ze motorka jela rychle, hovno rychle, kolikrat nekdo vjede autem pod vlak, to jako nevidi vlak? jak ma videt motorku pak??? me tohle fakt vytaci, zvlast kdyz ten na motorce to dycky nejvic odskace a vsichni si stezujou na motorkare jak sou nebezpecny pro ostatni, to je principielne totalni kravina.
tomasd. píše: Bubrak-ZX10R> nevim s tím vrácením, dyt jsou použitý...
jo uz mi to vysvetlil Dewous, ze to nejde, jedine nerozbaleny nepouzity. uvidime, dneska to projedu jeste vic, ale to dozastavovani je tristni, to me fakt vadi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ridic udelal chybu, ale uznal ji a byl slusnej a maximalne napomocnej, jeste se vecer zajimal jak na tom jsem. Taky mi zastavilo nekolik lidi a dva mi dali sami od sebe tel cisla na dosvedceni.
Takze na lidi se mi stezovat nechce.
Stev píše: Bubrak-ZX10R> jsem v cajku, zhmozdeny zebra budou par tydnu bolet ale ok.
Ridic udelal chybu, ale uznal ji a byl slusnej a maximalne napomocnej, jeste se vecer zajimal jak na tom jsem. Taky mi zastavilo nekolik lidi a dva mi dali sami od sebe tel cisla na dosvedceni.
Takze na lidi se mi stezovat nechce.
tak to je ferovy hold nekdy se narazi na slusnyho a nekdy na blbce tak srustej, ja jednou na SNB spadnul z lavice na hrudnik, pod kterej sem si dal ruku pred dopadem, ale v pest, takze sem si dopadl hrudnikem na pest a mel sem pohmozdeny ty upony zeber ke hrudni kosti a tejden sem nemoh spat jak to bolelo, nemoh sem kejchnout, zasmat se, vic se nadechnout, ale pak uz to slo k lepsimu
motka ale super, 70km sem najel ze vytahnout 250, zbrzdit na 110, vytahnout 250, zbrzdit na 110 a porad dokola samo nejaky pauzy mezi tim. a dala pekne u Pruhonic 299 a vytahal sem to z 200 na 6ku cely, origo prevod, suchej retez, jede luxusne na 113tis
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 57 | 22.4.2024 v 20:25 MEK0TA |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |