globalmoto_kveten





Téma: Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r
Zdravim!
Podeli se se mnou nejaky soucasny, pripadne byvaly majitel tohodle ReFa o zkusenosti?
Dekuji!

/EDIT

pratele, kamaradi, majitele ReFek
byl by zajem o male setkani majitelu techto krasnych stroju?
Resp takhle - ono uz se setkani zacina rysovat, jde jen o to, kolik dalsich lidi se prida a jakou formu bude mit.

Termin ani lokace jeste nejsou definitivni.
Tak se zapojte do konstruktivni debaty! :)

/edit

vsichni majitele jsou zvani do debaty o tomto nestarnoucim motocyklu!

/edit2
Link na servisni manual


Naposledy editováno 26.05.2013 22:42:49

Blokovaní uživatelé: .Dina.

1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

10.5.2013 v 18:57 | Nahoru | #3841
Nedělá si to sám, páč to neumí. Já teda nejsem v motorkovejch motorech extra kapacita ale plechovkový motory dělám na kšeft už léta, myslím GO od A až po Z. Náhodou, já bych nic z těch novejch hajter nechtěl...FUJ, hlikový bloky, hlavičky tenoučký, maličký....tuhle to soused přivalil ke garáži se svim super moderním italskym verkem (jinak italúm všechna čest) a ráčil se to rozhicovaný chcípnout, další nastartování asi po púlhodince vypadalo jako když na nádraží zahřejvaj lokomotivu s parním strojem - prasklá hlava. Kdepak mně do baráku nic co nemá blok z šedý litiny nesmí ani na krok, tohle je krásnej stroj, jen se k tomu sudeťácká omladina nechovala moc pěkně. Nalakovaný a vubec na pohled je to jak nový....ale! Každopádně díky za nějaký vodítka, člověk už viděl ledasco ale když se múže zeptat líná huba, holý neštěstí. Když na to kápnu, schválně sem napíšu/nafotím co a jak a za kolik.

Naposledy editováno 11.05.2013 01:50:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

11.5.2013 v 11:39 | Nahoru | #3842
Jenda_FZR> Ahoj, jestli to klepe do sedla ještě než to rozebereš prohlédni pořádně řetěz jestli už není tak natáklej aby se články nestavěli na hrot zubu. Když jsem měl načatej řeťěz taky to dělalo vylomeniny a divné otřesy... i když jsem brnění cítil i ve stupačkách. Ale podle toho co píšeš málo pravděpodobné...
Co se týče mého RF od spoda jde krásně plynule a kolem 4až5 tisíc to taky tak trochu zacuká něco mezi tím že už se jí chce ale ještě tam není dost paliva (dělají to karbce) jak to přeleze přez 5 tisíc je to jako když bejka pleskneš přez koule a RF to rve do předu až do omezovače...

Naposledy editováno 11.05.2013 11:57:23

Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

12.5.2013 v 18:37 | Nahoru | #3843
Zejtra na to vlítnu, řetěz byl volnej...to jsme hned koukal a byl volnej dost. Taky jsem ho hned dopručil vymněnit a ten den jsem ho obědnal. No, třeba tohle by mně nikdy nenapadlo...díky za nápad, zkontroluju to.

Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

12.5.2013 v 21:25 | Nahoru | #3844
Cest mladenci. Rozhodl jsem se, ze prodam skutra Tak kdyby někdo chtěl třeba pro batuzek, nebo nejak podobne, je to idealni volba

http://www.motorkari...pantheon-512296.html

Jinak se omlouvam za spam

1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

13.5.2013 v 01:12 | Nahoru | #3845
Chtěl bych se ještě zeptat, všiml jsem si...tedy na pár youtube videích, že to škubání má spousta RF900, čili je to asi častá závada či dokonce vlastnost? tak trochu uvažuju, že bych si pořídil taky tenhle stroj, když už budu dělat to GO převodovky, měl bych aspoň zkušenosti a nebylo by to uplně na slepo...Tak mně zajímá jak to s tím škubáním okolo cca 4tis otáček? pomněrně často totiž jezdím cestovně a právě v tomhle pásmu otáček. Řešil to někdo doma? stačilo seřídit podtlaky karburátorú?

(reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

13.5.2013 v 08:19 | Nahoru | #3846
Jenda_FZR> Ja osobne mam RFana dva roky a s tim skubanim jsem si uz zvykl.Hned prvni servis po koupi jsem na to upozornoval a probehlo cisteni a stelovani karbecu.Ale pomoct to moc nepomohlo.Bylo mi receno ze tam mam ladak a v karburatory origo bez kitu a ze je to tim.A ze to mam drzet nad 5tis otacek.Pak to jede jak silenyA to po par km kdyz si na tu krasku pod sebou zvyknes neni zadnej problem.A problem se skubanim je vyresenej

1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

13.5.2013 v 13:32 | Nahoru | #3847
škubat by to každopádně nemělo. Měl jsem KN - výfuk Laser - a přetryskovaný karbce. Doladěný to bylo na brzdě. Chodila teda parádně, na ty roky to jelo moc pěkně. Samozřejmě bez nějakých propadů výkonu a škubání.

Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

13.5.2013 v 18:34 | Nahoru | #3848
Řetěz je na hadry, počkám na novej než tu věc rozložim do šroubečku, abych pak nevypadal jako lempl kdyby to bylo fakt řetězem. Každopádně díky pánové za podněty, zkusím alespoň seřídit podtlaky abych měl klid v duši, že jsem udělal maximum. Inu, moc se mi ten stroj líbí...přemýšlím o nákupu vlastní RF900R sice nemám rád vodníky ale tohle je řešený ještě tak nějak pěkně po staru, masivní hlava...vlastně všechno je masivní. Ze strany toho škubání, zkoušel někdo jiný paliva? třeba natroš98 nebo želvípower? Až opravím tu převodovku případně odstarním to klepání chystám se dát do výfuku širokopásmovou lambdu a naloguju poměr A/F v zátěži, na neutral je to komplet ve všech otáčkách uchcaný...cca 11:1 spíš ještě víc. Ještě taková blbá otázka... dá se u tý věci nějak pohnout s předstihem?

Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

13.5.2013 v 19:36 | Nahoru | #3849
Toho škubáni si všimnu vždy jen když přidávám po milimetru a soustředím se na to. Je to v těch triskách než se jim otevře dokořán... Ale jak je rozjezd nebo zrychlení normánlní (ne jak stará bába) tak si toho nikdy nevšimnu... Prostě ten moment musíš najít a tam tu motorku podržet aby se to projevilo. Když dám papírový filtr dělá to u 5k otáček a když dám KN filtr dělá to 4,2-4,5k otáček.

1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

14.5.2013 v 08:53 | Nahoru | #3850
Když už jsme u řešení různých problémů, jak se Vám to komu zahřívá ? Mě to standartně nevyleze ani na první čárku, pokud je nastartovaný a stojí, tak pohoda, že by termostat? Volnoběh to drží, teplota bloku v pořádku, jenom ta voda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

14.5.2013 v 11:26 | Nahoru | #3851

Neo píše: Když už jsme u řešení různých problémů, jak se Vám to komu zahřívá ? Mě to standartně nevyleze ani na první čárku, pokud je nastartovaný a stojí, tak pohoda, že by termostat? Volnoběh to drží, teplota bloku v pořádku, jenom ta voda


jak jednoduché vymontovat termostat a vyzkoušet ve vařící vodě

(reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

14.5.2013 v 14:14 | Nahoru | #3852

Jakub píše: škubat by to každopádně nemělo. Měl jsem KN - výfuk Laser - a přetryskovaný karbce. Doladěný to bylo na brzdě. Chodila teda parádně, na ty roky to jelo moc pěkně. Samozřejmě bez nějakých propadů výkonu a škubání.



Tak já mám teď KN filtr-výfuk IXIL ale trysky origo.Tak uvidím,co to bude dělat.Neví někdo na kolik vyjde přetryskování karbeců???

(reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

14.5.2013 v 15:57 | Nahoru | #3853
aifel202> Ja vim, ale nejsou lidi a casovej fond

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

14.5.2013 v 21:43 | Nahoru | #3854

Lavli píše: Jenda_FZR> Ahoj, jestli to klepe do sedla ještě než to rozebereš prohlédni pořádně řetěz jestli už není tak natáklej aby se články nestavěli na hrot zubu. Když jsem měl načatej řeťěz taky to dělalo vylomeniny a divné otřesy... i když jsem brnění cítil i ve stupačkách. Ale podle toho co píšeš málo pravděpodobné...
Co se týče mého RF od spoda jde krásně plynule a kolem 4až5 tisíc to taky tak trochu zacuká něco mezi tím že už se jí chce ale ještě tam není dost paliva (dělají to karbce) jak to přeleze přez 5 tisíc je to jako když bejka pleskneš přez koule a RF to rve do předu až do omezovače...



Ahoj, tak jsi měl s tím řetězem recht... on je v jednom místě tak vytáhnutej, že se divim jak to vubec drží pohromadě...patrně nějaký vietnamský patent. Jinak teda dnes jsem mimo jiné stihnul dojet koupit vlastního RAFANA(chce to větší garáž) cesta domú 200km...ohromná spotřeba, vubec nevim co s tim budu dělat. Ale hádám, že za 400Kč ujet 100km není uplně v pohodě, na 600F za 400Kč jezdim snad tejden. Poznatek číslo jedna: není rafan jako rafan..ten muj má momentálně sjetiny uplný, do zatáček jde celkem v pohodě. Kámošúv skoro výstavní kus (až na ten řetěz) se musí do zatáček přemlouvat, nevím jak to popsat, prostě mi dá práci to naklopit a skoro bych se s tím bál jet nějak rychleji do zátáček. Trochu mimo téma, jestli je tohle cestovní motorka?...já bych na tom cestovat někam dál teda nechtěl, po těch 200km mi málem upadla řiť. Na závěr otázka, tuším zakladatel tématu(MedWed) měl zvýšená řidítka, ví někdo jakým zpúsobem to měl provedené? já jsem koukal, že tu základnu řídítek měl púvodní...čili měl nějak vypodložené to uložení na silentblocích? nebo se jednalo o nějakou profesionální sadu?

(reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

14.5.2013 v 22:07 | Nahoru | #3855
Jenda_FZR> s naklanenim je to jednoduchy. Lehce mi uchazi predni kolo, asi tim zterelym ventilkem pokud je tam méně, jak 2,4 tak se mi uz při lehkem naklonu snazi riditka sama zatocit, jakmile fouknu na 2,5 - 2,6 je z toho zase super ovladatelna motorka
Spotrebu komentovat nebudu, resim to od lonska, resp. hodil jsem do ringu rucnik. Pokud jezdim do 120 jezdim za 6,5, pokud taham trochu vic, tak 7 a jakmile se bavim, tak jezdim o pumpy k pumpe Někdo tu psal, ze jezdi za 5,5 coz je pro me utopie, nebo bych musel tlacit Ja se s tim smiril a je pro me dulezitejsi, ze když za to vemu, tak to proste kurva jede, howg

Naposledy editováno 14.05.2013 22:08:42

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

14.5.2013 v 22:23 | Nahoru | #3856
Jenda_FZR> řidítka bych určitě nezvedal... totálně si tím rozhodíš suprovou ovladatelnost už tak velkého autobusu Spotřeba je jedna velká neznámá u každého karburátorového stroje. Výbrus válců, nové písty, kroužky a přetěsnění ventilů a stím spojený repas karburátorů trisky, jehly těsnění... určitě to dělat ani investovat nebudu. Jeszdím za 7 na kochačku do 180 km/h a jezdím i za 8,5 to většinou ani pětku nedávám a točím 11 000 otáček. Jak píše Neo prostě jsem se s tím smířil. Je to stroj co mě doveze kamkoliv a dokáže držet tempo se supersporty.

(reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

14.5.2013 v 22:49 | Nahoru | #3857
Lavli> Diky za moralni podporu

(reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

14.5.2013 v 23:12 | Nahoru | #3858

Lavli píše: Jenda_FZR> řidítka bych určitě nezvedal... totálně si tím rozhodíš suprovou ovladatelnost už tak velkého autobusu Spotřeba je jedna velká neznámá u každého karburátorového stroje. Výbrus válců, nové písty, kroužky a přetěsnění ventilů a stím spojený repas karburátorů trisky, jehly těsnění... určitě to dělat ani investovat nebudu. Jeszdím za 7 na kochačku do 180 km/h a jezdím i za 8,5 to většinou ani pětku nedávám a točím 11 000 otáček. Jak píše Neo prostě jsem se s tím smířil. Je to stroj co mě doveze kamkoliv a dokáže držet tempo se supersporty.


A jak jedu střelbu Dvojka-trojka do omezovače,tak i 9-10litrů
Ale motorku nemám na to abych řešil spotřebu, ale pro radost!!!!!
A pokud někoho na rf bolí ruce, tak jak řekl Pepa Sršeň, "dělá na moto něco špatně" !!!

mám přes dva metry a RF miluji

2 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

14.5.2013 v 23:16 | Nahoru | #3859
Zejtra udělám závit pro širokopásmovku a podívám se tomu na zoubek...podle nosu to je bohatý jako svině ale karboše nejsou uplně moje krevní skupina, bejt to stříkačka s ECUčkem tak to vyladím na 5/100 uplně v pohodě ale karbec mi je cizí. Vim, že snad do 1/4 otevření škrtící klpaky by měl trochu hnout s bohatostí "šroub volnoběžné bohatosti" ale ještě jsem hanba ani nestáhnul manuál...takže ani nevím kde ho hledat a vubec nevím na jaký poměr se tyhle mašiny v praxi ladí...zkusím si změřit obě dvě a udělat si hrubý obrázek o rozdílech. Na druhou stranu mám tu perfektní logovací HW/SW takže změřím a zatabulkuju každou jednu veličinu...časem příjdu ta to kde je chyba.

To aifel: máš dva metry, no to je super... já mám 173cm, jsem na tom jak vopice, největší sranda je pro mně tyhle 200Kg věci nějak ošéfovat v garáži. Pro tebe je to jistě sranda, já si nemužu dovolit udělat chybu jelikož ji nemusim ustát.Co se mojí řitě týče, tak na Efku nebolí, čili se nabízejí vysvětlení tipu: sem zhýčkanej Efkem, RF má prostě a jednoduše tvrdší sedačku, muj kus je vysezenej, taky je možný že jsem prostě zdegenerovanej tim posezem na jiný motorce. Jel jsem na tom delší trasu v kuse poprvé...uvidíme příště to snad bude lepší.

Naposledy editováno 14.05.2013 23:23:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

14.5.2013 v 23:40 | Nahoru | #3860
Jenda_FZR> jsem bývalý basketbalista co miluje staré motorky
tudik mě několikrát nandeš na mé první rf

Naposledy editováno 14.05.2013 23:41:23

(reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

15.5.2013 v 00:09 | Nahoru | #3861
Jenda_FZR> servisní manuál doporučuje při bohatosti starších strojů již mírně oběhaných přiškrtit na bohatosti max. o 1/4 otáčky. Jakmile to nastuduješ a dotáhneš do zdárného konce jsem u tebe jak na koni bo moc lidí co by v tom bylo dobrých už není... a tvůj zápal pro věc je lepší jak autorizovaný servis

Naposledy editováno 15.05.2013 00:16:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

15.5.2013 v 00:28 | Nahoru | #3862

aifel202 píše: Jenda_FZR> jsem bývalý basketbalista co miluje staré motorky
tudik mě několikrát nandeš na mé první rf



No ty vole, to se ti to jinak šéfuje! tomu do zatáčky zavelíš a ta jde, tomu věřim a nemusíš mně přesvědčovat. Já holt musim najezdit nějakej kilometr a najít nějaký grif...ale je to moc prýma stroj, taková drobnost jako že něco je trochu jinde než bych to ideálně chtěl mně teda neodradí.

To Lavli: jak jsem řekl, nejsem mechanik motociklových motorú ale motorář jsem slušnej se odvažuju tvrdit. Praxe mám dost ovšem tohle je pro mně nová dimenze. Mám tady slušný aparáty který mi real time ukazujou AFR(poměr plalivo/vzduch) EGT(teplota výfukových plynú) a pár dalších nepostradatelných veličin. Tohle všechno i po čas jízdy dokážu logovat a vyvodit z toho nějaký zavěr, doporučit řešení. Ovšem jak jsem řekl, tohle je pro mně uplně nový a karboše vubec nemám v ruce, stáhnul jsem si spoustu starší literatury ovšem nemám přiliš mnoho času se v tomhle ohledu vzdělávat. Prostě škola hrou, zkusim nejdřív dělat pokusy na mém rafanovi a podle výsledkú pak udělám toho co mi tu nechal "kamarád", pokud se dvě motorky povedou, myslím že není příliš mnoho dúvodú proč by nešla i třetí. Nic ale není hned a jistě mi zabere pár týdnú než budu moct něco tvrdit. Situace je ale lepší v tom ohledu, že mám ode dneška vlastní RF a jelikož to neni žádnej krasavec tak mi neni líto mu provrtat vejfuk, sundat kapotu a navěsit na to senzory a podobně na tom dělat pokusy. Hned zejtra se na to vrhnu, do konce týdne snad budu o něco moudřejší.

(reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

15.5.2013 v 07:18 | Nahoru | #3863
Jenda_FZR> no paráda zapálení pro věc chválím člověk v dnešní uspěchané době musí umět odpočívat a koníčky jsou tím nejlepčím lékem
A až se zdokonalíš, tak z Tebe zrobíme (jmenujeme Tě do funkce) dvorního ladiče!!

Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

15.5.2013 v 10:43 | Nahoru | #3864




Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

15.5.2013 v 16:46 | Nahoru | #3865
To chvíli potrvá, teď jsem si uvědomil že každý karbec budu muset štelovat zvlášť, to znamená 4 lambdy a jinej loger...jen pro představu jedna širokopásmovka stojí 6tisíc aby to mělo nějakou vypovídací hodnotu. To se mi samozřejmně kvuli starý motorce nechce investovat a riskovat na druhou stranu cudou směs v jednom karbci už vubec ne. Potřebuju specifickou literaturu, nechápu jak ti staří borci mohli ty karboše štelovat najednou a neudělat to na jednom chudý a druhém třeba bohatší a ať mi nikdo neřiká, že to dali podle svíček.

(reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

15.5.2013 v 18:13 | Nahoru | #3866

Jenda_FZR píše: Na závěr otázka, tuším zakladatel tématu(MedWed) měl zvýšená řidítka, ví někdo jakým zpúsobem to měl provedené? já jsem koukal, že tu základnu řídítek měl púvodní...čili měl nějak vypodložené to uložení na silentblocích? nebo se jednalo o nějakou profesionální sadu?



Ahoj!
Zakladna riditek zustala stejna, ale mezi hlavu rizeni a riditka byl namontovany distancni mezikus z duralu.












Nedelal bych to, nemit to tam uz dane... ostatne, stejne jsem to sundal a zlepsila se ovladatelnost do zatacek. Predtim zase lepe drzela stopu v primem smeru.

2 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

15.5.2013 v 18:56 | Nahoru | #3867
Ahoj díky za fotky a informace...zvláštní, nikdy bych neřekl, že poloha řidítek múže mít takový vliv ale samozřejmně to vubec nepopírám a naopak jsem rád, že jsem zas o něco chytřejší. Oukej teda...zkusím si na to nějak zvyknout, když to bude neúnosný vyzkouším to zvednout. Ještě jedna otázka MedWede, to plexi které máš na foto...lze to někde pořídit? já jsem zhejčkanej z GSX 600F tim vyšším, že na mně vubec nefouká, přeci jenom nejsem žádnej závodník a spíš si potrpim na parádní pohodový svezení a obětuju i tu trochu aerodinamickýho odporu.

(reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

15.5.2013 v 18:59 | Nahoru | #3868

Jenda_FZR píše: Ahoj díky za fotky a informace...zvláštní, nikdy bych neřekl, že poloha řidítek múže mít takový vliv ale samozřejmně to vubec nepopírám a naopak jsem rád, že jsem zas o něco chytřejší. Oukej teda...zkusím si na to nějak zvyknout, když to bude neúnosný vyzkouším to zvednout. Ještě jedna otázka MedWede, to plexi které máš na foto...lze to někde pořídit? já jsem zhejčkanej z GSX 600F tim vyšším, že na mně vubec nefouká, přeci jenom nejsem žádnej závodník a spíš si potrpim na parádní pohodový svezení a obětuju i tu trochu aerodinamickýho odporu.



klik hyyr

ale ja ho mel a prodal tusim s motorkou... nebo uzivateli kakabus, uz nevim

(reakce na) Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

15.5.2013 v 21:47 | Nahoru | #3869
Jenda_FZR> nejsem automechanik jen zvídavý amatér. Co se týče spotřeby myslím že by to vyřešil nákup nových jehel a protikusu jehly. Možná i nové membrány. Co se týče štelování směsy tak trisky jsou zalepené a pokud jsou už odhalené někdo to již šteloval. V manuálu je napsáno jakou trisku použít a na kolik otáček zašroubovat +- čtvrt otáčky což už je na citu a štelování pokus omyl. Jiné štelování krom podtlaků tam není. Štelovat na volnoběh je jiné jak na brzdě takže zase pokus omyl. Když směs moc ochudíš propálíš písty když obohatíš budeš čoudit a velká spotřeba. Jinak mi to moc složité nepřijde základ je nastavit vše stejně

1 reakcí na tento příspěvek Zkusenosti a rady o Suzuki RF 900r

15.5.2013 v 23:10 | Nahoru | #3870
Otázkou je co se u tohodle motoru považuje za chudou směs, jelikož nelze nikde zjistit referenční hodnotu, nemám výchozí bod. Takže víceméně stavím na dohadech. Dneska jsem měřil první karbec na mém rafanovi a mám z toho smíšené pocity. Vcelém pásmu otáček bez zatížení motoru(rozumněj volnoběh) mám AFR 13,5:1 +/- 0,5 Sednu na to a jedu, 10,8-11,5:1 což ukazuje na značnou nehomogenitu směsi a celkově je hodně bohatá a už vubec nechápu takový rozdíl mezi zatížením a nezatížením. EGT na takhle bohatou směs je poměrně vysoké a to 780°C při plném zatížení. Z toho vyplývá, že příliš ochudit směs není dobrý nápad, je nutno postupovat velmi obezřetně a vše měřit. Jenže tohle měření vytvořilo spíše víc otázek než odpovědí. Asi to předělám na stříkačku - to vyjde levnějc než ladit ty karbce. Samozřejmně vtípek ale kdybych si počítal hodinovku tak zcela vážně. Řekněme že podle lambdy naladím jeden karbec, podle něj uplně přesně nastavím zbylé a doladím už jen jemně podle lambdy...to je celkem schúdná volba která ovšem zabere moře času a je otázkou jak stabilní bude nastavení. Což mně opět vrací na začátek, k otázkám tipu: jak se to dělalo tehdá? musela existovat metoda která řešila tyto problémy, jelikož v době kdy tyhle mašiny byli nový, moje vybavení bylo Sci-Fi... možná někde v japonsku ve vývojovém oddělení měli něco ve zkušebně ale v soukromých rukách nemohlo být ani nic podobného. Takže co se mně týká, musim pohledat literaturu která mi dá aspoň teoretický základy, který jsem pak díky měřící aparatuře schopnej si ověřit v praxi a pochopit je. Jelikož postupovat dopředu s tolika otázkama a nejistejma výsledkama je přesně to co mi dal dnešní den...pouze další otázky. Zítra udělám to samé na druhém rafanovi a uvidim co naměřim, pak si dám jednu svijanskou jedenáctku a popřemejšlim.

Lavli: dneska nastuju matroše toho našeho konkrétního karbce, chci pochopit jak si k tomu závěru došel. Mně totiž u těch karbcú stále uniká návaznost teorie a praxe. Študoval jsem to do dvou do rána a stejně jsem pak když jsem to rozebral z toho nebyl moudrej.

Naposledy editováno 15.05.2013 23:11:36
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki RF900 cena Suzuki RF 900 Fandy2 6 21.10.2020 v 12:29 zdenysrx6
Vibrace pri brzdeni predni brzdou [1, 2] Suzuki RF 900 ineverexist 44 1.7.2019 v 06:47 buel
Problém s propadem výkonu Suzuki RF 900 WanDooM 1 16.4.2018 v 12:23 wáca
oprava spojkove pumpy Suzuki RF 900 mrakk 2 14.9.2013 v 16:25 Woky
Display na tachometru Suzuki RF 900 Bart1101 10 10.9.2013 v 01:03 Null


TOPlist