globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ATAS vs GS nebo
Zdravím pánové, potřebuji poradit...donekonečna omílané téma, ale jako znamení váha se snad v životě nerozhodnu...
Plánuji buď letos, nebo příští rok pořizovat něco nového.
Aktuálně jezdím malého stromka, je to super stroj, jen hledám něco silnějšího, asi i modernějšího, o něco rychlejšího...
Mám 180 cm, cca 120kg. Batoh nemám , zatím...

Líbí se mi cestovní endura, byť jezdím tak 98/2 silnice/off. Chtěl bych něco pohodlného, na ježdění okolo baráku, ale nebát se to pustit do Chorvatska, Itálie atp. Tedy i dlouhé cesty, přejezdy pohodlně po dálnici.

Zatím jsem si nepůjčil na vyzkoušení nic, ještě nebyla příležitost a počasí.

Zatím jsem z toho standardu koukal na nového ATASe nebo 1250GS A
Na veletrhu jsem zkusil Triumph Tiger, ale nedosáhl jsem pomalu na zem (teď si nepamatuju jestli náhodou nebyl na hlavním...) Dále jsem si sedl na nového stroma, ale po atasu a gs mi to přišlo takové...malé

Co třeba nové GS? Má smysl počkat na Adventure verzi?
Koukal jsem na KTM, ale mně se ty motorky prostě nelíbí, Triumph neznám, Yamaha nedělá litry.

A další věc, nová motorka nebo jít do něčeho staršího? Kde je ta jistota, že starší stroj bude OK? Na co případně koukat?

Co jsem tak vysledoval z různých diskusí a recenzí
ATAS
+ úzký profil motor
+ desing
+ řetez
- padáky na rv 2024 nic moc
- ochrana před prouděním vzduchu
- pomalé načítaní displeje
- výkon?

GS
+- nenadchne ani neurazí
+- kardan
+ líp chrání před prouděním vzduchu
+ desing
+ padáky na motoru při pádu podrží motorku lépe (nepadne na řídítka apod.)
- bezúdržbovej podvozek není úplně bezúdržbovej
- má ho každej
- cena
- drahý servis, ND

V-Strom
+ cena
+ dělník
+ levné ND
- oproti atasu nebo gs horší displej
- za mě drobnější oproti gs, atasu, pocitově divné
- výkon?

Budu rád za Vaše názory a zkušenosti.

Naposledy editováno 25.03.2024 21:45:07

1 reakcí na tento příspěvek ATAS vs GS nebo

26.3.2024 v 21:46 | Nahoru | #1
Sedlsson: Jo, to je taky pohled na věc. Pro mě jsou posez a ergonomie stupaček moc důležité, proto jsem sáhl po tom, co mi vyhovovalo z tohoto hlediska nejvíc. Prostě na dlouhé cesty potřebuješ s postupujícím věkem více pohodlí. Ještě to vylepším o komfortní sedačku.
Na GS jsem seděl, ale nebylo to subjektivně tak pohodlné jako ATAS.
I když jsem na cestě po balkánu potkal bandu němců věku téměř důchodového komplet na GSách, ale nebyli to extra čahouni.

Se dvěma displeji problém nemám, dokonce mám tři, extra navigace v mobilu.

(reakce na) ATAS vs GS nebo

26.3.2024 v 22:19 | Nahoru | #2
Bigbear> přesně, v 70 nebudeš lítat po okruhu a honit vteřiny. U sebe vidím tu pohodlnost. Letos jsem asi zestarl nějak víc a koupil větrný štítek na Griso. Předloni bych nedopustil takové przneni designu, však na motorce má foukat. A voalaaa, je tam ?. Když to tak půjde dál, koupím si Stelvio.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Vibrování řídítek BMW R 1250 GS Adventure Kajatko 10 8.4.2024 v 13:26 Kajatko
Afrika 1100, postřehy a zkušenosti [1 ... 24, 25] Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... Dušan_Sihelský 727 4.4.2024 v 12:27 dave-lister
Konfigurace Hondy Africa Twin Adven... [1, 2] Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports Bigbear 57 3.4.2024 v 20:52 Bigbear
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS Kohlstein 12 19.3.2024 v 10:03 Pedl


TOPlist