globalmoto_duben_nolan





Téma: Mercedes Benz
 
5.3.2024 v 18:34
Technicky zaměřené téma o německé pomstě se zaměřovačem na kapotě.
Diskuse o nic se tady OT potuluje po různých vláknech, tak abychom se nedotkli jemnocitu místních intelektuálů, že :)

Disclaimer: nulová tolerance vůči kecům o politice.
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Mercedes Benz

5.3.2024 v 18:47 | Nahoru | #1

Medved píše: PetrXX> Vyborne, takze jsme u benzinu . 4 valec muzes mit i v Ecku (1.8 kompressor) ale musi to byt utrpeni. Zakladni V6 pro W211 je stejne jako pro W220 - M112 (v ruznych objemech). To je motor, ktery nema zadny vylozeny pruser. Akorat to je trosku olejnicka - tesneni vik hlav a gufero mezi motorem a prevodovkou. Je choulostivej na vahu vzduchu - ta se obvykle meni casteji nez svicky .
Bacha na posledni kusy W211 - s motorem M272. Ten motor je sice skvelej (mam ho v W221), ale az od cisla motoru 30468993 . Do tohohle cisla odchazeji rozvody - konkretne vyvazovaci hridele. A to je oprava za vic, nez ma to auto obvykle cenu.



Tak abych to trochu zarámoval ze svého pohledu, protože házení typy MB se bezpečně trefuji mimo cíl:
W211 mám aktuálně dvě, a stran vysokého nájezdu (půl mio) půjde jedna do světa. Moje inklimace k naftě je pro skvělou zkušenost s motory 2.7 a 3.2, ročníky 2004.
Jako náhradu jsem uvažoval vstoupit podruhé do řeky limuzín (kdysi 745li) - ale hlavně jako zvědavost, jestli komfort w211 a jejich spolehlivost lze nahradit vyšším komfortem a přibližně stejnou spolehlivostí (tzn auto bez lopaty na házení peněz v kufru).

Takže (zatím) nehledám novější w211, ale zvažuju novější E w212, případně starší S 220. A aby toho nebylo málo, ukrutně se mi líbí C207 Mercedes-Benz E-Class, protože jednak je krásnej, druhak to sedí na C platformě, tzn relativně robustní auto bez kurvítek typu airmaitic.

Mercedes Benz

5.3.2024 v 19:06 | Nahoru | #2

nulová tolerance vůči kecům o politice.



Hitler jazdil mercedesom, nacistii

1 reakcí na tento příspěvek Mercedes Benz

5.3.2024 v 19:58 | Nahoru | #3
Jako kluk jsem si vybíral z tohoto:

edit - většinou jsem "vybral" 450 SLC.
Z dnešních e-sráčů už bych si vybrat nedokázal.

Naposledy editováno 05.03.2024 20:06:13

1 reakcí na tento příspěvek Mercedes Benz

5.3.2024 v 20:27 | Nahoru | #4
Já bych se nezlobil, kdyby mi někdo daroval AMG A45, děkuji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Benz

5.3.2024 v 21:13 | Nahoru | #5

Kohlstein píše: Jako kluk jsem si vybíral z tohoto:

edit - většinou jsem "vybral" 450 SLC.
Z dnešních e-sráčů už bych si vybrat nedokázal.


Me by 450 CLS neurazilo

(reakce na) Mercedes Benz

5.3.2024 v 21:47 | Nahoru | #6
Kubák> Mně teda bylo už tehdy jasné, že typem 450 SLC mě hned tak někdo neurazí. Ale zase 200D jsem nechtěl, ať je to radši 240D, aby to porazilo na dálnici našeho Wartburga.

Mercedes Benz

5.3.2024 v 22:27 | Nahoru | #7
Měl jsem W211 320 CDI 7G tronic 2008 v Avantg. s náhonem na zadek, který byl oproti 4matic posílený o nějakej ten krouťák (540 N.m) a bylo to maximálně spolehlivé vozítko. Hledal jsem verzi s náhonem na zadek bez airmaticu v plné palbě a moc jich na výběr nebylo. V celé EU bylo jen 5 ks ojetin v top stavu. Oproti předchůdci (řada) tohle Véčko o něco víc žralo, jezdil jsem v průměru za 8.2l. V šestka už měla nádrž na 80 litrů, tak i dojezd byl super.

(reakce na) Mercedes Benz

5.3.2024 v 22:35 | Nahoru | #8
Pedl> Taky jsem teď zvažoval, ale nakonec jdu do Japan Swiště sport. Těch 975 kg mě prostě nalákalo

2 reakcí na tento příspěvek Mercedes Benz

5.3.2024 v 23:54 | Nahoru | #9
ja tedy vim o MB prd... ale ted jsem cvaknul budíky, protoze mam po slušný ekojizde
Jinak E-Coupe se hodne libi moji zene... a ja trouba ji porqd premouvam na naftu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Benz

6.3.2024 v 08:34 | Nahoru | #10
MedWed> hm, v pripade zen - ridicek bych asi tu svou poucku o paralele vyberu sexualniho partnera a paliva v osobnim automobilu upravit.

Naposledy editováno 06.03.2024 09:32:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Benz

6.3.2024 v 08:49 | Nahoru | #11
MedWed> měls kliku na parádní w211, tak zachovalých je hodně málo.
Kupé jedině benzín, ty nafty od 2009 se neskutečně serou. 212 mi taky dávají smysl jen v benzínu, 90% problémů je naftový motor.
Věďět o hodně zachovalé 211 na pružinách, asi bych měl vyřešeno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Benz

6.3.2024 v 09:06 | Nahoru | #12

PetrXX píše: Tak abych to trochu zarámoval ze svého pohledu, protože házení typy MB se bezpečně trefuji mimo cíl:
W211 mám aktuálně dvě, a stran vysokého nájezdu (půl mio) půjde jedna do světa. Moje inklimace k naftě je pro skvělou zkušenost s motory 2.7 a 3.2, ročníky 2004.
Jako náhradu jsem uvažoval vstoupit podruhé do řeky limuzín (kdysi 745li) - ale hlavně jako zvědavost, jestli komfort w211 a jejich spolehlivost lze nahradit vyšším komfortem a přibližně stejnou spolehlivostí (tzn auto bez lopaty na házení peněz v kufru).

Takže (zatím) nehledám novější w211, ale zvažuju novější E w212, případně starší S 220. A aby toho nebylo málo, ukrutně se mi líbí C207 Mercedes-Benz E-Class, protože jednak je krásnej, druhak to sedí na C platformě, tzn relativně robustní auto bez kurvítek typu airmaitic.


On je v tom znaceni dost chaos - na prvni pohled. A 'odbornici' z rad novinaru a majitelu-nadsencu tomu moc nepridavaji. To, cemu rikas C207 je ve skutecnosti W207 (typ). To se pak oznacuje dal jako C207 (coupe) anebo A207 (kabrio). Rozhodne to neni 'platforma C-Klasse'. Podobne je to napriklad i s W203 (coz je C-Klasse) a dale se to rozpada na S203 (sedan), T203 (combi), ... . Splehlive se to da poznat jedine z VIN.

Kazdopadne s motory je to mnohem jednodussi - v generaci o ktere premyslis (a kterou jsme si konecne ujasnili) pripadaji v uvahu motory M271, M274, M272 a M276.

M271 je stary klasicky R4, ktery byval preplnovany kompresorem (1.8) a ted je vyhradne preplnovany turbem (1.6 nebo 1.8). Krome vadnoucich variablu vacek s nim nikdy nebyly zadne vyrazne problemy. Je docela citlivy na svicky a na vahu vzduchu. Mam ho ve dvou autech - 1 x kompresor, 1 x turbo. Kompresor ma hezci zvuk, turbo ma o 40 koni vic (ze stejneho objemu) a prekvapive malo zere.

M274 je primovstrikova R4 pouzivana puvodne v A-Klasse a B-Klasse. Neznam ho, nikdy jsem ho nemel, ale nadavaji na nej uplne vsichni. Heslo je: co se sralo na M266 (to je jeho predchudce) se sere dal a pribylo i par veci, ktere se serou nove. Treba silene karbonovani (zpusobene honbou za minimalnimi emisemi), neodstranitelne a na dnesni dobu neakceptovatelne uniky oleje, komicky napinak rozvodu, ktery se meni casteji nez vzduchovy filtr a turbo, ktere ma nizsi vydrz nez na jednickove oktavce.

M272 je V6, nastupce M112, coz byl prvni MB V6. M272 ma jeden velky potencialni problem - viz muj predchozi elaborat. Mam ho v jednom aute (M112/M113 mam ve dvou dalsich)

M276 je primovstrikova V6, nastupce M272 (ve skutecnosti je to potomek M272 a Pentastaru od Chrysleru). Neznam ho, nikdy jsem ho nemel. Rika se o nem, ze ma 4 zakladni problemy - odchazejici vysokotlaka pumpa, karbonovani, mizerny napinak rozvodu a odchazejici svicky/civky. Ale prijde mi to takove hledani hnid za kazdou cenu - neco jako kdyz Vaculik vycita modernim motorum, ze si je nemuzes opravit na dvorku s francouzakem a kladivem v ruce.

Naposledy editováno 06.03.2024 09:22:53

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Benz

6.3.2024 v 09:34 | Nahoru | #13
Medved> pecka, v podobné vysvětlení jsem tajně doufal.
Z toho popisu mi jednoznačně vychází jako nejvhodnější M271, velké motory u daily nepotřebuju a naopak je hledám /a jezdím) v úplně jiném segmentu aut.
Kdybych se držel w207 / c207 kupé (protože je prostě krásný), tak v segmentu řadových čtyřválců jsme u motoru 1.8 foukaném na 135, respektive 155 kW.


Co mě lehce znervózňuje je ekofičurství zvané BlueEFFICIENCY. Máš pls zkušenost, co to u tohoto konkrétního motoru znamená a jestli se to nějak podepisuje na životnosti?

Edit: přihazuju poznámku o v6

Medved píše: PetrXX> Vyborne, takze jsme u benzinu . 4 valec muzes mit i v Ecku (1.8 kompressor) ale musi to byt utrpeni. Zakladni V6 pro W211 je stejne jako pro W220 - M112 (v ruznych objemech). To je motor, ktery nema zadny vylozeny pruser. Akorat to je trosku olejnicka - tesneni vik hlav a gufero mezi motorem a prevodovkou. Je choulostivej na vahu vzduchu - ta se obvykle meni casteji nez svicky .
Bacha na posledni kusy W211 - s motorem M272. Ten motor je sice skvelej (mam ho v W221), ale az od cisla motoru 30468993 . Do tohohle cisla odchazeji rozvody - konkretne vyvazovaci hridele. A to je oprava za vic, nez ma to auto obvykle cenu.



Naposledy editováno 09.03.2024 10:51:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Benz

6.3.2024 v 09:56 | Nahoru | #14
PetrXX> 200CGI BlueEfficiency mam v W204 (resp. to je auto moji zeny ). Jedine, co je na nem blueefficiency je stop-start system, vypnutelny tlacitkem po startu (mozna jeste 'rekuperace' pres alternator - to nevim) . Da se podle vseho vypnout i diagnostikou, ale ono to po pravde nijak neobtezuje - protoze reseni tyhle euro-nutnosti je implementovano Mercedesem tak nejak s rozumnym pristupem. Pro to, aby to opravdu zafungovalo a motor se vypnul, je nutno splnit tolik podminek, ze mne se to stalo 2x za 1.5 roku, co to auto mame. Zene se to nestalo nikdy, protoze ma nacvicene vypnuti hned po nastartovani .

