jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Na zadku dam relativne cokoli, a bud to funguje, a jebo zacne klouzat, a pak clovek vyrobi par smouh po asfaltu, a da tam na zavod neco co drzi. Ale kdyz utece predek zvlast v rychly zatacce kde je to na nej narocny, tak to muze skoncit taky pekne blbe.
Naposledy editováno 28.09.2016 21:47:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
NoFear4 píše: FiZzeR> o bubraka nejde. Stavi zavodaka kamos twina a nevim co vsechno si vezme. Ale je mozny ze kolo s kotoucema chtit nebude. Cca do utery budu vedet. A cena za kotouce? Co ja vim..treba 2tis a fizerovi za 3tis
Já když jsem prodával kola, tak jsem tam nechal kotouče gratis. Asi jsem příliš velkorysý...
Naposledy editováno 28.09.2016 21:53:17
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
NoFear4 píše: Ozzy_> byl to dot 14 coz je na moje pomery luxus ikdyh byla uz horsi to uznavam, zadek dot 11...pokosila me spinava trat zaprvy a za druhy telo moc mimo osu motorky...tenhle marquez styl tak odlehcuje predni kolo ze to vubec nedrzi to je proste napikacu
Je uplne jedno jakej dot guma ma, ale kolik ma za sebou ohrati a chladnuti. Tvrdnou s kazdym cyklem, a jednou je to moc, i kdyz jsou letosni. NIKDY bych na predek nedal gumu o ktery nevim kolikrat byla nahrata.
Naposledy editováno 28.09.2016 22:26:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ozzy_ píše: Je uplne jedno jakej dot guma ma, ale kolik ma za sebou ohrati a chladnuti. Tvrdnou s kazdym cyklem, a jednou je to moc, i kdyz jsou letosni. NIKDY bych na predek nedal gumu o ktery nevim kolikrat byla nahrata.
A kolik zahrati je ok a kolik uz vadi? A co si predstavujes pod pojmem zahrati?
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Odlehčení předního bych tipoval spíš na ten plnej plyn, než posed. A hlavně mohla to být nečistota, špatná guma atd...
Ale já jsem teoretik, ty jsi výbornej jezdec, podvědomě si jistě poradíš.
Jinak závodní gumy se dávají do zahříváků ne jen proto aby byly teplý na trať, ale proto aby nedocházelo k střídavému chladnutí/ohřívání , tím se totiž ničí.
Naposledy editováno 29.09.2016 10:03:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
NoFear4 píše: i....cim vetsi naklon a vykloneni jezdce tim mene vahy na kolech..
A proto se cpe hlave, co nejvice k prednimu kolu, kdyz uz probehl prechod brzda - plyn.
Jinak "vykloneni" jezdce je dobre i pro dobrou (nezatizenou) praci podvozku.
Ted uz konci sezona a tak se muze kydat a teoreticky chytracit.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Proste vysednuti bokem, nemuze zmenit vahu celeho stroje+jezdce.
NoFeare rozhodne zustan u stylu Marquez...dyt je to velka parada.
Naposledy editováno 29.09.2016 14:22:51
Jinak qwert, to je pecka vysednutí, co jsou proti tomu kolínka a lokýtky. Taková prdelka, to je něco
3 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
NoFear4 píše: Hele jedna vlozena otazka teoreticka. Pokud pojedu na motorce po obrovske váze. ..bude ukazovat presne vahu moto a jezdce. A pokud na takove velke vaze pojedu 200s kolenem na zemi skoro porad ta vaha bude ukazovat stejne?
Muzes jet klidne rovne a akcelerovat a vaha bude ukazovat vic, protoze na ni pusobi sila. Jako by sis na vahu stoupnul a poskocil.
Jinak teda nechapu proc ses vyklanel ala marquez v zatacce kde nemusis mit naklon ani ve velky rychlosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
NoFear4 píše: Hele jedna vlozena otazka teoreticka. Pokud pojedu na motorce po obrovske váze. ..bude ukazovat presne vahu moto a jezdce. A pokud na takove velke vaze pojedu 200s kolenem na zemi skoro porad ta vaha bude ukazovat stejne?
Samozřejmě, že váha bude větší, stačí se podívat o kolik víc se zasunou kluzáky vidlí v zatáčce oproti pouhému stání. Ovšem jestli tu zatáčku jedeš vysedlej s kolenem po zemi nebo méně vysedlej na ponor vidlí mít nebude.
Ale pořád čekám, že sem přijde nějakej frajer co o to něco ví a rozsekne to...a nic. Já jsem skončil s fyzikou na základní škole
NoFear4 píše: Hele jedna vlozena otazka teoreticka. Pokud pojedu na motorce po obrovske váze. ..bude ukazovat presne vahu moto a jezdce. A pokud na takove velke vaze pojedu 200s kolenem na zemi skoro porad ta vaha bude ukazovat stejne?
Podle me bude vaha vetsi o aerodynamiku kterou vytvařejí kapoty. Stejně jako přítlačné křidlo na autech.
NoFear4 píše: Stev> vis o zatacce ktera jde projet 210 aniz by ses musel vyklonit kdyz chces zatocit? vyklanel jsem se abych mohl drzet plny plyn a porad zatacel polomerem ktery jsem potreboval. Ale bohuzel nevim proc jsem spadl a to je pro me dost velka tragedie...
jo, tak se taky jede v náklonu, ale ne tak velkym. Ono taky těžko soudit, takhle z vyprávění ... Já se přikláním k tomu co psal Ozzy, plus fakt že guma na tuhle stranu pořádně zatáčela půl okruhu zpět.
A vaha mezi kolama (predni zadni) se nejvic prenasi plynem. Plnej plyn ... odlehcenej predek, zaklapnuto ... odlehcenej zadek, konstatne trochu pridano .... rozlozeno mezi kolama. Proto se v normalnich zatackach v max naklonu pred apexem ma ject lehce pridano a jak se zmensuje naklon na vyjezdu, tak se plynule pridava a ven ze zatacky uz vede motorku zadek, co dela predek tam neni dulezity.
V tehdle tahlejch rychlejch zatackach je to o duvere v gumy, protoze se tam jede plnej, a predek to musi i tak udrzet. Roli tam hraje uplne vsechno. I presne jen jina stopa pri predjizdeni kde muze bejt vic prachu. A zatizeni gum v rychlejch zatackach je obrovsky, to se s nejakym matadorem neda srovnat. Ty sily jsou v rychlejch zatackach sileny, to kazdej cejti na svym tele.
Proto proste predni gume musim verit, a ne tam dat "nejakou mrdku" protoze tady neni co jinak udelat .... samozrejme kdyz nepojedes plnej, tak ji zatizis lip, ale ty tam plnej drzet chces, jinak ses v Moste pomalej.
Usetris tri predky a nestane se nic, a pak tam nechas motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
NoFear4 píše: Ozzy_> kdyz nad tim zpetne premyslim tak vlastne o nic neslo a jsem tak nasranej ze to tam z jara napalim v ty levy 260 plnej at me ta motorka i ta zatacka nesere dopice mam nervy jak prase ze nevim proc jsem spadl....
nedas , protoze jsi uz starejTéma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 61 | Včera v 14:36 1100Virago |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |