globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSX-600F
6.4.2008 v 12:57
Ahoj chtel jsem se zeptat mam Suzuki GSX-600F mam predelany vyfukove potruby a svedeno do 1vyfuku... kdysi to delal kamos este s jednim klukem... kdyz byla este motorka kamose... muze to mit vliv na spatny chod motoru??? slysel jsem ze ano... a dale bych se chtel zeptat na rizeni teto motorky... koupil jsem si ji na podzim... takze jsem nic nejezdil... jak se chova v zatackach a co muzu od ni cekat?? diky za odpovedi...

Suzuki GSX-600F

13.10.2013 v 19:31 | Nahoru | #8791
Tak ram vymenen Cca 3 hodky prace.




2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F

13.10.2013 v 19:34 | Nahoru | #8792
Hmmmmmmm, pekne ty. Jak budes resit cislo ramu papirove?
E: kdyz to mas takhle odstrojeny muzes vyfotit zezhora kolik mas mista mezi gumou a kyvkou, prosim. Predpokladam ze tam mas tu 160ku.
Dekuju

Naposledy editováno 13.10.2013 19:36:28

(reakce na) Suzuki GSX-600F

13.10.2013 v 19:46 | Nahoru | #8793

Mickey7481 píše: Hmmmmmmm, pekne ty. Jak budes resit cislo ramu papirove?
E: kdyz to mas takhle odstrojeny muzes vyfotit zezhora kolik mas mista mezi gumou a kyvkou, prosim. Predpokladam ze tam mas tu 160ku.
Dekuju

Kazda strana tak 1,5 cm mozna vic, vyfotim. Ram vyresen Jinac vesla se tam i 170, ale na 3,5 rafek. Coz je na pikacu. I 180 tam pude s 4,5, jen jeste nevim co na to rekne blatnik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

13.10.2013 v 19:54 | Nahoru | #8794
fafo> jsem idioit, děkuji

(reakce na) Suzuki GSX-600F

13.10.2013 v 20:41 | Nahoru | #8795
kose> nejsi idiot, taky jsem to z kraje nevedel.
Fafo> tak parada. Stale rozmejslim tu gumu. Bohuzel jsem koupil krbovky a druhej den odesla pracka takze zas pockam. Holt musim.
Vubec jak zijes chlape? Letos uz to asi neklapne ale pristi rok se musime zas potkat a snad i nekam vyrazime.

(reakce na) Suzuki GSX-600F

15.10.2013 v 18:54 | Nahoru | #8796

Mickey7481 píše: Hmmmmmmm, pekne ty. Jak budes resit cislo ramu papirove?
E: kdyz to mas takhle odstrojeny muzes vyfotit zezhora kolik mas mista mezi gumou a kyvkou, prosim. Predpokladam ze tam mas tu 160ku.
Dekuju


Tak tady mas to foto.









1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F

15.10.2013 v 20:38 | Nahoru | #8797
Dekuji mnohokrat. Drzim palce s prestavbou

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F

26.10.2013 v 16:21 | Nahoru | #8798
Ahoj. V létě jsem si pořídil GSX 600 F z 92. roku. Už mám za sebou repas předních vidlí a na zimu ji chci celou udělat. V zadu mám teď 160 gumu na 3,5 ráfku, ale je to na prd. Jsou nutné nějaké další úpravy k nasazení 4,5 ráfku, nebo jen to, co je zde již uvedeno?
A další dotaz. Je nějaká vyzkoušená možnost jak jí trošku zvednout výkon? Nejsem žádný "závodník", ale při předjíždění bych pár kobyl na víc ocenil. Pokud se to tu probíralo, tak se omlouvám a děkuju za nasměrování. Láďa.

(reakce na) Suzuki GSX-600F

26.10.2013 v 19:17 | Nahoru | #8799
TooSlow> Jestli chceš větší zátah,tak změň zpřevodování.Sice si o maličko snížíš maximálku,ale budeš mít větší zátah už odspodku.Nic lepšího ti asi neporadím..

(reakce na) Suzuki GSX-600F

26.10.2013 v 20:53 | Nahoru | #8800

TooSlow píše: Ahoj. V létě jsem si pořídil GSX 600 F z 92. roku. Už mám za sebou repas předních vidlí a na zimu ji chci celou udělat. V zadu mám teď 160 gumu na 3,5 ráfku, ale je to na prd. Jsou nutné nějaké další úpravy k nasazení 4,5 ráfku, nebo jen to, co je zde již uvedeno?
A další dotaz. Je nějaká vyzkoušená možnost jak jí trošku zvednout výkon? Nejsem žádný "závodník", ale při předjíždění bych pár kobyl na víc ocenil. Pokud se to tu probíralo, tak se omlouvám a děkuju za nasměrování. Láďa.


Ja zas pro zmenu reknu jinac. Neboj se ji vytocit a podradit Uvidis co udela Jo a pokud chces vic nez 3,5 (ted to resim) tak te ceka dost prace

Suzuki GSX-600F

26.10.2013 v 21:11 | Nahoru | #8801
Tak suza uz opet funguje, ted uz jenom dodelat drobnosti Ale takhle vypada silene



2 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F

26.10.2013 v 21:42 | Nahoru | #8802
Ano, chci nasadit 4,5" kolo. Přemýšlel jsem už nad větší rozetou, ale raději bych přetryskoval karbce. Zkoušel to už někdo z vás?

(reakce na) Suzuki GSX-600F

26.10.2013 v 21:43 | Nahoru | #8803

TooSlow píše: Ano, chci nasadit 4,5" kolo. Přemýšlel jsem už nad větší rozetou, ale raději bych přetryskoval karbce. Zkoušel to už někdo z vás?


na 600 ne, na 750 ano, neni to zrovna levný, moc koní to nepřidá ale znát to jde (max. vykon i kroutak se posunuly o neco niz, tak proto)

(reakce na) Suzuki GSX-600F

26.10.2013 v 21:45 | Nahoru | #8804

TooSlow píše: Ano, chci nasadit 4,5" kolo. Přemýšlel jsem už nad větší rozetou, ale raději bych přetryskoval karbce. Zkoušel to už někdo z vás?

Chces jezdit porad na zadnim ? A karbece, myslis ze na masine rok 92 to ma cenu ? Ale je to na Tobe. Ja si myslim ze vykon 70kW nebo kolik to ma je dost.

Suzuki GSX-600F

27.10.2013 v 00:16 | Nahoru | #8805
Chtěl jsem trochu posílit, ale jak tak koukám, moc nakloněni tomu nejste. Nejlíp asi udělám, když si nechám motor nejdříve zkontrolovat a seřídit. Třeba se to zlepší. Mohli byste mi, prosím, doporučit nějakého slušného motoráře v okolí Mělníka, případně Praha východ? A k tomu zadnímu ráfku je to hodně složité? Budu muset si nechávat něco vyrobit? Tedy kromě úpravy těch distančních kroužků a držáku zadní brzdy, jak už bylo uvedeno. Práce mi nevadí, už jsem si zvykl, že nic nejde snadno. Díky

Naposledy editováno 27.10.2013 00:19:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

27.10.2013 v 20:19 | Nahoru | #8806

Mickey7481 píše: Dekuji mnohokrat. Drzim palce s prestavbou

Hm tak prd, moje prace na nic. Suza jede posloucha, je cista ale proste vyssi rychlost ji proste nesedi, nebo me ma rada a nechce abych jezdil rychle

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

27.10.2013 v 20:26 | Nahoru | #8807

fafo píše: Hm tak prd, moje prace na nic. Suza jede posloucha, je cista ale proste vyssi rychlost ji proste nesedi, nebo me ma rada a nechce abych jezdil rychle


Asi te miluje. Ta moje me asi ne. Vcera jsme se malem zrakvili a dnes ji delam novou strechu na garazi a skoncim na popaleninach

(reakce na) Suzuki GSX-600F

27.10.2013 v 20:29 | Nahoru | #8808

Mickey7481 píše: Asi te miluje. Ta moje me asi ne. Vcera jsme se malem zrakvili a dnes ji delam novou strechu na garazi a skoncim na popaleninach

Co vyvadis ?

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F

27.10.2013 v 20:31 | Nahoru | #8809
To je tak kdyz zalejvas ipu rozehratym asfaltem a debil se do toho opru rukou
A to jsem mel na zitra supr akci na Strahove