1 reakcí na tento příspěvek Mercedes Benz

6.3.2024 v 09:58 | Nahoru | #15
Jaký máte názor na C 300d r.v. 2020? Já mám s takovým vozem najeto pár tisíc km a působí to na mne jako těžké zklamání (nepohodlné, hrozné ovládání infotainmentu a zejména navigace, kurvítka, co kecají do řízení).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Benz

6.3.2024 v 10:06 | Nahoru | #16
Číkus> To ti reknu presne: vubec zadny. Nespada to do segmentu aut, o ktera se zajimam (moc novy, nafta). Ale to cim dal tim horsi ovladani a cim dal tim vic kurvitek je asi tak nejak napric vsemi znackami, ne? A btw je to duvod, proc mne tahle 'nova' auta (bez ohledu na znacku) neberou.

Naposledy editováno 06.03.2024 10:07:00

(reakce na) Mercedes Benz

6.3.2024 v 10:27 | Nahoru | #17
Medved> To mě (ty nové, proti naftě nic nemám) taky neberou. Ale s tímhle kusem mám možnost/nutnost občas někam jet a jsem vyloženě zklamán.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Benz

6.3.2024 v 13:11 | Nahoru | #18

Medved píše: MedWed> hm, v pripade zen - ridicek bych asi tu svou poucku o paralele vyberu sexualniho partnera a paliva v osobnim automobilu upravit.



...to bych si klidne poslechl

(reakce na) Mercedes Benz

6.3.2024 v 13:12 | Nahoru | #19

PetrXX píše: MedWed> měls kliku na parádní w211, tak zachovalých je hodně málo.
Kupé jedině benzín, ty nafty od 2009 se neskutečně serou. 212 mi taky dávají smysl jen v benzínu, 90% problémů je naftový motor.
Věďět o hodně zachovalé 211 na pružinách, asi bych měl vyřešeno.



... o jedne bych vedel... ale nema světlej interier

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Benz

6.3.2024 v 13:14 | Nahoru | #20

MedWed píše: ...to bych si klidne poslechl

staci precist?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Benz

6.3.2024 v 13:16 | Nahoru | #21
PetrXX>mno na foukany E-coupe bych se docela rad podival...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Benz

6.3.2024 v 13:18 | Nahoru | #22

Medved píše: staci precist?



puvodne jsem jen chtel rypat se zamenou t/l, ale ted jsem se asi v tom popisu nasel... jsem hnusna a blba holka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Benz

6.3.2024 v 13:19 | Nahoru | #23

MedWed píše: PetrXX>mno na foukany E-coupe bych se docela rad podival...


Já taky, akorát teda nejsou ty budeš dávat tu tvoji leštěnku pryč nebo co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Benz

6.3.2024 v 13:24 | Nahoru | #24

MedWed píše: puvodne jsem jen chtel rypat se zamenou t/l, ale ted jsem se asi v tom popisu nasel... jsem hnusna a blba holka

a jo, chybi mi tam 'mel'. Stari nezastavis ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Benz

6.3.2024 v 13:48 | Nahoru | #25
PetrXX> no jestli me zena zlomí na E-coupe? :)
ale asi ne...ale ten, co mi ji dovezl se na podovne vozy specializuje... ted jsem videl, se přivezl 320cdi v podobným stavu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Benz

6.3.2024 v 13:48 | Nahoru | #26

Medved píše: a jo, chybi mi tam 'mel'. Stari nezastavis ...



... to bude dobry, bude lip!

(reakce na) Mercedes Benz

6.3.2024 v 14:13 | Nahoru | #27
MedWed> Pardon, ja myslel tvoje stari ... cim jsi starsi, tim jsi rejpavejsi ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Benz

6.3.2024 v 14:15 | Nahoru | #28

MedWed píše: PetrXX> no jestli me zena zlomí na E-coupe? :)...


V Ove je krasny cerveny s bilym vnitrkem,moje ho nechce,nemas zac

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mercedes Benz

6.3.2024 v 14:23 | Nahoru | #29

Kubák píše: V Ove je krasny cerveny s bilym vnitrkem,moje ho nechce,nemas zac


Benzín? Hoď link!
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist