paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSX-600F
6.4.2008 v 12:57
Ahoj chtel jsem se zeptat mam Suzuki GSX-600F mam predelany vyfukove potruby a svedeno do 1vyfuku... kdysi to delal kamos este s jednim klukem... kdyz byla este motorka kamose... muze to mit vliv na spatny chod motoru??? slysel jsem ze ano... a dale bych se chtel zeptat na rizeni teto motorky... koupil jsem si ji na podzim... takze jsem nic nejezdil... jak se chova v zatackach a co muzu od ni cekat?? diky za odpovedi...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F

31.10.2013 v 08:43 | Nahoru | #1
Taky jsem zkoušel přidat nějakého toho koníka navíc, osadil jsem moto laděnými svody i výfukem, K&N filtrem a dal vetší trysky. Po prvním naladění byl veliký propad u 4 tis. otáček a moto nešlo za jízdy dál jak za 9500 ot. Po dalším zdlouhavějším ladění se podařilo téměř odstranit výkonový propad okolo 4. tis. Ale moto nešlo stále vytočit na maximální otáčky, respektive šlo, ale jenom na první 3 kvalty. Od 7 tis. táhla jak prase, ale v max byla cca jen 180. Po všemožném zkoušení se mi nejvíce osvědčil originální filtr v kombinaci s laděným výfukem a o něco větší trysky. Takhle šla mašina perfektně vyladit a jede podle tachometru cca 210 bez sebemenšího propadu v celém spektru otáček. Jednu sezonu jsem jezdil ve předu s ozub menším kolečkem a to je asi nejlevnější a nejjednodušší řešení . Maximálka se nesnížila, protože moto má zase trošku více síly a šestka jde více vytočit, takže tachometr klidně ukazoval 220. Nicméně pořád, když chce člověk předjíždět je lepší podřadit, někdy dokonce o dva kvalty dolů, protože z eFka asi trhač asfaltu za přijatelné peníze nebude.

(reakce na) Suzuki GSX-600F

31.10.2013 v 15:41 | Nahoru | #2

pospit píše: Taky jsem zkoušel přidat nějakého toho koníka navíc, osadil jsem moto laděnými svody i výfukem, K&N filtrem a dal vetší trysky. Po prvním naladění byl veliký propad u 4 tis. otáček a moto nešlo za jízdy dál jak za 9500 ot. Po dalším zdlouhavějším ladění se podařilo téměř odstranit výkonový propad okolo 4. tis. Ale moto nešlo stále vytočit na maximální otáčky, respektive šlo, ale jenom na první 3 kvalty. Od 7 tis. táhla jak prase, ale v max byla cca jen 180. Po všemožném zkoušení se mi nejvíce osvědčil originální filtr v kombinaci s laděným výfukem a o něco větší trysky. Takhle šla mašina perfektně vyladit a jede podle tachometru cca 210 bez sebemenšího propadu v celém spektru otáček. Jednu sezonu jsem jezdil ve předu s ozub menším kolečkem a to je asi nejlevnější a nejjednodušší řešení . Maximálka se nesnížila, protože moto má zase trošku více síly a šestka jde více vytočit, takže tachometr klidně ukazoval 220. Nicméně pořád, když chce člověk předjíždět je lepší podřadit, někdy dokonce o dva kvalty dolů, protože z eFka asi trhač asfaltu za přijatelné peníze nebude.

kupoval si jenom trysky nebo komplet dyno?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_


TOPlist