(reakce na) Suzuki GSX-600F

27.10.2013 v 20:33 | Nahoru | #8810
Mickey7481> Auuuuuuuu

Suzuki GSX-600F

27.10.2013 v 20:34 | Nahoru | #8811
Hajs. Pali pali

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F

31.10.2013 v 08:43 | Nahoru | #8812
Taky jsem zkoušel přidat nějakého toho koníka navíc, osadil jsem moto laděnými svody i výfukem, K&N filtrem a dal vetší trysky. Po prvním naladění byl veliký propad u 4 tis. otáček a moto nešlo za jízdy dál jak za 9500 ot. Po dalším zdlouhavějším ladění se podařilo téměř odstranit výkonový propad okolo 4. tis. Ale moto nešlo stále vytočit na maximální otáčky, respektive šlo, ale jenom na první 3 kvalty. Od 7 tis. táhla jak prase, ale v max byla cca jen 180. Po všemožném zkoušení se mi nejvíce osvědčil originální filtr v kombinaci s laděným výfukem a o něco větší trysky. Takhle šla mašina perfektně vyladit a jede podle tachometru cca 210 bez sebemenšího propadu v celém spektru otáček. Jednu sezonu jsem jezdil ve předu s ozub menším kolečkem a to je asi nejlevnější a nejjednodušší řešení . Maximálka se nesnížila, protože moto má zase trošku více síly a šestka jde více vytočit, takže tachometr klidně ukazoval 220. Nicméně pořád, když chce člověk předjíždět je lepší podřadit, někdy dokonce o dva kvalty dolů, protože z eFka asi trhač asfaltu za přijatelné peníze nebude.

Suzuki GSX-600F

31.10.2013 v 09:20 | Nahoru | #8813
No to trhac nebude Musis brat, ze je to masina rok 88. A na to ze porad maka, je i tak moc pekny. Vim o cem mluvis. Ja bych spis dal do zadu mensi rozetu, at na 6 nemusim tocit takove otacky. Proste pohodicka

Suzuki GSX-600F

31.10.2013 v 11:20 | Nahoru | #8814
Maká pěkně, jen škoda toho usilí, co mě stála, protože předchozí majitel byl hovado a na všechno sr*l...Ale když vidím ty moderní elektronický hujdy, jak kámošům pořád hlásí chyby, kvůli každé kapce, tak jsem rád, že mám doma kus železa, kterej si člověk opraví sám...

(reakce na) Suzuki GSX-600F

31.10.2013 v 15:41 | Nahoru | #8815

pospit píše: Taky jsem zkoušel přidat nějakého toho koníka navíc, osadil jsem moto laděnými svody i výfukem, K&N filtrem a dal vetší trysky. Po prvním naladění byl veliký propad u 4 tis. otáček a moto nešlo za jízdy dál jak za 9500 ot. Po dalším zdlouhavějším ladění se podařilo téměř odstranit výkonový propad okolo 4. tis. Ale moto nešlo stále vytočit na maximální otáčky, respektive šlo, ale jenom na první 3 kvalty. Od 7 tis. táhla jak prase, ale v max byla cca jen 180. Po všemožném zkoušení se mi nejvíce osvědčil originální filtr v kombinaci s laděným výfukem a o něco větší trysky. Takhle šla mašina perfektně vyladit a jede podle tachometru cca 210 bez sebemenšího propadu v celém spektru otáček. Jednu sezonu jsem jezdil ve předu s ozub menším kolečkem a to je asi nejlevnější a nejjednodušší řešení . Maximálka se nesnížila, protože moto má zase trošku více síly a šestka jde více vytočit, takže tachometr klidně ukazoval 220. Nicméně pořád, když chce člověk předjíždět je lepší podřadit, někdy dokonce o dva kvalty dolů, protože z eFka asi trhač asfaltu za přijatelné peníze nebude.

kupoval si jenom trysky nebo komplet dyno?

Suzuki GSX-600F

3.11.2013 v 11:36 | Nahoru | #8816
Mám doma celej DynoJet. Prvně jsem vyměnil jenom trysky, ale to bylo z důvodu, že mi jedna odešla do věčnějch lovišť a origoš jsem nemohl sehnat. Nicméně k ladění byly třeba trysky a k nim pasující jehly, proto jsem použil DynoJet.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F

5.11.2013 v 12:30 | Nahoru | #8817
Tak na tohle jsem zvedav, du na to





Aby to ta babicka vubec utahla

(reakce na) Suzuki GSX-600F

5.11.2013 v 13:16 | Nahoru | #8818
fafo> tak to pak hlavně nafoť a dej sem nějakej technologickej postup. jako tohle může vypadat bombasticky

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F

5.11.2013 v 14:12 | Nahoru | #8819
Po dlouhém laborování s montáží širšího ráfku do eFka jsem tedy došel k názoru, že jediné smysluplné řešení je viz. fotky...
[IMG]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

5.11.2013 v 14:47 | Nahoru | #8820
Bludevil> Jak jsi to vyresil s blatnikem ? Nebo to nema tak velky zdvih ? Schodim tlumic a zkusim
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_


TOPlist