Téma: Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r
Zdravim!
Podeli se se mnou nejaky soucasny, pripadne byvaly majitel tohodle ReFa o zkusenosti?
Dekuji!

/EDIT

pratele, kamaradi, majitele ReFek
byl by zajem o male setkani majitelu techto krasnych stroju?
Resp takhle - ono uz se setkani zacina rysovat, jde jen o to, kolik dalsich lidi se prida a jakou formu bude mit.

Termin ani lokace jeste nejsou definitivni.
Tak se zapojte do konstruktivni debaty! :)

/edit

vsichni majitele jsou zvani do debaty o tomto nestarnoucim motocyklu!

/edit2
Link na servisni manual

Naposledy editováno 26.05.2013 22:42:49

Blokovaní uživatelé: .Dina.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

14.5.2013 v 21:43 | Nahoru | #1

Lavli píše: Jenda_FZR> Ahoj, jestli to klepe do sedla ještě než to rozebereš prohlédni pořádně řetěz jestli už není tak natáklej aby se články nestavěli na hrot zubu. Když jsem měl načatej řeťěz taky to dělalo vylomeniny a divné otřesy... i když jsem brnění cítil i ve stupačkách. Ale podle toho co píšeš málo pravděpodobné...
Co se týče mého RF od spoda jde krásně plynule a kolem 4až5 tisíc to taky tak trochu zacuká něco mezi tím že už se jí chce ale ještě tam není dost paliva (dělají to karbce) jak to přeleze přez 5 tisíc je to jako když bejka pleskneš přez koule a RF to rve do předu až do omezovače...



Ahoj, tak jsi měl s tím řetězem recht... on je v jednom místě tak vytáhnutej, že se divim jak to vubec drží pohromadě...patrně nějaký vietnamský patent. Jinak teda dnes jsem mimo jiné stihnul dojet koupit vlastního RAFANA(chce to větší garáž) cesta domú 200km...ohromná spotřeba, vubec nevim co s tim budu dělat. Ale hádám, že za 400Kč ujet 100km není uplně v pohodě, na 600F za 400Kč jezdim snad tejden. Poznatek číslo jedna: není rafan jako rafan..ten muj má momentálně sjetiny uplný, do zatáček jde celkem v pohodě. Kámošúv skoro výstavní kus (až na ten řetěz) se musí do zatáček přemlouvat, nevím jak to popsat, prostě mi dá práci to naklopit a skoro bych se s tím bál jet nějak rychleji do zátáček. Trochu mimo téma, jestli je tohle cestovní motorka?...já bych na tom cestovat někam dál teda nechtěl, po těch 200km mi málem upadla řiť. Na závěr otázka, tuším zakladatel tématu(MedWed) měl zvýšená řidítka, ví někdo jakým zpúsobem to měl provedené? já jsem koukal, že tu základnu řídítek měl púvodní...čili měl nějak vypodložené to uložení na silentblocích? nebo se jednalo o nějakou profesionální sadu?

(reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

14.5.2013 v 22:07 | Nahoru | #2
Jenda_FZR> s naklanenim je to jednoduchy. Lehce mi uchazi predni kolo, asi tim zterelym ventilkem pokud je tam méně, jak 2,4 tak se mi uz při lehkem naklonu snazi riditka sama zatocit, jakmile fouknu na 2,5 - 2,6 je z toho zase super ovladatelna motorka
Spotrebu komentovat nebudu, resim to od lonska, resp. hodil jsem do ringu rucnik. Pokud jezdim do 120 jezdim za 6,5, pokud taham trochu vic, tak 7 a jakmile se bavim, tak jezdim o pumpy k pumpe Někdo tu psal, ze jezdi za 5,5 coz je pro me utopie, nebo bych musel tlacit Ja se s tim smiril a je pro me dulezitejsi, ze když za to vemu, tak to proste kurva jede, howg

Naposledy editováno 14.05.2013 22:08:42

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

14.5.2013 v 22:23 | Nahoru | #3
Jenda_FZR> řidítka bych určitě nezvedal... totálně si tím rozhodíš suprovou ovladatelnost už tak velkého autobusu Spotřeba je jedna velká neznámá u každého karburátorového stroje. Výbrus válců, nové písty, kroužky a přetěsnění ventilů a stím spojený repas karburátorů trisky, jehly těsnění... určitě to dělat ani investovat nebudu. Jeszdím za 7 na kochačku do 180 km/h a jezdím i za 8,5 to většinou ani pětku nedávám a točím 11 000 otáček. Jak píše Neo prostě jsem se s tím smířil. Je to stroj co mě doveze kamkoliv a dokáže držet tempo se supersporty.

(reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

15.5.2013 v 18:13 | Nahoru | #4

Jenda_FZR píše: Na závěr otázka, tuším zakladatel tématu(MedWed) měl zvýšená řidítka, ví někdo jakým zpúsobem to měl provedené? já jsem koukal, že tu základnu řídítek měl púvodní...čili měl nějak vypodložené to uložení na silentblocích? nebo se jednalo o nějakou profesionální sadu?



Ahoj!
Zakladna riditek zustala stejna, ale mezi hlavu rizeni a riditka byl namontovany distancni mezikus z duralu.












Nedelal bych to, nemit to tam uz dane... ostatne, stejne jsem to sundal a zlepsila se ovladatelnost do zatacek. Predtim zase lepe drzela stopu v primem smeru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki RF900 cena Suzuki RF 900 Fandy2 6 21.10.2020 v 12:29 zdenysrx6
Vibrace pri brzdeni predni brzdou [1, 2] Suzuki RF 900 ineverexist 44 1.7.2019 v 06:47 buel
Problém s propadem výkonu Suzuki RF 900 WanDooM 1 16.4.2018 v 12:23 wáca
oprava spojkove pumpy Suzuki RF 900 mrakk 2 14.9.2013 v 16:25 Woky
Display na tachometru Suzuki RF 900 Bart1101 10 10.9.2013 v 01:03 Null


TOPlist